Snel geleverd.Goed verpakt.Duidelijke info bijgesloten.

Vlotte service.

de producten van Cosmania zijn top

jammer dat de winkel in de stad dicht is, maar via de website gaat het ook, het kopen van de heerlijkste Shampoo die ik ken en er zitten gelukkig ook weer samples bij die ik aan mijn dochter geef

Heel persoonlijk en een warm bad:)

Heel vlot, goede service en een mooi product!

Snelle levering met leuke samples

Snelle levering, producten netjes en milieuvriendelijk ingepakt met bijpassende samples

Hi Esmeralda, bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen. We wensen je veel plezier van je bestelling, hopelijk zien we je snel weer terug op de webshop ;-) Groetjes, Laura van Cosmania

De nieuwste beauty box, vol met mooie artikelen die je anders misschien niet zou aanschaffen en nu wel krijgt en zo kan proberen en dat alles voor een goede prijs

Hi Willy, wat top dat je de Beauty Box als 'fantastisch' omschrijft. Dat is natuurlijk fijn om te horen :-) Veel plezier ervan! Groetjes, Laura van Cosmania

Producten snel en goed ontvangen

Hi Marcelle, bedankt voor je review! Heel fijn om te horen :-) Hopelijk zien we je snel weer terug op Cosmania.nl. Groetjes, Laura van Cosmania

tevreden klant

ben zeer content over de inhoud van de goodiebag. dit houden we erin.

Hi Cassie, wat goed om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je review & veel plezier met je aankoop. Groetjes, Laura van Cosmania

Mooi assortiment

Het beauty box heeft heel lekker gevarierd dingen in. Heel tevreden

Hi Suzanne, bedankt voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier van de Beauty Box. Groetjes, Laura van Cosmania

Altijd prettig om iets te bestellen bij Cosmania

Mooie beautybox van Cosmania,goed samengesteld

Hi Annabel, super om te horen dat je de Beauty Box hebt weten te scoren! En fijn dat je er blij mee bent :-) Veel plezier ervan. Groetjes, Laura van Cosmania

Wat een uitgebreide en gevarieerde verrassing! Heerlijk om nieuwe verzorgingsproducten te kunnen uitproberen.

Beste Phyllis, bedankt voor je review! Top om te horen dat je de Beauty Box geweldig vindt, heel veel plezier ervan :-) Groetjes, Laura van Cosmania

Gucci

Cosmania is een heel fijn bedrijf om bij te shoppen en zij leveren misschien wel het beste assortiment Cosmetica in Nederland. Ik zal zeker terug komen in de winkels of op de webshop!

Hi Jelle, bedankt voor het grote compliment! Dat is natuurlijk heel fijn om te lezen ;-) We wensen je veel plezier met je bestelling & hopelijk tot snel. Groetjes, Laura van Cosmania

netjes en snel

Cosmania leverde het product snel en netjes verpakt.

Hi Kelly, bedankt voor het delen van je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier van je bestelling :-) Groetjes, Laura van Cosmania

Perfecte service

Heel snel geleverd. En een goede communicatie.

Hi Susanne, wat super om te lezen dat je onze service als 'perfect' omschrijft! Heel erg bedankt voor je review & veel plezier van je bestelling. Groetjes, Laura van Cosmania

Snelle levering en leuke beautybox

Snelle levering en blij met beautybox. Blij met Cosmania vanwege beschikbaarheid ‘exotische’ merken.

Hi Monique, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze service en met de Cosmania Beauty Box. Groetjes, Laura van Cosmania

Super leuke box

Leuke goed gevulde box, met grote mini's geen 1 dag mini's. Hiermee kan ik goed testen of iets echt geschikt is voor mij. Zodat ik zonder spijt de normale verpakking kan aanschaffen

Hi Tiesah, bedankt voor je review! Wat super om te horen dat je er blij mee bent, we wensen je er veel plezier van :-) Groetjes, Laura van Cosmania

Leuke box

Een hele leuke box met veel verschillende merken Ieder jaar koop ik hem weer zo leer je andere merken kennen en kan je verschillende producten uitproberen echt super

Hi Angela, wat te gek dat je de Beauty Box hebt weten te scoren dit jaar! Fijn om te horen dat je er blij mee bent. We wensen je er veel plezier van. Groetjes, Laura van Cosmania

Geweldige webshop, top service!

Deze webshop heeft een droom assortiment aan producten. De website is súper overzichtelijk en bestellen daardoor easy. Ik heb onlangs twee bestellingen geplaatst en je hebt de optie als je voor de middag besteld dat je bestelling diezelfde avond al afgeleverd kan worden. Bizar!! Het werkt en ik heb nog nooit zo’n vrolijke en vriendelijke pakketbezorger die avond aan de deur gehad. Zo hoefde ik de dag erna niet midden op de dag rekening te houden met het ontvangen van een pakketje. Ik kan iedereen Cosmania en het vervoersbedrijf van harte aanbevelen!

Hi Charlotte, bedankt voor je enthousiaste review! Super leuk om te lezen :-) Heel veel plezier van je bestelling & we hopen je snel weer terug te zien op de webshop. Groetjes, Laura van Cosmania

Topproduct!!!

Leren kennen op het vliegtuig en gebruik ik het iedere dag !

Hi Marie-claire, wat super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! We wensen je er heel veel plezier van. Bedankt voor je review! Groetjes, Laura van Cosmania

Prima service, vlotte afhandeling bestelling. Niets op aan te merken.

Beste Wilma, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service :-) Groetjes, Laura van Cosmania

Snelle, correcte levering, vriendelijk begeleidend schrijven. Product voldoet aan verwachtingen.

Hi Ingrid, wat super om te horen! Heel erg bedankt voor je review & veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groetjes, Laura van Cosmania

Goede en snelle service.

Ontzettend bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Veel plezier van je bestelling & hopelijk tot snel op Cosmania.nl :-) Groetjes, Laura van Cosmania

Inmiddels een paar keer besteld bij Cosmania en het is altijd goed! Snelle levering, goede service en hele fijne producten. Absoluut een aanrader!

Beste Linda, bedankt voor het delen van je review! Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent. Hopelijk zien wij je snel weer op Cosmania.nl ;-) Groetjes, Laura van Cosmania

Serieus….wat een service, wat fijn om met ze te overleggen, een advies, een vraag, geur samples omdat een geur zo persoonlijk is. Ik heb vorige week twee "blackboxen" besteld en ontvangen. Eén heb ik kado gedaan aan mijn dochter. Om haar te laten ontdekken hoe divers jullie zijn.

Hi Yvonne, wat een leuke review! Heel erg bedankt hiervoor. We wensen je veel plezier met de Cosmania Beauty Box. Groetjes, Laura van Cosmania

Prima geregeld

Snelle service en bijzonder vriendelijke beantwoording van vragen. Leuk met kaartje afgeleverd

Hi Ronald, wat super om te horen! Bedankt voor het delen van je review & veel plezier van je bestelling. Groetjes, Laura van Cosmania