Mooie artikelen en snelle verzending!

Je bestelling wordt snel behandeld en verzonden. Artikelen worden eveneens mooi verpakt. Groot assortiment aan artikelen.

Zeer snelle levering

Mooie producten voor niet al te veel geld

Snelle levering en cadeauverpakking

De levering was snel. Ik had om een cadeauverpakking gevraagd en kreeg een zakje, een sticker en een strik! Super service!

Super quality

Mooi kwaliteits product en zeer snel geleverd

Snelle levering, mooie tassen

Goede service, mooie tassen

Product is prima

Alleen slechte bezorging bij post nl. Zaterdag besteld zou het dinsdag krijgen en toen werd het woensdag uiteindelijk een donderdag gekregen terwijl het gewoon door de brievenbus gedaan werd.

alles prima!

Tas en bezorging dikke prima!

heel goed

goede kwaliteit, heele snelle levering.

De bestelde oorbellen waren snel en netjes geleverd

Snelle levering, breed aanbod.

Hele fijne webshop.ruime keus, snelle levering.

Tas besteld. Correcte afhandeling. Snelle levering. Keurig verpakt. Tevreden over de tas. Hebben hun zaakjes op orde

Fijne lederwaren zaak

Vlotte levering van een mooi tasje. Verder mooie merken te koop.

Fijn

Goed product,snelle levering

Tas en portemonnee besteld. Goede producten, snel geleverd en goede informatie over de mail ontvangen omtrent levering. Prijs kwaliteit ook goed. Zeer tevreden

Snelle, goede levering

Hier zal ik gerust nog een keer iets bestellen . Snelle levering, prima product

Keurig verpakt en goed product voor die prijs.

Klant is koning!

Ik had 5 dezelfde tasjes nodig voor een bepaalde datum nodig. Helaas stonden er nog maar 2 te koop op de website. Nadat ik contact op had genomen via de facebook-chat met De Boer, kreeg ik snel reactie en ze gingen snel hun best doen om de 5 tasjes te bestellen bij hun leverancier. Ze hielden mij via de chat up-to-date en mede dankzij hun handelen had ik mijn tasjes op tijd binnen! Super service!

Snel goed geen onzin.

Snel en eenvoudig besteld snel geleverden een prima kwaliteit product

Mooi product, vriendin blij

Helaas was de bezorging een dag later maar net op tijd gelukkig

Snel en correct

Mooie overzichtelijke website, snel te doorlopen, na bestellen goed op de hoogte gehouden. Al met al prima ervaring!

Prima, snelle levering!

Prima, snelle levering!

Ik ben tevreden over product en levering en service.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie collectie, een aanrader!

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.