Zeer behulpzaam, foto's genomen van oude trekkerstoel en hun voorstel om enkel te kussens te vervangen, super service, snelle levering en kussens paste perfect!

Degelijke en betrouwbare service!

Zeer aangenaam.

Hallo Kristof, Fijn dat je onze service aanhaalt in je review. We denken altijd graag mee om een zo goed mogelijke stoel binnen het budget aan te kunnen bieden voor welke machine dan ook. We zijn een webshop, maar voor advies of vragen zijn we op werkdagen altijd telefonisch bereikbaar. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

mwah

de stoel valt tegen ten opzichte van de oude grammerstoel en de verhoging die er als actie gratis bij kreeg past er niet lekker bij

Beste MTS Van Tuyl, Wat jammer dat de stoel minder bevalt dan uw vorige stoel. Let wel dat Grammer uiteraard stoelen in diverse prijsklassen heeft en daarin verschilt ook het comfort. Een instapmodel is lastig te vergelijken met een luxere stoel met een hoger prijskaartje. Twijfelt u over welke stoel u moet aanschaffen qua prijs en qua comfort? Neem contact met ons op en wij leggen per stoel uit wat de voor- en nadelen zijn. De gratis verhoging van de rugleuning is van kunstleer. U had ook de stoffen versie als optie erbij kunnen nemen. Die is niet gratis, maar past wel meer bij de stoel als geheel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

vlot afgerond

Ha dries, Vlotte reactie, waarvoor dank :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Handige webshop!

De producten die ik zocht kon ik heel makkelijk vinden. Gewoon type van de stoel invoeren en alles wat te bestellen is komt in beeld. Werkt prima!

Hallo Wim, Fijn dat je de Grammer webshop zo handig vindt. Kritiek is overigens ook altijd welkom, zodat we de webshop altijd weer ietsje kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer te vrede

Hallo , Ik ben zeer te vrede van de service en de kwaliteit van de zetel en de snelle levering . Groeten Michel Haulet

Hallo Michel, Altijd leuk om naast Nederlandse klanten ook Belgische klanten te helpen met een nieuwe stoel. Wat sommigen niet weten is dat wij ook naar België alle stoelen gratis verzenden. Veel plezier van de zetel :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super geregeld .

niet eerder zaken mee gedaan.maar is goed en netjes geregeld !

Hallo heer Vos, Eens moet de eerste keer zijn, dat geldt voor iedereen. Hopelijk kunnen wij u ook een 2e keer helpen met een nieuwe stoel of kussen of ander onderdeel. Dank voor het mooie cijfer. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle review.. waarvoor dank :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

correct

Van A tot Z tevreden.

Beste Wim, We zijn blij dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Dank voor het mooie cijfer en hopelijk kunnen we u nog een keer tevreden maken :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Duidelijke website

Hallo Jonas, Dank voor de 10. Super. Fijn dat je de Grammer webshop duidelijk en betrouwbaar vindt dat je ervoor hebt gekozen om de aankoop bij ons te doen, waarvoor hartelijk dank. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Correct

Ik had een tractorstoel gekocht, maar deze paste niet. Na één telefoontje werd de stoel weer bij mij opgehaald en werd het volledige bedrag terug op mijn rekening overgeschreven. Hopelijk past mijn nieuw bestelde wel.

Hallo Bart, Goed dat je dit in je review schrijft. Een stoel kan uiteraard niet passen of niet bevallen. Als dat het geval is, dan zorgen wij ervoor de we een stoel leveren die wel past, of een stoel die meer naar wens is. Voor ons een kleine moeite om de stoel terug te halen en samen te bespreken welke stoel de vorige stoel moet gaat vervangen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Perfect geholpen bedankt

Hallo Grammer. Bedankt voor de hulp. Stoel past perfect. Helemaal prima zo nu. Bedankt!

Hallo Ewout, Graag gedaan en dank voor deze review. Wij wensen je veel fijne uren op je trekkerstoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed bedrijf

Stoel besteld en mooi op tijd geleverd

Hallo Willem, Dank voor de maximale score voor onze webshop :-) Fijn om te lezen dat klanten tevreden zijn. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hallo Grammer bedankt voor de service. Telefonisch zeer goed geholpen. Gr Janine

Hallo Janine, Fijn dat we je telefonisch hebben kunnen helpen. Soms kun je met een kleine aanpassing een heel groot probleem verhelpen. Als je ons weer nodig hebt, weet je ons te vinden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Foutjes kunnen gebeuren

Er was nogal wat misgegaan met wat ik besteld had en wat ik thuisbezorgd kreeg Het is wel netjes en snel opgelost

Hallo IB Soms is het lastig te bepalen welk onderdeel er precies vervangen moet worden. Ook vanaf een foto kunnen het dat niet altijd exact bepalen. Gelukkig konden we het alsnog voor je oplossen. We hebben je niet meer gehoord, dus we gaan er vanuit dat je stoel nog steeds goed veert :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Keurig en snel geleverd

Stoel na twee dagen ontvangen. Keurig en snel, prima!

Hallo Jantine, Graag gedaan. Je review is ook keurig en snel, waarvoor dank :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Prima website voor de stoel waar ik naar op zoek was

Hallo M, Dank voor de maximale beoordeling. Kort maar krachtig. Veel goede uren gewenst op je nieuwe stoel! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Duurde helaas lang, maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Ruim 2 dagen na het bestellen kwam helaas het verkeerde onderdeel. Gebeld, het verkeerde onderdeel zou opgehaald worden en het goede onderdeel opnieuw verzonden. Helaas duurde dit nog weer een paar dagen, zodat ik in totaal 8 dagen op het onderdeel moest wachten. Na contact gehad te hebben met Grammer.nl bleken er bij de pakketdienst fouten zijn gemaakt, dit is denk ik Grammer.nl niet aan te rekenen. Ook het verkeerd opgestuurde onderdeel was vanuit de fabriek verstuurd met het verkeerde onderdeelnummer erop, vandaar deze fout. Uiteindelijk dus toch naar tevredenheid opgelost, maar helaas door diverse omstandigheden wel lang geduurd.

Hallo A.C. Wachten op een belangrijk onderdeel is natuurlijk nooit leuk. Heel vervelend dat de fabriek het verkeerde onderdeel had gestuurd. Fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost. Hopelijk zien we je volgende bestelling weer tegemoet, welke wij dan waarschijnlijk gewoon zelf uit voorraad naar je toe kunnen sturen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Goed. Alleen bij de bezorging graag voortaan een mail sturen wanneer en hoe laat de bezorging plaats vind. Zo voorkom je dat niemand thuis is.

Hallo Ruud, Hartelijk dank voor de beoordeling. Qua bezorgtijden zijn we afhankelijk van de bezorgdienst. De track and trace is handig bij het volgen van je pakket en hoe laat je deze ongeveer kunt verwachten. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Heel goed geholpen

Wat ik kan zeggen is dat ik heel goed geholpen ben met het bestellen van een nieuwe stoel voor mijn JD 6810. Bedankt. Hele fijne stoel

Hallo Angela, Veel plezier van de nieuwe Grammer stoel in je John Deere trekker. Als we je weer ergens mee kunnen helpen, weet je ons te vinden :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Heel erg tevreden

Heel erg goed geholpen via de telefoon. Ik had een vraag welk kussen op mijn huidige stoel past. Meteen duidelijk en ook aangeschaft. Past inderaad en zit weer goed. Top

Hallo Jos, Fijn dat je stoel weer lekker zit door een nieuw zitkussen. En dank voor de maximale beoordeling! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

uitstekend

positief

Hallo Piet, Wij zijn erg positief over jouw positieve beoordeling :-) Dank daarvoor. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede ervaring, snelle levering

Hallo Dirk, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de Grammer webshop. Tot de volgende keer? Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel goed afgeleverd

Prima webshop

Hallo Robert, Dank voor het geven van de maximale score. We hopen snel weer eens wat voor je te kunnen betekenen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl