Mooie collectie, snelle levering

Echt top

Snel binnen en zeer nettjes allemaal hellemaal happy

Eerste kennismaking is goed bevallen

Top, en super snelle levering!!!!

Prima, snelle levering

Fijne tas in warme kleur

Zeer goed verzorgt, uitleg en informatie hoe het leer behandeld moet worden. Met aandacht ingepakt voor verzenden.

Goede en vlotte service.

Ga zo door

Prima levering snel

Snel bezorgd

Sneller als verwacht was bestelling in huis. Kwalitatief is deze tas beter dan die ik eerder had. Kleur is zwart. Was alleen jammer dat ik een blauwe had gewild maar niet leverbaar.

Super snel en netjes geleverd

Producten zoals afgebeeld. Super snel binnen. De zoek functie op de website is het enige wat nog enigszins verbeterd kan worden.

Veel keus en snelle levering

Veel keus in de iXXXi ringen. Super snel geleverd en al leuk in elkaar gedraaid!

mooie riem, snel geleverd

Rime besteld en binnen de week geleverd. Kwaliteitsproduct

Heb het als prettig ervaren

Mooie sieraden.

Mooie sieraden van IXXI besteld,snelle levering,en netjes verpakt en verzonden.

Prima aflevering

Correcte verzending en afhandeling.

Fijne tas, supersnel bezorgd!

Grote collectie healthy back bags. Snel en adequaat bezorgd.

Prima levering

Tas online besteld, prima geleverd, afgesproken tijdsbestek. Dus heel tevreden

Levering binnen 1 dag

Mijn Burkely rugtas was binnen een dag binnen! Kwam helemaal overeen met de foto en was goed ingepakt. Super blij mee!

Fijne tas. De volgende dag in huis via brievenpost. Top !

Wel een snelle levering van het product. Alleen kreeg geen bevestigings mail. Na een telefoontje wel ontvangen. Helaas product retour gestuurd ivm te groot maar wederom weer geen mail ontvangen dat ik het retour heb gestuurd.

Bestelling in rap tempo bezorgd. Goed verpakt en artikelen volledig overeenkomstig de afbeeldingen.

Een perfecte service wat ze beloven is waar chapeau

Retourkosten bij een kapot produkt

Het bestelde horloge wordt kapot geleverd. Kan gebeuren. Horloge geretourneerd. Dat dan de kosten voor retourzending voor mijn rekening zijn vind ik behoorlijk klantonvriendelijk. Geen horloge en wel kosten.

Ongelofelijk snel ontvangen

Zeer mooie telefoonbag en goed ingepakt verzonden.

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.