Pluspunten

Super mooi gedrukte kaartjes mogen ontvangen. En snel geleverd ook nog!

Pluspunten

Erg mooi afgewerkte kaarten, snelle levering en goede ideeen qua vormgeving!

Pluspunten

Prachtige kaarten, op tijd ontvangen, duidelijke communicatie. Geeft zinvolle adviezen. Heel veel leuke reacties gehad op onze kaarten, blij mee!

Pluspunten

Nu 3x zelf ontworpen kaarten hier laten drukken. Echte top kwaliteit, ben altijd tevreden over de uitkomst. Dikke aanrader voor iedereen die een luxe kaart wilt sturen met 'indruk'.

Pluspunten

- Goede communicatie - Levertijd naar wens - Denken mee met ontwerpen - Fantastisch resultaat!

Pluspunten

Snelle reactie, duidelijke uitleg, nette service en een prachtig eindresultaat.

Zou ze zo niet kunnen bedenken.

Pluspunten

Snelle reactie, prachtige kaartjes!

Ik kan echt niets bedenken. Nou ja, altijd fijn als het goedkoper kan maar het is het geld zeker waard!

Pluspunten

Alles perfect gelopen. Van aan het eerste contact, over opmaak, voorbeelden tot en met de super snelle verzending.

Pluspunten

Zoals altijd weer geweldige service van Letterpress Winkel. Ik kreeg netjes advies en tips over het aangeleverde bestand en in overleg met André, een kleine aanpassingen gemaakt in de bedrukking. De geboortekaartjes zijn zeer mooi gedrukt en zien er gewoon perfect uit. Letterpress drukwerk kun je dus met een gerust hart bij Letterpress Winkel bestellen.

Pluspunten

Super kwaliteit, mooie samples

Pluspunten

Goede en snelle service. Staan open voor suggesties en luisteren goed naar de klant!

Pluspunten

Snelle service, strakke communicatie, persoonlijke benadering, individueel ontwerp, scherper geprijsd dan concurrentie.

Pluspunten

Erg fijne communicatie! Snelle reacties op vragen, actief meedenken en uiteraard een erg mooi resultaat. Wij zijn al tot twee keer toe supertevreden met onze geboortekaartjes van Letterpress Winkel, aanrader!

Pluspunten

-prachtige kaarten van kwalitatief hoogstaande materialen -fijn dat je je eigen ontwerp aan kunt leveren -Andre denkt goed mee en houdt rekening met al je wensen -snelle levering -goed te bereiken Voor allebei onze dochters een prachtig geboortekaartje laten maken bij Letterpress Winkel. Wij zijn enorm tevreden!

Pluspunten

Een persoonlijke benadering, waarbij actief wordt meegedacht over onze wensen. Heldere communicatie Snelle reacties via mailcontact Snelle levering Goede prijs-kwaliteit verhouding En het allerbelangrijkste: Prachtige geboortekaartjes voor alledrie onze kinderen waarop we vele positieve reacties hebben kregen van familie, vrienden en collega's.

Geen

Pluspunten

Wij hebben Letterpress ervaren als een heel klantvriendelijk bedrijf. Er wordt goed meegedacht, waardoor wij erg tevreden waren over het eindresultaat!

Pluspunten

Maatwerk drukwerk met eigen ontwerp verloopt soepel. Duidelijke ontwerpinstructies vooraf en persoonlijk contact voor fine-tuning. Heldere offertes. Zeer snelle levering. Goed verzorgd resultaat.

De standaard enveloppen zijn helaas voorzien van winkellogo. Dit was niet van te voren gemeld of online zichtbaar.

Pluspunten

Wij hebben hier onze trouwkaart en geboortekaartje van onze dochter laten drukken. We zijn zeer tevreden! Duidelijke website, goede en bruikbare tips bij het aanleveren van het ontwerp en snelle levering. En het allerbelangrijkste: goede prijs-kwaliteit verhouding en een prachtig resultaat!

Pluspunten

Perfecte service en alles volgens afspraak geleverd! Zeker een aanrader

Pluspunten

Snelle reactie op al mijn vragen en opmerkingen. Vaak nog dezelfde dag en anders zeker de eerste werkdag erna. Het resultaat mocht er wezen! Het zag er heel goed verzorgd uit en precies wat we ervan verwacht hadden. Inmiddels geboortekaartjes voor mijn beide dochters hier besteld. Zou het bij een derde zo weer doen!

In ons geval geen verbeterpunten over de service. Het enige dat jammer blijft, is dat je geen voorbeeld kunt zien. Hier is door de techniek niets aan te doen. Een idee zou zijn om een aantal voorbeelden te hebben om toe te sturen, zodat je kunt zien hoe materiaal en eventueel kleur eruit ziet.

Hartelijk dank voor je feedback! Een echte proefdruk is inderdaad ongebruikelijk bij ons ambachtelijke product. Echter bieden we wel de mogelijkheid materiaal samples en basiskleuren thuis te ontvangen. Wij zullen zeker gaan bekijken hoe dit nog duidelijker te communiceren. Met creatieve groet, Andre Letterpress Winkel

Pluspunten

De bestellingen die ik ontvang van Letterpress Winkel zijn echt ware cadeautjes! Je ziet dat de kaarten met aandacht en vakmanschap zijn gemaakt, dit maakt het extra bijzonder om je ontwerp tot leven te zien komen. Ook de samenwerking is altijd prettig. Zijn er twijfels of een ontwerp helemaal tot zijn recht komt dan is er snel overleg en advies. Ik heb dan ook al meerdere kaarten bij Letterpress Winkel laten drukken en zal dit ook zeker blijven doen. Zowel privé als voor mijn opdrachtgevers!

Pluspunten

Mooi eindresultaat! Snelle levering. Heldere communicatie.

Wel kostbaar!

Pluspunten

zeer snelle en mooie uitvoering van geboortekaartje (eigen ontwerp).

Over Letterpress Winkel

Ontwerp je eigen letterpress geboortekaartje op maat. Wij drukken het op ambachtelijke wijze, mét reliëf! #letterpressgeboortekaartje Insta:@letterpresswinkel