Accuraat en vlotte uitlevering

zie boven

Prima product. Snelle levering.

Ik had snel een nieuwe tas nodig. Goede prijs, snelle service, prima levering. Top. Vriendelijk groet.

Snelle en correcte afhandeling.

Mijn bestelling werd zeer professioneel behandeld. De afhandeling gebeurde snel en correct. Ik ontving een product dat volledig beantwoorde aan de beloofde kwaliteit. Proficiat en bedankt.

Tevreden met het bestelde.

Alles conform verwachtingen snel geleverd.

Mooie en degelijke handschoenen.

Mooie website, goed overzichtelijk en gemakkelijk betalen. De producten zijn van goede kwaliteit.

Eenvoudig bestellen. Snelle service en goede prijs- Kwaliteit verhouding.

Geweldig in één woord.

Ik beveel de boer lederwaren aan. Leuke artikelen en de volgende dag in huis.

Voldoende

Mijn bestelling is een verjaardags cadootje en die geef ik pas volgende Dus ik kan geen reactie nog geven

Snel besteld, vlug en netjes bezorgd

Artikel vlug gevonden, vlot besteld zonder poespas, vervolgens artikel netjes en vlug bezorgd

Goeie service

Hele mooie oorclips, dragen ook fijn. Keurig verpakt, snel geleverd. Ik ben heel tevreden!

Snel, duidelijke site, niets aan toe te voegen.

Mooi product & snelle levering

Nieuwe portemonnee besteld via de website, 2 dagen later afgehaald in de winkel. Super eenvoudig!

Snel geleverd en keurig netjes leuke tas met portomonee erg blij mee

Mooi product(en) super snel en netjes geleverd..

Voldoende informatie op de website en geleverde items zijn zoals op de afbeeldingen en beschreven - mijn verwachtingen zijn uitgekomen ;-) Gisteren besteld en vandaag in huis - ondanks de drukte die vermeldt staat over pakkettendiensten -super!

Komen hun woord na

Snelle levering, goede ervaring

Snelle en goede service

Nvt

Alles goed geregeld

Verpakking was stuk. Maar alles zat erin

Mooie tas, snel geleverd

Zie bovenstaande

Precies wat ik bestelde en heel goede prijs kwaliteit verhouding

Precies wat ik bestelde en heel goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service!

Een pushpinnetje van mijn nieuwe smartwatch werkte niet, gebeld en gisteren al 2 nieuwe pinnetjes ontvangen met de post!

Snelle, vriendelijke service en een ruim assortiment.

Mijn online bestelling lag snel klaar om op te halen en ik werd zeer vriendelijk geholpen tijdens het bekijken en ophalen. Duidelijke website en ruim assortiment om uit te kiezen. Aanrader!

Top service en mooie wanten

Wij zijn super tevreden over onze aankoop, wij kochten 2 paar laimböck wanten. De wanten werden snel geleverd, als we nog iets dergelijks zouden kopen, kopen we zeker terug bij De Boer !!! Hein en Tanja uit België

Fijne winkel

Hele fijne winkel, leuke artikelen en best snel geleverd! Erg blij met mijn bestelde artikelen

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.