Vlot en correct product geleverd

Het bestelde product, wat een verjaarspressentje is, voldoet hartstikke goed. Ben blij dat ik u op internet gevonden had.

Snelle adequate koop

Duidelijk en fatsoenlijke wijze van behandelen.

Snelle en perfecte levering

Allemaal perfect in orde.

Veel keus en snelle levering

Nette en snelle service!

Zeer netjes en behulpzaam aan de telefoon voor 4 tassen of deze op voorraad waren. Dat waren ze, dus gelijk besteld en binnen 1 dag waren ze binnen. Super service dus!

Goed en snel

Vrijdag besteld maandag geleverd

oke

Snel besteld en snel geleverd!

Makkelijke website met mooie artikelen. Ik had mijn bestelling de 2e werkdag in huis.

Fijne tassen

Niet al te grote tassen, dus geen gezwengel aan je fietsstuur. En niet teveel boodschappen meenemen dus ;)

Fijne winkel!

Mooie collectie, ze leveren supersnel! Ook fijn dat je achteraf kunt betalen. Had al eerder via De Boer Lederwaren besteld en dat was ook helemaal prima.

Top verzending goed verpakt!!

Levering was zoals beloofd

goede feedback over het verloop van de bestelling.

In de verpakking zaten ook nog eens een aantal leuke kortingsbonnen. Leuke verassing

goede service bedankt.

goede service via de telefoon ,mooie koffer en snel geleverd bedankt.

Top!!

Besteld en de volgende dag direct ontvangen. Keurig verpakt. Echt heel blij met mijn tas.

Snelle levering, artikel is goed.

Supervriendelijk geholpen

Helemaal goed. Snel, netjes en ook nog een kadootje.

Gewoon eenvoudig,snel in huis,mooie tas voor n mooie prijs

Gewoon eenvoudig,snel in huis,mooie tas voor n mooie prijs

Tot nu toe alles perfect

Boodschappentas besteld. Bestellen, betalen, leveren, informatie, communicatie, tot nu toe alles perfect! Weet natuurlijk nog niet of de tas voldoet anders had ik de laatste ster er bij gedaan!

Snelle levering en het cadeautje (leren bbq schort) viel in de smaak!

Toppie

Goeie prijs, snel geleverd, product zoals omschreven

Prima.

Goede website, bestelprocedure duidelijk, snelle levering.

Snelle levering en heel blij met mijn tasje

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.