Duidelijke informatie, snel ontvangen.

Fantastisch!

Snelle levering en zeer goed en sterk materiaal! Ons zoontje is er reuze blij mee!

Goed,snel geleverd.

De bestelling is snel binnen gekomen ! Zonnescherm. 2x3 De klantenservice reageerde ook snel op vragen en antwoorden .

Snel geleverd en vervolgens probleem fijn en snel opgelost

Het door mij bestelde artikel bleek een fabricagefoutje te hebben. Alice's Garden stelde drie opties voor, waarbij ik er voor koos het artikel te retourneren en het geld terug te krijgen. Omdat het een seizoensartikel betreft en het langer zou duren om te wachten op de terugstorting en vervolgens een alternatief te bestellen aan klantenservice gevraagd naar de mogelijkheid om een soortgelijk artikel te leveren en e.e.a. met elkaar te verrekenen. En zo is het gegaan, artikel was er eerder dan verwacht en de verrekening was snel geregeld! Dus uiteindelijk erg tevreden!

Totaal onverwachts werd de bestelling bezorgd

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik gelijk gemaild om een bezorgdag af te spreken, dat was niet mogelijk en werd bepaald door de pakketdienst. Ik kreeg een track&trace code maar die werkte niet. Omdat het een vakantiehuis betreft waar ik niet voortdurend aanwezig ben is het voor mij wel essentieel te weten wanneer men komt. Zonder aankondiging stond er ineens een bezorger voor de poort van het park waar mijn huis zich op bevindt. Gelukkig was men bij de receptie zo vriendelijk het (enorme) pakket aan te nemen want anders had de bezorger het weer mee kunnen nemen. Kortom, de communicatie liet nogal te wensen over....

goed alleen aflevertijd niet duidelijk

Service is goed

heel snel en super goed

Prima op tijd geleverd en goed product

Prima levering

Eerste ervaring met deze webshop. Was gewoon goed.

Snel, mooi materiaal, goede prijs!

Het kwam snel als beloofd. Duidelijke beschrijving. En mooie prijs voor zo een grote trampoline.

Voordelig en vlot

Trampoline besteld , op tijd geleverd , niks mis mee. Ook telefonisch contact gehad , erg vriendelijk.

Service om op te bouwen

Werken heel secuur ... prima artikelen

Snel!

Eerder dan beloofd. Netjes verpakt

Prima product voor een juiste prijs

Parasoldoek besteld. Had er twee nodig maar eerst een besteld om te passen. Prima pasvorm alleen is het doek na een week niet meer leverbaar. Keurig bericht ontvangen dat er in november pas weer nieuwe binnen komen.

Snel geleverd, goede service.

Voor de eerste keer iets besteld bij Alice Garden NL. Het is goed bevallen. Kreeg het juiste product zeer snel toegezonden. Het is van goede kwaliteit, tegen een scherpe prijs.

Goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten.

Goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten.

Perfect!!

Perfecte hok, zeker het geld waard, had het nooit voor dat geld zelf kunnen bouwen en simpel in elkaar te zetten.

Voordelig en kwaliteit

Mooie complete trampoline. Ziet er mooi professioneel uit. Levering was ook super snel en compleet.

Moeilijk in elkaar te zetten

Moeilijk in elkaar te zetten. Speciaal de tafel. Glas paste moeilijk.

Niks mis mee

tot nog toe goede ervaring met alles

misleidende reclame

Ze hebben een product voor korte tijd in de aanbieding gezet. vervolgens hebben ze de prijs weer teruggezet maar op de foto laten ze zien dat het product nog in de sale staat. na mail contact met support. enkel een korte mail dat ergens anders gemeld staat hoelang de aanbieding actief zou zijn. alles is snel aangepast op de website. jammer. had het product anders besteld. contact met support was niet prettig.

Snelle bezorging prima product! Zal volgende x weer iets by jullie bestellen

Snelle bezorging prima product! Zal volgende x weer iets by jullie bestellen

Snel en compleet!

Snelle levering en duidelijke gebruiksaanwijzing

Extreem goede aanbieding + goede afhandeling van een 'defect'

Ik kocht bij Alice's Garden een SUP board van Aqua Marina. Zij hanteerde een extreem lage en aantrekkelijke SALE prijs. Ik heb kort telefonisch contact gehad en daarna meteen besteld. De SUP werd tijdens onze vakantie afgeleverd op het huisadres van mijn vader. We konden de SUP dus pas wat later uitproberen. Na de 2de keer gebruik bleek de bijgeleverde Aqua Marina Peddel wat krom te zijn getrokken, waardoor deze niet meer uit elkaar te krijgen was (het is een verstelbare peddel die uit 2 delen bestaat). Ik nam contact op met de vraag of er garantie op de bijgeleverde peddel zit. (Dit is uiteraard niet een 'defect' waar zij iets aan kunnen doen, maar wat bij Aqua Marina ligt). Het is echt super goed opgelost. Ik heb wat foto's doorgemaild en kreeg een winkeltegoed in mijn account waar ik een nieuwe peddel mee kon bestellen. Super-super-netjes afgehandeld allemaal. Ik kan deze webshop zeer aanbevelen. Zowel voor het klantencontact, als de aantrekkelijke aanbiedingen, als het afhandelen van een eventuele 'klacht' (hoewel de klacht niet aan de onderneming zelf lag. Dat benadruk ik nogmaals).