Perfecte stoel de grammer mazimo

Besteld, en snelgeleverd, en paste perfect op dé oude

gemakkelijk

gemakkelijke bestelling juiste levering en zeer gemakkelijke stoel zit goed goed comfort

Zit veel lekkerder

Zit zo lekker en volgende gaat zeker grammerzijn

Snelle levering. Exact wat ik zocht

Snelle levering. Exact wat ik zocht. Exact hetzelfde als 15 jaar oude onderdeel. Vervanging ging perfect. Geen klachten.

top vandaag besteld morgen in huis

top toch opletten indien in promotie besteld: altijd de promotie mee aanvinken zo niet word het product standaard geleverd en moet je opnieuw bestellen. dit heeft mij niets meer gekost , alleen was alles compleet een dag later

Mijn ervaring met Grammer is goed

Mijn ervaring met Grammer is goed . Mijn oordeling is 9

Super zit tie

Vorig week maximo stoel aangeschaft dus nog weinig ervaring mee maar zit wel heerlijk

goede steol

Overzichtelijke website

Gemakkelijke manier van online bestellen. Volgende dag bezorgt dus zeer tevreden

Pluspunten

Super snelle levering

Pluspunten

snelle en goede afhandeling.

Pluspunten

goede snelle levering

Beste Grammer-klant, Dank voor de maximale beoordeling. Veel plezier van je nieuwe Grammer-product. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Thuiswinkel keurmerk is in deze tijd gewoon erg belangrijk. Verder heb ik geen andere webshops met Grammer stoelen ontdekt die een webshop keurmerk hebben

Hallo Ben, Dank voor je positieve review. Het Thuiswinkel Keurmerk is voor ons ook erg belangrijk om aan de bezoekers te laten zien dat een aankoop via Grammer.nl altijd veilig is. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

ja zeer goede webshop met goed overzicht

Hallo Lars, Dank voor de maximale score. Fijn dat je de webshop zo overzichtelijk vindt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Duidelijk makkelijk snel

Hallo Chantal, Dank voor je mooie beoordeling. Via e-mail heb je van ons inmiddels ontvangen waar je nog om vroeg. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Er werd eerst een verkeerde zetel geleverd, maar dit werd onmiddellijk behandeld en de juiste zetel had ik 2 dagen later.

Hallo meneer De Clercq, Dank voor uw positieve feedback. Gelukkig had u na het misverstand toch nog snel de juiste zetel ontvangen. Veel plezier ervan. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Beste Henk, Dank voor je mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Goede en snelle service bij vragen.

Ruimere omschrijving bij producten mbt installatie. Tekening van de aansluitpunten/ gaten in het frame waar bouten in moeten.

Beste Grammer klant, Omdat niet elke machine hetzelfde gatenpatronen heeft waar de stoel geplaatst wordt (afhankelijk van merk, leeftijd, etc.), kan het voorkomen dat de stoel middels nieuwe gaten ingemonteerd dient te worden. Met passend wordt in dit geval bedoeld dat de hoogte en breedte van de stoel in de cabine past (al dan niet met nieuwe aansluitpunten). Onze technische dienst kan altijd helpen of advies geven met betrekking tot het plaatsen van de stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Snelle levering, ruim assortiment

Hallo Bianca, Dank voor je beoordeling. Onder andere met de snelle levering proberen we ons te onderscheiden van andere aanbieders. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

prima contact

juiste foto's plaatsen met wat verzonden wordt.

Hallo Hans. Dank voor je positieve beoordeling. De armleuningen die je hebt besteld, hebben ten opzichte van de foto 2 extra montagegaten zodat deze op meerdere stoelen te monteren is. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

snelheid levering

Dank voor de positieve beoordeling :-) Veel plezier met het nieuwe zitkussen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

Goede service en correcte afhandeling van bestelling

Dank voor de positieve beoordeling. Wij waarderen het altijd als iemand zo tevreden is over ons. Ook horen wij graag eventueel verbeterpunten waar wij als team aan kunnen werken. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Pluspunten

correcte en snelle levering

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl