Fantastisch bedrijf !!

Super veel heerlijke goodies gekregen ! Pakket was er niet op vermelde datum voor . Twee keer parkeer kosten en benzine..

Bestelling vlot afgewikkeld.

Snelle service, fijn assortiment

Leuke acties en prijzen, groot assortiment en leuke gifts, snelle srrvice

Fijn dat ik hier Neal's Yard kan krijgen

Redelijk snelle verzending, fijne producten. Zijn wel aan de prijs maar de merken zijn ook duur.

Veel keuze

Correct en soms interessante aanbiedingen Vriendelijk

Super tevreden

Netjes verpakt en verschillende proefmonsters erbij. De body bar ruikt heerlijk en de huid voelt lekker zacht na gebruik.

Fijne (vegan) producten, snelle levering, goed verpakt

Hele fijne webshop met regelmatige acties, een groot gamma aan vegan en cruelty free producten, goede en stevige verpakking. Aanrader voor alle cosmetica!

Goede ervaring

Mooie site met groot assortiment hoogwaardige cosmetica. Ik heb de bestelling vlot ontvangen.

Zeer goed geprijsde cosmetica!

Deze artikelen waren uitverkocht bij mijn reguliere website, pech voor hun. Goed dat het hier wel was.

Raar bedrijf

Alleen als je een account aanmaakt krijg je een track en trace code van je pakket. Vreemde manier van omgaan met je klanten.

Fijne producten

Ik ben tevreden over de snelle levering en het grote aanbod op de website

Altijd geweldig

De service is geweldig en de producten zijn helemaal top.

Alles goed en snel geleverd

Eerste keer bestelt en zeer tevreden

Jammer

Ik klacht over pixi potlood dat dit mijn 3 potlood is maar deze heel erg afgeeft ik heb een keer een vraag gehad van alle drie daar na helemaal niks gehoord .erg jammer hier koop ik niet meer

Prima ervaring

Mooie site met hoogwaardige cosmetica. Regelmatig aanbiedingen. Ik heb de producten vlot ontvangen en ben tevreden.

Prima ervaring

Mooie site met veel hoogwaardige cosmetica. Ook regelmatig aanbiedingen. Ik heb de producten vlot ontvangen en ben tevreden.

Fast and friendly

Always feels personal.

Fijne online winkel.

Alles tot nu toe op tijd geleverd

Altijd zeer tevreden

Altijd goede ervaringen bij Cosmania. Fijne producten en heerlijk om de proefjes uit te kunnen proberen!

Fijn

Fijn

Goede en snelle levering

Mooie produkten

Op de site staat duidelijke omschreven hoe je je aankopen moet gebruiken, de verzending gaat vlot en deze keer heerlijke testers erbij ontvangen

Veelste lange levering

Besteld. 4 dagen wachten. Mailtje verstuurd. Oh tot onze verbazing is de bestelling er door heen geglipt. Gaan gelijk aan de slag. 3 dagen verder. Weer een mailtje eruit. 3 dagen verder. Nog geen reactie. Ja eindelijk. Een track and Trace. Maar nog niet duidelijk wanneer het geleverd wordt wordt er moe van zulke webwinkels. 2 weken. Gaat je werkwijze die er wordt gehanteerd een beetje aanpassen. Zo raken jullie de klantenbestand kwijt. Momenteel op mond reclame is van daag de dag best belangrijk.