Mooie producten én Wil enorm klantvriendelijk

Ik had een vraag over een bestelling. Erg blij 'gewoon' contact te kunnen hebben, dwz telefonisch. Bovendien prettig en goed te woord gestaan en geholpen. Zeer tevreden!

Top, zeer zeker aan te bevelen !!!

Snelle levering van mijn bestelling, LOVI bird, helaas een te kleine maat ontvangen dan wat ik had besteld. Keurig opgelost door een dag erna gratis een grotere maat op te sturen, de kleinere maat mocht ik gewoon houden. Bedankt nogmaals voor de super goede service. Gr. Anita

Goede kwaliteit, zeer klantvriendelijk en snelle levering

Eerste ervaring is een uitstekende ervaring. Mooi product snel geleverd in een feestelijke verpakking met een persoonlijke noot op een leuk kaartje

Prachtige pannenlap van topkwaliteit gekocht!

Werd meteen de volgende dag al geleverd, dat was super. Mooi ingepakt als een kadootje. Ik was er alleen vanuit gegaan dat het twee pannenlappen waren. Altijd één set dacht ik. Blijkt mijn eigen stomme schuld te zijn, ik heb niet goed opgelet bij het bestellen.

Mooie mokken en attente communicatie

De bestelde mokken z[jn snel geleverd, met een persoonlijk bericht. Heel attent! De communicatie over de bestelling en verzending was heel goed.

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Denken mee met expliciete vragen over productaanbod, zoeken het goed uit en koppelen snel de info terug, die gelukkig positief was en resulteerde in nog een bestelling.

Prachtige producten, snelle levering, keurig ingepakt.

Ik heb niets ontvangen!! Dus 0 sterren, maar dat kan ik niet aanduiden.

Er is nog steeds geen pakje toegekomen!

Ervaring met de winkel is prima! Ook het marimekko schaaltje is heel mooi.

Maar met het in elkaar zetten van de ster en het engeltje hadden de ontvangers van deze presentjes moeite, helaas.

top!

mooi ingepakt

Mooie dingen, snelle en vriendelijke levering

Mooie dingen in de catalogus, directe verzending, mooi ingepakt, met vriendelijke, persoonlijke boodschap. Warm aanbevolen!

Super levering en nazorg

Na constateren van een onvolkomenheden aan het geleverde uitstekend behandeld

super snelle levering. Keurig ingepakt.

Een site met mooie producten uit scandinavie

Top !

Prachtige zaken. Prima service. Zeer snelle levering.

Goed, snel en persoonlijk

Prima, fijn dat je niet met een robot chat.

Prima service en snelle levertijd

goed bereikbaar en prettige bediening.

Prachtige dingen

Hele mooie spullen en heel mooi afgewerkt. Dit samen met de service maakt een tien! Ik kom nog wel eens terug hier hoor.

Uitstekend en zeer vriendelijk.

Heel behulpzaam en bereid tot volledige medewerking.

Snel en probleemloos

Snel en probleemloos

Prachtige artikelen en uitstekende service!

Deense dingen heeft prachtige, duurzame design artikelen die een smaakvolle toevoeging zijn op de inrichting van ons huis. De levering verliep zeer snel en de persoonlijke boodschap erbij zorgt voor een extra goede koopervaring. Deense Dingen doet wat het beloofd en meer, absoluut een aanrader!

schattig en makkelijk in elkaar te zetten

Ik heb het kleine groene elfje in elkaar gezet. Hij was iets kleiner dan ik had verwacht, maar is zo heel schattig. Om het kopje goed op het lijfje te krijgen had ik wel een druppeltje lijm nodig; het verbindingsstukken zat net te los.

zeer tevreden, mooie spullen.

goed afgeleverd en goed verpakt.

Helemaal blij met mijn flensted mobile

8 Gerberastraat Noorden 2431XN

About Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.