Goede kwaliteit en vlotte levering. Een echt aanrader.

Prima , en snel geleverd.

Zeer vlotte levering.

De levering was zeer vlot. De tas was prachtig.

Stevige boodschappentassen gekocht, van goede kwaliteit. Waren snel geleverd. Er was een tas teveel, dus opgebeld en kon die tas terug sturen. Er werd een adreslabel via email gestuurd om de tas kosteloos terug te sturen. Geweldige service...!!

Voordelig en snel

Artikel niet lokaal verkrijgbaar maar binnen 2 dagen in huis en ook nog eens een stuk goedkoper@

Supersnel!

Goed verpakt en supersnel. Gister besteld, vandaag ontvangen. Volgende keer weer bij jullie!

Goed product

Helemaal goed

Makkelijke en overzichtelijke site om te bestellen en een snelle levering

Goede en snelle levering. Mooie kwaliteit tas voor een mooie prijs.

Ik had de tas de volgende dag al in huis. Super!

Ik had een tas via de webshop gekocht. Niet helemaal wat ik had gehoopt. Teruggebracht in de winkel, waar ik goede service kreeg met het uitzoeken van een nieuwe tas.

Prima kwaliteit bij De Boer lederwaren en Bijoux

Goede website, perfecte prijs en snelle verzending.

Snelle levering en de strandtas voldoet aan mijn verwachting!

De volgende dag al in huis!

Gemakkelijk te bestellen héél snel in huis. Top!

Goed en netjes verlopen.

Snelle levering. Alleen was het verkeerde artikel geleverd. Maar na een belletje was het snel geregeld. Verkeerde artikel direct teruggestuurd. En 2 dagen later het juiste artikel bezorgd. Goed en snel geregeld. Goede en betrouwbare service.

Heel erg goed

Vlot bestelproces, goed op de hoogte gehouden,snel verzonden en geleverd

Prachtige tas en zeer snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en supersnel in huis

Omdat de bestelling niet helemaal naar mijn wens kon ik uit coulance een retourlabel krijgen.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding! Foto’s komen overeen met de werkelijkheid. Dus helemaal prima.

s'Avonds besteld. De dag erna in huis. Goede prijs/ kwaliteit.

Kwaliteit en snelle levering

Via google kwam ik bij de Boer uit en zocht een werktas en heb er nu al paar jaar besteld top.

Superb

Snel bezorgd en goede communicatie!

zeer tevreden

Snelle levering, netjes verpakt en goede service

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.