Snelle levering maar op de site niet duidelijk hoelang de levertijd zal zijn.

Aanrader maar levertijd is niet duidelijk aangegeven.

Perfecte stoel met mooie prijzen en snel geleverd

Wij hebben bijna alleen maar grammer stoelen. Dus onze nieuwe stoel werd ook weer een grammer stoel. Perfecte stoelen.

duidelijk

correct geleverd zoals besteld

Levering goed geregeld, goed verpakt

Uitstekende webshop

Gebruikersvriendelijke website. Goede service. Geen poespas. Snel geleverd.

Beste Marc, Altijd fijn om een compliment te krijgen van een vaste klant. We zullen je volgende bestelling waarschijnlijk snel wel weer verschijnen :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goeie vlotte service

Ik heb een product besteld voor een ouder model gramer stoel. Er is ruime keuze voor nieuwe onderdelen. En een snelle bezorg service

Beste Martijn, Dank voor je beoordeling. En goed om te lezen dat je tevreden bent. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super klantvriendelijk en snel geleverd

was op zoek naar bekleding of stof voor rug en zit van grammerstoel hebben mij duidelijk de mogelijkheden laten zien via de webshop dan besteld en 2dagen nadien al geleverd super,fantastisch zal er zeker nog bestellen als ik onderdeel nodig heb

Beste Eddy, Nog bedankt voor het toesturen van de foto's. Je stoel staat mooi in je tractor. Veel plezier gewenst. En als je nog meer advies nodig hebt, weet je ons weer te vinden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

superrr

goed afgehandeld

Beste Frank, Dank je voor de maximale score. Fijn dat je zo tevreden bent met Grammer.nl Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Ik heb hier een stoel gekocht en er waren 2 mogelijk heden qua stof bekleding en ze hebben mij netjes gebeld om te vragen welke ik wilde hebben en het was super snel binnen top En ik kreeg er een gratis stoelhoes bij

Beste Diederick, Dank voor de maximale beoordeling. En uiteraard veel plezier met je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goeie stoel en snelle levering

Beste Gertjan, Dank voor het beoordelen van onze webshop. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe Grammer stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Prima website en service

Telefonisch goed geholpen. Bestellen ging snel. En prijs was niet duur

Beste Grammer klant, Dank voor het compliment en uiteraard voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

uitstekend

overzichtelijke site makkelijk bestellen en snelle levering ondanks de feestdagen

Best John, Dank je voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe heftruckstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Late levering in een veel te grote doos

Ventieltje van 30 mm op 20 mm, 10 mm dik werd geleverd na 10 dagen in een kartonnen doos van 500 mm op 300mm, 200 mm hoog. Doos zat vol met piepschuim. Rest mij dus veel afval !

Beste Guy, Dank voor je feedback over je tweede ervaring met onze webshop. Omdat wij het betreffende onderdeel helaas niet op voorraad hadden, heb je jammer genoeg een poosje op je onderdeel moeten wachten. Excuses daarvoor. Heel begrijpelijk dat je daar niet zo blij mee was. En dan ook nog in een te grote doos, wat net voor de kerst ook nog eens voor vertraging heeft gezorgd. Gelukkig gaf je bij je vorige bestelling in mei aan dat je toen wel tevreden was met de service en de levering. Fijn dat je ons waarschijnlijk hierdoor toch nog steeds aanbeveelt. Wij zullen bij je volgende bestelling weer onze uiterste best doen dat je weer net zo tevreden bent als bij je eerste bestelling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en netjes geleverd.

Stoelkussen netjes en snel geleverd.

Goede service en communicatie

Waren zeer flexibel en konden nog een oude aanbieding activeren. Was allemaal geen probleem en was snel geregeld. Levering was snel.

Klik klak thuis

Een Grammer stoel is kwaliteit, de website is duidelijk en de afwikkeling gaat vlot. Ik had de stoel 22 december besteld en had hem de volgende dag in huis waardoor ik deze nog even kon installeren. Montage van de stekkertjes ging eenvoudig voor de luchtvering (compressor) maar heb nog een een aansluit optie waarvan ik vermoed dat het stoelverwarming is... maar dat komt niet echt duidelijk naar voren. Het is me nu niet echt duidelijk of ik nou een aparte schakelaar moet maken welke instelbaar is zodat ik mijn kont niet verbrand.... Verder had ik aangevinkt voor een gratis hoofdsteun. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar tis geen originele hoofdsteun met het Grammer logo erop zoals op de vele afbeeldingen. Verder ben ik tevreden met mijn aankoop.

snelle service, goed product

stoel besteld en snel ontvangen

Hallo Gertjan, Dank voor je hoge beoordeling. We horen graag binnenkort van je hoe de Grammer Maximo L/G stoel bevalt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super snelle levering

snelle levering en service

Hallo Christel, Dank voor je maximale beoordeling. En natuurlijk dank voor het compliment over de service. En wat de snelle levering betreft: wij streven er altijd naar om dezelfde dag het product nog te verzenden. Veel plezier met de nieuwe kussens. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

uitstekende service

materiaal goed en netjes geleverd

Hallo Steven, Dank voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe heftruckstoel. We horen graag van je hoe de MSG20 bevalt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed geholpen.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Hallo Wouter, Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze helpdesk. Grammer stoelen staan erom bekend dat ze vrijwel altijd relatief eenvoudig te monteren zijn in de cabine. Het is heel begrijpelijk dat je bevestiging van ons wil horen of een stoel wel of niet in jouw machine past. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

heel content, snelle levering

degelijk product

Hallo Martine, Dank voor je positieve beoordeling van je nieuwe Grammer kussen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede prijs kwaliteit

Wat je verwacht krijg je .

Bese Herman, Gelukkig is Grammer Maximo L/G stoel exact wat je had verwacht. Deze stoel is ook het meest populair onder de online klanten. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe trekkerstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hallo Johan, Dank voor het compliment over onze service. En natuurlijk dank voor het mooie cijfer. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Overzichtelijke website, snelle en goede levering

top. Stoel net gemonteerd. Lijkt goed.

Hartelijk dank voor het hoge cijfer. Dat wordt altijd gewaardeerd. Goed om te lezen dat het inbouwen van de stoel gelukt is. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel en keurig geleverd

Hallo Arnold, Dank je het maximale cijfer voor onze webshop. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl