Correct en snel!

Snel en gratis levering van 2 produkten. Leuk ingepakt als cadeau's. Niets om aan te merken. Ik was blij verrast.

Snelle levering en prachtig verpakt!!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Helemaal top! Super kwaliteit!

Prima webwinkel!

Had kussenhoes met kussen besteld. Kussen was keurig in de hoes gedaan en heel mooi verpakt. Snelle levering ook, dus helemaal tevreden.

Aanrader!

Deense Dingen heeft ontzettend veel leuke hebbedingetjes voor een schappelijke prijzen. De service is uitstekend en het cadeau dat ik besteld had was prachtig verpakt. Kortom, echt een aanrader!

zeer snelle en fijne service

De bestelde producten waren niet allemaal op voorraad, er was meteen contact en het is prima opgelost. Blij met de producten en de service!!

Snelle levering en super leuk verpakt

mooie artikelen, snelle levering

Mooie artikelen. Waren bereid om de verzending van de bestelling tot na het weekend uit te stellen.

Na zoek geraakt pakket en verkeerde info van post.nl, heeft Deense Dingen het zeer correct en plezierig opgelost. Uiteindelijk is alles terecht gekomen.

Een tien vind ik te een 9 verdienen jullie wel

Wij houden van de Deense kwaliteit. De plaid is prachtig. De kleurencombinatie getuigt van smaak. Ik kan natuurlijk nog niet beoordelen of hij pilt. Dat hoop ik niet

Het is een feestje om bij "Deense dingen" te bestellen, echt top!

Het is een feestje om bij "Deense dingen" te bestellen, echt top! De website is duidelijk en aantrekkelijk vorm gegeven. Jullie producten zijn heel eigen. Ik bestelde er artikelen van Flensted en van Marimekko, voor een mooie prijs. Heel feestelijk dat jullie, op verzoek, de artikelen met luxe cadeaupapier inpakken. Daar wordt veel zorg en aandacht aan besteed. Ook de snelheid waarmee jullie artikelen worden verzonden, verdient een lintje. Ik kan iedereen jullie gebruiksvriendelijke website aanraden! Graag tot ziens!

Positief

Verrassend leuke artikelen. Snelle levering in stijlvolle cadeau verpakking. Website zal ik zeker aanbevelen.

Mooie spullen, perfecte service!

Bestelling en levering ging perfect en wat een verrassing de mobile in een cadeauverpakking, heel mooi. Ben blij deze webshop gevonden te hebben, kom zeker terug.

super!! echt niets op aan te merken

hele snelle levering, geen verzenkosten, keurig pakket in gepakt als een kado, mooie kwaliteit artikel. blij dat ik verder heb gezocht en jullie winkel tegen ben gekomen. een TOPPER!

Zorgvuldig verpakt en snelle levering

De kadootjes met aandacht en feestelijk verpakt. Superblij mee en overtreft de verwachting van inpakken! Ook de levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Bedankt, ik kom zeker terug bij jullie webshop.

Super service, makkelijk contact met firma

Op de xl scandinavia beurs mooie posters gezien. Na wat vragen via mailcontact de posters gekocht en super blij mee. Communicatie mvt verzending en betaling verloopt super. Spullen worden netjes verpakt ook op verpakking staan de instructie voor koerier ivm niet vouwen. Super attent

Snelle levering. Goede kwaliteit product

Was op zoek naar een specifieke vaas en kwam bij Deense Dingen terecht. Deense Dingen bood deze vaas voor een aanzienlijk lagere prijs aan dan andere aanbieders. Levering de volgende dag in een goede en stevige verpakking. Dikke prima!

Mooie spullen, goede service

Erg tevreden over het snelle verzenden, de service nadat iets beschadigd was en de mooie producten. Aanrader!

Prima service en snelle verzending

Bij ontvangst bleek de verpakking beschadigd en de inhoud gedeeltelijk kapot (niet de schuld van Deense dingen maar van Post NL). Een kort telefoontje was genoeg en de vervanging was de volgende dag al in huis. Superservice!!

Niet alledaags Deens design, prima service

Bij Deense Dingen vind je Deense dingen die je elders niet vindt! Fijne webshop en ook mijn speciale wens t.a.v. de leverdatum werd perfect geregeld.

Stijlvolle en duidelijke website met mooie producten en een goede service.

Ik ben zeer blij met mijn aankopen.

Zeer goede service.

Ik ondervond een zeer vlugge levering van mijn bestelling, waarvoor hartelijk dank. Over de aankoop kan ik nog niets zeggen daar het hier gaat over geschenkjes, maar ik ben er zeker van dat ze in de smaak zullen vallen. Groeten

8.5

helemaal goed keurig verpakt pakje was optijd