Grammer msg super aftersales!

Na eerst een niet werkende stoel te hebben geleverd is deze na telefonisch contact omgeruild voor een werkende. grammer.nl/ Eblo seating super opgelost mijn dank daarvoor!

Superfijn geregeld

Snelle levering van de artikelen

gebruikersvriendelijke webshop

duidelijke informatie op de site. Grammer stoelen zijnn natuurlijk altijd perfect van kwaliteit. Heb een maximo stoel in gebruik sinds vorig jaar, nog heel tevrede mee

Hallo Teun, Je hebt gelijk wat betreft de kwaliteit :-) Dank voor je positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Alles snel en netjes geregeld. Stoel ook prima van kwaliteit

Maximo stoel met gratis hoofdsteun besteld in hun webshop. 2 dagen later bezorgt. Heel tevreden over de kwaliteit

Beste Klaas, Dank voor de maximale beoordeling. En goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de Maximo L/G. Veel plezier ermee. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

niet zo goed

ik heb begrip dat er feestdagen tussen mijn bestelling zaten maar toch had het sneller geleverd mogen worden. en de factuur na herhaaldelijk mailen nog niet ontvangen terwijl het gelijk met de levering gemaild zou worden. bestelling geplaatst 20-12-2019 ontvangen 6-1-2020 zonder factuur. deze heb ik 7-1-2020 ontvangen na weer een snelle reactie van grammer deze zat bij de spam ik vind dat er goed is gereageerd en heb terecht excuses aangeboden

Hallo Piet, In verband met de feestdagen heeft je stoel inderdaad vertraging opgelopen. Excuses hiervoor. De factuur wordt altijd automatisch verzonden als de bestelling is afgerond. Een enkele keer kan deze in de spambox terechtkomen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering en goede service

Hallo Geoffrey, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

helpen je snel en goed op weg naar een juiste beslissing

vlot en goed advies

Hallo Cor, Fijn dat we je konden helpen met je vraag. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super service en snelle levering

Goede website. makkelijk te betalen. Goede afhandeling van probleem met afgebroken knop van de stoel. Zeer tevreden en vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch contact opnam over mijn probleem.

Hallo Everhard, Dank je voor de maximale beoordeling. Goed om te horen dat we je probleem snel op konden lossen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

vlug, goed en netjes geleverd

ik heb eerst een paar vragen beantwoordt gekregen, heel netjes beantwoord. er is vlug geleverd. er stond 4 tot 5 werkdagen levertijd. Ik heb zaterdag besteld, en de stoel is maandag geleverd. Bij controle bleek dat de rugverlenging er niet bij zat. Deze is na een telefoontje gelijk opgestuurd en is de volgende dag geleverd.

Hallo Hilaire, Fijn dat je de goede keuze hebt gemaakt na ons advies. Heel veel plezier met de nieuwe trekkerstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super efficient en hulpvaardige onderneming

super geholpen door de mensen van grammer.

Hallo Luc, Graag gedaan. Als onze klanten blij en tevreden zijn, dan zijn wij het ook. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super service!

D stoel is netjes en snel afgeleverd daarnaast is de stoel van goede kwaliteit voor die prijs.

Hallo Gerwin, Mooie beoordeling, waarvoor dank. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle en correcte levering

Artikel past perfect op het onderdeel van het vorige. Makkelijk te monteren.

Hallo Paul, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Perfecte stoel de grammer mazimo

Besteld, en snelgeleverd, en paste perfect op dé oude

Hallo Henk, Goed om te lezen dat je blij bent met de Grammer Maximo. En zoals we je ook al informeerden: het vervangen van de stoel is zo gepiept. En dat de stoel zou passen wisten wij al :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

gemakkelijk

gemakkelijke bestelling juiste levering en zeer gemakkelijke stoel zit goed goed comfort

Beste Jean, Dank voor je goede beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zit veel lekkerder

Zit zo lekker en volgende gaat zeker grammerzijn

Hallo Theo, Dank voor je hoge beoordeling. Grammer stoelen zitten altijd goed he :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering. Exact wat ik zocht

Snelle levering. Exact wat ik zocht. Exact hetzelfde als 15 jaar oude onderdeel. Vervanging ging perfect. Geen klachten.

Beste Jan, Fijn dat je direct gevonden had wat je zocht. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

top vandaag besteld morgen in huis

top toch opletten indien in promotie besteld: altijd de promotie mee aanvinken zo niet word het product standaard geleverd en moet je opnieuw bestellen. dit heeft mij niets meer gekost , alleen was alles compleet een dag later

Beste Ludo, Hartelijk dank voor je beoordeling. De gratis onderdelen die je bij een stoel kunt krijgen, dien je altijd aan te vinken. Dit omdat niet iedereen de gratis onderdelen nodig heeft, zoals bijvoorbeeld armleuningen op een heftruckstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Mijn ervaring met Grammer is goed

Mijn ervaring met Grammer is goed . Mijn oordeling is 9

Hallo Huub, Dank voor je beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super zit tie

Vorig week maximo stoel aangeschaft dus nog weinig ervaring mee maar zit wel heerlijk

Hallo Evert-Jan, Goed om te horen dat je tot nu toe zo tevreden bent met de Grammer Maximo. Nog veel plezierige uren ermee gewenst. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

goede steol

Hallo Jan-Willem, Dank voor je mooie beoordeling. En dank voor de foto. De stoel past inderdaad perfect in de heftruck. Veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Overzichtelijke website

Gemakkelijke manier van online bestellen. Volgende dag bezorgt dus zeer tevreden

Hallo Aldo, Dank voor de mooi beoordeling. Veel plezier met de Maximo L/G. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Beste Grammer-klant, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Super snelle levering

Hallo Niels, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

snelle en goede afhandeling.

Pluspunten

goede snelle levering

Beste Grammer-klant, Dank voor de maximale beoordeling. Veel plezier van je nieuwe Grammer-product. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl