Heldere website - snelle keuze - prima prijs

Heldere website - snelle keuze - prima prijs

Hallo Frank, Korte maar krachtige review. Bedankt voor het vertrouwen in de Grammer webshop. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Bijzonder assortiment. Vlotte levering.

Bij Grammer vonden we zetelbekleding die we gezochten. De website is overzichtelijk en de opvolging goed. Jammer dat de correspondentie in spam belandde waardoor we wat onzeker waren.

Hallo Philip, Hartelijk dank voor de maximale score en fijn dat je zo tevreden bent over de Grammer webshop. De bevestiging van de bestelling kan inderdaad weleens in de spam box terecht komen. Hier hebben wij helaas geen invloed op, maar ligt aan de instellingen van het e-mail programma van de ontvanger. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Levering goed verpakt

Mijn bestelling is goed geleverd in een degelijke verpakking en voldoet aan de verwachting. Wel jammer dat er aan de telefoon gezegd werd dat de webshop bestellingen voor 15.00 uur nog dezelfde dag verzonden zouden worden maar ik moest toch nog 3 werkdagen wachten.

Hallo Rene, Gelukkig ben je tevreden met de nieuwe Grammer tractorstoel. Ik zag in het systeem dat je je bestelling had geplaatst om iets na half 3. Ons doel is dan inderdaad om de stoel dezelfde dag nog met onze vervoerder mee te sturen. Waarschijnlijk is dit net niet gelukt, waardoor de levering een dag langer duurde. Onze excuses hiervoor. Bij je volgende bestelling zullen we zorgen voor een klein presentje :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

goed service

prima service

Hallo Gerrit, Dank voor je korte maar krachtige review. Service staat bij ons erg hoog in het vaandel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed advies gekregen en zeer snelle levering!

Goed advies gekregen en zeer snelle levering!

Hallo Stefan, Hartelijk dank voor de maximale score voor onze webshop. Fijn dat je zo tevreden bent over Grammer. Veel goede zituren gewenst op je nieuwe zitkussen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Het had wat voeten in aarde maar een mooi product binnen gekregen en zeer vriendelijke medewerkers

Hallo Bas, Dank voor je compliment. De MSG20 heftruckstoel is inderdaad een hele mooie stoel. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

goede ondersteuning bij installeren van Grammer-stoel

bij het installeren van de aangekochte Grammer-stoel , merkte ik dat de stoel slechts gedeeltelijk marcheerde. Via de telefoon heeft de technische dienst mij stap voor stap geholpen voor het correct electrisch aansluiten van de kabels.

Hallo Dries, Fijn dat we je telefonisch konden helpen met je probleem. Soms vergt het aansluiten van een trekkerstoel wat technische kennis. Voor hulp en advies kun je ons altijd benaderen. We wensen je veel goede uren met je tractor op je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Voeg geregeld

Netjes geregeld snel geleverd

Hallo Seropjan, Dank voor je maximale beoordeling. We weten dat je met jouw bestelling wat vragen en opmerkingen had. Gelukkig ben je uiteindelijk een tevreden klant. Nogmaals dank voor je mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

perfect

Beste Ard, Mooie krachtige beoordeling, waarvoor dank. We wensen je veel plezier met je nieuwe trekkerstoel. Wel het land op met je nieuwe Grammer zonnebril he :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

supereenvoudig om te bestellen en snelle levering

In een fluitje van een cent heb je het gewenste binnen handbereik. Goede opvolging van de levering.

voor de eerste maal goed bevallen

stoelhoezen pasten perfect

Hallo Jan, Met de stoelhoezen kan het eigenlijk niet fout gaan. We hebben universele beschermhoezen, en in jouw geval hoezen in de pasvorm van een Grammer Maximo. Past altijd. En je zitting blijft als nieuw. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel

Snel geleverd en goed

Hallo Ina, Dank voor je maximale beoordeling. Gelukkig heb je je producten snel in huis. Ook met dank aan onze postbezorger. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Bestelde zitting voor mijn John Deere keurig p tijd geleverd.

Prima pasvorm en goed verpakt. Duidelijke uitleg op de site, waar het typenummer te vinden was en welke duiding aan de cijfers moest worden gegeven.

Hallo Ruud, Elke Grammer stoel heeft een sticker met een serienummer en typenummer. Deze is soms goed verstopt. Het helpt om bijvoorbeeld te bepalen welke soort kussens je nodig hebt ter vervanging van je oude kussen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Online stoel besteld en snel geleverd gekregen. Voldoet ruim aan de verwachting.

Hallo Joost, Dank voor de maximale beoordeling. En fijn dat je nieuwe stoel zo goed bevalt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en snel

Hallo Arnaud, Wij zijn zeker snel. Of we goed zijn laten we over aan anderen. Dank in ieder geval voor jouw beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

snelle afhandeling

zeer snelle en properen aflevering

Hallo Stephan, Dank je voor je zeer snelle en properen beoordeling :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

geleverd zoals gezien op de site, prima verpakt.

graag nog de factuur. zodat deze op de juiste wijze ingeboekt kan worden.

Hallo Adrie, De factuur krijg je van ons automatisch naar je toe verzonden als wij de bestelling in ons systeem hebben afgerond. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Onderdeel ontbrak, wordt netjes nageleverd

Hallo Erik, Dank voor je hoge beoordeling, ondanks dat er een onderdeel ontbrak. We hebben uiteraard je e-mail direct opgepakt en het onderdeel nagezonden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en duidelijk

Hallo Henk, Kort en krachtig deze review, waarvoor dank. En dank voor de maximale score :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering en goed product

Een universele mini tractor stoelhoes gekocht, deze past goed door de verstelbare klitteband.

Hallo Alwin, Goed om te lezen dat je tevreden bent met de beschermhoes voor je tractor. Wij krijgen weleens vragen of de hoes echt universeel is en altijd past voor kleine tot middelgrote trekkerstoelen. Dat is dus het geval :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede service.

Zelfs bij een verkeerde bestelling wordt je super geholpen.

Hallo Arie, Klant is koning. Als je bijvoorbeeld een verkeerd zitkussen besteld hebt, is het geen probleem om het kussen terug te sturen en het goede kussen daarvoor in de plaats te bestellen. Sommige kussens lijken erg op elkaar, daarom bellen veel klanten ons op om te verifiëren of ze het goede product bestellen. Wij kunnen direct aangeven welk product het juiste product is. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superprofessioneel!

Superprofessioneel!

Hallo Mathieu, Dank voor de maximale score. Goed te lezen dat je zo tevreden bent met de Grammer webshop. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering goed advies. top product

Hallo Paul, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe Grammer stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Uitstekende webshop. Doet wat het belooft.

Uitstekende webshop. Doet wat het belooft.

Hallo Mark, Dank voor de maximale beoordeling en het compliment. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super. Meer woorden zijn er niet voor nodig.

Hallo Will, Kort maar krachtig :-) Hartelijk dank voor de maximale score. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl