Mijn eerste aankoop daar. Zeer vlotte levering.

Mijn eerste aankoop daar. Zeer vlotte levering.

Fantastisch!

Grammer stoelen zijn niet goedkoop, maar het zijn wel de beste!

perfect

perfecte service, uitstekende prijszetting

Goed en snel

Mooie zonnebrillen cadeau gekregen!

na een moeilijke start alles terug in orde door snelle service

De eerste levering was een foute... Maar na een telefoontje werd de juiste zetel snel geleverd!!

Correcte service en snelle levering

Zeer correct, vlotte afhandeling en snelle levering!

Hallo Frederik, Dank voor je hoge cijfer. Dat waarderen we. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede, snelle service en levering

De onderdelen de ik nodig waar goed te vinden en snel geleverd

Hallo Graham, Hou onze webshop in de gaten, want de komende tijd gaan we nog meer Grammer onderdelen in onze webshop plaatsen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer correct

Goede, snelle service en levering

Hallo Guy, Kort maar krachtig, dank voor je review :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel geleverde kwaliteit stoel

Hallo Sytze, Dank je voor je hoge beoordeling. We weten dat je al bekend was met de kwaliteit van Grammer. We waarderen het dat je alsnog de tijd nam om een reactie en een cijfer te geven. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super snelle bediening, zeer vriendelijke behandeling!!!

Onderdeel besteld maar was niet goed. Gebeld met de afdeling verkoop en binnen een dag een nieuw onderdeel, sneller kon het niet waarvoor mijn hartelijke dank!

Hallo Martin, Graag gedaan. En jij bedankt voor de review en hoge beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Mooie goede stozl

Je hebt er vele mogelijkheden om een goede stoel samen te stellen en die word dan nog snel geleverd ook .

Beste Grammer-klant, Dank voor je korte en duidelijke review en voor het hoogste cijfer. Met een review als deze weten ook andere potentiële klanten wat ze van ons kunnen verwachten. Dank. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Passend kussen set gevonden voor een oude heftrukstoel.

Hallo Gunther, Voor alle nieuwe en oude Grammer stoelen hebben wij passende kussensets. We merken dat steeds meer kussens voor heftrucks vervangen worden. De kussens proberen te herstellen met tape is niet meer van deze tijd ;-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hallo Bert, Dank voor je goede beoordeling, dat wordt altijd gewaardeerd. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Grammer msg super aftersales!

Na eerst een niet werkende stoel te hebben geleverd is deze na telefonisch contact omgeruild voor een werkende. grammer.nl/ Eblo seating super opgelost mijn dank daarvoor!

Hallo Dirk-Jan, Gelukkig konden we de stoel snel omruilen en dank voor je begrip. Veel goede uren gewenst op je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superfijn geregeld

Snelle levering van de artikelen

Hallo Bert, Dank je voor je hoge beoordeling. Wij verwerken de bestellingen altijd binnen 24 uur op werkdagen. Als het meezit met de transporteur worden de producten de volgende dag bezorgd. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

gebruikersvriendelijke webshop

duidelijke informatie op de site. Grammer stoelen zijnn natuurlijk altijd perfect van kwaliteit. Heb een maximo stoel in gebruik sinds vorig jaar, nog heel tevrede mee

Hallo Teun, Je hebt gelijk wat betreft de kwaliteit :-) Dank voor je positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Alles snel en netjes geregeld. Stoel ook prima van kwaliteit

Maximo stoel met gratis hoofdsteun besteld in hun webshop. 2 dagen later bezorgt. Heel tevreden over de kwaliteit

Beste Klaas, Dank voor de maximale beoordeling. En goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de Maximo L/G. Veel plezier ermee. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

niet zo goed

ik heb begrip dat er feestdagen tussen mijn bestelling zaten maar toch had het sneller geleverd mogen worden. en de factuur na herhaaldelijk mailen nog niet ontvangen terwijl het gelijk met de levering gemaild zou worden. bestelling geplaatst 20-12-2019 ontvangen 6-1-2020 zonder factuur. deze heb ik 7-1-2020 ontvangen na weer een snelle reactie van grammer deze zat bij de spam ik vind dat er goed is gereageerd en heb terecht excuses aangeboden

Hallo Piet, In verband met de feestdagen heeft je stoel inderdaad vertraging opgelopen. Excuses hiervoor. De factuur wordt altijd automatisch verzonden als de bestelling is afgerond. Een enkele keer kan deze in de spambox terechtkomen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering en goede service

Hallo Geoffrey, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

helpen je snel en goed op weg naar een juiste beslissing

vlot en goed advies

Hallo Cor, Fijn dat we je konden helpen met je vraag. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super service en snelle levering

Goede website. makkelijk te betalen. Goede afhandeling van probleem met afgebroken knop van de stoel. Zeer tevreden en vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch contact opnam over mijn probleem.

Hallo Everhard, Dank je voor de maximale beoordeling. Goed om te horen dat we je probleem snel op konden lossen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

vlug, goed en netjes geleverd

ik heb eerst een paar vragen beantwoordt gekregen, heel netjes beantwoord. er is vlug geleverd. er stond 4 tot 5 werkdagen levertijd. Ik heb zaterdag besteld, en de stoel is maandag geleverd. Bij controle bleek dat de rugverlenging er niet bij zat. Deze is na een telefoontje gelijk opgestuurd en is de volgende dag geleverd.

Hallo Hilaire, Fijn dat je de goede keuze hebt gemaakt na ons advies. Heel veel plezier met de nieuwe trekkerstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super efficient en hulpvaardige onderneming

super geholpen door de mensen van grammer.

Hallo Luc, Graag gedaan. Als onze klanten blij en tevreden zijn, dan zijn wij het ook. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super service!

D stoel is netjes en snel afgeleverd daarnaast is de stoel van goede kwaliteit voor die prijs.

Hallo Gerwin, Mooie beoordeling, waarvoor dank. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle en correcte levering

Artikel past perfect op het onderdeel van het vorige. Makkelijk te monteren.

Hallo Paul, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl