Keurig verpakt en snel geleverd.

Alkes goed geregeld.

Ik krijg veel complimenten. Perfecte maat en ik word er bij van.

Alles naar wens

Artikel zoals verwacht. Levering op tijd.

Snelle bezorging en mooie producten

Mooie tas

Mooie tas! Voekt ook stevig aan.

Prima product, snel bezorgd.

Op zondag besteld, maandag verzonden, dinsdag bezorgd. Goed verpakt. Hi Di Hi tas is van goede kwaliteit.

Prima tassen en snelle levering

Een tweetal boodschappentassen besteld. Kwaliteit perfect! Ook de levering was snel en de communicatie hierover 100%.

Mooie sieraden

Mooie producten en snelle levering

Prima ervaring

Groot assortiment, goeie service, anelle levering

Gewoon goed !!

Goede kwaliteit en prima service.

Artikel was makkelijk te bestellen. Er werd goed aangegeven hoe de verzending zou lopen. Zeer tevreden over kwaliteit en service

Fijne handschoenen

Geweldige snelle levering, en de handschoenen zijn geweldig

Veel keus, snelle service en ik heb een super leuke tas

Superkoop

Ik heb veel tassen van Bear, deze is een aanwinst !

Prachtig product, snel geleverd!

Uitstekende service!

Zeer vlotte en prima verzending en prijs kwaliteit in verhouding.

Goede ervaring met dit bedrijf. Telefonisch nog contact gehad vanwege een snelle verzending. Keurig opgepakt. Aardig en betrouwbare medewerkers dus.

Snelle Levering en een mooie sjaal

Snelle levering en het product komt helemaal overeen met de foto

Geweldig product

Op de website is het tasje net zo mooi als in het echt En de kwaliteit is ook erg goed. Tevens goede beschrijving bij geleverd voor onderhoud en herkomst van het leer.

Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

Helemaal tevreden!

Duidelijk contact, snelle levering en mijn moeder is blij met de tas. Er was misschien alleen teveel keuze in de webwinkel :)

Prachtig product, snelle nette levering.

Een mooie riem besteld voor bij mijn huwelijks outfit. Hele mooie kwaliteit van Nederlandse bodem.

Snel en goede kwaliteit

Mijn tasje werd snel en goed verpakt geleverd. Tas is van goede kwaliteit!

Heel service gericht!

De bestelling zorgvuldig verwerkt én heel vlot ontvangen. Complimenten, ga zo door!

Europaboulevard 1-3

1825 RA Alkmaar

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.