Prachtig kaartje & goede service.

Ons 2e geboortekaartje laten drukken bij letterpresswinkel met eigen ontwerp. Heel mooi kaartje, zijn er dolgelukkig mee! Vlotte communicatie per mail en telefoon, ook tijdens de feestdagen. Extra opties mogelijk, denken met je mee. Verzending en verpakking goed in orde.

geweldig

Geweldige service

Goede service, prachtig resultaat

Wij zijn super blij met het geboortekaartje voor onze dochter. Goede service met een prachtig rosé-kleurige foliedruk van ons eigen ontwerp als resultaat! Wij hebben hier heel veel complimenten op gekregen! Bedankt Letterpress Winkel!

Perfecte plek om letterpress kaartjes te laten drukken! Ook eigen ontwerp

Prettige communicatie, flexibel en een ervaren partij. Wij hadden de kaartjes zelf ontworpen en ze zijn exact geworden zoals wij in gedachten hadden. Echt superblij en gaan ze met veel trots versturen!

Goede snelle service, met prachtig resultaat

Ik heb een paar keer overlegd omdat ik onze eigen kaart heb ontworpen. André reageerde snel en duidelijk. De kaart is heel cool geworden. We zijn er super blij mee.

Professioneel vakwerk en goede

Voor de 2e keer geboortekaartjes besteld, en ze zijn weer top geworden! Vakwerk, keuze aan mooie papiersoorten, inkten & afwerkingen met advies waar nodig. Vlotte communicatie en een transparante prijsofferte. André heeft ook zijn best gedaan om ze dezelfde week nog te verzenden naar België. Dinsdagmiddag besteld, donderdag verzonden, vrijdag in huis. Volgende keer bestel ik weer bij Letterpresswinkel! Al zal het niet voor een 3e geboortekaart zijn ;-)

Mooi eindresultaat

Ik kan moeilijk terug vinden hoe ik eea moet bestellen dus heb een offerte opgevraagd.

Super snelle en goede service! Hoge kwaliteit kaartjes!

Heel prettig en snelle reactietijd

Puur vakwerk, prachtige kaart, veel leuke reacties ontvangen!

De kaart die wij voor ons 15 jarig jubileum hebben laten drukken maakt direct een goede indruk op onze genodigden. Wij hebben erg veel leuke reacties ontvangen.

Super mooi geboortekaartje

We konden onze wensen aangeven en bespreken en hebben daarna een goed en mooi ontwerp gekregen. Precies wat we wilden!! Snelle levering ook na de geboorte. We hebben er erg leuke reacties op gekregen!

Gebruiksvriendelijke ontwerptool en prachtig en uniek eindresultaat!

Website is erg duidelijk wat het ontwerpen van je kaart makkelijk maakt. Wij waren erg tevreden over het resultaat en de hele afhandeling.

Hele mooie kwaliteit papier en ontwerp

Voor de 2de keer onze geboortekaartjes bij Letterpress Winkel besteld. Wederom zeer tevreden! Het zijn echt heel stijlvolle geboortekaartjes geworden. Wij zijn er heel blij mee!

Heel blij met Letterpress Winkel!!

Wij hebben onze geboortekaartjes zelf ontworpen op de website van Letterpress Winkel. Dit was superleuk en makkelijk om te doen en we hebben alles naar onze eigen wens kunnen ontwerpen. We hadden nog een aantal vragen en daar werden we heel snel en vakkundig mee geholpen door Andre. Op een heel persoonlijke en fijne manier heeft hij ons door het proces geholpen en nog wat tips gegeven. De kaartjes zijn kwalitatief echt heel goed. Alles is scherp en het reliëf is prachtig. Alles werd ruim op tijd geleverd en de inktkleuren en papier waren precies zoals we hadden gewenst. We zijn er echt heel blij mee!

Vriendelijk, zorgvuldig, vakmanschap, en een hele goede service

Prettige werkwijze op de site, je kunt zelf je kaart samestellen. Goede en snelle levertijd. Pefect!

Snelle service en top kwaliteit!

Er wordt goed meegedacht om een moeilijk project toch perfect en snel af te leveren! Weer heel erg tevreden!

Prachtige kaart, goed advies

Onze kaart laten ontwerpen door een illustratrice. De mensen van letterpresswinkel dachten mee en gaven goed advies. Snelle communicatie en vlotte levering.

Goede service, advies en een fantastisch product.

We hebben ons zelf ontworpen geboortekaartje bij Letterpress Winkel laten drukken. Vooraf het ontwerp laten beoordelen en werden voorzien van een heldere terugkoppeling. Toen onze dochter geboren was werd de bestelling snel in behandeling genomen en twee dagen later konden we ze al versturen. Het resultaat is nog mooier en gaver dan we hadden verwacht. Enorm tevreden en trots dat we onze dochter zo’n unieke kaart hebben mogen geven.

Pluspunten

Online ontwerp tool voor Letterpress/folie kaarten. Ik kon voor geen andere site in NL vinden die dit had.

De keuze om de reclame te laten vervallen op de kaarten (eventueel tegen meerprijs).

Pluspunten

Prachtige kaartjes! Daarnaast werd er snel en vriendelijk op vragen gereageerd.

Pluspunten

Mooie kwaliteit, mooie producten, snelle levering!

Pluspunten

- Perfecte kwaliteit drukwerk - Communicatie + - Drukwerk begeleiding +

Pluspunten

Mooi ontwerp, klantvriendelijke interactie om snel tot goed maatwerk te komen en mee te denken en vervolgens snel en in goede kwaliteit geleverd

Pluspunten

Vakmanschap, bijzonder product, liefde voor het product, meedenkend, geduldig terugkoppelend, weten waar ze mee bezig zijn.

Oprecht geen idee.

Pluspunten

Andre heeft onze wensen voor een geboortekaartje niet alleen goed kunnen vertalen, maar de extra ideeen zorgde er voor dat het resultaat nog steeds staat te pronken bij ons in huis. Wij hadden dit nooit zelf kunnen bedenken!

About Letterpress Winkel

Ontwerp je eigen letterpress geboortekaartje op maat. Wij drukken het op ambachtelijke wijze, mét reliëf! #letterpressgeboortekaartje Insta:@letterpresswinkel