Top service!

Snelle service en het is een heel mooi kussentje! Ben er erg blij mee. Dank, Jort

Super goede service en leuk persoonlijk contact! TOP!

Na mijn bestelling online werd ik op de hoogte gehouden van een heel korte vertraging bij de verzending en was de bereidheid om te helpen bij een oplossing groot. Vervolgens ontving ik: eerder dan verwacht mijn cadeautjes die prachtig waren ingepakt. Fijne ervaring!

Mooi! Superservice! Snel!

Ik was voor onze studio naar een mooie aankleding van het logeerbed/bank op zoek! Op de handige site van Deense Dingen zag ik de plaid en kussens van marimekko , maar kon mij moeilijk een voorstellen hoe t geheel zou staan! Zo fijn dat er online direct een chat contact is! Wil stelde voor om een foto te sturen met de combi ! En ik was direct overtuigd ! Ook alles vlg dag binnen en het staat prachtig ! Mooier nog als ik had gedacht! De plaid is heerlijk zacht en prettig !

Plezierig

Prima geregeld, vlot verstuurd en alles is van mooie kwaliteit

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering! Zeer mooie website met hele mooie dingen!

prachtige producten, correcte afhandeling

Mijn levering duurde ditmaal iets langer maar dat lag aan Post.NL en niet aan jullie. Daar heeft alles een 5-tal dagen stil gelegen in het depot.

Blij met mijn bestelling.

Ik houd van duurzaam, simpel en functioneel. Mijn bestelling voldoet aan alles. En als extraatje het perfect schuiven van de Nomad delen over elkaar.

perfect

de persoonlijke aanpak was echt fantastisch. Ik moest de bestelling op een bepaalde datum in huis hebben en de medewerkers hebben beloofd dat het geregeld zou worden. Als het niet met de gewone post zou lukken, dan zouden ze zelf het langs komen brengen. Dit is een echte aanrader. Dikke complimenten voor dit professionele bedrijf.

Mooie artikelen, snelle verzending en zeer klantgerichte vriendelijke service, kortom top!

Fijne webshop

Bestelling was snel verzonden en mooi ingepakt! Ik ben erg blij.

Uitstekende service.

Mooie collectie. Snelle levering en mooi ingepakt.

Site en bestellen duidelijk en eenvoudig. Snelle levering, ipv 3 tot 4 dagen zoals vermeld op de site, had ik het de volgende dag al in huis.

Snelle levering en super leuk verpakt

Positief verrast! Zelfs met een kaartje er bij.

Mooi product, superservice, persoonlijk en snel

Warm aanbevolen. Ik had nog niet eerder van Deense Dingen gehoord en kwam er toevallig terecht na een zoektocht naar een specifiek product. Prima website en het hele bestelproces was top: snel en persoonlijk tegelijk. Bedankt!

Bestelling snel verzonden/ontvangen. Met heel veel zorg verpakt (echt cadeautje om uit te pakken) Helaas toch terug moeten sturen (kleur ff iets anders als verwacht) en ook dit werd op een snelle en uiterst vriendelijke manier afgehandeld! Ik ga zeker vaker bestellen!!!

Mooie vaasjes, precies wat ik zocht

Twee mooie rode vaasjes heb ik besteld. Ze waren goed verpakt toen ik het pakket ontving, ze staan nu mooi bij de andere vaasjes.

Snelle afhandeling, informatie mag uitgebreider

Mijn bestelling is netjes en snel afgehandeld. De plaid was echter dunner dan verwacht. Deze info ontbrak op de website. Maar we vielen op de kleur dus hebben hem toch gehouden.

Mooie spullen, prima service 👍🏻

Mijn spulletjes waren met zorg ingepakt en zijn vlot verstuurd.

Mijn bestelling is meteen verzonden en werd mooi als cadeau ingepakt bezorgd. Toen ik items wilde retourneren ging dat heel makkelijk en werd ik ook direct terugbetaald.

snelle levering en opvolging

vraag gesteld via chat functie direct antwoord zodat ik verder kon met bestellen

Zoals de sterren al aangeven, prima levering!

Alles naar wens gegaan!

Heel vlot verlopen bestelling

Bij deze bestelling verliep alles supervlot, in nm besteld, 's anderendaags geleverd! TOP

Correct en snel!

Snel en gratis levering van 2 produkten. Leuk ingepakt als cadeau's. Niets om aan te merken. Ik was blij verrast.

Snelle levering en prachtig verpakt!!

Over Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.