Gewoon goed

Goed product..snel geleverd

Geweldi

Super snel en keurig verpakt ontvangen .

Betrouwbaar adres

Had wat besteld was niet op voorraad, zij kwamen met een alternatief. Zij denken met je mee. Of even wachten op wat ik eigenlijk wilde. Prima zaak om wat te bestellen.

Snelle levering.

Tas was keurig verpakt, geen beschadigingen.

Een goede ervaring

Makkelijk en toegankelijke website. Snel geleverd en tas zelf is superleuk!

Fijne winkel om te kopen

Bestel zo nu en dan mijn favoriete Qoss sieraden bij de Boer Lederwaren . Vertrouwde winkel met mooie spullen

Goed product netjes geleverd

Ring besteld kwam goed verpakt aan. Netjes verzorgd. Ring ook top.

Prima kwaliteit, snel geleverd

Nu twee keer iets besteld bij De Boer Lederwaren. De tweede keer een aantal dingen, waaronder een rugzakje en een leren tas. Alles van erg mooie kwaliteit, keurig verpakt en snel verzonden. Naar zo'n rugzakje was ik al lang op zoek, maar had het nergens online aangetroffen. Pas doordat ik een sleuteletui zocht ontdekte ik deze zaak en hun kwalitatief hoogstaande, leuke en mooie assortiment. Dat wordt een blijvertje!

Leuk tasje

Ziet er leuk uit nog niet gebruikt

Snel geleverd en mooi product.

Snel geleverd en mooi product.

Prima service.

Na telefonisch contact prima uitleg over reservering. Vandaag gekocht en morgen in huis.

mooie en complete collectie met veel keuze

Reageert direct en is uiterst behulpzaam om een probleempje op te lossen.

Levering prima

De tasjes en portomonnee zijn prima het kettinkje ziet er wat goedkoop uit.

Snelle levering en mooie kwaliteit van het product.

Bestelling keurig ontvangen. Kwaliteit is super!

snel en duidelijk

mooi tasje van fijn soepel materiaal

mooie kleur, mooie uitstraling, veel binnenvakjes onder een rits,

Als je wat retour moet sturen is het onhandig. Het zou makkelijker zijn om er een retour biljet er gelijk bij te doen.

Hele goede prijzen. Snelle levering. Alles is netjes verpakt

Vlotte levering.

Goede informatie over de levering.

Snelle levering en netjes verpakt

Mooie artikelen, perfecte klantenservice

De artikelen zijn van goede kwaliteit. Bij bestelling was er een probleempje maar klantenservice heeft dit heel klantvriendelijk aangepakt.

Goede kwaliteit en vlotte levering. Een echt aanrader.

Prima , en snel geleverd.

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.