Hebben altijd zulke leuke spulletjes, persoonlijke benadering, snelle verzending, prachtige fijne producten en (eerlijke) merkjes! Wij gaan zeker vaker bestellen !

Snel geleverd, mooi verpakt. Heel blij!

Klantgericht!

Toen er problemen waren met mijn levering reageerde Melanie erg snel. Ook onthoudt ze dat ik een terugkerende klant ben. Een fijn adres!

Helemaal prima

Juiste product. Snel thuis ontvangen. Ook nog leuk ingepakt

Fijn, betrokken en snel!

Super kwaliteit items

Alles ziet er prachtig uit en mooi ingepakt!

Het pakket werd mooi op tijd bezorgd en alle kleren naar wens.

Erg klantvriendelijk en een mooi assortiment

Erg klantvriendelijk en een mooi assortiment

Super snelle levering

Snelle levering, ook in de sale.

Mooie spullen, snelle levering en een cadeautje om thuis te krijgen!

Het persoonlijke kaartje en met zorg ingepakte pakketje was te leuk om zonder mijn dochter open te maken! De verzending was snel en de kleren staan mijn dochter super mooi!!

Snelle en verzorgde levering

Wat een snelle service en wat een cadeautje om zo’n mooi pakketje te ontvangen! Ook de artikelen zijn erg leuk. Mooie merken in deze shop!

Super leuke kleding

Netjes op tijd verzonden, ook in de Sale en wat zijn we blij met de mini rodini jurkjes! Leuk ingepakt en met de elastische touwtjes waren mijn dochters blij, ze maken er armbandjes van.

Erg vriendelijk en Klantgericht

Snelle levering erg klantgericht en super vriendelijk. Echt een aanrader om hier je spullen te kopen.

Fijn

de bodywarmer van HOJ viel goed in desmaak

Vlotte afhandeling en bezorging

Ging allemaal goed. Netjes verpakt, tijdig bezorgd.

Thanks a lot.

Ze hebben het pakketje netjes later verstuurd. Zoals ik gevraagd had super snel antwoord op je vragen. Pakketje was netjes ingepakt.

Super collectie, snelle levering en prachtig verpakt

Ik vind dit echt de leukste webshop voor kids! Echt hele mooie originele én duurzame collecties. En altijd als een cadeau verpakt. Zelfs rond kerst kwam mijn bestelling super snel binnen.

Fijne ervaring

Prachtige selectie kledij en een snelle service

Snelle en persoonlijke service

Duidelijke website met een uitgebreid aanbod van kwalitatieve merken. Na de bestelling erg snel de producten in huis, mooi ingepakt met persoonlijke noot. Aanrader!

Mooie spullen, goede en fijne snelle service!!

Mooie kledingstukken en heel snel geleverd.

Top winkel

Wat n fijne service Snelle levering Vriendelijk Zelfs een persoonlijk kaartje erbij

Supersnelle levering!

Mooie site & collectie, snelle levering, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Aanrader!

Boven verwachting

Goede (online) bereikbaarheid, eerlijk advies, meet items graag voor je op, snelle verzending, en daarboven op ook nog eens prettig in de omgang.

Super goede service!

Super goede service. Ik heb 2 bestellingen geplaatst, een paar dagen na elkaar. Toch is de zending bij elkaar geplaatst en tegelijk verzonden. Zonder dat ik hierom gevraagd heb. Het was leuk ingepakt, een feestje om te ontvangen!