gewoon perfekt

snel en netjes geleverd met bekende hele goede kwaliteit

Heerlijk

Super goede smakelijke veganistische broodjes.

bijna alles klopt, vooral de uitstekende worstenbroodjes; hulde

Ik ben een nieuwe klant; prettige bestelwebsite, de-dag-erna-levering klopt ook, en de worstenbroodjes zijn heeeeerlijk. Alleen: het aflevermoment komt 2x niet overeen met het opgegeven aflevermoment, dat is een puntje ter verbetering.

Heerlijk

heb al vaker de worstenbroodjes besteld bij de bakkende brabander en ze doen hun naam eer aan. Heerlijke worstenbroodjes in de oude stijl van Brabant. Ik woon in Noord Holland als zogezegd ex Brabander en hier is geen fatsoenlijk worstenbrood te verkrijgen. Via internet het worstenbrood besteld en perfect afgeleverd. Hulde aan de Bakkende Brabander dus. groetjes Lenno

Snelle levering, lekkere broodjes

Voor een verjaardag op vrijdag bestelde ik de dinsdag ervoor 50 broodjes. Die kwamen donderdag koel bezorgd binnen. Perfect op tijd.

Heerlijk & gemakkelijk!

Onze favoriete worstenbroodjes. Voor een feestje bestelden we ze online en ze werden in stijl thuis bezorgd! Dan begint de voorpret al.

We hadden miniworstenbroodjes voor een klein feestje. Ze werden heel smakelijk gevonden.

Goede communicatie vooraf, vanwege de kortingscode. Prima bezorging en lekker worstenbrood.

Netjes afgeleverd, op de afgesproken datum en ze zijn heerlijk!!!!

Echt lekkere worstenbroodjes

Goede service, goede smaak! Ik ga zeker vaker bestellen.

Niet kunnen proeven

Tja, ik dacht, ik bestel worstenbroodjes om de buurvrouw te bedanken voor het lenen van haar auto, waarmee ik naar Brabant ging. En dan ook maar gelijk wat voor ons eigen gezin. Misschien mag je dan niet verwachten dat je er zelf ook van mee mag eten. Man, zoon en dochter hebben alle broodjes opgegeten. Ze waren erg lekker, hoorde ik. Heel fijn.

Kwaliteit op alle vlakken

De broodjes zelf maar ook de verzorging en bezorging is top geregeld.

Formidable

Het geleverde product en de bezorging chapeau

Heerlijke worstenbroodjes en keurig bezorgd!

Heerlijk en echt Brabants

Lang zocht ik naar echte Brabantse worstenbroodjes nu heb ik ze gevonden

Smakelijk

Ze smaken heerlijke me kinderen zijn er dol op

Heerlijk lekker

Keigoed

Genoten van dit heerlijk worstenbroodje, alsof je thuiskomt in Brabant.

Alles goed geregeld

Zeer tevreden over de levering en manier van checken hoe laat ze komen. Super dat jullie vegetarische worstenbroodjes hebben. Ook de kleine broodjes zijn fijn. Nu alleen nog een vegan variant en ik ben helemaal tevreden :)

Echte worstenbroodjes

Eindelijk heb ik als Brabantste in de Flevopolder mijn worstenbrood gevonden. De smaak van thuis nu ook hier te krijgen. Vriendelijke en snelle bezorging.

Geweldige heerlijke broodjes

Snel besteld en snel geleverd. Geweldige kwaliteit. Kortom top

Snelle service en heerlijke worstenbroodjes

‘S Avonds besteld en de volgende dag keurig bezorgd! Top service.

Vegetarische worstenbroodjes: lekker maar veel kerrie

De vegetarische worstenbroodjes smaken lekker, maar niet echt naar de klassieke Brabantse worstenbroodjes. Ze smaken vooral erg naar kerrie. Een lekker kerriebroodje dus, maar niet de smaak waar ik op had gehoopt.

Worstenbroodjes

Wel lekker. Ik heb vorige keer e-mails gestuurd.

Dank je wel voor je recensie!

Lekkere broodjes en keurig volgens afspraak geleverd.

Dank je wel voor je recensie!

Heerlijke worstebroodjes en prima bezorging!!! Complimenten!!!

Uitstekend!!!