Snelle levering, prima service

Perfect op communicatie na

Snel en netjes verzonden. Alleen geen verzendbevestiging gehad, ook niet in de junkmail.

Meer verwacht

Voor de waarde die er volgens Cosmania tegenover staat, had ik er meer van verwacht. Dat bedrag is creatief opgesteld. Hier en daar enkele leuke producten om te ontdekken.

Snoepdoos!!

Ik bestelde de samplebox en was heel erg verrast met zoveel mooie en grote samples waarvan sommige full size editions. Heel erg blij mee!! En mooie produkten! Ga ze allemaal 1 voor 1 uitproberen. Net een snoeptrommel..

Wonderful!

For a long time Cosmania is a favourite for beauty products from brands like Neal’s Yard Remedies and Pai. These two ‘clean’ brands are truly fantastic for my sensitive skin, since I discovered them I’m a very loyal customer, so it’s wonderful I can purchase them both from the same website. There’s only one thing: I really miss their shop in Amsterdam, and the personal contact and possibility to try products on the spot! Hopefully they will come back in the future...

Prima !

Goede prijs ! Goede communicatie!

Een beetje teleurgesteld

Artikelen beschikbaar maar van de 3 bestelde slechts 2 geleverd. Op mijn vraag aan de Cosmania wanneer het ontbrekende (wel betaalde) artikel Rejuvinating Facial Wash Neal's Yard dan wel geleverd wordt, geen antwoord ontvangen. Dat is vervelend

Still waiting for my order

I’m still waiting for my order to be delivered ! it’s a shame after 10 days. Could you please update me on my delivery ?!

Afspraak is afspraak

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Bestellen goed: levering ondermaats

Hele bestelproces liep (online) prima. Had op donderdag besteld, zou vrijdagavond geleverd worden met Budbee. Die avond geen levering maar ook geen signaal of communicatie waarom niet, en wanneer wel. Zondag met chat contact gehad. Zou opnieuw ingepland worden. Niks gehoord. Maandag weer contact, toen ingepland. Dinsdag geleverd. Zou ‘ persoonlijke levering’ zijn maar pakket werd in de lift geflikkerd. Budbee communiceert tijdens hele traject niet pro-actief en ook na klacht over bezorging nooit meer wat gehoord.

Goede service, beste producten

Snelle bestelling en bezorging

Slechte service

Onbetrouwbare levering, slechte service.

Prachtige merken

De producten van Cosmania zijn prachtig en duurzaam wat me erg aanspreekt. Eerlijke prijzen.

Al jarenlang blij met Cosmania

Ik ontdekte Cosmania jaren geleden via een artikel in een tijdschrift en dat was een eye opener voor mijn toch wel problematische huid die sindsdien er goed uitziet. Producten worden goed verpakt en snel geleverd. Klantenservice reageert snel. Ik ben al jaren een groot liefhebber van deze fijne webshop.

Snelle levering en fijne producten

Ik ben altijd op zoek naar specifieke make-up zonder parfum; cosmania verkoopt veel van de merken die ik gebruik. Fijne website, regelmatig kortingen en altijd snelle levering. Ik ben tevreden!

Prima base and topcoat

Ik heb dit gekocht omdat het ademend is en dat belangrijk vindt voor mijn nagels. Het smeert prettig uit en ziet er goed uit.

Fijne producten en snelle service

Ik ben nog nooit teleurgesteld in de service en altijd blij als ik mijn pakketje ontvang.

Goede ervaring met dit bedrijf

Mijn ervaring is goed, alleen jammer dat ik van mijn laatste bestelling er maar een kon bestellen i.v.b weinig voorraad. Hopelijk de volgende keer beter.

Product is goed, verpakking kapot bij aankomst.

De shampoo is erg prettig in gebruik maar dat wist ik al. Wat jammer is, is dat het pompje kapot was bij aankomst. De klantenservice geeft snel gereageerd op mijn klacht. We hebben nog geen oplossing gevonden omdat de pompjes niet los te leveren zijn.

Amazing service and great products

They have a great choice of products and excellent Customer Service. When an item was missing from my order, June helped me immediately and the next day, the missing item arrived. Thank you!

Leuke site

Cosmania heeft andere artikelen dan de grote bekende keten met de standaard merken. Ruime keus met fantastische artikelen.