Super service !

Correcte levering en de producten doen wat men omschrijft. En leuke tips zijn meegenomen. Toffe site!

Goed en snel

Groot assortiment, snelle service, goede aanbiedingen.

Mooie en heerlijke producten

Prachtige producten en snelle levering! Top site!

Ga zeker nog een keer bestellen

Goed contact en snelle levering

Goed antwoord en idd volgende dag geleverd. Goed verpakt, mooie sample.

Netjes

Bestelling deed er een dagje extra over, verder netjes.

Superservice!

Snelle levering, maar problemen met bezorgservice. Deze zijn super opgelost! Fijn dat je daarbij persoonlijk contact hebt.

Zoals altijd een zeer goede service en snelle levering. Absoluut aan te raden webshop !

Vlot en vriendelijk

Heel vriendelijk contact gehad en mijn probleem werd goed opgelost. Ik kreeg zelfs een extra korting om het goed te maken terwijl ik daar helemaal niet naar had gevraagd of verwachtte.

Helemaal goed

Prima service, snelle levering,fijn dat iets op dezelfde dag geleverd kan worden.

Slechte klantenservice

Er ontbrak 1 product in mijn pakket, klantenservice over gemaild en ik kreeg het volgende terug : “ Beste, Het is in ons magazijn nageteld en onze voorraad klopt, eigenlijk zou het dus wel in de bestelling moeten zitten. We gaan uit van goed vertrouwen en maken een uitzondering, het product zal aan jou nagestuurd worden. Met vriendelijke groet, “ Dus met andere woorden lieg ik en er word op goed vertrouwen mij terug het product opgestuurd. Het was de eerste keer dat ik hier bestelde en meteen ook de laatste. Ik heb mijn andere order retour gedaan.. blegh nooit meer..

Beste M Maasmechelen, bedankt voor jouw review. Echt enorm vervelend om te horen dat er een product ontbrak bij jouw bestelling, en dat je niet tevreden bent over onze service hierna. Onze welgemeende excuses hiervoor! De laatste tijd hebben wij te maken met fraude bestellingen, waardoor we met dit soort zaken éxtra streng en voorzichtig moeten zijn - zeker als alles systeemtechnisch helemaal lijkt te kloppen. Natuurlijk kan er alsnog eens een menselijk foutje in ons warehouse ontstaan, maar door de fraude problemen blijft het voor ons zo'n lastige situatie. Vandaar ook het mailtje, dat we achteraf beter hadden kunnen verwoorden. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat onze echte klanten hier last van hebben, en vandaar dat wij het product uiteraard hebben na gestuurd. Nogmaals sorry! Met vriendelijke groetjes, Team COSMANIA

Uitstekend!

Vlotte bestelling, keuze voor avondbezorging is echt super. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en je spaart punten op je bestelling en een leuke attentie bij je bestelling, verrassing!

Mooi producten. Variant in het beauty box

Ik hebben 2 keer en beauty box gekocht en vind het producten leuk. Iets nieuw te proberen.

Goede producten

Goede producten en bij de bestelling altijd leuke proefjes!

Fijne webshop!

Een fijne webshop, snelle levering, goed verpakt,…

Snelle en correcte levering

Fast service, excellent experience!

There is a wide variety of products and the order came when promised! Loved the sustainable packaging and seeing the name of the person who packed my order. These details really made it such and experience that wants me keep ordering.

Helemaal prima

Goeie service qua shipping, persoonlijk, prettig, jammer dat jullie mijn lievelingsgeur niet meer hebben Oud Shamash van the Different Company....

Ik heb geen klachten. Alles perfect netjes bezorgd.

Heel tevreden

Mijn bestelling was er binnen een dag of 5 zoals beloofd en een persoonlijke touch in het pakje met een briefje en wat samples: Leuk!

Altijd goed

Altijd goede service en mooie producten.

geweldig

Wat een fijne producten hebben jullie. Van vele merken was ik niet op de hoogte. Van grote klasse. Dus ben ik zeer tevreden.

Mooie box voor een leuke prijs

Snelle levering, leuke afwisseling, fijn dat het gratis werd verzonden.

Goede website met mooie producten

Mooie samengestelde box