Goed advies gekregen en zeer snelle levering!

Goed advies gekregen en zeer snelle levering!

Het had wat voeten in aarde maar een mooi product binnen gekregen en zeer vriendelijke medewerkers

goede ondersteuning bij installeren van Grammer-stoel

bij het installeren van de aangekochte Grammer-stoel , merkte ik dat de stoel slechts gedeeltelijk marcheerde. Via de telefoon heeft de technische dienst mij stap voor stap geholpen voor het correct electrisch aansluiten van de kabels.

Voeg geregeld

Netjes geregeld snel geleverd

perfect

Beste Ard, Mooie krachtige beoordeling, waarvoor dank. We wensen je veel plezier met je nieuwe trekkerstoel. Wel het land op met je nieuwe Grammer zonnebril he :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

supereenvoudig om te bestellen en snelle levering

In een fluitje van een cent heb je het gewenste binnen handbereik. Goede opvolging van de levering.

voor de eerste maal goed bevallen

stoelhoezen pasten perfect

Beste Jan, Met de stoelhoezen kan het eigenlijk niet fout gaan. We hebben universele beschermhoezen, en in jouw geval hoezen in de pasvorm van een Grammer Maximo. Past altijd. En je zitting blijft als nieuw. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel

Snel geleverd en goed

Hallo Ina, Dank voor je maximale beoordeling. Gelukkig heb je je producten snel in huis. Ook met dank aan onze postbezorger. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Bestelde zitting voor mijn John Deere keurig p tijd geleverd.

Prima pasvorm en goed verpakt. Duidelijke uitleg op de site, waar het typenummer te vinden was en welke duiding aan de cijfers moest worden gegeven.

Hallo Ruud, Elke Grammer stoel heeft een sticker met een serienummer en typenummer. Deze is soms goed verstopt. Het helpt om bijvoorbeeld te bepalen welke soort kussens je nodig hebt ter vervanging van je oude kussen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Online stoel besteld en snel geleverd gekregen. Voldoet ruim aan de verwachting.

Hallo Joost, Dank voor de maximale beoordeling. En fijn dat je nieuwe stoel zo goed bevalt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en snel

Hallo Arnaud, Wij zijn zeker snel. Of we goed zijn laten we over aan anderen. Dank in ieder geval voor jouw beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

snelle afhandeling

zeer snelle en properen aflevering

Hallo Stephan, Dank je voor je zeer snelle en properen beoordeling :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

geleverd zoals gezien op de site, prima verpakt.

graag nog de factuur. zodat deze op de juiste wijze ingeboekt kan worden.

Hallo Adrie, De factuur krijg je van ons automatisch naar je toe verzonden als wij de bestelling in ons systeem hebben afgerond. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Onderdeel ontbrak, wordt netjes nageleverd

Hallo Erik, Dank voor je hoge beoordeling, ondanks dat er een onderdeel ontbrak. We hebben uiteraard je e-mail direct opgepakt en het onderdeel nagezonden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en duidelijk

Hallo Henk, Kort en krachtig deze review, waarvoor dank. En dank voor de maximale score :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering en goed product

Een universele mini tractor stoelhoes gekocht, deze past goed door de verstelbare klitteband.

Hallo Alwin, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de beschermhoes voor je tractor. Wij krijgen weleens vragen of de hoes echt universeel is en altijd past voor kleine tot middelgrote trekkerstoelen. Dat is dus het geval :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede service.

Zelfs bij een verkeerde bestelling wordt je super geholpen.

Hallo Arie, Klant is koning. Als je bijvoorbeeld een verkeerd zitkussen besteld hebt, is het geen probleem om het kussen terug te sturen en het goede kussen daarvoor in de plaats te bestellen. Sommige kussens lijken erg op elkaar, daarom bellen veel klanten ons op om te verifiëren of ze het goede product bestellen. Wij kunnen direct aangeven welk product het juiste product is. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superprofessioneel!

Superprofessioneel!

Hallo Mathieu, Dank voor de maximale score. Goed te lezen dat je zo tevreden bent met de Grammer webshop. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering goed advies. top product

Hallo Paul, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Grammer stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Uitstekende webshop. Doet wat het belooft.

Uitstekende webshop. Doet wat het belooft.

Hallo Mark, Dank voor de maximale beoordeling en het compliment. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super. Meer woorden zijn er niet voor nodig.

Hallo Will, Kort maar krachtig :-) Hartelijk dank voor de maximale score. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

goede service

Hallo Grammer bedankt voor de service. heb een goede keuze gemaakt met mijn trekkerstoel Gr Sven vd Broek

Hallo Sven, Goed om te zien dat je in zo'n korte tijd een vaste klant bent geworden. Tot de volgende keer maar weer :-) En uiteraard bedankt weer voor je review. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super service en stoel

De stoelschakelaar deed het niet bij de nieuwe stoel, de volgende dag direkt een monteur langsgekomen en t probleem verholpen. Dat noem ik service!

Hallo Jeroen, Dank voor de waardering. Altijd vervelend als iets niet goed werkt. Gelukkig hebben we het snel op kunnen lossen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Overzichtelijk en betrouwbaar

Hallo Grammer, hier mijn reactie op jullie webwinkel. Overzichtelijk en betrouwbare website. Nieuw kussen besteld voor mijn oude stoel en volgende dag geleverd. Blij mee!!

Hallo Sven, Dank voor je mooie review. Als onze klanten blij zijn, dan zijn wij ook blij :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

makkelijk bestellen

prima ervaring met deze website. advertentie gezien van een grammer tractor stoel en makkelijk besteld. 2 dagen later geleverd. prima stoel blij mee

Hallo Bert, Dank voor de maximale beoordeling. Goed om te lezen dat onze advertenties helpen voor onze naamsbekendheid en dank dat je voor ons gekozen hebt om je product te bestellen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl