goede service

Hallo Grammer bedankt voor de service. heb een goede keuze gemaakt met mijn trekkerstoel Gr Sven vd Broek

Hallo Sven, Goed om te zien dat je in zo'n korte tijd een vaste klant bent geworden. Tot de volgende keer maar weer :-) En uiteraard bedankt weer voor je review. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super service en stoel

De stoelschakelaar deed het niet bij de nieuwe stoel, de volgende dag direkt een monteur langsgekomen en t probleem verholpen. Dat noem ik service!

Hallo Jeroen, Dank voor de waardering. Altijd vervelend als iets niet goed werkt. Gelukkig hebben we het snel op kunnen lossen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Overzichtelijk en betrouwbaar

Hallo Grammer, hier mijn reactie op jullie webwinkel. Overzichtelijk en betrouwbare website. Nieuw kussen besteld voor mijn oude stoel en volgende dag geleverd. Blij mee!!

Hallo Sven, Dank voor je mooie review. Als onze klanten blij zijn, dan zijn wij ook blij :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

makkelijk bestellen

prima ervaring met deze website. advertentie gezien van een grammer tractor stoel en makkelijk besteld. 2 dagen later geleverd. prima stoel blij mee

Hallo Bert, Dank voor de maximale beoordeling. Goed om te lezen dat onze advertenties helpen voor onze naamsbekendheid en dank dat je voor ons gekozen hebt om je product te bestellen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel en goed geregeld

Na wat zoeken kon ik op de site makkelijk bestellen en betalen. Wat een slechte ervaring was dat de bezorger het pakket onder de beplanting in de voortuin gezet had als mijn buren het mij niet verteld hadden zou het er nu misschien nog gestaan hebben.

Beste Grammer klant, Dank voor de beoordeling en we zijn blij te lezen dat je jouw product gemakkelijk kon bestellen via onze webshop. Hoe de bezorger daarna handelt, hebben wij natuurlijk helaas geen invloed op. Gelukkig had je het pakket toch nog gevonden op de mooie verstopplek :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle service. Goed geholpen

Hallo Grammer. Bedankt voor de snelle service. Ik kan het land weer op <3 Groeten Dennis van Garen

Hallo Dennis, Dank voor de hoogste beoordeling. Als er weer iets mis is met je trekkerstoel, dan staan we weer voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hallo Johan, Dank voor je review. Fijn dat je tevreden bent. We hopen je volgende bestelling snel weer tegemoet te zien. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

No nonsense webshop

Telefonisch goed geholpen. Spullen volgende dag in huis. Volgende keer bestel ik hier weer. Prima no nonsense webshop

Hallo Wout, Dank voor het compliment en voor de hoogste score. We zijn blij om te lezen dat je ons zo waardeert, daar doen we het met z'n allen voor :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Top in orde

Eerst zelf verkeerde zitting besteld door de medewerkers super opgepakt Nieuw een dag later in huis en de andere retour

Hallo Henri, Het gebeurt wel vaker dat klanten een verkeerd kussen bestellen. Sommige kussens lijken natuurlijk ook wel erg op elkaar. Geen probleem als dat gebeurt, omruilen is zo geregeld. Om er zeker van te zijn dat je het juiste kussen bestelt, kun je ons tijd een foto sturen van je stoel of van het kussen. Dan geven wij aan welk kussen je nodig hebt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Altijd goed advies

Hallo Grammer. Hier mijn review. Ik heb jullie inmiddels al een aantal keren om advies gevraagd over mijn oude en nieuwe stoel. Altijd vriendelijk en goed advies. Bedankt!! Gr. Bert Pol

Hallo Bert, Hartelijk dank voor je review en de maximale score. Volgende keer staan we wederom graag klaar voor je. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

slecht

Na een veel te lange levertijd ook nog het verkeerde product geleverd.

Beste Dirk, Met jouw bestelling is een aantal dingen helaas niet goed gegaan vanuit onze kant. Excuses hiervoor. Het veersysteem konden wij vanuit het magazijn in Duitsland laten versturen met een levertijd van ongeveer een week. Toen wij het veersysteem uiteindelijk in huis hadden, is het veersysteem verwisseld met een andere bestelling. Hierdoor moesten we nogmaals een week wachten voordat we jouw veersysteem opnieuw binnenkregen en uiteindelijk naar jou konden versturen. Gelukkig had je al eerder wat besteld bij ons, en heb je gelukkig ook een plezierige ervaring met ons gehad. We willen je graag tegemoetkomen met een kortingsbon. Neem hiervoor even contact met ons op via [email protected] Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

eerlijke en betrouwbare webshop

al een paar keer eerder wat besteld hier in deze webshop. Zijn betrouwbaar en leveren tot nu toe altijd binnen een paar dagen of de volgende dag al

Hallo An, Dank je voor je mooie beoordeling. Wij waarderen het als onze klanten het vertrouwen in ons op deze manier uiten. Dank je, en tot de volgende bestelling maar weer :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

komen afspraak na

snel geleverd

Zeer goede en duidelijke webshop

Al diverse keren hier wat bestelt. Duidelijke website en stoelen zijn hier gewoon goedkoper dan ergens anders. Ook de kussens trowuens.

Hallo Don, Inmiddels kunnen we je wel bestempelen als vaste trouwe klant :-) Dank voor het vertrouwen in ons en dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en snelle afhandeling

Hallo Erik, Dank voor je review. Volgende keer staan we wederom voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel, sneller, snelst

Degelijk en snel

Hallo Dave, Kort maar krachtige review. Hartelijk dank voor het compliment. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superstoel

Vervanging oude stoel een eitje. Nieuwe stoel met mechanische vering (MSG65/521) een aanrader

Hallo Niels, Dank voor je positieve bericht en voor de maximale score. De Grammer stoelen staan er ook om bekend dat vervangen / monteren van de stoelen relatief eenvoudig is. Veel plezier met de Grammer Primo heftruckstoel :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snelle levering maar op de site niet duidelijk hoelang de levertijd zal zijn.

Aanrader maar levertijd is niet duidelijk aangegeven.

Beste Benny, Dank voor je beoordeling. Verreweg de meeste producten hebben wij gewoon op voorraad. Bij die producten staat dat duidelijk aangegeven, en zullen dus heel snel geleverd worden. Voor een aantal producten is het voor ons soms ook lastig om de levertijd in te schatten. De enkele producten die wij niet op voorraad hebben, proberen wij binnen een week te leveren. Dit is voor elk product wel verschillend. Momenteel zijn we bezig om voor elk product de levertijd nog exacter op de website aan te geven. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Perfecte stoel met mooie prijzen en snel geleverd

Wij hebben bijna alleen maar grammer stoelen. Dus onze nieuwe stoel werd ook weer een grammer stoel. Perfecte stoelen.

Hallo Pjotr, Altijd leuk om een reactie te ontvangen van vaste klanten. Hartelijk dank dat je ons, maar ook toekomstige klanten laat weten dat je zo tevreden bent :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

duidelijk

correct geleverd zoals besteld

Hallo Patrick, Dank voor je mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Levering goed geregeld, goed verpakt

Hallo Henk, Kort maar krachtige review, met de maximale score. Thanks! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Uitstekende webshop

Gebruikersvriendelijke website. Goede service. Geen poespas. Snel geleverd.

Beste Marc, Altijd fijn om een compliment te krijgen van een vaste klant. We zullen je volgende bestelling waarschijnlijk snel wel weer verschijnen :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goeie vlotte service

Ik heb een product besteld voor een ouder model gramer stoel. Er is ruime keuze voor nieuwe onderdelen. En een snelle bezorg service

Beste Martijn, Dank voor je beoordeling. En goed om te lezen dat je tevreden bent. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

super klantvriendelijk en snel geleverd

was op zoek naar bekleding of stof voor rug en zit van grammerstoel hebben mij duidelijk de mogelijkheden laten zien via de webshop dan besteld en 2dagen nadien al geleverd super,fantastisch zal er zeker nog bestellen als ik onderdeel nodig heb

Beste Eddy, Nog bedankt voor het toesturen van de foto's. Je stoel staat mooi in je tractor. Veel plezier gewenst. En als je nog meer advies nodig hebt, weet je ons weer te vinden. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

superrr

goed afgehandeld

Beste Frank, Dank je voor de maximale score. Fijn dat je zo tevreden bent met Grammer.nl Vriendelijke groet, Team Grammer.nl