uitstekend

Snel en goede service. Ik ben zeer tevreden over de service. Dank je wel.

Wat leuk om te horen Rose! Dankjewel! Liefs, Team Cosmania

Goed?

Goed ??? Wat bedoeld men met valse reviews onder privacybeleid?? Het wordt toch gekoppeld aan mijn aankopen / e-mail.

Snelle afhandeling

Cosmetica produkt besteld, snel binnen, goede service!

Dankjewel Joke! :)

ambiguous

I received a different product and your support team did not answer me for what reason. BB came to me with ginseng, and I ordered 5 in 1.

Dear Olena, Thank you for your message. We have replied to your earlier email of May 5 and received a response from you today. As well as this review. We will contact you by email and look for a solution. Kind regards, Cosmania

Fijne webwinkel

Ik heb altijd goede ervaringen met Cosmania. Goede producten die snel worden bezorgd.

Hartelijk dank voor jouw reactie! Fijn om te horen :) Groetjes, Cosmania

Mijn favoriete beauty webshop

Cosmania heeft zoveel fijne merken en de beste service (snelle verzending, altijd met veel aandacht ingepakt én gratis samples die soms zorgen voor nieuwe favorieten!) dat ik al jaren blijf terugkomen. Hopelijk komt de fysieke winkel ooit weer terug!

Leuk om te horen! En een fysieke winkel zou heel leuk zijn, wie weet ;)

Mijn favoriete beauty webshop

Heb mijn bestelling nog niet gekregen hoor..

Laat me aub weten wanneer krijg ik mijn bestelling???

Goede service en goede contact .betrouwbaar site

Zeer tevreden!

Ik koop als het even kan altijd bepaalde merken (pai & ilia) bij Cosmania. Snel verzonden, duidelijke communicatie, leuke acties. Ben zeer tevreden!

Snel in huis en altijd leuk dat er samples bij zitten.

Fijne webshop, super snelle levering

Fijne webshop met mooie merken. Super snelle levering. Gewoon top!

Mooie producten

Fijne winkel

Geweldig snel en de producten met zorg behandeld!

Mooie producten, snelle verzending en leuke acties.

did not arrive

did not arrive

Guter Service

Unkomplizierte Abwicklung und schnelle Lieferung.

Goed product

Ik had hem op gedaan voor het slapen (10-15 min). De volgende ochtend had ik geen dikke wallen als eerst, dus wel goed!

Erg tevreden

Milieuvriendelijk verpakt en gratis samples erbij.

Top site

Sommige producten wel erg vaak uitverkocht, dat vind ik jammer. Ik vind de site erg overzichtelijk, goeie sales en ze hebben een nette verzending.

Herenstraat 19

1015 BZ Amsterdam