Fijne ervaring

Prachtige selectie kledij en een snelle service

Snelle en persoonlijke service

Duidelijke website met een uitgebreid aanbod van kwalitatieve merken. Na de bestelling erg snel de producten in huis, mooi ingepakt met persoonlijke noot. Aanrader!

Mooie spullen, goede en fijne snelle service!!

Mooie kledingstukken en heel snel geleverd.

Top winkel

Wat n fijne service Snelle levering Vriendelijk Zelfs een persoonlijk kaartje erbij

Supersnelle levering!

Mooie site & collectie, snelle levering, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Aanrader!

Boven verwachting

Goede (online) bereikbaarheid, eerlijk advies, meet items graag voor je op, snelle verzending, en daarboven op ook nog eens prettig in de omgang.

Super goede service!

Super goede service. Ik heb 2 bestellingen geplaatst, een paar dagen na elkaar. Toch is de zending bij elkaar geplaatst en tegelijk verzonden. Zonder dat ik hierom gevraagd heb. Het was leuk ingepakt, een feestje om te ontvangen!

Snelle levering en leuk verpakt

De bestelling werd snel geleverd en was leuk verpakt. Top!

Snelle levering. Snelle reactie op vragen en goede hulp bij maatadvies!

Prachtige spullen, uitstekende service en snelle verzending.

Mooie producten, snelle verzending en zeer vriendelijk bij vragen.

Snel geleverd !

Snelle levering! Super service!

Altijd mooi verpakt met een kaartje erbij. Snelle levering en altijd reacties op vragen over maten.

Altijd mooi verpakt, snel geleverd en met een kaartje erbij!

Altijd mooi verpakt, snel geleverd en met een kaartje erbij!

Blij mee

En erg leuk verpakt

Heel behulpzaam en snelle feedback op mijn vraag! Pakje werd direct verzonden en was snel bij ons thuis. Leuke persoonlijke boodschap in het pakje en prachtige artikelen! Ik blijf jullie graag verder volgen en koop hier zeker nog!

Mooi aanbod, leuke kortingen en heel snelle service

Mooi aanbod, leuke kortingen en heel snelle service

Snelle levering en jasje ziet er van hoogwaardige kwaliteit uit. Mijn dochtertje kan zo warm de winter door.

Gek op de kleertjes van Sorbet!

Als ik niet zeker weet of iets gaat passen, wordt alles direct voor me opgemeten en ze maakt altijd toffe setjes voor me en stuurt me daar dan foto's van. Heel vriendelijk en super mooie kleding voor mijn dochters. En ook nog eens snel verzonden en heel leuk verpakt!!

Grotenkampstede 12

8171 JE Vaassen