Vlotte levering. Prachtige tas.

geweldig

eindelijk goede wanten voor mijn dochter ze is link zijdig verlamd dus deze zijn lekker warm zegt ze

Snelle en vlotte levering

Leuk tasje goede prijs en vlotte levering.

Goede webshop en makkelijk te bestellen.

Mijn artikel in de winkel in de Mare opgehaald zonder problemen de volgende dag.

Voortreffelijk

Makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis. Top.

Mooie kleur persies bij mijn kleeren!!!

Goede kwaliteit

Prima portemonnee

Het product voldoet aan de omschrijving. Snelle bezorging maar wel 1 dag later dan was aangegeven. Het product had duidelijker op de foto gemogen om het product online beter te kunnen verkopen. Portemonnee is precies wat ik zoek.

Snelle levering en mooi product

Mooi hoesje voor mijn autosleutels tegen een nette prijs.

SUPER

Snelle levering, goeie service

Snel opgestuurd

Mooie tas goed ontvangen.

Prettige ervaring!

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst en alles is super verlopen. Snelle respons op vragen en snelle levering + artikel van zeer goede kwaliteit. Top en aanrader!

Bezorging top. Kwaliteit tas top. Kan de site aanbevelen.

Volgende dag in huis!

super snel

snel en netjes

Snelle correcte levering

Op verzoek mooi als cadeautje ingepakt

Mooi product

Jarige was heel blij met de tas

Prima product en snelle levering!

prima!

veel keuze,snelle levering

Besteld, betaald en volgende dag klein pakje voor de deur met geen verspilling van karton maar netjes ingepakt. Blij dat ik deze webside heb ontdekt.

Okay

De maten van de tas waren juist op deze site (op andere sites leek de tas kleiner). De bezorging was snel. Mijn retour was ook snel afgehandeld. Jammer maar logisch, dat je zelf retourkosten moet betalen. De tas leek op de site donkerder roze dan in het echt.

Netjes op tijd mijn bestelde tas binnen gekregen

Mooie weekenttas besteld, het werd de volgende dag bezorgd. Snelle levering dus. De tas was niet verpakt in een (te) grote kartonnen doos, wat je vaak ziet, maar het was zeer compact verpakt. Ik was daarom ook erg tevreden over de wijze van verpakken. En de tas is heel erg mooi!

Prima fijn tasje

Goede levering prima

Snelle bezorging

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.