Snel, goedkoop en goed

Bijzonder slechte service

Tafel besteld. Geen info over bezorging. Pakketservice dus vergeefs langs geweest. Uiteindelijk zelf tafel opgehaald bij depot in Rotterdam vanuit Leiden. Alice’s Garden slecht bereikbaar. Toen wij ze toch aan de lijn kregen: we kunnen er niets aan doen. Er misten onderdelen om de tafel te monteren. Leverancier heeft na klacht excuses gemaakt en stort 25 euro terug. Ook bood men aan de missende moer en ringetjes na te sturen. Dat was niet meer nodig omdat ik eea zelf geregeld had. Ik heb excuses en compensatie geaccepteerd.

Geheel naar verwachting

Prima telefonisch advies m.b.t. mijn beoogde aankoop. Duidelijke website en de levering vervolgens geheel volgens plan verlopen!

Snelste geleverd, goede kwaliteit, mooie producten

Alles snel geleverd, handig in kaart te zètter, miete allern een rond afdekplaatje bij onze buitenkeuken, maar mooi producent verder

Slecht!

Ik heb 2,5 week geleden een pergola besteld van 379,- euro.. deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Gisteren hebben jullie mij beloofd dat ik gebeld zou worden om eindelijk een leverafspraak te maken.. ook dit is niet gebeurt.. mijn bestelling staat volgens track and trace al 2 weken klaar in een expeditie ruimte..

Mankement aan trampoline naar tevredenheid opgelost.

Wij hadden een trampoline besteld waarvan de mat te ver doorzakte tijdens het springen. Dit hebben ze heel snel opgelost door een nieuwe springmat te leveren waardoor het probleem is opgelost.

Snelle levering en hoge kwaliteit van producten

Snelle levering en hoge kwaliteit van producten

Slecht

Mijn bestelling is kapot geleverd moest net 1 dag voor de kerst van alles gaan regelen heeft me extra geld gekost. De meegeleverde artikelen past ook niet. Klantenservice kon niks doen. Bestel nooit meer bij jullie

Prima glazen buis, maar wel late levering (in Kerst- en Nieuwjaarsperiode)

Prima glazen buis, maar wel late levering (in Kerst- en Nieuwjaarsperiode)

Snelle afhandeling

Uistekend

Terleurstellend

Na email co tact van mijn kant bleek de bestelling toch niet op voorraad. En daarom nog niet op de beloofde dat geleverd. De nieuwe lever data bleek in mijn vakantie naar t buitenland te zijn. Alice garden beloofde contact te zoeken voor de zending verzonden werd. Bij thuiskomst bleek de 2 enorme pakketten bij mijn buren te zijn afgeleverd waar het 4 dagen lang erg in de weg heeft gestaan. Er is geen contact gezocht door alice garden voor levering. Slechtte klanten service!

Snelle levering en goed product

Makkelijk te monteren trampoline van goede kwaliteit. We zijn zeer tevreden

Mooie trampoline

Mooie trampoline en makkelijk en goed in elkaar te zetten. Op de schroeven om de palen voor beveiligingsnet vast te zetten na. Als je het moertje aan wilde draaiden dan draaide de schroef mee, niet heel handig. Helaas zaten er wat kleine onderdelen bij die kapot waren. Twee afdekdopjes op de palen voor het veiligheidsnet en 2 clipjes om het het te bevestigen. Daar de trampoline al later was aangekomen omdat deze niet meer leverbaar was hebben we t maar voor lief genomen. Anders moest ie weer langer wachten. Zoontje heeft er al met plezier op gesprongen. En ook mooi dat hij grijs is ipv blauw of groen.

Twee led-boompjes besteld, waarvan 1 helaas gedeeltelijk kapot. Na een week dat deel opnieuw opgestuurd en het andere deel hoefde niet eens terug! Echt een fijne service!!

Misleidend

Kunstkerstboom zou warme ledverlichting hebben maar blijkt dus gewoon wit ledlicht. Bedrijf geeft geen antwoord hierop en moet nu zelf retourkosten betalen, jammer. Overigens wel snelle levering, dat moet gezegd worden.

slechte levering vis GLS

ik heb de order afgeroepen en deze blijft schijnbaar hangen bij GLS ik moet elke dag voor 10.00 maar kijken naar de track and trace maar er veranderd totaal niets

prima verlopen

mmmmmmmmmmmm

zeer correcte service

Volgens Alice's Garden zou het pas volgende week geleverd worden. Werd het gisteren bezorgd toen er niemand thuis was. Vandaag de helft afgeleverd. geen idee waar de andere helft is gebleven. Ik bestel bij jullie en jullie zijn ook verantwoordelijk voor de bezorging. Erbarmelijk dus

Met veel werk toch in orde gekomen

Er is n foute bestelling verzonden aan ons. Dat betekent.. teleurstelling bij t geven van t cadeau; bezwaar schrijven; verzoek fotoos; komen niet asn weer opnieuw. Opsturen op andere nanier. Dan eeer vele berichten over en weer Nieuwe zending. Oude zending met n ander bedrijf eeer opgehaald etc. Flinke pech dus maar wel uiteindelijk correct geregeld

Netjes bezorgd .geen schade op gelopen

Kan nog nog niets zeggen over inhoud maar ziet er goed uit zal alleen nieuwe bekisting moeten maken om na gebruik weer correct op te bergen na gebruik.

Zeer snel geleverd en product naar de wens

Leveren binnen 3werkdagen met track en trace vanuit Frankrijk. Prima 👌. Product zoals staat opgeschreven in webwinkel. Na 2dagen intensieve werkzemheiden in mijn tuin werkt uitstekend. Jammer alleen dat geen 2de batterij ziet niet er bij maar deze werk nog lang en goed. Dragana Uithoorn

Duidelijke site en snelle levering.

Prima bedrijf snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding

Goede ervaring