Wat een prachtige tafel, de ARP longlegs - je ziet en voelt het verschil met namaak!

Erg tevreden met advies bij het maken van mijn keuze (klassiek longlegs onderstel, dik multiplex blad met Fenix coating - fantastisch materiaal!), de sjablonen waarmee je thuis de gewenste grootte van de tafel kunt uitproberen zijn bijzonder nuttig. Ik was ook erg blij met de inzet om de tafel op tijd te leveren.

Bij Arpdesign komt ontwerp en vakmanschap samen!

De tafels van Arpdesign onderscheiden zich door hun eigen ontwerp. Naast het eigen ontwerp onderscheidt Arpdesign zich door de hoge kwaliteit. Het hoogwaardige eiken met een perfecte afwerking!

Door jullie advies over de maat van de tafel, de stalen van materiaal én de twee papieren maten van het tafelblad die wij in onze huiskamer konden uitproberen, hebben wij nu de perfecte tafel. De kleur van het onderstel, het soort tafelblad, waar je niet voorzichtig mee hoeft om te gaan, allemaal erg prettig in gebruik. Nu helemaal in deze Corona-tijd, maar sowieso, is het een fijne tafel om twee activiteiten tegelijk aan te kunnen doen. Met vriendelijke groet, Ed en Jacqueline

Excellent

I am very positive about Sarah and the product. Sarah is a nice woman, she listens very well and gives good advice. The table is really beautiful! I am so glad with it. Furthermore the service (transport and montage) was also very good.

Eerste prototype scalup tafel samen mogen uitontwikkelen. Geweldig!

Al lang op zoek naar een grote ronde tafel, maar niets naar onze zin kunnen vinden. Oriënterend bij Sarah terecht gekomen en zij was bezig met de ontwikkeling van een nieuw model, de Scalup. Wij konden al onze wensen bespreken, ze begreep wat wij zochten en samen zijn we tot een heel mooi resultaat gekomen. Mooi om zo'n traject samen te doorlopen.

Prachtig en goed bruikbaar

Heel vriendelijk en professioneel. Prima afhandeling voor het transport van de tafel van Haarlem naar Rotterdam.

Prima service in elk opzicht!

Fijne mensen, heldere communicatie & een prachtig eindresultaat netjes thuis afgeleverd.

In één woord: geweldig.

Ik ben enorm blij met het prachtige ontwerp van de ovalen tafel (2.20 meter). Hij staat prachtig en oogt niet massief, ondanks de grootte van 2.20 meter. De uitvoering/afwerking is vakwerk. Naast al dit moois is te noemen het geduld en het plezierige contact waarbij flink meegedacht werd over de keuze. Kortom: in alle opzichten zou ik een ontwerp van Arp design aanraden.

Zeer vriendelijk geholpen en heel behulpzaam

Sarah en Fleur boden het showmodel van de eettafel ‘ longlegs CC’ te koop aan. Nadat wij snel reageerden was de koop gesloten. We werden heel vriendelijk ontvangen en de tafel is goed beschermd ingepakt. Goede instructies voor montage. Dit prachtige ontwerp staat nu in onze kamer te pronken. Heel blij mee! Ook heel bijzonder dat we persoonlijk kennis hebben gemaakt met de ontwerpster.

Uitstekende service!

Wij zijn SUPER blij met de witte A-legs tafel die perfect past in ons huis in Spanje. Fleur en/of Sarah hebben eerst vlotjes alle vragen beantwoord en ons de nodige extra info gegeven. Wij hebben de tafel nooit in het echt gezien. Wij hebben online besteld vanuit België. Na de bestelling hebben ze gezorgd voor een perfecte levering in het buitenland! Alles is vlot en perfect gelopen!

Uitstekende service en personeel prettig in de omgang

Zeer correct geholpen, ook toen er voor levering een beschadiging van het blad gemeld werd door de transporteur. Hier kon ARP niets aan doen maar is wel vlot en prima opgelost. Goede service en prachtige tafel.

Heerlijke leeftafel

Ik heb in juli 2018 een ellipsvormige tafel bij Arp gekocht en er nooit een seconde spijt van gehad. Ik heb wit gekozen en de tafel is plm. 210 lang en 1.10 breed op het breedste punt. Echt fijne tafel om aan te eten, werken, met de Ipad te zitten, gewoon goed model met die A-legs.

Pluspunten

Sarah en Fleur reageren goed en snel op mails, denken mee en zijn behulpzaam. En de tafel is prachtig en erg mooi afgewerkt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige en unieke ontwerpen van tafels en meubels. Denken mee met de klant over het mooiste ontwerp in een eigen ruimte. Vakmanschap in het maken van meubels. Afwerking overtreft verwachtingen en aflevering uitstekend. Leuke mensen die mooie dingen maken. Top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Positief: het persoonlijke contact, het meedenken en het goede advies. Wij hebben een schitterende 'Arptafel' in onze Bibliotheek op school, waar we met veel plezier lezen, werken en elkaar ontmoeten. Met dank aan Fleur en Sarah!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben Spitz, de nieuwe tafel van ARP sinds een maand staan en zijn er heel blij mee! Met Kerst pasten we er met 12 mensen aan, maar ook zonder al die mensen eromheen staat hij prachtig in de kamer. Elegant en vernuftig design om aan te werken, om aan te praten, om aan te eten en om naar te kijken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enorme service en vriendelijke mailtjes. De wastelegs tafel is heel mooi. Makkelijk in elkaar te zetten en heel fijn in gebruik. Om spelletjes aan te spelen of om aan te werken. Een echte aanrader.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn heel blij met onze wastelegs tafel van Arp Design. Een prachtig designstuk voor een mooie prijs!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie tafel en een snelle nette levering. We zijn er blij mee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bezorgen keurig Alles goed geregeld

Niks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alleen maar positief; van de oprichtster Sarah Trenite tot aan de aflever/installatie jongens!

Enige verbeterpunt, is dat aflever moment pas dag voor aflevering bekend wordt gemaakt. Je moet dus min of meer de hele dag vrijhouden...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een week lang genieten we nu van onze Triround Linnen Off White-tafel. Wat een stoere, mooie en gezellige tafel. Door fijne en persoonlijke communicatie via de email, mooie kleurenstaaltjes en helder advies was de keus snel gemaakt. Binnen enkele weken was de levering en montage gepland en verliep volgens afspraak. Heel fijn!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg blij met de goede communicatie, zelfs na sluitingstijd hebben ze geholpen. Mooie tafels en stevig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige tafel.