Goede website netjes en snel geleverd

Goede website, netjes en snel geleverd

Snel, maar slechte kwaliteit

Snelle levering. Helaas, 2 ligbedden besteld, maar schroeven pasten niet. Veel te kort, uren aan bezig geweest. Uiteindelijk bij de bouwmarkt lange moeten kopen. Zitten nu in elkaar, maar slechte service. Verbeterpunt, check eerst alles voordat u het naar de klant stuurt.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn bestelde loungeset is uitverkocht

Ik heb loungeset besteld en betald. Het bezorgingdatum voor mijn loungeset was aangepast. Ik heb GEEN LOUNGESET GEKREGEN want de hele vorraad is UITVERKOCHT. Dat is ongelofelijk !!!

Goed en snel geregeld

Retour

Helaas was het product niet naar ons zin. Het product konden we niet kosteloos terug sturen. Dit verlies van 12 euro hebben we genomen maar je moet extreem lang wachten op je geld. We hopen het deze week te ontvangen. Al een paar keer met de klantenservice gemaild.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik zou jullie aanbevelen bij andere mensen

Snelle levering Goede kwaliteit/ en verpakkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Blij met deze mooie grote trampo

Snelle levering de trampo kwam eerder dan ik had verwacht, mooie grote stevige trampo. Als vrouw in mijn eentje in elkaar gezet ging prima, alleen het net erover doen is makkelijker met zijn tweeën. Kinderen zeer blij met deze nieuwe grotere en hogere trampo.

Slecht

Super slecht in bus sleutel paste niet teweinig bouten moest sommige oprapen anders past de bout niet stond ook niet bij dat het een bouw pakket was

Duurde 8 dagen voor pakket binnen was

Naar mailcontact over waar mijn pakket bleef ging ze het uitzoeken ik weer 2 dagen wachten weer gemaild antwoord onderzoek duurt 5 dagen. 😱 toch kwam pakketje binnen na 8 dagen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Meer en juiste beschrijvingen bij artikel, zou fijn zijn. Wordt geschreven als zweef parasol, eigenlijk een vast parasol met boog.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snel geleverd top kwaliteit

Prima geregeld

Snel en ondanks dat mijn mail adres niet klopte ben ik na 1 telefoontje prima geholpen en zeer tevreden met mijn product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, duidelijke omschrijving, bijsluiter lastig en niet alle schroeven waren te gebruike

Zie hierboven, kort en krachtig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aardig personeel op de klantenservice, slechte service mbt leveren en kwaliteit tuinset

Goede punten: *vriendelijk personeel klantenservice *makkelijk bestelsysteem/website Verbeterpunten: *bereikbaarheid klantenservice (telefonisch) *vertraging mbt levering van tuinset *kwaliteit en staat tuinset (er zaten al beschadigingen op en het zijn losse onderdelen, dit stond niet duidelijk vermeld)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede en snelle service. Scherp geprijsd.

Overzichtelijk. Snelle service. Scherp geprijsd voor een kwalitatief goede trampoline

Zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gemakkelijke website, goede service. Ik had een snelle levering (2 dagen) terwijl er levering 5 dagen stond. Het cadeau is goed ontvangen 😀😀

Tijdige levering

Levering was op tijd Een onderdeel van de geleverde parasol was niet goed en we hebben deze improvisorisch passend moeten maken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima klantenservice, zeer snelle reactie met inhoudelijk antwoord, prima prijs en ook nog geleverd op het moment zoals gemeld. Kortom prima

Super goede service

Snelle bezorging

Goede service maar nalatigheid

levering was zonder aankondiging naast de voordeur gezet terwijl we niet thuis waren. nalevering ook weer zonder aankondiging bij buren afgegeven. Dit keer met briefje.Geen pakbon ontvangen. Alles was keurig verpakt.

Goede prijs

Trampoline gekocht welke tussen 1 en 4 juli geleverd zou worden. Dit was inderdaad het geval maar we zouden de dag voor levering een mail krijgen waarmee we eventueel een andere bezorgdst konden kiezen. Deze mail nooit gekregen helaas met als gevolg dat het grote pakket bijzonder buren bezorgd is omdat wij deze dag niet thuis waren. Onnodig en jammer. Trampoline is verder een prima ding!

nette levering binnen redelijke tijd

nette levering binnen redelijke tijd