Werkt!

Ik heb vaak last van kleine bultjes en rode vlekken na een onderhuidse puist. Dit spul zorgt bij mij echt voor een gladere huidstructuur. Ik zou het product nog langer moeten gebruiken om echt te beoordelen of het helpt tegen mijn rode vlekjes sneller vervagen.

Super leuk verpakt en ook nog proefjes erbij gedaan voor mijzelf. Erg leuk om te geven, leuker om te krijgen!

Altijd leuk iets te bestellen bij Cosmania, uitstekende service en snel levering, top!

Uitstekende Service

Uitstekende Service en complimenten aan Cosmania i.v.m. mijn vergeten kortingscode toch nog toe te passen achteraf.

Hoogwaardige producten, prima webshop

Levering duurde iets langer wegens corona-drukte, maar dat maakt mij niet uit. Product van hoge kwaliteit en regelmatig leuke (kortings)acties. Ik zou hier zeker vaker bestellen.

Snelle service en goed product

Er werd heel snel gereageerd op een mail die ik heb gestuurd en heb het Paula's Choice product ook snel ontvangen. Blij mee!

Goede producten en betrouwbare leverancier

De bestelling is gemakkelijk geplaatst, de korting verwerkt en na enkele dagen netjes afgeleverd

Leuke webshop net goede service

Veel keus, leuk verpakt, snel verzonden!

Super! :D

Ik heb nog nooit een beter verzorgings- en make-up product gehad 2in1. Ik ben erg tevreden en ik zal het voor niets anders inruilen! Ik heb 15 ml gekocht om te proberen en ik ben heel blij, maar nu ga ik een grote kopen. Leuke en snelle klantenservice :) Ik kan deze webwinkel van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar unieke cosmetica :D

Nice selection of products

Very good selection of cosmetics product at fairly good value for money. I do also appreciate the good customer service at Cosmania as they care for my inquiries with prompted response.

perfect, definitely recommended