Betrouwbare webwinkel. Goeie snelle klantenservice. Ik heb een grote speenvarken grill gekocht. 2 roosters waren krom en beschadigd. 1 mailtje naar de klantenservice en 2 dagen later nieuwe roosters in huis. Bedankt voor de snelle reactie.

slecht

bestelling kwam pas na twee maanden en de schroefjes laten steeds los waardoor ik de voegenkrabber om de twee minuten steeds weer in elkaar moet zetten.

Zeer goede ervaring

Hadden hier een Mspa gekocht via bol .com Deze is echter kapot gegaan ,wij zijn zeer goed geholpen door Alice garden Zeer goede communicatie en we hebben naderhand omdat we het probleem niet opgelost kregen ons geld terug gekregen Nogmaals top service Ik raad deze site aan Alsook de goede service Toppers

Mooie producten voor een goede prijs

Kwalitatief en esthetisch mooie producten. Goede levering

prima, niets op aan te merken

prima, alles was precies zoals ik bedoelde, het versturen en makkelijk te bestellen, helemaal tevreden

Product goed geleverd retour te lastig

Ik had een rand voor om de trampoline gekocht maar de verkeerde maat. Ik had de vraag gesteld aan de klantenservice of als ze mijn retour zouden ontvangen ze de juiste maat toe konden sturen en ik een bedrag bij zou betalen maar ik kreeg alleen een mail over het recht op retour. Ik heb mijn pakket terug gestuurd kostte mij 13,50 omdat het boven een meter was en nu nog maar de vraag of ik mijn geld terug krijg want de verpakking was kapot gegaan bij het openmaken en in de mail las ik dat dat al een reden was om niet het gehele bedrag te retourneren. Als ik dus weer een nieuwe ga bestellen doe ik dat alleen als ik mijn hele bedrag retour krijg. Het product was trouwens onbeschadigd toen het hier de deur uitging dus hoop dat het ook zo aankomt. Ik vind de retour service wel teleurstellend. Marieke

goede besteling

was mooi op tijd

not good

i did not receive the product. Can you please send details of the deliver and who signed for the package. Bestel n°cokff1fc van 30/07/2020 16:49:14

Netjes op de hoogte gehouden van datum van levering enz. Keurig bezorgd.

Zwembad besteld... mooi zwembad super prijs kwaliteit. De klantenservice kontact gehad tussentijds meteen reactie en goeie informatie.

Slechte service,zeer slecht

Mijn pakket kwam om de dag een gedeelte van

Jacuzzi niet geleverd, wel betaald, geen geld terug

De jacuzzi is op een onbekend adres bezorgd door GLS. Na twee weken zegt Alices Garden, zoek het maar uit, GLS zegt dat ze bezorgd hebben. Waardeloos!!! Klantenservice slecht bereikbaar. N

Mooie bistroset & levering sneller dan verwacht

Bij de Track & Trace link stond dat het pakketje nog op het depot lag, toen er plots werd aangebeld. De Track & Trace klopte dus niet helemaal (maar in ons geval kwam dat erg gunstig uit). Was netjes verpakt en een mooie bistro set: blij mee!

Niet de kwaliteit die we verwacht hadden.

Omdat we een goede loungeset wilde kopen hebben we voor ons doen een duur model gekozen, het gaat om de lounge-hoek "Napoli". In April 2020 binnen gekregen en nu 4 maanden later zijn de kussens erg ingezakt. Zodra je gaat zitten voel je eigenlijk al het riet. Als ik een advies mag geven aan degene die een loungebank zoeken, koop er geen van het type Napoli, erg slechte kwaliteit kussens! De bestelling en levering verliepen verder goed.

Goed verpakte snelle levering

Goed verpakte snelle levering

Mooie trampoline

Kinderen hebben geholpen de trampoline in elkaar te zetten. De veren staan lastig aangegeven op de eerste 2 plaatjes. Helaas kwamen we er pas op de helft van de 72 achter dat op de volgende pagina een handiger manier uitgelegd staat. Bij de levering zit een kaartje om mee te doen met een prijsvraag, maar die website herkent geen NL postcode. En ik kan de garantie kaart niet invullen.

ik had een moter maaier en trimmer besteld maar nu blijkt dat de trimmer er niet bij hoort zou foutj

trimmer er niet bij hoort vind ik slechte zaak dus ontevreden

Ontbrekende schroef bij ligstoel

Er ontbrak een schroef bij de ligstoel die ik kocht.

Oplichterij

mijn tuinset van bijna 1000 euro is zodanig vervormd dat ik hem niet meer kan gebruiken. Ik kan het bedrijf telefonisch nooit bereiken. Nu mailen ze mij terug dat ze 45 euro kunnen vergoeden. Belachelijk. Omdat ik niet akkoord ben gegaan met het aanbod, krijg ik geen reactie meer.

Uitstekende nazorg.

Na een probleem met de Nestor robotmaaier is de nazorg van Alice garden uitstekend gebleken. Na enig mailcontact is het probleem goed opgelost nogmaals bedankt.

makkelijk besteld, snel geleverd

prima service

Snel, maar slecht geïnformeerd.

De bestelling bestond uit 3 pakketten. 1 kwam volgens afspraak aan. De andere 2 kwamen de volgende dag, maar waren niet gemeld. Totale bestelling is naar tevredenheid.

Goed, doos was licht beschadigd.

Beschadiging verpakking waarschijnlijk door transporteur, verder alles prima.

Snel en goede levering

Snel en goede levering vandaag bestel morgen in huis

prima service

contact opgenomen en meteen een reactie met duidelijke info product netjes geleverd