Heel fijn afgehandeld

Is heel goed gereageerd op de bestelling

Uitstekend!

Ik heb nooit zo snel een bestelling binnen zoal bij Cosmania.nl Ook super leuk om een hand geschreven kaart te krijgen, heel persoonlijk.

Goede service en snelle levering

Paar van mijn favoriete merken verkopen ze, en soms leuke aanbiedingen!

Top service zeer tevreden

Snelle levering, veilig verpakt en een leuk postkaartje erbij! 100% tevreden

Niet tevreden met mijn bestelling

De kwaliteit van de nagellak is slecht Het voldoet niet aan mijn verwachtingen helaas.

Hi Naziha, bedankt voor je review! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet blij bent met je nagellak... wij zijn erg benieuwd waarom die niet aan je verwachtingen voldoet. Zou je ons daar verder mee willen helpen? Dan maken wij hier meteen werk van! We horen graag van je. Groetjes, Marije en Marcel.

Mooie webshop met fijne spullen en supersnelle service

Mooi ingedeelde website met veel extra informatie over de merken en producten. Fijn assortiment met veel “groene” merken. Hier al vaak besteld en verzending is altijd supersnel. De producten komen goed verpakt aan met leuke gratis samples

Ik heb altijd een goede ervaring met Cosmania. Heel service gericht en alsof ze je echt persoonlijk kennen. En de merken die zij verkopen, zijn fantastisch!

Altijd goed!

Prima service mooie producten en altijd een handgeschreven kaartje erbij.

snel en correct!

snel en perfect

Altijd op tijd, goed verzorgd

Blij en dankbaar dat ik dit kan veroorloven

De gezichtsroller die geleverd werd was beschadigd, na een berichtje met cosmania kreeg ik een nieuwe toegestuurd, die was de volgende dag al binnen. Perfecte service!

Goed met aantekeningen

Ik vind het prettig dat ik een site met hele fijne producten heb gevonden. Maar de service kan echt veel beter. Zo heb ik al eens om mijn punten moeten vragen en die niet gekregen en had ik pas voor bijna 80 euro besteld. Als ik een paar uur later had besteld had ik een cadeau gekregen. Dan denk ik, stuur me dat dan na. Ik heb er nog om gevraagd...

Heel fijn product!

Aanrader dus.

Snel en goed verzonden, mooi producten

Fijne persoonlijke benadering, mooie producten voor een fijne prijs. Snel verzonden en goed verpakt.

verwachtingen worden waargemaakt

De producten die ik bij Cosmania bestel, zijn altijd een schot in de roos. Qua werking en kwaliteit maar vaak ook qua verpakking.

Beste service en top kwaliteit producten

Hele fijne winkel met zowel goede service van de dames in de winkel als online service bij het plaatsen van een bestelling.

Snelle en persoonlijke goede levering van producten

Aanrader om te bestellen. Super snelle levering met een heel leuk persoonlijk briefje erbij!! TOP!!

Helemaal top!

Ik kreeg Cosmania en het merk PAULA's Choice via via aangeraden. Haar lovende woorden toen ze het mij aanraadde logen niet! De website helpt met advies voor de juiste producten, de uitgebreide productomschrijvingen zijn heel duidelijk. Het pakketje arriveerde binnen een dag en het was keurig ingepakt met handgeschreven kaartje erbij. Heel fijn zo'n attentie. De producten van PAULA's Choice voldoen aan de verwachtingen. Sterker nog, na 1 week gebruiken zie ik mijn huid al verbeteren! Ik zal zeker in de toekomst vaker bestellen.

Order snel geleverd

Deep sleep pillow spray , lekker na vermoeiende dag . Je wordt de volgende ochtend uitgerust wakker. Heerlijke geur van lavendel . Persoonlijke touch van de verkopers bij het leveren van het artikel , dmv een leuk kaartje.

Top shop

Snelle levering en zelfs een tester erbij zodat ik zeker wist de goede teint te hebben.

Niet wat ik zocht

Helaas is deze scrubcreme niets voor mij. Er zitten aardbeipitjes in om te scrubben. Maar deze geeft echt een onvoldoende scrub functie. Ik ga denk ik volgende keer suiker aan toevoegen voor een meer scrubervaring, aangezien het nu lijkt alsof ik mijn gezicht met een creme insmeer met hier en daar wat pitjes. Niet aan te raden als je je gezicht echt wil exfolieren.

aantal keer iets besteld en dan krijg je er monstertjes bij van de geur. Als het je dan toch niet bevalt, dat je het kan terug sturen. Top!

Vlugge service en goede verpakking van bestelling

Aanrader voor anderen omwille van snelle service .

gewoon geweldig!!!!

hele snelle levering!! "Mijn" artikelen altijd op voorraad! Leuk advies om eens iets anders te proberen.