Goede producten en fijne service!

Ruim aanbod aan goede merken en leuke producten om uit te proberen. Mijn producten zijn heel netjes verpakt met eco friendly schuim dingetjes (van aardappel zetmeel geloof ik). Echt goed dat zij aandacht aan het milieu besteden!! Verder zijn de producten top en heb ik een hele goede ervaring met Cosmania :)

Snelle service Goed merkenaanbod

Elk pakketje is weer een feestje!

Fijne site, wordt snel geleverd en het pakketje wordt persoonlijk verpakt met superleuke extraatjes.

Elk pakketje is weer een feestje!

Snel en zorgzaam

Cosmonia's bestellingen zijn altijd efficiënt en zorgvuldig voorbereid, er zit altijd een beetje aandacht in het pakket. En de verpakking is ook milieuvriendelijker.

Bij cosmania terecht gekomen ,omdat ik producten zocht van Neals Yard! Inmiddels ook andere producten gekocht. De pakketjes zijn altijd heel leuk verpakt met proefjes en een persoonlijke boodschap! Leuke ,goede service

Snel en mooi product

Duidelijke website Snel geleverd Goed oroduct

Mooie site, spannende nieuwe dingen, duidelijk. Heel goed.

Mooie producten, snel geleverd

Fijne site. Met een top optie om je gezicht te scannen voor advies. Regelmatig goede aanbiedingen

Super mooi en leuk ingepakt! Krijg er altijd leuk cadeautjes bij! Vind de merken die Cosmania verkoopt super!

Ruikt zooo lekker!

Je haar wordt hier echt lekker stug en stevig van. Beter dan van Oribe en Living Proof. Wel duur, maar denk dat je eindeloos met zo’n fles doet!

Leuke webshop met goede service

Ik heb al vaker besteld bij Cosmania. Ze hebben een leuke selectie aan producten. Ik kom vaak terug voor producten van het merk Ilia. Ze hebben ook van tijd tot tijd 20% korting, wat mooi meegenomen is. Bij mijn bestelling van ongeveer €67 kreeg ik er een oogserum bij van €43, wat natuurlijk erg leuk is. Ik vind het altijd leuk om nieuwe producten en merken uit te proberen. Mijn pakketje was er ook binnen een dag. Ik kom sowieso weer terug omdat ik het een hele fijne webshop vind.

Prima shop

Altijd fijn om weer wat leuks uit te kiezen bij Cosmania. Deze keer slechts 1 proefje en dat vond ik een tegenvaller. Ik was beter gewend.

Al mijn favoriete producten zijn hier te vinden!

Fijne site met al mijn favoriete producten. Levering is altijd snel!

As usual everything was well packed and protected, the delivery was quick : perfect!

Snelle levering en mooie en fijne producten

Het zijn fijne en mooie producten en merken ben zeer tevreden

Goede producten, snelle levering.

Het aanbod van producten is groot! Goede producten en altijd met fijne en duidelijke omschrijving. Klantenservice is top! Als er iets niet goed is wordt dit snel hersteld.

Snel goed en lekker!

Het bestelde werd snel bezorgd, het was goed verpakt en het is erg lekker..: shampoo en douchegel.

Breed aanbod

Als heel lang klant; veel mooie merken.

Super fijn!!

Ik vind het een top bedrijf! Ik had een paar dagen geleden wat besteld en het kwam twee dagen later aan. Super snel gedaan :D. Het pakketje was goed verpakt en er zaten DRIE testers bij!! da vond ik natuurlijk geweldig leuk. Ik raad zeker aan om hier te gaan shoppen!!

Fijne webshop met een breed assortiment

Goede service en fijn dat ik hier terecht kan voor de moeilijker te vinden merken.

Beste Floor, bedankt voor je review! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met onze webshop, producten en service. Met vriendelijke groetjes, Laura van COSMANIA

I love it...

Cosmania heeft goede producten van exclusieve merken. De website van cosmania is duidelijk, en bij ieder product staat duidelijk omschreven wat het is en hoe te gebruiken. En daarbij staan de ingrediënten van het product en iets over het merk zelf er ook bij.. Verder word het leuk en milieubewust ingepakt en snel geleverd! En niet te vergeten de kortingen en gratis producten/testers zijn ook altijd welkom.

Beste Maryam, wat een leuke uitgebreide review! Enorm fijn om te lezen, bedankt voor de complimenten & veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groetjes, Laura van COSMANIA

Snelle levering, persoonlijk

Prachtige producten, krijg het snel bezorgd. Persoonlijk en er zitten altijd testers bij. Erg tevreden en blijf er regelmatig bestellen!

Beste Annemieke, bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je tevreden bent en regelmatig bij ons bestelt. Met vriendelijke groetjes, Laura van COSMANIA

Geweldig!!!

Supersnel geleverd , duidelijke uitleg. Echt een leuke webshop !!

Beste Dounia, wat een leuke en enthousiast review! Ontzettend bedankt & veel plezier van jouw bestelling. Met vriendelijke groetjes, Laura van COSMANIA

Snelle levering, goed verpakt, heerlijke producten, leuk dat er proefjes bij zitten.

Beste Linda, ontzettend bedankt voor het delen van je mening! Daar worden wij nou blij van :-) Hopelijk zien we je snel terug op Cosmania.nl. Met vriendelijke groetjes, Laura van COSMANIA