Geweldige klantenservice en een feestje om uit te pakken.

Ga er zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, prachtige jas

Niks aan toe te voegen!

Heel goed!

Snelle levering, netjes ingepakt en een leuk persoonlijk berichtje toegevoegd.

Heb een mail gestuurd met een vraag, kreeg vrij snel een duidelijk antwoord terug inclusief foto’s! Vervolgens bestelling geplaatst en ook deze snel in huis!

Helemaal top

Ik kreeg het pakketje zo snel binnen. Soms is het zo lang wachten voordat een winkel het inpakt en verstuurd, maar hier ontvang ik het altijd heel snel. De jeans van ammehoela is heel mooi, goede fit en mooie stevige stof, blij mee!

Topper!

Superfijne en snelle hulp bij het zoeken naar de juiste maat. Toffe merken en veel keuze. Altijd snel geleverd. Echt een aanrader!

Hebben altijd zulke leuke spulletjes, persoonlijke benadering, snelle verzending, prachtige fijne producten en (eerlijke) merkjes! Wij gaan zeker vaker bestellen !

Snel geleverd, mooi verpakt. Heel blij!

Klantgericht!

Toen er problemen waren met mijn levering reageerde Melanie erg snel. Ook onthoudt ze dat ik een terugkerende klant ben. Een fijn adres!

Helemaal prima

Juiste product. Snel thuis ontvangen. Ook nog leuk ingepakt

Fijn, betrokken en snel!

Super kwaliteit items

Alles ziet er prachtig uit en mooi ingepakt!

Het pakket werd mooi op tijd bezorgd en alle kleren naar wens.

Erg klantvriendelijk en een mooi assortiment

Erg klantvriendelijk en een mooi assortiment

Super snelle levering

Snelle levering, ook in de sale.

Mooie spullen, snelle levering en een cadeautje om thuis te krijgen!

Het persoonlijke kaartje en met zorg ingepakte pakketje was te leuk om zonder mijn dochter open te maken! De verzending was snel en de kleren staan mijn dochter super mooi!!

Snelle en verzorgde levering

Wat een snelle service en wat een cadeautje om zo’n mooi pakketje te ontvangen! Ook de artikelen zijn erg leuk. Mooie merken in deze shop!

Super leuke kleding

Netjes op tijd verzonden, ook in de Sale en wat zijn we blij met de mini rodini jurkjes! Leuk ingepakt en met de elastische touwtjes waren mijn dochters blij, ze maken er armbandjes van.

Erg vriendelijk en Klantgericht

Snelle levering erg klantgericht en super vriendelijk. Echt een aanrader om hier je spullen te kopen.

Fijn

de bodywarmer van HOJ viel goed in desmaak

Vlotte afhandeling en bezorging

Ging allemaal goed. Netjes verpakt, tijdig bezorgd.

Thanks a lot.

Ze hebben het pakketje netjes later verstuurd. Zoals ik gevraagd had super snel antwoord op je vragen. Pakketje was netjes ingepakt.

Super collectie, snelle levering en prachtig verpakt

Ik vind dit echt de leukste webshop voor kids! Echt hele mooie originele én duurzame collecties. En altijd als een cadeau verpakt. Zelfs rond kerst kwam mijn bestelling super snel binnen.

Fijne ervaring

Prachtige selectie kledij en een snelle service

Snelle en persoonlijke service

Duidelijke website met een uitgebreid aanbod van kwalitatieve merken. Na de bestelling erg snel de producten in huis, mooi ingepakt met persoonlijke noot. Aanrader!

Grotenkampstede 12 8171 JE Vaassen

035-2084467