Filters

5

slechte service

ik zou graag contact kringen met hun wegens mijn jaccusi krijg geen bereik op geen enkele manier ik wil graag weten waar mijn jacussi nu is of wanneet ik hem kan verwachten jammer want zo krijg je wel het gevoel dat je opgelicht bent

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima levering

4 ligstoelen Levito besteld. Snel geleverd, goed verpakt en met een duidelijke handleiding. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
2

Jacuzzi niet geleverd

Mail gekregen dat de gewenste Jacuzzi weer leverbaar was en deze direct besteld. Levering zou binnen twee weken zijn. Nu maand verder en niks binnen gekregen. Moeilijk om contact met ze te krijgen en als er contact is via de mail, weet men het zelf eigenlijk ook niet wat de status is. Kortom; bestel hier maar niet. Ze hebben geen flauw idee .......

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze firma !!!

Laten je producten bestellen die niet meer in voorraad zijn en dan kan je zelf achter de terugbetaling aan na 1.5 maand nog altijd geen geld terug gekregen, gewoon schandalig is het. Sturen je elke keer met een kluitje in het riet !!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij hebben uw betaling begin juni al teruggeboekt op het betaalmiddel dat gebruikt is bij de bestelling. Wij hebben het overschrijfbewijs hiervan aan u toegezonden. Gelieve ons per mail te antwoorden of u de betaling inmiddels heeft teruggevonden in het overzicht.

2

Voelt als opluchting!

Echte oplichters, 4 ligbedden gekocht. Enkele dagen nadien is er 52% korting op de ligbedden. Gebeld maar hier konden ze niets meer aan doen. Dit voelt als bedrog. Nooit zal ik hier nog aankopen doen. En ik zal iedereen die het wil horen informeren!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, U heeft uw bestelling met 20% korting besteld en deze ontvangen op 3 juni. Een week later op 9 juni hebben wij een andere kortingsactie gehad welke 1 dag geldig was, waarbij de korting inderdaad iets hoger was. Zolang een bestelling nog niet is geleverd en er is sprake van een prijsdaling dan betalen wij het verschil altijd terug. Wij kunnen dit echter niet doen voor bestellingen die al een week eerder geleverd zijn. Al zouden wij dit wel doen zouden we voor iedere bestelling die is geplaatst in de 10 dagen voorafgaand aan de kortingsactie de korting moeten terugbetalen. Dit is uiteraard een werkwijze niet niet houdbaar zou zijn. We hopen op uw begrip hiervoor.

10

Zeer vlotte bediening

Alles is vlot verlopen met ons bestelling,ook als je iets vraagt krijg je snel antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
6

Jacuzzi defect geleverd

Jacuzzi besteld en op tijd geleverd. Toen ik hem vulde was er nog niets aan de hand, maar vanaf het moment dat ik de verwarmings-/filterfunctie inschakelde een lekkage onderaan de pomp. Klantenservice gebeld en die kon me niet helpen, moest via de website een bericht achter laten. Ik krijg hier geen reactie op, dus waar blijft de service?

  • Aanbevelen? Nee
8

Pergola 3x4m - Condate 3x4

even moeten wachten tot hij kwam maar dat was bekent. hij ziet er mooi uit en was niet heel moeilijk in elkaar te zetten keurige bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Jacuzzi

Ik heb hier een jacuzzi besteld , binnen 4 dagen geleverd super kwaliteit, fijne mail wisseling dus gewoon een TOP bedrijf en zou het aan iedereen aanbevelen,

  • Aanbevelen? Ja
1

Nog geen 1 ster waard

Pakketje wordt niet geleverd en uiteindelijk bijna 3 weken moeten wachten om ons geld terug te krijgen. Communicatie met het bedrijf is erg slecht, als je ze al te pakken krijgt.. Koop hier NIET!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij vinden het zeer vervelend dat uw probleem niet sneller is opgelost, en dat het 3 weken heeft geduurd voordat u bent terugbetaald. We hebben uw dossier besproken met de betrokken afdelingen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

9

Ik kom terug op mijn eerdere beoordeling

In maart heb ik via de internetsite van Alice’s Garden een pergola besteld. De pergola zou tussen 1-4 en 12-4 bezorgd worden maar helaas geen pergola. Door een nieuw bestelprogramma bij Alice’s is per abuis de pergola bij iemand anders terechtgekomen. Na wat mailtjes blijkt de pergola uitverkocht. Dank zij de klantenservice is er toch nog een pergola bij mij bezorgd. Top Alice’Garden hartelijk dank Voor het ongemak kreeg ik ook nog 5% korting op mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Na een defect aan mijn MSPA JACUZZI contact opgenomen en zonder problemen het nieuwe onderdeel opgetuurd gekregen. Snelle beantwoording van mail. Voor mij een dikke plus!!!

  • Aanbevelen? Ja
3

Geen aanrader

Ik zou hier niet nog eens iets bestellen. Tijd terug een loungeset besteld, en na een tijdje maar eens in mijn account gekeken wat de status was. Daar stond 'gecanceld', maar geen mail over ontvangen. Maar eens bellen. Hele bijzondere klantenservice, je moet eerst een paar minuten naar een afwisselend Nederlands/Frans bandje luisteren voor je iemand aan de lijn krijgt. Als je al iemand aan de lijn krijgt, de meeste keren werd de verbinding na een paar minuten verbroken wegens te druk. Uiteindelijk iemand gesproken, en ik zou teruggebeld worden. Niet gebeurd. Paar dagen later nog maar eens bellen. Na meerdere keren proberen weer iemand aan de lijn, product bleek niet meer op voorraad. Order geannuleerd en uiteindelijk binnen 14 dagen mijn geld teruggekregen, maar het is vervelend dat je er zelf achteraan moet als blijkt dat er geen voorraad meer is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Na een jaar storing in de motor van onze jacuzzi, contact opgenomen met Alice Garden en binnen een week was alles opgelost! Nieuwe motor met instructies opgestuurd gekregen. Super opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, producten zoals afgebeeld

Vorige week loungeset voor in de tuin besteld. Gezien de wisselende recensies, vond ik het toch wel wat spannend om bestelling hier te plaatsen maar is alleszins goed meegevallen. Direct order bevestiging, goede prijs, duidelijke info over levertijd. Product geleverd zoals verwacht. Enige aandachtspunt, koerier geeft in track and tracé aan, tussen 26.2 en 5.3 te zullen leveren. Koerier bezorgde echter al op 25.2, zonder vooraankondiging, en ik was dus niet thuis. Mijn kind heeft de bestelling (2 dozen van 25 kg) in ontvangst genomen... Alice's Garden kan hier niets aan doen, maar bezorgservice kan wel secuurder met mail over tijdsbestek omgaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle oplossing van een defect.

Een geweldige BBQ. Bij een defect van 1 van de onderdelen kreeg ik snel een nieuw onderdeel en kon ik mijn BBQ afmonteren. Een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima prijs kwaliteit verhouding

Trampoline gekocht. Tip; goed de beschrijving lezen. Een klipje is losgegaan van het beschermdoek.

  • Aanbevelen? Ja
7

Afwerking is matig

BRESTUM - WAND-PERGOLA afwerking van metaal is slecht, lijkt geproduceerd in een sociale werkplaats. Moest eerst slechte laswerk glad vijlen, anders passen de steunen niet. Schroefgaten met grote bramen, waardoor de moer er niet op kan krijgen zonder eerst te bewerken. Nu hij staat is het echt een mooi product! Helaas zitten door vervoer wel diverse deuken in de stangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed product, snelle levering!

Goed product, snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede prijs snelle levering

lang gezocht naar grotere trampoline paar keer bijna 2de hands gekocht via marktplaats gelukkig niet gedaan en advertentie van Alice Garden tegengekomen grote trampoline gekocht....iedereen blij

  • Aanbevelen? Ja
1

Altijd drama bij Alices Garden

Altijd traag, of fout. Of beide.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede prijs en zeer snelle gratis levering

Na bestudering van verschillende leveranciers bleek de trampoline bij Alice's Garden de goedkoopste te zijn Na bestelling werd deze zeer snel geleverd. De trampoline lijkt van uitstekende kwaliteit te zijn en wordt nu intensief gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
9

wat ik had verwacht!

op tijd bezorgd,goed verpakt, duidelijke beschrijving en helemaal wat ik had besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een perfect ruim kippenhok/ konijnenhok met ruimke ren

Inmiddels hebben we een tweede hok aangeschaft. Ons konijn kan er lekker in rennen en heeft ook in zijn binnen hok 's nachts lekker de ruimte. Over de gehele ruimte onder het binnen hok is er een ren, waardoor konijnen lekker kunnen rennen. Voor deze prijs en kwaliteit kun je het beste bij Alice' s garden terecht. top. Ook de levering van het product is naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig mooi hok

Na lang zoeken eindelijk een hok gevonden met genoeg deurtjes om goed schoon te maken. Makkelijk bouwpakket. Uiteindelijk veel te groot voor mijn 4 serama kipjes, maar ze hadden vanaf dag 1 al "dit is ons nieuwe huis". Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd