goede en snelle service, probleem goed opgelost!

1e pakketje binnen 1 dag in huis . Makkelijk is te retourneren maar er ging toch iets fout.(door derde) Het probleem is en goed snel voor mij opgelost. 2e pakketje besteld weer een snelle levering en hier heel tevreden mee.

Snel en goed produkt geleverd!

Idem

Goed en snel

Veel keuze en snelle verzending

Prima levering van juiste artikel

Prima levering van het juiste artikel en snelle afwikkeling

Top tas

Alleen wat me opviel de plastic zak waar de tas in zat was open!!! Hoe kan dit? Groet José

Mooi product snelle levering

Mooie producten en snelle levering v

Zeer tevreden!

De ene dag besteld en de andere dag al in huis.

Heldere site, veel betaalmogelijkheden

Heldere site waardoor je makkelijk kunt zoeken, veel betaalmogelijkheden ook cadeau kaarten of VVV kaarten. Ruime keus in allerlei tassen, duidelijke omschrijving en foto's.

Alles conform wens

Snel geleverd, netjes verpakt

Nvt

Duidelijk, klantvriendelijk.

Goed op de hoogte gehouden via email.

Ik had enkele weken geleden een portemonnee gekocht bij deze winkel, helaas pas sins goed 2 weken in gebruik…. De rits haperde aan beide kanten en na een week kleine scheurtjes naast de rits, contact opgenomen ik kon kiezen uit korting of retourneren en dezelfde opgestuurd krijgen Al met al heel goed geholpen door Jitsk

Bestelling na één dag bezorgd.

Groot assortiment snel geleverd

Groot assortiment en prima service

Vlotte levering, goede communicatie en nette verpakking. Een cadeautje om uit te pakken

Fijne grote tas en snel geleverd.

Prima sleuteletui

Prima sleuteletui

(Tot zo ver) goed

Twee tasjes besteld waarvan 1 verkeerde maat. Teruggestuurd, ging makkelijk met het retourformulier. Nieuwe juiste besteld, betaald en ook heel erg snel ontvangen. Alleen benieuwd wanneer ik het bedrag van de geretourneerde tas teruggestort krijg. Gezien de ervaring tot nu toe zal dat ook vast snel gebeuren.

snel en verzorgd.

De eerste keer zeer vlot behandeld. de volgende dag in huis! de tweede keer werd de korting niet direct doorberekend. maar werd direct op onze rekening gestort. perfect.

Prima product

Prima product.

Bellen

Hallo, Ik stuur de horloge terug want de functie die op de website worden aangeboden zitten er niet op. Groet Jan.

Boven verwachting

De taa is erg ruim en geweldig Erg fijn in gebruik

Van te voren goed op de hoogte gehouden over de levering en ook een hele snelle levering. Ga er zeker vaker wat bestellen.

Mooie producten, snel geleverd

Mooie tassen, duidelijke omschrijvingen en snelle levering. Het enige is dat de website erg traag van pagina veranderd (misschien minder grote foto's ?MB of Kb's), wanneer je filtert verandert na een product gekeken te hebben en weer terug gaat de filtering weer naar 'normaal'. Ook werkt favorieten en de winkelwagen niet goed. Wanneer je daar wat plaatst verdwijnen je producten regelmatig wanneer je verder gewinkeld heb. Ook tussendoor je winkelwagen openen werkte niet altijd.

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.