Fantastisch!

Melanie is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Meet vlug items op en helpt een goede keuze te maken met welke maat. Altijd een fantastische service. En de items worden als cadeau ingepakt. Ik raad iedereen deze fijne webshop aan !

Snelle verzending, mooie verpakking en blij met de leuke shirtjes!!

Super snelle thuis levering

Na mijn bestelling koos ik voor thuis bezorgd, dit kan als je in de aangegeven woonplaatsen woont, ik had savonds besteld en de volgende dag in huis heel blij mee.

Perfect!

Super snel verzonden en een hele goede klantenservice!! Ook hebben ze hele gave merken!

Aanrader!

Superleuke kledingmerkjes en de service is ook fantastisch. Er kan altijd even een foto gemaakt worden of iets opgemeten. Eenmaal besteld is ook heel snel in huis incl een lief handgeschreven kaartje en leuk ingepakt. Perfect dus echt een aanrader!

Snelle verzending heel mooi verpakt

Feestje om hier wat te bestellen. Blij mee.

Hele goede service

Er was een broekje verkeerd geleverd maar dit is snel en goed opgelost door Melanie. De pakketjes zitten ook heel erg mooi ingepakt. Het is echt een cadeautje om te ontvangen.

Super snel verzonden en toffe kleding

Niets op aan te merken

Levering op aangegeven dag. Pakje mooi verpakt met handgeschreven kaartje erbij. Heel leuk en persoonlijk. Helemaal top!

Fantastisch!

Zoals altijd een mooi aanbod aan kinderkledij. Mooie sales, handig spaarsysteem, super vlotte verzending en steeds hele mooie pakjes. We zijn en blijven fan!

Mooi assortiment van duurzame kinderkleding. Snelle reactie en hulp alsook snelle verzending! Super tevreden!

Snelle levering en leuk ingepakt!

Mijn bestelling was snel in huis en was mooi ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Je ziet dat hier tijd in wordt gestoken wat erg leuk is!

Top advies en levering

Sowieso een ontzettend leuke collectie! ik wordt altijd fijn en snel geholpen met vragen over bijvoorbeeld maatvoering via Insta, dat is echt ideaal von ik. Daarna bestel je met meer zekerheid de juiste maat, onze jongens zijn weer helemaal happy en ik natuurlijk ook!

Super services. Snelle verzending. Super leuk verpakt.

Hele fijne ervaring

Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld, is meteen opgelost. Mijn pakket kwam snel binnen, ben erg tevreden!

Fijne webshop! Heel behulpzaam en prachtige items. Een van mijn favo online shops!

Wat een leuk pakketje om te krijgen! fijne prijzen, snelle verzending en mooi verpakt!

Mooie producten snel verzonden

Fijne website. Snel verzonden.

Erg klantvriendelijk, snelle service en mooie kleding

Erg klantvriendelijk, snelle service en mooie kleding

Mooie kleding, leuk verpakt, snel verzonden

mooie kleding, leuk verpakt en snel verzonden

een goede ervaring

goede service en vlotte verzending

Enorme collectie, snelle levering en elke bestelling lijkt wel een cadeautje

Zonder twijfel mijn favoriete webshop voor kinderkleding. Ze verkopen de leukste merken, alles wordt snel geleverd én prachtig ingepakt waardoor elke bestelling voelt als een cadeautje. Er zit zelfs een handgeschreven briefje bij :).

Het bestelde pakket was er snel en heel netjes ingepakt en verzorgd.

Snelle verzending

Snelle verzending en prettig contact!

Super snelle levering + ook nog eens een heel mooi pakketje :)