Altijd goed advies

Hallo Grammer. Hier mijn review. Ik heb jullie inmiddels al een aantal keren om advies gevraagd over mijn oude en nieuwe stoel. Altijd vriendelijk en goed advies. Bedankt!! Gr. Bert Pol

slecht

Na een veel te lange levertijd ook nog het verkeerde product geleverd.

Beste Dirk, Met jouw bestelling is een aantal dingen helaas niet goed gegaan vanuit onze kant. Excuses hiervoor. Het veersysteem konden wij vanuit het magazijn in Duitsland laten versturen met een levertijd van ongeveer een week. Toen wij het veersysteem uiteindelijk in huis hadden, is het veersysteem verwisseld met een andere bestelling. Hierdoor moesten we nogmaals een week wachten voordat we jouw veersysteem opnieuw binnenkregen en uiteindelijk naar jou konden versturen. Gelukkig had je al eerder wat besteld bij ons, en heb je gelukkig ook een plezierige ervaring met ons gehad. We willen je graag tegemoetkomen met een kortingsbon. Neem hiervoor even contact met ons op via info@grammer.nl Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

eerlijke en betrouwbare webshop

al een paar keer eerder wat besteld hier in deze webshop. Zijn betrouwbaar en leveren tot nu toe altijd binnen een paar dagen of de volgende dag al

Hallo An, Dank je voor je mooie beoordeling. Wij waarderen het als onze klanten het vertrouwen in ons op deze manier uiten. Dank je, en tot de volgende bestelling maar weer :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

komen afspraak na

snel geleverd

Zeer goede en duidelijke webshop

Al diverse keren hier wat bestelt. Duidelijke website en stoelen zijn hier gewoon goedkoper dan ergens anders. Ook de kussens trowuens.

Hallo Don, Inmiddels kunnen we je wel bestempelen als vaste trouwe klant :-) Dank voor het vertrouwen in ons en dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en snelle afhandeling

Hallo Erik, Dank voor je review. Volgende keer staan we wederom voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel, sneller, snelst

Degelijk en snel

Hallo Dave, Kort maar krachtige review. Hartelijk dank voor het compliment. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superstoel

Vervanging oude stoel een eitje. Nieuwe stoel met mechanische vering (MSG65/521) een aanrader

Hallo Niels, Dank voor je positieve bericht en voor de maximale score. De Grammer stoelen staan er ook om bekend dat vervangen / monteren van de stoelen relatief eenvoudig is. Veel plezier met de Grammer Primo heftruckstoel :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering maar op de site niet duidelijk hoelang de levertijd zal zijn.

Aanrader maar levertijd is niet duidelijk aangegeven.

Beste Benny, Dank voor je beoordeling. Verreweg de meeste producten hebben wij gewoon op voorraad. Bij die producten staat dat duidelijk aangegeven, en zullen dus heel snel geleverd worden. Voor een aantal producten is het voor ons soms ook lastig om de levertijd in te schatten. De enkele producten die wij niet op voorraad hebben, proberen wij binnen een week te leveren. Dit is voor elk product wel verschillend. Momenteel zijn we bezig om voor elk product de levertijd nog exacter op de website aan te geven. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Perfecte stoel met mooie prijzen en snel geleverd

Wij hebben bijna alleen maar grammer stoelen. Dus onze nieuwe stoel werd ook weer een grammer stoel. Perfecte stoelen.

Hallo Pjotr, Altijd leuk om een reactie te ontvangen van vaste klanten. Hartelijk dank dat je ons, maar ook toekomstige klanten laat weten dat je zo tevreden bent :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

duidelijk

correct geleverd zoals besteld

Hallo Patrick, Dank voor je mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Levering goed geregeld, goed verpakt

Hallo Henk, Kort maar krachtige review, met de maximale score. Thanks! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Uitstekende webshop

Gebruikersvriendelijke website. Goede service. Geen poespas. Snel geleverd.

Beste Marc, Altijd fijn om een compliment te krijgen van een vaste klant. We zullen je volgende bestelling waarschijnlijk snel wel weer verschijnen :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goeie vlotte service

Ik heb een product besteld voor een ouder model gramer stoel. Er is ruime keuze voor nieuwe onderdelen. En een snelle bezorg service

Beste Martijn, Dank voor je beoordeling. En goed om te lezen dat je tevreden bent. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super klantvriendelijk en snel geleverd

was op zoek naar bekleding of stof voor rug en zit van grammerstoel hebben mij duidelijk de mogelijkheden laten zien via de webshop dan besteld en 2dagen nadien al geleverd super,fantastisch zal er zeker nog bestellen als ik onderdeel nodig heb

Beste Eddy, Nog bedankt voor het toesturen van de foto's. Je stoel staat mooi in je tractor. Veel plezier gewenst. En als je nog meer advies nodig hebt, weet je ons weer te vinden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

superrr

goed afgehandeld

Beste Frank, Dank je voor de maximale score. Fijn dat je zo tevreden bent met Grammer.nl Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Ik heb hier een stoel gekocht en er waren 2 mogelijk heden qua stof bekleding en ze hebben mij netjes gebeld om te vragen welke ik wilde hebben en het was super snel binnen top En ik kreeg er een gratis stoelhoes bij

Beste Diederick, Dank voor de maximale beoordeling. En uiteraard veel plezier met je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goeie stoel en snelle levering

Beste Gertjan, Dank voor het beoordelen van onze webshop. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe Grammer stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Prima website en service

Telefonisch goed geholpen. Bestellen ging snel. En prijs was niet duur

Beste Grammer klant, Dank voor het compliment en uiteraard voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

uitstekend

overzichtelijke site makkelijk bestellen en snelle levering ondanks de feestdagen

Best John, Dank je voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe heftruckstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Late levering in een veel te grote doos

Ventieltje van 30 mm op 20 mm, 10 mm dik werd geleverd na 10 dagen in een kartonnen doos van 500 mm op 300mm, 200 mm hoog. Doos zat vol met piepschuim. Rest mij dus veel afval !

Beste Guy, Dank voor je feedback over je tweede ervaring met onze webshop. Omdat wij het betreffende onderdeel helaas niet op voorraad hadden, heb je jammer genoeg een poosje op je onderdeel moeten wachten. Excuses daarvoor. Heel begrijpelijk dat je daar niet zo blij mee was. En dan ook nog in een te grote doos, wat net voor de kerst ook nog eens voor vertraging heeft gezorgd. Gelukkig gaf je bij je vorige bestelling in mei aan dat je toen wel tevreden was met de service en de levering. Fijn dat je ons waarschijnlijk hierdoor toch nog steeds aanbeveelt. Wij zullen bij je volgende bestelling weer onze uiterste best doen dat je weer net zo tevreden bent als bij je eerste bestelling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en netjes geleverd.

Stoelkussen netjes en snel geleverd.

Goede service en communicatie

Waren zeer flexibel en konden nog een oude aanbieding activeren. Was allemaal geen probleem en was snel geregeld. Levering was snel.

Klik klak thuis

Een Grammer stoel is kwaliteit, de website is duidelijk en de afwikkeling gaat vlot. Ik had de stoel 22 december besteld en had hem de volgende dag in huis waardoor ik deze nog even kon installeren. Montage van de stekkertjes ging eenvoudig voor de luchtvering (compressor) maar heb nog een een aansluit optie waarvan ik vermoed dat het stoelverwarming is... maar dat komt niet echt duidelijk naar voren. Het is me nu niet echt duidelijk of ik nou een aparte schakelaar moet maken welke instelbaar is zodat ik mijn kont niet verbrand.... Verder had ik aangevinkt voor een gratis hoofdsteun. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar tis geen originele hoofdsteun met het Grammer logo erop zoals op de vele afbeeldingen. Verder ben ik tevreden met mijn aankoop.

snelle service, goed product

stoel besteld en snel ontvangen

Hallo Gertjan, Dank voor je hoge beoordeling. We horen graag binnenkort van je hoe de Grammer Maximo L/G stoel bevalt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl