Efficiënt

Wat beloofd wordt, komt uit , top!

Service goed. Kleur artikel kwam niet overeen.

De bevestiging van de bestelling en de snelheid van levering was goed. Netjes de volgende dag ontvangen. Alleen kwam de kleur van de tas totaal niet overeen met wat er op de website stond. De kleur vond ik niet mooi en heb het daarom geretourneerd. Helaas moet je dan wel retourkosten betalen.

Snelle levering!

super

prima.vlot en keurig produkt

Snelle en correcte afhandeling

Het die mij bestelde artikel is snel geleverd. De kwaliteit is prima.

Positief

Product is zoals omschreven. Keurig, tot in de puntjes, verpakt! Geen enkele kans op schade aan het leder doordat alle metaal delen zijn ingepakt. Erg vlotte verzending. Prima geregeld dus.

De sieraden waren prachtig. Nog mooier in het echt. Ik heb hier al een keer eerder een armbandje besteld, ook prachtig mooi. Ook supersnel in huis.

duidelijke website, snel geleverd, goed product

duidelijke website, snel geleverd, goed product

Vlotte levering, prima produkt.

Duidelijke website, mooie ruime sleutelhoes en vlotte levering.

Super webshop met veel keuze

Zeer gemakkelijke webshop met enorm veel keuze. Goede kwaliteit en razend snel geleverd

Snelle levering en goede communicatie

Goede speld en snel geleverd

Tas besteld snel en voor goede prijs geleverd

Prima levering!

Snel en goeie producten!

Perfect , mooi op tijd en voldoet volledig aan onze verwachting

Veel te veel retourkosten voor een he klein tasje

Raar dat je zoals bij zoveel bedrijven niet kosteloos kan retourneren, kost 7,00,belachelijk

Mooi product en snelle levering

Snel geleverd en een mooie degelijke tas. Genoeg ruimte voor telefoon en andere spullen. Zit ook goed aan een riem.

Leuk tasje, snelle verzending. Helemaal goed!

Snelle levering en ruim assortiment

Snelle verzending, netjes verpakt

Snelle verzending, netjes verpakt. Al meerdere malen besteld, zeer tevreden.

Snelle levering. Tas was zoals beschreven, top!

Tot nu toen goed

Ik heb alleen de ketting nog niet binnen

Goed product

Goed product en op tijd geleverd.

Mooie tas, inderdaad wel erg klein. Maar voor het doel waarvoor ik ‘m nodig heb, wel oké! Gekeken naar maat M, maar die is gelijk een stuk breder, heel jammer.

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.