Prachtig ontworpen en mooi en degelijk gemaakte tafel!

Uitermate prettig ontvangen toen we in Haarlem naar de A-legs in het echt kwamen kijken. Bleek nog mooier dan op de plaatjes van internet! Goed advies over de mogelijkheden qua materiaal en (erg handig) het knipppatroon, zodat je in je eigen ruimte kunt zien hoe de (gewenste) grootte van de tafel gaat uitpakken. Snelle communicatie en duidelijke afspraken over planning en levering. Over het laatste ook niets dan lof: zorgvuldige en vriendelijke bezorger die de tafel voor je in elkaar zet (dat is overigens zo gebeurd). Wij zijn erg blij met onze, van zeer degelijk materiaal, mooi gemaakte en "basic" en helder ontworpen stevige eettafel van Arp-design!

Prachtige tafel super uitstraling

We waren op zoek naar een grote tafel en een uniek design. Tijdens ons bezoek aan Loods 5 zagen we de tafels van ARP en waren gelijk verkocht. Een ritje naar Haarlem volgde kort daarna. We werden warm ontvangen door Sarah die ruim de tijd nam om te luisteren naar onze wensen. Uiteindelijk ontwierp zij onze droomtafel die we na 8 weken mochten ontvangen. En vanzelfsprekendheid liep de aflevering ook op rolletjes. Dank je wel Sarah. René en Carol van Ewijk

Perfect en hufterproof

Wij hebben de tafel (nu ruim 2 jaar en zijn er nog iedere dag blij mee. Met kleine kinderen waren we in het begin wat huiverig met zo’n mooi strak wit blad, maar nu hebben we de ervaring: hij kan alles aan! Stiften, hamers, groepen kinderen met borden en bestek.. het blijft prachtig. Superaankoop dus!

Begeleiding bij aankoop heel betrokken.

Zara hielp uitstekend bij de beslissing omtrent maat en kleur van tafel.

Wat ‘n vakmanschap en service!

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe aankoop: ovale A legs in eiken met mat wit Fenix blad. Net ingewijd met kerstdiner, ruim voldoende plek voor 9 personen. Prima ook als thuis werkplek en leestafel. Prachtig ontwerp, strak, in balans, mooi uitgevoerd en afgewerkt. Echt vakmanschap. Oogt voldoende luchtig, ondanks afmeting van 2.50 x 1.15. Past goed in combinatie met oude zwart/wit geblokte marmeren vloer in monumentaal pand. Wit Fenix blad is gebruikersvriendelijk, kan tegen een stootje en makkelijk schoon te houden. Goed advies bij aankoop. Handig om verschillende knipmodellen eerst uit op grond te leggen en dan keuze te maken. Levering op tijd en zorgvuldig, montage in 10 minuten. Overall prima service en adviezen vanuit Sarah en Fleur.

Vakmanschap

De loupe is vanaf de eerste dag een belangrijker stuk in ons interieur Was de beste aankoop in jaren Vakmanschap druipt ervan af Van ontwerp tot realisatie Top klasse product

Prachtige warme strakke ontwerpen

Bevlogen meubelmaker met veel gevoel voor prachtige eigentijdse doch tijdloze ontwerpen; perfectie combinaties van hout met feniks, hpl, prachtige dikke houten poten en bladen. Enorme aanrader!

Onze droomtafel, deze Arp Longlegs!

Deze tafel stond al 15 jaar op onze verlanglijst en nu staat-ie te pronken in onze loft... omdat we een smalle trap hebben is op ons verzoek het blad in 4 delen uitgevoerd. De nerven zijn in een hoek van 45 graden verwerkt en dit geeft 'm nog extra cachet. Massief eiken in zwart monocoat zorgt voor een stoere uitstraling. We zijn er superblij mee!

Positief

Wij zijn door ARP perfecte professioneel geholpen ook de levertijd en aflevering ging goed. Wij zijn blij met onze ovale eikenhout eettafel ook de uitvoering blad met een bijzonder houten onderstel. Groet anna en axel

Hebben!

We hebben lang gezocht naar de perfecte tafel voor in ons nieuwe huis, toen we eenmaal de ontwerpen van Arpdesign hadden gezien waren we er vrij snel uit. We hadden gelijk ook nog wel een salontafel en krukjes willen kopen maar hebben ons nu ingehouden en alleen een lampje erbij gekocht. Sarah en Fleur zijn geweldig, we komen vast terug, want ja, die krukjes…

Zeer tevreden, goede communicatie, prachtige tafel, alles perfect geregeld.

Zeer tevreden, goede communicatie, prachtige tafel, alles perfect geregeld.

Arp denkt met je mee en het resultaat is geweldig

Alle betrokkenen zijn deskundig, creatief en goed te bereiken wat resulteert in een prachtige, op maat gemaakte tafel

Leuke mensen...prima service...supermooie tafel

Toevallig stuitten we op een bijzondere tafel van Arp design tijdens een sessie op internet. Na een bezoekje en een uitgebreid advies was de keuze snel gemaakt. Na 6 weken mochten we een prachtige tafel ontvangen. De moeite waard om dit warme bedrijf te bezoeken....

In een woord: prima

Levering van de tafel heeft iets langer geduurd dan gepland, maar op tijd een comfort-telefoontje en e-mail ontvangen. Het contact met Arpdesign is uitstekend verlopen. Snelle reacties (meestal nog op dezelfde dag) op onze vragen en verlangens. Aflevering en plaatsing van de tafel exact als afgesproken.

Wat een prachtige tafel, de ARP longlegs - je ziet en voelt het verschil met namaak!

Erg tevreden met advies bij het maken van mijn keuze (klassiek longlegs onderstel, dik multiplex blad met Fenix coating - fantastisch materiaal!), de sjablonen waarmee je thuis de gewenste grootte van de tafel kunt uitproberen zijn bijzonder nuttig. Ik was ook erg blij met de inzet om de tafel op tijd te leveren.

Bij Arpdesign komt ontwerp en vakmanschap samen!

De tafels van Arpdesign onderscheiden zich door hun eigen ontwerp. Naast het eigen ontwerp onderscheidt Arpdesign zich door de hoge kwaliteit. Het hoogwaardige eiken met een perfecte afwerking!

Door jullie advies over de maat van de tafel, de stalen van materiaal én de twee papieren maten van het tafelblad die wij in onze huiskamer konden uitproberen, hebben wij nu de perfecte tafel. De kleur van het onderstel, het soort tafelblad, waar je niet voorzichtig mee hoeft om te gaan, allemaal erg prettig in gebruik. Nu helemaal in deze Corona-tijd, maar sowieso, is het een fijne tafel om twee activiteiten tegelijk aan te kunnen doen. Met vriendelijke groet, Ed en Jacqueline

Excellent

I am very positive about Sarah and the product. Sarah is a nice woman, she listens very well and gives good advice. The table is really beautiful! I am so glad with it. Furthermore the service (transport and montage) was also very good.

Eerste prototype scalup tafel samen mogen uitontwikkelen. Geweldig!

Al lang op zoek naar een grote ronde tafel, maar niets naar onze zin kunnen vinden. Oriënterend bij Sarah terecht gekomen en zij was bezig met de ontwikkeling van een nieuw model, de Scalup. Wij konden al onze wensen bespreken, ze begreep wat wij zochten en samen zijn we tot een heel mooi resultaat gekomen. Mooi om zo'n traject samen te doorlopen.

Prachtig en goed bruikbaar

Heel vriendelijk en professioneel. Prima afhandeling voor het transport van de tafel van Haarlem naar Rotterdam.

Prima service in elk opzicht!

Fijne mensen, heldere communicatie & een prachtig eindresultaat netjes thuis afgeleverd.

In één woord: geweldig.

Ik ben enorm blij met het prachtige ontwerp van de ovalen tafel (2.20 meter). Hij staat prachtig en oogt niet massief, ondanks de grootte van 2.20 meter. De uitvoering/afwerking is vakwerk. Naast al dit moois is te noemen het geduld en het plezierige contact waarbij flink meegedacht werd over de keuze. Kortom: in alle opzichten zou ik een ontwerp van Arp design aanraden.

Zeer vriendelijk geholpen en heel behulpzaam

Sarah en Fleur boden het showmodel van de eettafel ‘ longlegs CC’ te koop aan. Nadat wij snel reageerden was de koop gesloten. We werden heel vriendelijk ontvangen en de tafel is goed beschermd ingepakt. Goede instructies voor montage. Dit prachtige ontwerp staat nu in onze kamer te pronken. Heel blij mee! Ook heel bijzonder dat we persoonlijk kennis hebben gemaakt met de ontwerpster.

Uitstekende service!

Wij zijn SUPER blij met de witte A-legs tafel die perfect past in ons huis in Spanje. Fleur en/of Sarah hebben eerst vlotjes alle vragen beantwoord en ons de nodige extra info gegeven. Wij hebben de tafel nooit in het echt gezien. Wij hebben online besteld vanuit België. Na de bestelling hebben ze gezorgd voor een perfecte levering in het buitenland! Alles is vlot en perfect gelopen!

Uitstekende service en personeel prettig in de omgang

Zeer correct geholpen, ook toen er voor levering een beschadiging van het blad gemeld werd door de transporteur. Hier kon ARP niets aan doen maar is wel vlot en prima opgelost. Goede service en prachtige tafel.

Hendrik Figeeweg 3 2031BJ Haarlem