Heerlijke leeftafel

Ik heb in juli 2018 een ellipsvormige tafel bij Arp gekocht en er nooit een seconde spijt van gehad. Ik heb wit gekozen en de tafel is plm. 210 lang en 1.10 breed op het breedste punt. Echt fijne tafel om aan te eten, werken, met de Ipad te zitten, gewoon goed model met die A-legs.

Pluspunten

Sarah en Fleur reageren goed en snel op mails, denken mee en zijn behulpzaam. En de tafel is prachtig en erg mooi afgewerkt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige en unieke ontwerpen van tafels en meubels. Denken mee met de klant over het mooiste ontwerp in een eigen ruimte. Vakmanschap in het maken van meubels. Afwerking overtreft verwachtingen en aflevering uitstekend. Leuke mensen die mooie dingen maken. Top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Positief: het persoonlijke contact, het meedenken en het goede advies. Wij hebben een schitterende 'Arptafel' in onze Bibliotheek op school, waar we met veel plezier lezen, werken en elkaar ontmoeten. Met dank aan Fleur en Sarah!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben Spitz, de nieuwe tafel van ARP sinds een maand staan en zijn er heel blij mee! Met Kerst pasten we er met 12 mensen aan, maar ook zonder al die mensen eromheen staat hij prachtig in de kamer. Elegant en vernuftig design om aan te werken, om aan te praten, om aan te eten en om naar te kijken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enorme service en vriendelijke mailtjes. De wastelegs tafel is heel mooi. Makkelijk in elkaar te zetten en heel fijn in gebruik. Om spelletjes aan te spelen of om aan te werken. Een echte aanrader.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn heel blij met onze wastelegs tafel van Arp Design. Een prachtig designstuk voor een mooie prijs!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie tafel en een snelle nette levering. We zijn er blij mee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bezorgen keurig Alles goed geregeld

Niks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alleen maar positief; van de oprichtster Sarah Trenite tot aan de aflever/installatie jongens!

Enige verbeterpunt, is dat aflever moment pas dag voor aflevering bekend wordt gemaakt. Je moet dus min of meer de hele dag vrijhouden...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een week lang genieten we nu van onze Triround Linnen Off White-tafel. Wat een stoere, mooie en gezellige tafel. Door fijne en persoonlijke communicatie via de email, mooie kleurenstaaltjes en helder advies was de keus snel gemaakt. Binnen enkele weken was de levering en montage gepland en verliep volgens afspraak. Heel fijn!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg blij met de goede communicatie, zelfs na sluitingstijd hebben ze geholpen. Mooie tafels en stevig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige tafel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zijn zeer tevreden met de grote ovale tafel. We leggen er eer mee in Het bestelde tafelkleed past mooi bij ons witte servies

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijke creatieve medewerkers. Denken erg goed mee bij de vragen die wij hadden. Geweldig om het denkproces samen door te lopen met een goed resultaat. Tevens snelle levering en een zeer vriendelijk contact over de levering en het resultaat

Zou mooi zijn als een eigen showroom mogelijk is. Nu moet je wel door de verschillende locaties en totaal beeld krijgen. Maar ze pakken dit goed aan.

Pluspunten

- Heel mooie tafel! - medewerkers dachten goed mee met de keuze van het product. - we konden ook buiten de officiƫle werktijden de showroom bezoeken. - medewerkers prima te bereiken ook per mail. Altijd antwoord op mijn vragen gekregen.