Mooie producten

Nu een paar keer besteld bij Cosmania. Goede adviezen via chat en altijd keurig op tijd geleverd. Alleen krijg je continu dezelfde samples opgestuurd, dat is wel jammer. Ik heb de afgelopen tijd 3 x besteld, en ik kreeg elke keer dezelfde 2 proefjes van Erborian. Een keer iets anders is ook leuk, zeker om nieuwe dingen te ontdekken.

Mijn bestelling is steeds correct en snel geleverd

Het is gemakkelijk om dingen te bestellen de website werkt goed het enige wat ik minder vind is dat ik een korting bijvoorbeeld niet zo makkelijk kan toepassen De aanbiedingen verschijnen in mails met een specifieke code maar dan niet op de website zelf zo heb ik ooit eens besteld aan de volle prijs terwijl het met korting was dat is het enige minpuntje dat ik kan bedenken . Dat was omdat ik niet altijd mijn mails bekijk. Ik bedoel het is niet synchroon meestal bestel ik veel maar achteraf als ik in mijn mails kijk waren er verlopen kortingscodes. Dat kan handiger.

Quick and personal

Quick and personal

Altijd op tijd geleverd en goed verpakt.

Hele mooie producten en alles wordt met aandacht en zorg geleverd.

Hi Gaby, dat is erg fijn om te horen! Ontzettend bedankt voor het delen van je review & heel veel plezier van je bestelling. Hopelijk tot snel op Cosmania.nl ;-) Groetjes, Laura van COSMANIA

Snelle verzending. Bestelling netjes verpakt met leuk kaartje erbij.

Hi Sabine, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je blij bent met de bestelling en de verzending ervan. We wensen je veel plezier met je nieuwe producten! Groetjes, Laura van COSMANIA

Very improved delivery time

I order this one product for years already, needless to say it is a great product, but when it comes to services Ive always been happy with the way you do it, personal message, nice packaging, but this time something was different, normally it took about 3 days to get my product and now I got it next day! Wow, I was very surprised. PS: in times when we already know what climate catastrophe we are facing, it is time to reconsider even those nice things, like personal message, envelope with extra paper material. Though I always found it beautiful, we can live without it and save some resources, or replace it with something that helps to fight the crisis. Just a tip :)

Hi Mirka, it is great to hear that you are satisfied with our service. Thank you so much for your review and your tip! We really appreciate it. Best regards, Laura from COSMANIA

Heerlijk product

Neal’s Yard Remedies is al tientallen jaren mijn favoriete merk. DeGeranium and Orange massage oil is een weldaad voor mijn droge huid.

Beste Phili, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het merk Neal's Yard Remedies zo goed in de smaak valt ;-) En wat is de Geranium and Orange Massage Oil een topper hé? Ook wij zijn er helemaal dol op! Groetjes, Laura van COSMANIA

Amazing service

Very prompt delivery. Love the handwritten cards as well.

Dear Blerta, thank you for the review! It is great to hear that you are happy with our service. Enjoy your order and we hope to see you soon on Cosmania.nl! Best regards, Laura from COSMANIA

Snelle en goede service

Ik bestel graag bij Cosmania want ze hebben een zeer uitgebreide collectie. Daarnaast vaak gratis extraatjes en gratis bezorging. Altijd met een persoonlijke touch.

Hi Firoza, bedankt voor je review! Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent, daar worden wij blij van. Hopelijk tot snel op Cosmania.nl :-) Groetjes, Laura van COSMANIA

Hele goede service!

Hele snelle levering van de bestelling! Er miste per ongeluk een product, maar deze werd dezelfde dag nog nagestuurd! Heel erg vriendelijk geholpen en super blij met de producten, samples en de service!

Beste Mimi, nogmaals onze excuses voor het missende product! Gelukkig is het opgelost :-) Bedankt voor het delen van je review en veel plezier van je bestelling. Groetjes, Laura van COSMANIA

Great!

The order was delivered very fast and in good condition.

Hi Linh, that is great to hear! Thank you for sharing your review & enjoy your order! Best regards, Laura | COSMANIA

Topservice

Het was echt een cadeautje om uit te pakken met het paarse vloeipapier en alle probeersamples ! En snel geleverd!

Hi Marielle, wat leuk om te horen! Fijn dat je blij bent met onze service. Bedankt voor het delen van je review & veel plezier van je nieuwe producten. Groetjes, Laura van COSMANIA

Snelle maar verkeerde levering (verkeerd product)

wie heb het product te snel afgeleverd maar de levering stemde niet overeen met mijn noch met de Factuur. Ik bestelde age reversing all in one van Venn en kreeg Vitamin B all in one. Ik verwacht via e-commerce snelheid, convenience= gemak. Een pakje dat de klant onnodig terugsturen omwille van de verkeerde producten valt niet onder gemak. Juist zouden me een plezier doen door me een sample toe te sturen van de age reversing all in one van Venn.

Beste Christel, Hartelijk dank voor je review! Hier kunnen we wat mee! Na je belletje zaten we namelijk op je mailtje te wachten om je gegevens erbij te kunnen zoeken. Fijn dat je ons nu weer bericht, zodat we het voor je kunnen oplossen. We kunnen inderdaad een travelsize 5ml van de Age-Reversing All-In-One Concentrate naar je toesturen als je dat fijn vindt; Maar we kunnen uiteraard ook de full-size van de VENN Age Reverse naar je toesturen (omdat je die had besteld). We hopen dat - ondanks het ongemak - je dan wel het verkeerde full-size product (gratis) naar ons retour zou willen zenden. We horen graag waar je voorkeur naar uit gaat! En nogmaals excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, Marije en Marcel

top !

een foutje werd stande pede en zonder discussie recht gezet ! Een geweldig product !!

Beste Leen, dat is fijn om te horen! Bedankt voor je review. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groetjes, Marije en Marcel

Snelle verzending

Zeer snelle verzending en voor al het handgeschreven kaartje voor het bedanken voor mijn bestelling was erg verrassend en attent. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Ellen, wat leuk om te horen! Ontzettend bedankt voor het delen van je review en tot snel op Cosmania.nl ;-) Groetjes, Marije en Marcel

Fijne textuur, merkbaar gehydrateerd

Fijne oogcreme: hygiënisch aan te brengen dmv pompje; luchtige textuur dus ook geschikt als basis voor make-up en toch hydraterend.

Hi Aysinghe, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de oogcreme. Heel veel plezier ervan :-) Groetjes, Marije en Marcel

Geel goed

Hi Makko, dat is fijn om te horen! Bedankt voor je review. Groetjes, Marije en Marcel

Snel bezorgd en persoonlijker door handgeschreven kaartje.

Producten waren goed verpakt en snel bezorgd. Handgeschreven kaartje bij het pakket maakte het veel persoonlijker. Uitgebreid assortiment ook van allerlei niche producten. Leuk!

Hi Lucy, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent. We wensen je veel plezier met je bestelling & hopelijk tot snel op cosmania.nl ;-) Groetjes, Marije en Marcel

Easy and efficient

Always a pleasure. Either online or in store it always feels perfectly curated and has the best product range in Amsterdam. I have been shopping with you for almost four years now and since finding you, dont by skincare from anyone else. Trust you guys and enjoy shopping from such a great small business.

Hi Ami, that is so nice to hear! Thank you so much for sharing this review. We hope to see you soon on cosmania.nl :-) Best regards, Marije and Marcel

Altijd een fijne ervaring

Snelle levering en altijd een attent handgeschreven kaartje erbij. Heb je vragen? Stel ze dan via de chat. Ook dan krijg je altijd snelle behulpzame antwoorden met extra tips and trics. What’s not to love?

Hi Avine, dankjewel voor je bestelling en je mooie review! Fijn om te horen dat je blij met ons bent. Hopelijk tot snel op Cosmania.nl :-) Groetjes, Marije en Marcel

Altijd een goede koopervaring bij Cosmania

Fijne webshop: snelle levering altijd vergezeld met een aardige boodschap en proefjes.

Hi Esther, wat goed om te horen dat je tevreden bent! Ontzettend bedankt voor je review en veel plezier van je bestelling. Groetjes, Marije en Marcel

Snelle levering, fijn product!

Deze spray werkt echt!

Hi Gonnie, bedankt voor je review! Wat goed om te horen dat je blij bent met de This Works Deep Sleep Pillow Spray. Heel veel (slaap)plezier ervan ;-) Groetjes, Marije en Marcel

Snel en netjes

Mijn ervaringen zijn dat als ik een bestelling plaatst, dan wordt dit altijd snel en netjes verstuurd. En n met een persoonlijke boodschap op een kaart.

Hi Marjolijn, fijn om te horen dat je tevreden bent! Heel erg bedankt voor je review. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groetjes, Marije en Marcel

proefmonsters

Ik was enigszins teleurgesteld dat ik voor 40 euro proefmonsters heb ontvangen, dacht dat deze nooit verkocht mochten worden.

Beste Ank, dank voor je reactie! Wat vervelend te horen dat je niet zo blij bent de travel set van VENN; de inhoud bevat geen samples/proefjes, maar zijn echt travel sizes die verkocht kunnen worden, omdat ze handig zijn om kennis te maken met de producten, of handig voor op reis; Als je de ongeopende & ongebruikte set retour wil sturen, dan kan dat uiteraard ook! We horen graag van je! Hartelijke groet, Marije en Marcel

Snel en goed!

Mijn bestelling werd snel en goed geleverd. Producten waren goed verpakt. Monstertjes erbij en een leuk kaartje; helemaal top!

Hi Gert Jan, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je ons 'snel en goed' vindt. Veel plezier van je bestelling :-) Groet, Marije en Marcel