Stoel in de actie snel bezorgd

De stoel in de actie besteld en 2 dagen later bezorgd. Mooi hoor bedankt.

Prima site maar ik miste een verzendmelding 3aug. besteld en betaald Meteen een bevestiging gehad 7 aug. zelf contact opgenomen ivm geen verdere verzendmeldingen Zelfde dag bestelling ontvangen. Zonnebril niet ontvangen.

ge-wel-diggggggg

Eenvoudig, goed uitgelegd en aan een erg mooi prijs. Ook eenvoudig te gebruiken als bedrijf. Ik heb een week later meteen een tweed bestelling geplaatst.... Verdomme te vroeg gedaan... ze stuurden me vandaag een kortingsbon... :-)

goede omschrijving om te bestellen

Snel besteld, past als een handschoen

Ik heb een hoes voor mijn stoel op de heftruck besteld, bestellen ging erg makkelijk, levering was super snel en de hoes paste super. Dus een hele goede ervaring met Grammer.

Zeer behulpzaam, foto's genomen van oude trekkerstoel en hun voorstel om enkel te kussens te vervangen, super service, snelle levering en kussens paste perfect!

Degelijke en betrouwbare service!

Zeer aangenaam.

mwah

de stoel valt tegen ten opzichte van de oude grammerstoel en de verhoging die er als actie gratis bij kreeg past er niet lekker bij

vlot afgerond

Handige webshop!

De producten die ik zocht kon ik heel makkelijk vinden. Gewoon type van de stoel invoeren en alles wat te bestellen is komt in beeld. Werkt prima!

Zeer te vrede

Hallo , Ik ben zeer te vrede van de service en de kwaliteit van de zetel en de snelle levering . Groeten Michel Haulet

super geregeld .

niet eerder zaken mee gedaan.maar is goed en netjes geregeld !

correct

Van A tot Z tevreden.

Duidelijke website

Correct

Ik had een tractorstoel gekocht, maar deze paste niet. Na één telefoontje werd de stoel weer bij mij opgehaald en werd het volledige bedrag terug op mijn rekening overgeschreven. Hopelijk past mijn nieuw bestelde wel.

Perfect geholpen bedankt

Hallo Grammer. Bedankt voor de hulp. Stoel past perfect. Helemaal prima zo nu. Bedankt!

Goed bedrijf

Stoel besteld en mooi op tijd geleverd

Hallo Grammer bedankt voor de service. Telefonisch zeer goed geholpen. Gr Janine

Foutjes kunnen gebeuren

Er was nogal wat misgegaan met wat ik besteld had en wat ik thuisbezorgd kreeg Het is wel netjes en snel opgelost

Keurig en snel geleverd

Stoel na twee dagen ontvangen. Keurig en snel, prima!

Prima website voor de stoel waar ik naar op zoek was

Duurde helaas lang, maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Ruim 2 dagen na het bestellen kwam helaas het verkeerde onderdeel. Gebeld, het verkeerde onderdeel zou opgehaald worden en het goede onderdeel opnieuw verzonden. Helaas duurde dit nog weer een paar dagen, zodat ik in totaal 8 dagen op het onderdeel moest wachten. Na contact gehad te hebben met Grammer.nl bleken er bij de pakketdienst fouten zijn gemaakt, dit is denk ik Grammer.nl niet aan te rekenen. Ook het verkeerd opgestuurde onderdeel was vanuit de fabriek verstuurd met het verkeerde onderdeelnummer erop, vandaar deze fout. Uiteindelijk dus toch naar tevredenheid opgelost, maar helaas door diverse omstandigheden wel lang geduurd.

Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Goed. Alleen bij de bezorging graag voortaan een mail sturen wanneer en hoe laat de bezorging plaats vind. Zo voorkom je dat niemand thuis is.

Schrijnwerkersstraat 10

3334KH Zwijndrecht