Snelle nette levering

Alles keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle levering, goed product!

Goede service, heldere communicatie. Houden zich aan de afspraken, betrouwbare en prettige winkel!

Mooie site. Heel duidelijk. En makkelijk iets te bestellen. En betalen alles ineen. Nadien een bevestiging. En faktuur. En in 1 dag in de bus. Ook naar België. Dikke pluim

Gewoon top!

Er staat op de website voor 17:00 uur (werkdag) besteld de volgende dag in huis En wat ze beloven doen ze ook! De tas was netjes verpakt en ziet er goed uit, ben er blij mee. Zal de volgende keer er zo weer bestellen.

snelle levering,en een leuke tas

Leuke tas,en een goede service.

Ik vindt de kaartjes erg klein ten opzichte van de de afbeelding op de site

Jammer dat ik ze besteld heb en je eigenlijk een beetje in de maling bent genomen

Snel geleverd en goed verpakt en netjes

De levering super snel. Kwaliteit fantastisch

Ik heb ixxxi opvolging en gekocht. Veel keus, leuke sale en snelle levering

Super geregeld

Was er snel en het is goedkoop!

Helemaal oké

Snelle levering. Product precies zoals omschreven.

Goede kwaliteit tassen en niet duur! Heel veel keus en een snelle bezorging!

Goede snelle levering.

Super service en mooie aanbiedingen IXXXI

Was in de eerste instantie opzoek naar een speciale IXXXI ring, hierover kreeg ik netjes en super snel bericht dat deze er niet meer was en ook niet meer na te leveren was. Verder hadden ze wel andere hele leuke aanbiedingen en heb een aantal hele mooie vulringen aangekocht. Kom zeker weer terug bij jullie.

Snelle levering.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.