Snelle levering, producten zoals afgebeeld

Vorige week loungeset voor in de tuin besteld. Gezien de wisselende recensies, vond ik het toch wel wat spannend om bestelling hier te plaatsen maar is alleszins goed meegevallen. Direct order bevestiging, goede prijs, duidelijke info over levertijd. Product geleverd zoals verwacht. Enige aandachtspunt, koerier geeft in track and tracé aan, tussen 26.2 en 5.3 te zullen leveren. Koerier bezorgde echter al op 25.2, zonder vooraankondiging, en ik was dus niet thuis. Mijn kind heeft de bestelling (2 dozen van 25 kg) in ontvangst genomen... Alice's Garden kan hier niets aan doen, maar bezorgservice kan wel secuurder met mail over tijdsbestek omgaan.

Snelle oplossing van een defect.

Een geweldige BBQ. Bij een defect van 1 van de onderdelen kreeg ik snel een nieuw onderdeel en kon ik mijn BBQ afmonteren. Een zeer tevreden klant.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Trampoline gekocht. Tip; goed de beschrijving lezen. Een klipje is losgegaan van het beschermdoek.

Afwerking is matig

BRESTUM - WAND-PERGOLA afwerking van metaal is slecht, lijkt geproduceerd in een sociale werkplaats. Moest eerst slechte laswerk glad vijlen, anders passen de steunen niet. Schroefgaten met grote bramen, waardoor de moer er niet op kan krijgen zonder eerst te bewerken. Nu hij staat is het echt een mooi product! Helaas zitten door vervoer wel diverse deuken in de stangen.

Goed product, snelle levering!

Goed product, snelle levering!

goede prijs snelle levering

lang gezocht naar grotere trampoline paar keer bijna 2de hands gekocht via marktplaats gelukkig niet gedaan en advertentie van Alice Garden tegengekomen grote trampoline gekocht....iedereen blij

Altijd drama bij Alices Garden

Altijd traag, of fout. Of beide.

Goede prijs en zeer snelle gratis levering

Na bestudering van verschillende leveranciers bleek de trampoline bij Alice's Garden de goedkoopste te zijn Na bestelling werd deze zeer snel geleverd. De trampoline lijkt van uitstekende kwaliteit te zijn en wordt nu intensief gebruikt.

wat ik had verwacht!

op tijd bezorgd,goed verpakt, duidelijke beschrijving en helemaal wat ik had besteld.

Een perfect ruim kippenhok/ konijnenhok met ruimke ren

Inmiddels hebben we een tweede hok aangeschaft. Ons konijn kan er lekker in rennen en heeft ook in zijn binnen hok 's nachts lekker de ruimte. Over de gehele ruimte onder het binnen hok is er een ren, waardoor konijnen lekker kunnen rennen. Voor deze prijs en kwaliteit kun je het beste bij Alice' s garden terecht. top. Ook de levering van het product is naar wens verlopen.

Geweldig mooi hok

Na lang zoeken eindelijk een hok gevonden met genoeg deurtjes om goed schoon te maken. Makkelijk bouwpakket. Uiteindelijk veel te groot voor mijn 4 serama kipjes, maar ze hadden vanaf dag 1 al "dit is ons nieuwe huis". Zeer tevreden.

Geweldig, Just Great, fantastque !

very beautiful little house, easy to mount and looking very nice

Balein gebroken

Het is een zeer fragiele parasol. Wij gebruiken 'm beperkt en zelfs dan, in ingeklapte stand, is er een balein gebroken. We zorgen dat ie bij hard wind ingeklapt staat en in de beschermhoes dus hoe dit heeft kunnen gebeuren, weten we niet.

Beste, We hebben geprobeerd uw dossier terug te vinden, echter kunnen we niks vinden op uw naam of emailadres. Kunt contact met ons opnemen : klantenservice@alicesgarden.nl zodat uw probeem z.s.m kan worden bekeken? Alvast bedankt , Mvg, Justine

Tja men bestelling stond bij de lift en zoek t maar uit

De service van de leverancier zwaar teleurstellend

Betrouwbare webwinkel. Goeie snelle klantenservice. Ik heb een grote speenvarken grill gekocht. 2 roosters waren krom en beschadigd. 1 mailtje naar de klantenservice en 2 dagen later nieuwe roosters in huis. Bedankt voor de snelle reactie.

slecht

bestelling kwam pas na twee maanden en de schroefjes laten steeds los waardoor ik de voegenkrabber om de twee minuten steeds weer in elkaar moet zetten.

Zeer goede ervaring

Hadden hier een Mspa gekocht via bol .com Deze is echter kapot gegaan ,wij zijn zeer goed geholpen door Alice garden Zeer goede communicatie en we hebben naderhand omdat we het probleem niet opgelost kregen ons geld terug gekregen Nogmaals top service Ik raad deze site aan Alsook de goede service Toppers

Mooie producten voor een goede prijs

Kwalitatief en esthetisch mooie producten. Goede levering

prima, niets op aan te merken

prima, alles was precies zoals ik bedoelde, het versturen en makkelijk te bestellen, helemaal tevreden

Product goed geleverd retour te lastig

Ik had een rand voor om de trampoline gekocht maar de verkeerde maat. Ik had de vraag gesteld aan de klantenservice of als ze mijn retour zouden ontvangen ze de juiste maat toe konden sturen en ik een bedrag bij zou betalen maar ik kreeg alleen een mail over het recht op retour. Ik heb mijn pakket terug gestuurd kostte mij 13,50 omdat het boven een meter was en nu nog maar de vraag of ik mijn geld terug krijg want de verpakking was kapot gegaan bij het openmaken en in de mail las ik dat dat al een reden was om niet het gehele bedrag te retourneren. Als ik dus weer een nieuwe ga bestellen doe ik dat alleen als ik mijn hele bedrag retour krijg. Het product was trouwens onbeschadigd toen het hier de deur uitging dus hoop dat het ook zo aankomt. Ik vind de retour service wel teleurstellend. Marieke

goede besteling

was mooi op tijd

not good

i did not receive the product. Can you please send details of the deliver and who signed for the package. Bestel n°cokff1fc van 30/07/2020 16:49:14

Netjes op de hoogte gehouden van datum van levering enz. Keurig bezorgd.

Zwembad besteld... mooi zwembad super prijs kwaliteit. De klantenservice kontact gehad tussentijds meteen reactie en goeie informatie.

Slechte service,zeer slecht

Mijn pakket kwam om de dag een gedeelte van