Direct reactie op mijn vraag over de betaling. Prima!

Zie hierboven

mooie spullen, goed advies, vriendelijk, snelle service.

Deense Dingen heeft fijne spullen en een overzichtelijke website. Er wordt goed meegedacht en het contact is vlot en persoonlijk. Heel prettig.

Originele en vaak artistieke cadeautjes om aan de mensen die ik liefheb te geven.

Ik winkel graag online bij Deense Dingen. Wel pittige prijzen bij veel dingen. Gelukkig zijn er voor mij ook betaalbare dingen. De ontvanger kan er de kwaliteit van afzien. Dat vind ik ook best een pre.

Eerste kennismaking meteen goed!

Door mijn dochter op deze site gewezen en terecht, top! Ben meteen geslaagd met een cadeautje voor het pasgeboren kind van mijn buurvrouw. Afhandeling order en verzending nog voor het weekend, helemaal goed! Kom hier zeker terug om gehele assortiment te bekijken.

Perfect.

Mooie dingen. Correcte levering. Levering kan misschien wat sneller.

Keurig verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen.

Precies zoals ik verwacht had.

Leuke kussens van Marimekko,. Snel geleverd voor een goede prijs.

Fantastisch bedrijf!

Betrouwbaar, snel en artikelen leuk ingepakt!

Mooie plaids

Mooie plaids ontvangen. En sieradendoosjes. Duurde iets langer vanwege verhuizing, maar dat was prima en wist ik van tevoren.

Helemaal goed!

Helemaal goed!

Prachtig product, zorgvuldig geleverd!

Zorgvuldig geleverd

Mooie collectie geweldige service

Waarom heb ik deze winkel nu pas ontdekt!!

Mooi product. Snelle bezorging

Blij met mijn onderzetters. Mooi ingepakt. Snelle levering. Lieve kaart erbij.

Product was snel geleverd en mooi ingepakt

Ik had een kussenhoes van Marimekko op een vrijdag besteld en ontving het op dinsdag. Het kussenhoesje was mooi ingepakt en voorzien van een kaartje met een persoonlijk dankberichtje. Ben heel blij met mijn aankoop.

Mooie producten

Mooie Scandinavische producten en een snelle bezorging. Mooi verpakt en een vriendelijk kaartje erbij. Heerlijk zoeken op de website een een feestje om te ontvangen en uitpakken.

snel en goed verpakt

binnen 2 dagen mijn mobile in huis. Omdat t pakket een apart lang formaat had, was duidelijk aangegeven dat t niet moest worden gevouwen. En een aardig briefje bij de bon. Er was duidelijk zorg aan besteed.

Prachtig product

Communicatie verliep heel fijn, bij vragen en rond de levering. Mooi verpakt. De dekbedhoezen zijn heel mooi.

Zeer correcte afhandeling

Product voldeed volkomen aan de verwachting en de verwerking en afhandeling van de bestelling verliep perfect.

Mooie producten! En snelle levering

Houten attentie

Nette en vlotte verzending

Ik was verrast door de snelle levering, leuk kaartje erbij en goede verpakking.

Goede ervaring; zal het doorvertellen.

Goede site, bezorgkosten kan beter omschreven.

De keuze voor bezorgen bestaat uit: pakketdienst terwijl het via tnt gewoon als brievenbuspakje verstuurd (kan) worden. Dat mag best als bezorgwijken vermeld worden zodat de ontvanger er niet voor thuis hoeft te blijven.

Prachtige vorm

Wat een mooie kaarshouder en de levering was top Goed verpakt en op tijd.

prima service

snel de levering binnen en de spullen zijn zo als beschreven. ook nog leuk een persoonlijk tekstje op de pakbon. heerlijk in deze tijd ,

Niet goed

Communicatie goed alleen de bezorging niet,Post.nl zegt dat het bezorgd is maar ik heb niks ontvangen!!

About Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.