Wij hebben een goede stoel op onze trekker gekregen door een goed advies van Grammer

Hallo Hendrik, Mooi dat de stoel goed past op je tractor. Een volgende keer helpen we je weer graag. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Mooi man.

Product voldoet aan mijn verwachtingen mooi op tijd geleverd, en ik ben er blij mee.

Dank voor je mooie cijfer. En goed te lezen dat je blij bent met onze diensten/producten. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super snelle levering

Een top website en altijd een super snelle levering

Dank voor de mooie beoordeling. Als een vaste klant weer een nieuwe bestelling plaatst, is dat voor ons een mooi compliment. Daar doen we het voor. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Prima stoel en dito website

Maximo L/G stoel gekocht en tot nu toe tevreden over de kwaliteit

Hallo Marc, Dank voor je hoge cijfer. En fijn dat de stoel zo goed bevalt! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

niet tevreden

de voet plaat paste niet

Beste mevrouw Vogels, Spijtig om te horen dat de stoel niet past in uw voertuig. Om te zorgen dat u de juiste stoel kunt kiezen, zijn al onze stoelen voorzien van technische tekeningen, met daarin alle benodigde maatvoeringen. Dus ook van de voetplaat. Grammer stoelen passen vrijwel altijd in alle moderne voertuigen. Bij twijfel kunt u voordat u een aanschaf doet altijd onze Helpdesk raadplegen. U kunt uiteraard de stoel kosteloos omruilen/retour sturen en kunnen wij u helpen bij het vinden van een passende stoel. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Helpdesk - Grammer.nl

Mijn eerste aankoop daar. Zeer vlotte levering.

Mijn eerste aankoop daar. Zeer vlotte levering.

Hallo Dolf, Goed te lezen dat je tevreden bent, en dank je voor de 10 :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Fantastisch!

Grammer stoelen zijn niet goedkoop, maar het zijn wel de beste!

Hi Peter, Dank voor je reactie. Grammer probeert inderdaad het verschil te maken door hoge kwaliteit stoelen en onderdelen te fabriceren. De meeste gebruikers kennen ons merk al en is men altijd wel bereid iets meer geld uit te geven voor een stoel die langer meegaat dan gemiddeld. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

perfect

perfecte service, uitstekende prijszetting

Dank voor het positieve bericht en fijn dat je onze service zo hoog beoordeelt. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goed en snel

Mooie zonnebrillen cadeau gekregen!

Laten we hopen dat jullie de zonnebrillen vaak nodig gaan hebben :-) Een zonnige zomer gewenst! Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

na een moeilijke start alles terug in orde door snelle service

De eerste levering was een foute... Maar na een telefoontje werd de juiste zetel snel geleverd!!

Hallo Jos, Gelukkig had je de juiste spullen toch nog op tijd binnen. Jij ook bedankt voor de medewerking door alles snel retour te sturen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Correcte service en snelle levering

Zeer correct, vlotte afhandeling en snelle levering!

Hallo Frederik, Dank voor je hoge cijfer. Dat waarderen we. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Goede, snelle service en levering

De onderdelen de ik nodig waar goed te vinden en snel geleverd

Hallo Graham, Hou onze webshop in de gaten, want de komende tijd gaan we nog meer Grammer onderdelen in onze webshop plaatsen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer correct

Goede, snelle service en levering

Hallo Guy, Kort maar krachtig, dank voor je review :-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Snel geleverde kwaliteit stoel

Hallo Sytze, Dank je voor je hoge beoordeling. We weten dat je al bekend was met de kwaliteit van Grammer. We waarderen het dat je alsnog de tijd nam om een reactie en een cijfer te geven. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Super snelle bediening, zeer vriendelijke behandeling!!!

Onderdeel besteld maar was niet goed. Gebeld met de afdeling verkoop en binnen een dag een nieuw onderdeel, sneller kon het niet waarvoor mijn hartelijke dank!

Hallo Martin, Graag gedaan. En jij bedankt voor de review en hoge beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Mooie goede stozl

Je hebt er vele mogelijkheden om een goede stoel samen te stellen en die word dan nog snel geleverd ook .

Beste Grammer-klant, Dank voor je korte en duidelijke review en voor het hoogste cijfer. Met een review als deze weten ook andere potentiële klanten wat ze van ons kunnen verwachten. Dank. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Passend kussen set gevonden voor een oude heftrukstoel.

Hallo Gunther, Voor alle nieuwe en oude Grammer stoelen hebben wij passende kussensets. We merken dat steeds meer kussens voor heftrucks vervangen worden. De kussens proberen te herstellen met tape is niet meer van deze tijd ;-) Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Hallo Bert, Dank voor je goede beoordeling, dat wordt altijd gewaardeerd. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Grammer msg super aftersales!

Na eerst een niet werkende stoel te hebben geleverd is deze na telefonisch contact omgeruild voor een werkende. grammer.nl/ Eblo seating super opgelost mijn dank daarvoor!

Hallo Dirk-Jan, Gelukkig konden we de stoel snel omruilen en dank voor je begrip. Veel goede uren gewenst op je nieuwe stoel. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Superfijn geregeld

Snelle levering van de artikelen

Hallo Bert, Dank je voor je hoge beoordeling. Wij verwerken de bestellingen altijd binnen 24 uur op werkdagen. Als het meezit met de transporteur worden de producten de volgende dag bezorgd. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

gebruikersvriendelijke webshop

duidelijke informatie op de site. Grammer stoelen zijnn natuurlijk altijd perfect van kwaliteit. Heb een maximo stoel in gebruik sinds vorig jaar, nog heel tevrede mee

Hallo Teun, Je hebt gelijk wat betreft de kwaliteit :-) Dank voor je positieve beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Alles snel en netjes geregeld. Stoel ook prima van kwaliteit

Maximo stoel met gratis hoofdsteun besteld in hun webshop. 2 dagen later bezorgt. Heel tevreden over de kwaliteit

Beste Klaas, Dank voor de maximale beoordeling. En goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de Maximo L/G. Veel plezier ermee. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

niet zo goed

ik heb begrip dat er feestdagen tussen mijn bestelling zaten maar toch had het sneller geleverd mogen worden. en de factuur na herhaaldelijk mailen nog niet ontvangen terwijl het gelijk met de levering gemaild zou worden. bestelling geplaatst 20-12-2019 ontvangen 6-1-2020 zonder factuur. deze heb ik 7-1-2020 ontvangen na weer een snelle reactie van grammer deze zat bij de spam ik vind dat er goed is gereageerd en heb terecht excuses aangeboden

Hallo Piet, In verband met de feestdagen heeft je stoel inderdaad vertraging opgelopen. Excuses hiervoor. De factuur wordt altijd automatisch verzonden als de bestelling is afgerond. Een enkele keer kan deze in de spambox terechtkomen. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering en goede service

Hallo Geoffrey, Dank voor de maximale beoordeling. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

helpen je snel en goed op weg naar een juiste beslissing

vlot en goed advies

Hallo Cor, Fijn dat we je konden helpen met je vraag. Vriendelijke groet, Team Grammer.nl

Schrijnwerkersstraat 10

3334KH Zwijndrecht