Deze webshop houder is super Snel!

Vandaag besteld is morgen in huis! Super!

Goed georganiseerd

De door mij gewenste brillenkokers waren tijdelijk uitverkocht en waren niet bestelbaar. Via de mail werd ik keurig geïnformeerd toen ze weer leverbaar waren. Via de website besteld en volgende dag in de bus.

Vlotte afhandeling en snelle levering.

Jammer van de ring Gwen dat die stuk was.

Alles zoals het hoort

Levering keurig op tijd communicatie correct

Prima.

Snelle afhandelingen bezorging.Prima dus.

Mooie fietstas, snelle levering, goed verpakt

Goede kwaliteit en sevice

Mij producten zien er goed en verzorgd uit. Alles is snel en volgens afspraak geleverd.

Klantvriendelijk! Ik kreeg, na supersnelle levering overigens, de verkeerde kleur ketting. Kan gebeuren! Besloten deze te houden. Zonder vragen kreeg ik een kwart van het aankoopbedrag terug met vriendelijke excuses. Super. Product is ook goed!

Super goed

Mijn vriendin en ik hadden binnen 39 seconden dezelfde tas besteld Helaas was er maar 1 op voorraad Werd daar netjes over gebeld en we kwamen tot een oplossing.

Snelle bezorging

De website is heel overzichtelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling bezorgd zou worden.

Betrouwbaar

Snelle levering en goed verpakt

2 van de bestelde sjaals zonder verpakking. Een van deze plissé sjaals uitgezakte plooien...

Een exemplaar waa geen plissé, wel zo besteld.

Snelle service, ruime keuze

Mooie webshop, leuke artikelen, voldoende keuze, snelle verzending. Doen wat ze beloven!

Groot assortiment en snelle levering

Bij De Boer Lederwaren hebben ze een groot assortiment. Vandaag besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt plus een kortingsbon voor een volgende bestelling.

Bestellen ging prima en bestelling was er snel.

Zie boven staande reactie

Elly.

Geweldige service hoor. Heb zondag besteld, maandag gebeld en dinsdag in een speciale verpakking in de brievenbus!!! Bedankt nogmaals..

Prima product voor een leuke prijs

Ruime boodschappentas voor leuke prijs Snelle levering

Mijn volgende tas koop ik weer hier

De webshop heeft een uitgebreid assortiment met duidelijke beschrijvingen om een goede keuze te kunnen maken. De levering was snel en de tas was goed verpakt. De kwaliteit straalde er van af. De volgende tas koop ik hier weer.

Goede kwaliteit, snelle service.

Ik kende Qoss al. Mooi materiaal. Armband was mooi verpakt, snelle levering.

Fantastische sieraden van Qoss

Snelle levering, goed verpakt en prachtige sieraden van Qoss

Een echt leren heuptas voor 19,95 kon dat wel waar zijn? Dus maar eens gebeld. Goed te woord is gemaakt gestaan en ze heeft het product opgezocht in de winkel. Het blijkt te zijn gemaakt van 'reststukken'. Daar zie je niets van, maar is mede bepalend voor de lage prijs. De volgende dag lag het al in de brievenbus. Goed gedaan!

Mooie ketting voor een scherpe prijs en snelle levering

Ik zocht op internet naar een kettinkje voor de zomer. De website van De Boer Lederwaren is aantrekkelijk en makkelijk in het gebruik. Dus had ik al snel gevonden wat ik zocht: een Imotionals Anker ketting. Vooral de kleur vond ik erg mooi, de prijs was scherp en na een snelle levering bleek het in het echt nog mooier. Precies wat ik zocht, ik ben er blij mee.

Goede levering

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Snel, goed verzorgd, product zoals omschreven

Snel, goed verzorgd, product zoals omschreven.

commercieel

Er was een probleem met de levering van mijn handtas en dit werd op een heel faire manier opgelost

Over De Boer Lederwaren en Bijoux

Wij zijn een ruim gesorteerde lederwaren & reisartikelen speciaalzaak met ook nog een mooie collectie modeaccessoires. Onze collectie wisselt snel en wordt dan ook wekelijks aangevuld. Wij passen onze collectie aan het seizoen aan. De combinatie van lederwaren en bijoux die wij bieden maakt ons uniek. De Boer Lederwaren en Bijoux bestaat sinds 1980 en is echt een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie aan de slag is. We zijn al meer dan 30 jaar gevestigd in winkelcentrum De Mare te Alkmaar. Sinds 2014 hebben wij naast onze fysieke winkel ook een webshop.