Smakelijk

Keurig op tijd, smaakt zoals gewend

Geweldig. Top

Wij zijn zelf Brabanders en al lang op zoek naar echt brabants worstenbrood. En dat is gelukt. Het was heerlijk. Wij hebben er van genoten.

lekker

enkel de vege broodjes konden nog wat witte peper gebruiken had overigens de broodjes wat groter verwacht .

De Worstenbroodje zijn uitmuntend, zeer goede smaak.

Heerlijk ik doe mijn bestelling en 2 dagen erna zijn wij aan het smullen. Ik heb lang gezocht naar lekkere worstenbroodjes, en eindelijk heb ik De Bakkende Brabander gevonden, die aan onze smaak voldeed. Ik weet zeker en vast dat wij nog héél vaak zullen bestellen. Bedankt voor die lekkernij.

Perfecte levering

Heerlijke vegetarische worstebroodjes.

De worstebroodjes waren netjes en gekoeld verpakt. Ze hadden niets geleden van hun reis van 120 km. Ze smaken heerlijk, lekker gekruide vulling. Het deeg was perfect. Een echte aanrader!

Lekkere worstebroodjes

Beetje aan de prijzige kant. Bezorging was top. Lekkere worstebroodjes.

De enige echte!

Heerlijk worstenbroodjes zoals ik ze van mijn jeugd uit Brabant ken. Netjes en volgens afspraak op tijd bezorgd.

Snelle service en Super lekker

Lekkere worstenbroodjes alleen laat de bezorging te wensen over.

Bezorgtijd zou rond 12.00 uur zijn maar werd gewijzigd naar 15.30 uur of zo toen het al 12.00 uur was en toen ze bezorgd werden waren ze al half ontdooid.

Dank voor je reactie en vervelend dat dit is gebeurd. We gaan dit intern oppakken en je een PB sturen om je op de hoogte te houden.

Heerlijke worstenbroodjes! Aflevering ook goed op tijd. Aanrader!

de heeeeeerlijkste worstenbroodjes

ze waren op voordat ik het door had. Zoooooo lekker

heerlijk!

Heb mijn beste vriendin (vegetarisch) kunnen verrassen met deze heerlijke worstenbroodjes. Ze zijn wel wat aan de prijs.

Kan géén verbeterpunten bedenken!

Echt perfect verzorgd en -belangrijker- overheerlijk!

Heerlijk

De worstenbroodjes zijn heerlijk.

Lekker

Mijn gezin zijn dol op die worstenbroodjes

Voor herhaljng vatbaar!

Snelle service, en superlekkere worstenbroodjes. Zeer tevreden!

Was een succes

VegaWorstenbroodjes waren ontzettend lekker.

helemaal top!

keurig nette bezorging en de kwaliteit van de worstenbroodjes perfect! Ik ga zeker nog een keer bestellen.

Goede snelle service en heerlijke worstenbroodjes

goede kwaliteit en service

prima product wat goed van kwaliteit en smaak is

Superlekkere worstenbroodjes!

Deze worstenbroodjes smaken zoals de worstenbroodjes die we vroeger aten op kerstavond. Heerlijk vers met knapperig brood en goed gekruid smeuïg gehakt.

Heerlijk

Heerlijke verse worstenbroodjes. Voor herhaling vatbaar

super!

superlekkere worstenbroodjes, die zonder problemen snel gekoeld worden geleverd. Even afbakken en yummm!

Als je één worstenbroodje proeft, wil je er zo nog twee MMMM heerlijk

Als ik aan de worstenbroodjes van De Bakkende Bakker denk loopt het water mij al in de mond. Ik heb al veel worstenbroodjes geproefd, maar geen een komt er ook maar in de buurt van De Bakkende Bakker. En het fijne is vandaag besteld, morgen al in huis, SUPER.