Prima service en levering

Goede service Reageren snel en adequaat op mail

Prima service zoals altijd!

Non ho ricevuto l’ordine

Non ho ancora ricevuto l’ordine e neanche una mail di avvenuta spedizione

• Ci consiglieresti? No

Helaas slecht.

Helaas slechte ervaring. Bestelling nooit ontvanngen.ook de 2e keer niet.heel jammer.

top producten en goede service

Leuke site, snelle levering, goede producten

Mijn favoriete lipstick

Blijft lang zitten , droogt mijn lippen niet uit. Fantastische kleur

Wat voor mij de onderscheidende factor was tnt was een persoonlijk handgeschreven bericht en samples die bij mij passen. Dat was nu niet meer zo en dat vind ik jammer. Groet.

altijd goed

Veel van mijn favoriete producten op voorraad tegen een goeie prijs en altijd snel geleverd.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen, wordt geen actie ondernomen na diverse telefoontjes en mails. Hier is de klant geen koning. Bij andere webwinkels wordt zonder discussie het artikel opnieuw gestuurd of de betaling teruggestort. Eenmalig voor mij!

Goeie en snelle service!

Alleen de bezorgdienst website was lastig. Er stond geen optie bij, ik stuur het pakket naar mijn werk, deze naam is vermeld. Ik heb meerdere keren naar die budbee website moeten gaan en dat werkte niet goed. De ene keer stond de optie er niet bij: alleen huis of appartement. Een andere keer stond mijn kantoor naam er wel bij, heb ik een toelichting kunnen geven, dat was nooit meer terug te vinden. Dus blij met mijn producten, bezorging is ook gelukt, maar die website over bezorging is erg lastig.

Awful.

The order was simply not delivered and support did not even try to help me, I demand to deliver my order or return my money.

• Would you recommend us? No

Mooie producten voor een geweldige prijs!

Fijne service. Altijd krijg je extra cremes om uit te proberen wat altijd fijn is. De producten zijn goed verpakt. Alles bij elkaar super.

Altijd goed!

Altijd goede ervaringen met Cosmania! Snel geleverd en goed en met zorg verpakt.

Slechte ervaring

Ik moest een week wachten voordat de bestelling binnen was. Via de site stond binnen 1 werkdag verzonden. Ze zijn beperkt telefonisch beschikbaar en via Whatsapp kreeg ik geen antwoord. Ik heb slechte ervaring en ben niet tevreden.

Einfache Order, schnelle Lieferung

Die Bestellung war einfach, das Angebot ist toll, die Lieferung erfolgte superschnell. Ich bin beeindruckt.

uitstekend

Snel en goede service. Ik ben zeer tevreden over de service. Dank je wel.

Wat leuk om te horen Rose! Dankjewel! Liefs, Team Cosmania

Goed?

Goed ??? Wat bedoeld men met valse reviews onder privacybeleid?? Het wordt toch gekoppeld aan mijn aankopen / e-mail.

Herenstraat 19 1015 BZ Amsterdam