Correcte snelle levering.

Mooie tas

Ik zocht een tas voor mijn werk waar mijn tablet in paste. Ik heb de tas bij jullie gevonden met nog veel extra ruimte. Super.

Snelle correcte levering

Goede prijs en product was correct omschreven. Snelle levering + kortingbon cadeau voor volgende aankoop. Kwaliteit tas redelijk goedkoop maar de tas was dan ook goedkoop.

Goede prijs, snelle verzending

Een web ervaring zoals het hoort, leuk met de extra tool voor mijn orbit crumpler bestelling.

Prima vindt alleen de verzendkosten duur voor zo klein ring

Top! Snelle levering, top kwaliteit wanten!

Dames wanten besteld, volgende dag geleverd! Top!

Prima en snelle levering!

Goed verpakt, leren rugtas zat in leuke groene draagtas. Wel wat veel papier om te rugtas op te vullen, kan best wat minder... Rugtas is erg mooi!

Super blij. Snel bestelling ingeleverd.

snelle nette leverig tegen een scherpe prijs

Scherpe prijs voor artikelen Snelle en nette levering Artikelen voldoen aan verwachting en zien eruit zoals op de afbeelding

Wederom heel tevreden

Zoals altijd snelle levering

Snelle levering maar product niet volgens verwachting

Snel besteld. Snel product gekregen. Product niet volgens verwachting. Teruggestuurd en moest wel de kosten daarvoor voldoen. Was MW vooraf niet duidelijk.

Perfect!

Omschrijving en maten op de website zoals verwacht. Blij met bestelling en snel binnen.

Super snelle levering

Nadat ik uit de vele modellen gekozen had ging het super snel. Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Super ervaring

Online bestelling klopte niet geheel. Mijn fout. Na een belletje was het zo opgelost en de dag erna was de bestelling geleverd

Uitstekende en snelle levering

Makkelijk bestellen op website. Levering de volgende dag. Ervaring zeer positief

Snelle en correcte levering

Snelle levering, mooie producten.

Mooie portemonnee en snel bezorgd!

Ziet er net zo mooi in het echt uit als op de foto, bezorging was ook erg snel.

Nadat ik on line mijn bestelling had gedaan, kreeg ik meteen een mailtje met de bezorgdatum. Mijn bestelling was goed verpakt en op de afgesproken dag en tijd bezorgd.

Top service!!!

Besteld en kreeg de volgende dag, dat ik het kon ophalen. Prachtige zaak en betaalbaar!

Veel keus, goede kwaliteit.

Een dag te laat

Op elk formulier stond geleverd op dinsdag, maar het kwam op woensdag. Dat was jammer want toen was ze al weer vertrokken naar het buitenland.

Prima service Zeer tevreden

Snelle service. Goede update. Tevreden over mijn bestelling.

Snelle levering Goed verpakt Mooie prijs Ik ben zeer tevreden

uitstekend

een snelle levering van kwaliteit

Goede zaak met snelle levering

Product was ergens anders uitverkocht, deze winkel had het product nog wel, winkel was op internet zeer snel te vinden en de prijs was ook nog eens minder dan die andere winkel.

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.