Zeer slechte service, ik zou het ten zeerste afraden om hier te bestellen

Ik heb nog nooit zo’n slechte service ervaren als bij Alice’s garden. Wij hebben 2,5 maand geleden een tuinset besteld die we 5 weken geleden binnen hebben gekregen. Helaas zat er de verkeerde handleiding én de verkeerde set schroeven bij. Ik heb na ontvangst direct contact opgenomen met de klantenservice. 5(!) weken later is er nog steeds geen oplossing en vind ik de reactie erg beperkt. De klantenservice is onmogelijk bereikbaar. Niet via social media, niet via telefoon en via e-mail reageren ze erg laat en word het probleem uiteindelijk niet opgelost. Ik heb alle begrip voor personeelstekorten, maar als je binnen 5 weken als bedrijf geen fatsoenlijke communicatie en oplossing kunt bieden, dan is er meer niet op orde dan alleen problemen door personeelstekort. Ik zou het absoluut afraden om hier te bestellen. De tuinset hebben we nu al de halve zomer niet kunnen gebruiken. We hebben uit wanhoop zelf de schroeven willen kopen, maar omdat het Engelse maten zijn, zijn de schroeven alleen in grote aantallen te koop en moeilijk verkrijgbaar. Ik zie dit momenteel als onze enige optie om de tuinset nog in elkaar te krijgen, want Alice’s Garden schept niet de verwachting dat dit probleem nog netjes opgelost gaat worden. Als ik de andere slechte reviews hier lees dan verlies ik al helemaal de hoop. Erg zonde van ons geld en ik zal hier nooit meer opnieuw bestellen.

Ontzettend slechte customer service

Mijn twee tuinstoeltjes kwamen vrijwel twee weken later aan dan afgesproken. De doos was rommelig en de producten nauwelijks ingepakt. De stoeltjes zaten niet goed dus ik wilde ze retourneren wat vrijwel onmogelijk is om te regelen bij deze shop en ook nog een 29 Euro kostte. Verder is veel communicatie in Frans. Ik koop hier nooit meer en raad het ook niet aan.

Niks ontvangen

Bestelling geplaatst bij dit bedrijf via Bol.dom Levering bleef uit. Track en trace geeft geen informatie omdat de link niet werkt. Waarschijnlijk is het nooit verzonden. Uiteindelijk heb ik een incasso ontvangen. Bedrijf weigert om de order te annuleren. Bewijslast van verzending ligt bij verzender, maar blijkbaar maakt hun dat niks uit. Ze geven zelf aan dat ze t pakket niet kunnen traceren maar dat ze t incasso traject niet kunnen stopzetten. Belachelijk

Nog steeds aan het wachten op levering

Een tuinset besteld op 18 mei zou geleverd worden 5 juli niets geleverd en niemand bereikbaar. Trace nummer werkt niet. Ik raad hen niet aan straks is de zomer voor bij. BESTELLING N°a8oo5249

TOTAAL NIET BEREIKBAAR - defecte terrasverwarmer VERJAARDAGSCADEAU

niemand bereikbaar al de hele week niet, dit is een verrassing voor mn echtgenoot die VANDAAG 60 jaar wordt... triest dat je noch per mail noch per telefoon noch per messenger iemand te pakken krijgt. BESCHAMEND

Nul reactie

Levering beloofd, maar niets gekregen, geen reactie via telefoon mail messenger, niet te bereiken, beloven om terug te bellen maar geen antwoord, ook altijd voicemail

Niet bereikbaar respectloos bedrijf

Ik heb tijd geleden loungeset gekocht nu wil ik iets bij kopen maar eerst wil ik vragen, naar sinds 4 weeken geen reactie, geen antwoord en niet mogelijk om met iemand te spreken. Dat is toch geen service. Ongelooflijk is dit

Onmogelijk te bereiken

Wij hebben een tuinset gekocht bij Alices' Garden. Helaas is er een defect geconstateerd aan één van de hoekelementen. De doos waarin het geleverd werd was ten eerste al helemaal kapot bij aankomst, het element leek te zijn verbogen en het sluit nog steeds niet aan op de rest van het verder mooie setje. Nadat mijn vriendin een defectverklaring had gestuurd kregen we een mail met de vraag het zelf terug te buigen. Na dat te hebben geprobeerd zijn we er achter gekomen dat het hele element niet klopt, zelfs met 4 poten op de grond staat het volledig scheef. Dit hebben we ook geantwoord op de eerdere mail, geen reactie. Daarna gebeld, geen reactie. Opnieuw een formulier ingevuld, geen reactie. Daarna weer meerdere keren gebeld, geen reactie. We willen dit heel graag oplossen samen met Alices' Garden maar we krijgen de kans niet. We voelen ons ongehoord en het baart ons enorm zorgen. Ik hoop toch dat we snel geholpen worden.

Prachtige lamp, goede en vriendelijk klantenservice

Paar keer contact gehad over een lamp die ik op de website, waar ik interesse in had. Goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers van de klantenservice. Ruim binnen te aflevertermijn de lamp ontvangen, en hij is geweldig! Simpel in elkaar te zetten en op te laden - ben ik blij met de "Lampada" buitenlamp. Zeer betaalbare staande lamp en kwaliteit is boven verwachting. Nogmaals dank!

incompetentie

Zending naar een ander adres gestuurd dan in de bestelling. klantenservice is niet geïnteresseerd in het oplossen van het probleem. Ik heb geen nieuwe verzending of terugbetaling ontvangen. Ik heb ConsumentBond om hulp gevraagd

Mspa fjord 4

Vorig jaar hier een mspa fjord 4 gekocht na paar maanden al gezeur met fout code kregen we nieuwe motor aantal maanden op moeten wachten dus dat jaar konden we er niet meer in want zomer was voorbij Dus hebben we hem halver wege februari opgezet en ja hoor weer fout code en bad geeft 40 graden aan en is koud 35-36 graden na berichten met alice garden alle stappen 100x moeten doornemen krijgen weer een code Ze willen ons niet helpen ja een filmpje ga bad niet aanlaten staan voor niks omdat het met hun zolang duurd om tot een oplossing te komen wat ze totaal niet doen! Heb 2 jaar garantie erop en ze stellen alleen uit en oplossen ho maar!

Ik heb hier een tunnelkas besteld. De kwaliteit liet wat te wensen over, de naden zijn slordig gestikt waardoor ik de rits vrij snel los had van het geheel. Contact gezocht en meteen een nieuw dekzijl opgestuurd gekregen. Hopelijk zit deze beter inelkaar. Ondanks de slechte kwaliteit heeft ie al wel enig storm overleeft. Extra verstevigt met 4 palen in de grond en de ritskant beschut tegen de wind.

Totaal niet bereikbaar, erg slecht!

Producten prima, helaas niet compleet geleverd. Bedrijf is totaal niet bereikbaar en reageert ook niet op mailtjes. After sales erg slecht.

Beste, U heeft ons op 19 januari een mail gestuurd en wij hebben u op diezelfde dag nog geantwoord per mail. Er ontbraken enkele schroeven bij één van de stoelen welke wij u direct en kosteloos hebben toegezonden. Het kan helaas voorkomen dat er schroeven ontbreken en hiervoor bieden wij onze excuses aan. Echter uw claim dat wij niet op uw berichten reageren vinden wij erg jammer en ook niet waar. We hopen dat u toch van uw aankoop kunt genieten.

Snelle levering en erg leuk boompje.

Heb op 21 november bij Alice’s Garden het Alberta kerstboompje van 1,80 cm besteld, op woensdag 24 november werd deze geleverd, ik dacht naja een boompje MAAR deze is echt leuk en ziet er grappig uit, ben er blij mee en heb vandaag 24 november hetzelfde boompje van 1,20 cm besteld, leuk setje !!! Snelle levering en verrassend leuk boompje, super !!

Leuk tuinsetje maar binnen half jaar kapot

Reageren niet Of je krijg mail dat ze geen mail hebben ontvangen. Dus graag mail voor onderhanding. Dat wat gedaan wordt aan onze klacht Is netjes door bedrijf opgelost

Slechte aftersales

In de eerste plaats is het heel vervelend dat je ze niet kunt bellen en dat er slecht wordt gereageerd op de vragen die ik per mail stel. Volgens mij stroomt de afdeling over van het werk. Jacuzzi gekocht van 950 euro en daarbij waren filter stuk, slang paste niet en deksel liep leeg. Ik wordt deels geholpen, maar dezelfde vraag lijk ik meerdere keren opnieuw te moeten stellen zonder resultaat.

Beste, Onze excuses voor de trage behandeling van uw verzoek. Wij hebben eea bij de fabrikant moeten navragen. U heeft inmiddels antwoord gehad op uw vraag en we zullen u op de hoogte houden betreffende de vervanging van het deksel.

Slecht

Concrete doek voor pergola besteld zeggen dat hij op voorraad is betaald zou dezelfde week bezorgd worden Hoor er niks meer van. Gemaild waar het bleef. Hóór ik dat het niet meer op voorraad is . Vindt dat heel raar. Hoop dat ik toch dat doek krijg. Groetjes Hennie

Beste, Helaas is het product zo snel uitverkocht geraakt dat de voorraad niet tijdig op de website kon worden aangepast en zijn wij genoodzaakt geweest uw bestelling te annuleren. Onze oprechte excuses hiervoor. We hebben u het aankoopbedrag terugbetaald.

Ontevreden

Heb op 17 juni een sup besteld. Geschatte levertijd 4 weken, maar niet te volgen via je account. Via telefoon eerste keer niet te bereiken, mail wordt wel beantwoord maar een duidelijke leverdatum krijg je niet. Uiteindelijk ergens anders nog een sup kunnen kopen, jammer want dit was de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel.

Beste, We hebben inderdaad de SUP's later binnengekregen dan verwacht. Onze excuses hiervoor. We zijn ivm thuiswerken minder goed telefonisch bereikbaar geweest. Onze excuses hiervoor. Via andere middelen zoals e-mail of messenger reageren wij echter altijd. In overleg met u is de bestelling geannuleerd en terugbetaald.

Miskoop tuinset chicago

Wij hebben de tuinset chicago gekocht. De tafel is fantastisch, die is namelijk uitschuifbaar. Op zich zijn de stoelen ook mooi. Ze zitten lekker, ze zijn licht en stapelbaar. Er is alleen 1 GROOT NADEEL!!!! De stoelen zijn gewatteerd en nemen dus vocht op (regen). Dit zie je niet en dit merk je pas als je erop zit. Bah! Zelfs onder een hoes zetten heeft geen zin.... Wat een waardeloze tuinset!! Een tuinset is toch voor buiten! Zet dan op z'n minst op de website dat je ze droog moet binnen zetten... Al meer dan een maand ben ik aan het proberen om een gedeelte van het geld terug te krijgen. Heb al meerdere excuses ontvangen, maar dit maakt het onbetrouwbaar. Mijn advies is om niets van deze site te kopen!

Beste, Op de website is vermeld dat de stoelen gewatteerd zijn. U heeft pas na ruim 2 jaar een klacht ingediend over de stoelen, waar u dus al twee jaar gebruik van heeft gemaakt. De fabrieksgarantie van 2 jaar was ook al verlopen en toch zijn wij zo vriendelijk geweest u een compensatie aan te bieden. We vinden het erg jammer dat u na onze ruimhartige afhandeling van uw klacht alsnog een zeer nare review achterlaat.

voelt zich ...

2j geleden een jaccuzi aangekocht, deze zomer zetten we hem op, warmt niet op ... gemaild dat de jaccuzi niet opwarmt, filmpje doorgemaild, er ging een nieuwe motorblok worden opgestuurd. Terug een mail dat de laatste motorblok aan een andere klant is opgestuurd. Stuur de jaccuzi op en we betalen hem terug. Na overleg met mijn vrouw heb ik gemaild dat we de jaccuzi zelf in Frankrijk gaan afgeven, wat geen probleem was, dus wij op 12 juli naar Frankrijk om de jaccuzi af te geven en het geld ging integraal worden teruggestort! Nu, we zijn 23 juli nog altijd niks op rekening, blijkt dat er met de boekhouding verwarring was omdat ze dachten dat Bol dat ging terugstorten: onze excuses voor het ongemak we zetten dit recht ... nadien geen enkele mail meer van Alice's Garden, telefonisch niet (meer) bereikbaar, niks ... dus wat nu???

Beste, Wij hebben een wettelijke termijn van 14 dagen om het bedrag terug te storten in geval van een retour. U heeft het bedrag na 11 dagen ontvangen, dus ruim binnen deze termijn.

Klantenservice onbereikbaar

Probeer al 2 uur de klantenservice te bellen .contstant babalonisch gel*l tussendoor .en na tig x blijven zeuren om email flikkeren ze je gewoon van de telefoon af . Bellen heeft dus geen zin is niet te bekijken. Begin juni een duur bad gekocht nu 20 july nog steeds bezig om mijn WEER lekke bad zodra die opgezet is gemaakt te krijgen .2x al lek op smeltnaden. Eindelijk contact gehad bellen gaat dus niet maar via mail gelukkig wel

Geen contact met het bedrijf te krijgen

Op 30 juni een supboard besteld leverdatum tussen 14 en 16 juli. Maar geen suoboard. Toen mail vanaf 19 juli wordt het verzonden, zeer ruim te noemen. Dat is de rest van het jaar. Contact gezocht met het bedrijf....niet mogelijk. Bellen,mailen noem maar op. De verbinding wordt verbroken, je wordt niet terug gebeld en op mail wordt niet gereageerd

Beste, We hebben inderdaad de SUP's later binnengekregen dan verwacht. Onze excuses hiervoor. U heeft ons berichten gestuurd via e-mail en via facebook messenger. Op facebook messenger hebben wij binnen 24 uur op uw bericht gereageerd en in overleg hebben wij uw bestelling geannuleerd en het bedrag terugbetaald. Als er contact met u is via messenger dan reageren we niet ook nog op de e-mails omdat dit dan dubbele gesprekken oplevert. We zijn ivm thuiswerken minder goed telefonisch bereikbaar geweest. Onze excuses hiervoor. Via andere middelen zoals e-mail of messenger reageren wij echter altijd.

Lange verwerking

Ik krijg bericht om verzoek tot veranderen van me ervaring Bij deze Jacussi is ontvangen maar wel later als verwacht ik heb berichten gestuurt en ook vaker gebeld geen contact of reactie Ben erg blij met de jacussi maar wel jammer van het slechte contact

Prima levering

4 ligstoelen Levito besteld. Snel geleverd, goed verpakt en met een duidelijke handleiding. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Jacuzzi niet geleverd

Mail gekregen dat de gewenste Jacuzzi weer leverbaar was en deze direct besteld. Levering zou binnen twee weken zijn. Nu maand verder en niks binnen gekregen. Moeilijk om contact met ze te krijgen en als er contact is via de mail, weet men het zelf eigenlijk ook niet wat de status is. Kortom; bestel hier maar niet. Ze hebben geen flauw idee .......

Beste, Helaas hebben we wat problemen gehad met de voorraad van het dor u bestelde product. Onze excuses hiervoor. In overleg met u hebben wij uw bestelling geannuleerd en u terugbetaald.