Goede produkten, snelle levering

Ik bestel al een aantal jaren bij Cosmania naar tevredeheid

Snelle levering, leuk verpakt met altijd wat extra’s zoals proefverpakking.

Webwinkel met mooi assortiment, snelle levering en altijd extra proefverpakking(en) bij de bestelling. Aanrader!

Zeer klantvriendelijk

Omdat ik groot fan ben van de No Make-up Eyeshadow van Dr. Perricone, en mijn flesje nu écht leeg was, was ik aan een nieuwe toe. Echter, de nieuwe uitvoering bestaat uit 4 shades. Mijn “oude” had maar 1 kleurstelling. Ik heb Cosmania gebeld om te vragen welke shade overeen kwam met mijn oude. Ik werd binnen vijf minuten terug gebeld met het antwoord en dat er nog twee voorradig waren én ook nog in de sale! Beiden direct besteld. Dag later lag het brievenbuspakje in mijn bus. Keurig ingepakt, lief briefje van ene Tim erbij! (Helaas geen sample;-) Ik kan nu weer jaren vooruit met mijn lievelings shadow:-))

Goed bedrijf met hoogwaardige producten en super snelle verzending.

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen en niemand die mij een duidelijk antwoord kan geven waarom. Het is nu al anderhalve week geleden. Dit is gewoon belachelijk!

Hi Cynthia, Bedankt voor je bericht en zeer vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb zojuist vernomen dat je al contact hebt gehad met mijn collega. Helaas is jouw pakket bij de koerier DHL zoekgeraakt, wat buiten onze macht ligt. We hebben vanochtend aan jou doorgegeven dat wij jou producten opnieuw naar je opsturen, zodat je er zeer binnenkort toch van kunt genieten. Enjoy ❤ Met vriendelijke groet, Roxanne van Team COSMANIA

De website en communicatie zijn goed. Het artikel wordt snel geleverd.

Bedankt voor je review en dat je de moeite hiervoor hebt genomen deze te plaatsen! Groetjes, Roxanne van Team COSMANIA

Super snelle levering

Bedankt voor jouw review Adriana! Groetjes, Roxanne van Team COSMANIA

Niet goed

Zie onder

Snelle levering goede prijs

Top.

Correcte en snelle levering en staaltjes bijgekregen wat je praktisch nergens nog krijgt

Bedankt voor jouw review Jessy, geniet van de samples en jouw producten! Groetjes, Roxanne van Team COSMANIA

Volgens omschrijving en de goedkoopste

Heel tevreden

Leuke aanbiedingen, snelle levering en fijne producten!

SUPER service

Voor een verjaardag een parfum besteld als cadeau. Helaas door de sale drukte met enige vertraging verzonden, waar ik overigens direct bericht over ontving. Helaas voor mij te laat. Na mijn uitleg is er een uitzondering gemaakt op het retourbeleid. Hele vriendelijke en snelle afhandeling.

Wat fijn dat we het hebben kunnen oplossen! Bedankt voor het laten weten. Veel plezier met de producten en hopelijk tot snel weer bij cosmania.nl! Groetjes, Roxanne van Team COSMANIA

Valt tegen

Produkten zijn niks bizonders Niet gewend van cosmania

Hi Bep, Wat vervelend om te horen dat de surprise box tegenviel! Stuur anders even een mailtje naar [email protected], dan kunnen we samen kijken voor een oplossing! Liefs, Lana van team COSMANIA

Mooi producten

Cosmania beauty box besteld en ontvangen. Fijne producten en mooie selectie van verschillende soorten merken.

Uisluitend

Fijne producten en pakketje was goed ingepakt. Ook zaten er heerlijke proefmonsters bij. Super tevreden:-)

Altijd blij met mijn gescoorde producten

Veel keus, leuke aanbiedingen, mooie merken en snelle service

Altijd leuk de cosmania summer box

Wat is het altijd leuk om de box uit te pakken. Zo kom je in aanraking met allerlei, voor jou, nieuwe produkten, die je dan fijn kunt uitproberen. Wat ik ook heel fijn vind is dat je na een paar dagen een mail ontvangt waarin alle produkten worden omschreven en hoe je ze kunt gebruiken, helemaal top!

leuke box

.....

.....

First Aid heerlijke creme

First Aid Beauty - Ultra Repair Cream is een heerlijk product. Paula's Choice - 10% Azelaic Acid Booster zou ik niet opnieuw bestellen.

ver fucking schrikkelijk

Mag mijn product niet retour sturen maar wel de volle laag betalen. Geen tegemoetkoming niks. never nooit meer hier bestellen.

Still didn't receive my order !

I am writing to express my dissatisfaction with the handling of my recent shipment. Despite waiting for over two weeks, I have yet to receive my parcel. The French distributor responsible for its delivery has been unable to provide any information regarding its whereabouts. As per the recommendation of the distributor, I am forwarding this matter to you, seeking additional guidance and assistance in resolving this issue promptly. Please provide instructions on how to proceed to ensure the swift resolution of this matter.

Als jaren koop producten bij cosmania. Snel geleverd, vertrouwelijk.

Top winkel!

Ten eerste, kreeg veel leuke samples! Het is altijd een verrassing als je je bestelling uitpakt dit keer dus was het nog leuker! :D Ten tweede, toen ik een vraag/probleem met bestelling aankwam, die was super snel en onverwachts goed opgelost! Dus ik ga zeker nog veel meer bij deze winkel bestellen :) Dank je wel, Cosmania

Stationsweg 51

1851 LJ Heiloo

Over COSMANIA

COSMANIA is voor alle vrouwen en mannen die blij worden van mooie, speciale en betaalbare internationale beauty brands. De producten in onze shop zijn cadeautjes voor jezelf (of iemand anders). Kleine verwennerijtjes die je ook gewoon elke dag écht nodig hebt. Wij vinden het belangrijk om er voor elke portemonnee te zijn, daarom vind je voor elk budget producten in ons assortiment.