super

snelle verzending, leuk ingepakt en fijne service. heel erg tevreden!

Positief

Het bestelde engeltje was verpakt in mooi cadeaupapier. Echt een verrassing. Zo werd het een mooi cadeautje voor mezelf. Bedankt.

super snel en professioneel

Binnen 24 uur geleverd in cadeauverpakking. Helaas vanwege de net niet passende kleur terug gestuurd. Het aankoopbedrag was ook weer heel vlot geretourneerd. Prima service, een webshop om vaker te bezoeken !

Inspirerende website

Ondanks dat het een webshop is toch een persoonlijke benadering.

Niet ontvangen na 4 dagen.

Nog niets ontvnagen!

Het pakket is gelijk dezelfde dag verzonden :-) Helaas laat de PostNL steken vallen in de bezorging, dit gaat buiten onze invloed om. Inmiddels telefonisch contact gehad met de klant en tot een oplossing gekomen. Het komt goed!

Prima service!

Snelle levering en keurig verpakt. Top!!

Snel en hartelijk

Binnen een dag in Belgie mijn bestelling geleverd. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon en dito kaartje bij mijn bestelling. Top!

Fantastische service

Onze eerste bestelling is lang onderweg geweest door toedoen van Post NL. Na een telefonisch contact met Deense Dingen zei Wil direct het gekochte nog eens te versturen. Na ontvangst van dit pakket kwam Post NL alsnog met het eerste pakket. Zoals ik had toegezegd dit pakket ook gehouden en de tweede zending ook betaald. Deense Dingen bedankt voor de snelle, klantvriendelijke oplossing. Fantastische service.

Uitstekend!

Ik had n vraag en kreeg heel snel antwoord, waarna ik het gewenste artikel direct kon bestellen! Super geregeld allemaal. Artikel was perfect verpakt en werd snel geleverd! Ik ben zeer tevreden..... daarbij zijn de spullen van het bedrijf supermooi en van een goede kwaliteit

Mooie onderzetters gekocht. De levering was al de volgende dag, top!!

Zie boven.

Supergoede service!

Snelle bezorging, leuk verpakt met een persoonlijk berichtje erbij. Verder ook fijn contact gehad met de eigenaresse n.a.v. een vraag over mijn bestelling.

Goede en snelle verzending

Leuk een persoonlijk kaartje

snelle en zeer verzorgde service

Mijn bestelling was zeer mooi verpakt, en voorzien van een persoonlijk kaartje.

Goede service en prachtige spullen

Mooie spiegel en plaid heel snel geleverd en zo aandachtig met zorg ingepakt en verstuurd. Ben er heel erg blij mee.

Mooi Product. Snelle levering

Heel mooi en design

Zoals ik het mij had voorgesteld. Heel leuk ook de lieve kaart erbij en heel mooi ingepakt.

Ik hou ervan!

If you need a piece of mind, watch the mobile and unwind..

Mijn bestelling is snel bezorgd en ook nog eens heel leuk ingepakt. Kwaliteit van de producten is goed.

Het voelde als een waar kado om mijn bestelling zo te mogen ontvangen.

Mijn bestelling was met zoveel zorg ingepakt! De verkoper vond het echt belangrijk dat mijn bestelling me in goede orde zou bereiken en had zeer veel zorg besteed aan het verpakken van mijn bestelling.

Vlotte afhandeling keurige bezorging alle lof.

Attente, snelle service!

De bestelling kreeg ik al de volgende dag bezorgd, met daarin een handgeschreven kaartje van de eigenaar van de webshop. Erg attent! Producten zelf zijn ook goed.

Snel en perfect!

Dit zegt genoeg vlgs mij!

Heel positief

Snelle levering, duidelijke communucatie wat betreft het leveringsproces en met aandacht en leuk verpakt tot cadeau.

Zoals eerder ervaren uitstekende webshop

Op zondag om 17.00 2 artikelen besteld die ik al wilde hebben, maar nu in de sale waren met 30% korting. De bestelling verloopt makkelijk, betaling idem dito met diverse opties incl. Pay-Pal. Desgewenst wordt de bestelling als kado verpakt, dat is wat ik noem service zoals je dat graag ziet. Bestelling is dinsdag in huis, goed en stevig verpakt(ivm breekbaarheid artikelen) en zoals gewenst in kado verpakking. Daarnaast nog een persoonlijk handgeschreven kaartje als dank voor de bestelling. De website voorziet in mooie artikelen van goede kwaliteit en bijzondere vormgeving/ontwerp uit Denemarken en rest van Scandinavië. Ik kan de website dan ook bijzonder aanbevelen om er eens een kijkje te nemen, zo ben ik er ook terecht gekomen, dus doen als je van deense dingen houd.

uitstekend

uitstekend

Over Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.