Super snel en mooi

Ik heb om de 1 of andere reden online twee keer dezelfde knijpbeurs bij u gekocht en ontvangen. Ik heb er eentje teruggestuurd.

Armband rose kleur

Mooie slavenarmband in een mooie rose kleur. Ik heb m pas een paar dagen en kan er nog niet veel over zeggen op langer termijn maar voor nu.. prachtig mooi in eenvoud.

Groot assortiment, prima prijs en snelle levering

Weinig op aan te merken, ruime keuze uit het aanbod op de site, prima prijzen en na bestelling snel geleverd. Wat wil je nog meer…

Mooi

Fijne ervaring snelle levering

Alles prima

Alles prima

Prima product, snel geleverd

De ketting zag er net zo uit als op het plaatje en was op tijd geleverd.

Prima tas, snel geleverd

Prima tas, snel geleverd

Mooie kwaliteit & snelle levering

Super blij met mijn bestelling die snel geleverd werd.

Plastic verwacht ik niet bij een lederwaren winkel

De tas was voorzien van stinkend plastic handvatten en hengels. Helaas stond dit op de omschrijving van de tas nergens vermeld. Op de pakbon stond dat de tas van riet en pu? was gemaakt. De zending was snel verzonden en goed ontvangen. Ik stuur niet snel iets terug. Om het product terug te sturen was nog niet heel makkelijk, zelf labels downloaden en printen, en was niet kosteloos. Voor mij geen online tas meer van lederwaren de Boer.

Op zoek naar een specifieke tas en uiteindelijk gevonden bij de Boer. Fijn dat deze ook snel geleverd werd.

Prettige en klantvriendelijk

Er wordt snel gereageerd op mails, snelle verzending en erg klantvriendelijk en denken mee in oplossingen, mocht er onverhoopt iets zijn.

Perfecte en snelle levering

De dag nadien al geleverd.

Positief

Ik ben herl positief. De levering was goed. Het was goed vetpakt. De tas zag eruit als op de foto, het is een mooie tas van een goede kwaliteit. Dus niets dan lof.

Prima online service én fijne winkel!

Klantvriendelijk!

maat

Als wij gaan fietsen en 1 of 2 nachtjes wegblijven stoppen wij onze spullen in deze boodschappentas en deze past precies in onze fietstas. Ook ideaal voor de dagelijkse boodschappen

Top levering, mooie koffer

Keurig te woord gestaan. Stipt op tijd geleverd en product voldoet aan de beschrijving.

Alles ziet er keurig uit

Zie boven

Snelle levering, goed verpakt

Mooie oorbellen

Fantastisch !

Mooie sieraden, vlotte levering en betaalbaar !

Europaboulevard 1-3

1825 RA Alkmaar

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.