mooi ingepakt, keurig op tijd geleverd!

mooi ingepakt, keurig op tijd geleverd!

Correcte levering,heel mooie placemats,wij zijn super tevreden,dank jullie.

Heel mooie placemats,wij zijn super tevreden ,Grt Herman

Precies en perfect wat ik hoopte

Na een eerste fijn contact via de chat, plaatste ik de bestelling. Alle informatie volgde direct per mail en het pakje werd heel zorgvuldig verpakt. Een leuke handgeschreven attentie erbij plus nog een YouTube link om het 3D kaartje ineen te steken. Heel tof concept en mooie artikelen in aanbod.

Mooi verpakt, snel geleverd

Leuke dingt, snel geleverd, goed en mooi verpakt.

Leuke webshop

3 duckies besteld, volgende dag al binnen, persoonlijk kaartje erbij en nog ingepakt ook. Leuke ervaring, gaan vaker hier bestellen.

Snel thuis, duidelijk gecommuniceerd.

Mooie spullen

en goede bezorging

Keurige levering, snel ook

Top!! Vooral het handgeschreven kaartje wat bij mijn bestelling zat. Super leuk om bij je bestelling te krijgen

Super gewoon

Ik had een beeldje besteld om cadeau te doen,in de opmerking had ik gevraagd of men een kaartje met een tekstje erbij kon steken gezien ik het direct naar mijn vriendin wou sturen en men heeft dit effectief gedaan.Het maakte me zo blij te zien dat het zelfs een mooi bloemenkaartje ipv een simpel wit kaartje,wat ook ok had geweest, ik was dus echt aangenaam verrast van zo een goeie klantenservice.ook de vragen via chat werden vlot beantwoord dat ja hier maak ik reclame voor.People will forget what you said,people will forget what you did,but people will never forget how you made them feel.Maya Angelou.deze quote vat het mooi samen.Klantenservice ten top!dank je wel!

Gemakkelijk te bestellen en te betalen. Snelle levering, zeer goed verpakt. Ook in cadeaupapier. Lief kaartje erbij voor de besteller. Inhoud van pakket blijft nog even een verrassing tot verjaardag.

Leuk en goed geholpen

Snelle levering en aardig bericht nadat bleek dat er iets verkeerd geleverd was. Leuke en kwalitatief mooie producten.

Mooie, bijzondere spullen

Fijn geholpen op de Nordic beurs. Snelle levering, makkelijk te bestellen. Leuke cadeautjes uit te zoeken, bijzonder en apart

Naar wens verlopen!

Ik ben heel tevreden over deze ervaring met "Deense dingen"

Het bekijken van de aangeboden producten is al een plezier op zich, gezien de variatie en originaliteit ervan. Bestelling en levering gingen makkelijk en supersnel.

mooi product, service anders dan verwacht

Ik mocht drie dingen bij u bestellen en kreeg de vraag of u ze ook voor mij in mocht pakken. Dat vond ik leuk. Echter werd er één pakketje in cadopapier van gemaakt en moest ik dus de verpakking verwijderen en er zelf drie pakjes van maken. Gemiste kans vindt ik.

Snel en erg mooi ingepakt

Mooie kwaliteit voor een billijke prijs en er wordt gevraagd of het ingepakt moet worden en dat doen ze perfect.

prachtig verzorgd, echt een cadeautje!

bestelling verliep vlot, aflevering en mooi verpakt. kun je zo versturen als een geniet momentje!

Prima verzorgd!

Alles tot in de puntjes!

fantastisch

(ik ben in het buitenland en zie mijn bestelling pas volgende week) Zeer snelle bezorging!

Vlot geleverd en goed verpakt

Zie boven

Very nice!

Everything went smoothly. I recommend ☺️

Snelle levering. Leuk verpakt.

Leuke site om op rond te kijken. Snel geleverd. Leuk verpakt, alsof ik een cadeautje aan t uitpakken was. Ga zeker vaker kijken op deze site.

Prettig contact

Het artikel was snel in huis,mooi ingepakt en een foutje in het bestelformulier meteen gewijzigd.

De zwaluwkaarten zien er prachtig uit.

Toen er met de levering een beetje vertraging optrad, kregen we dit meteen te horen. Uitstekende service.

Kon niet beter, super!

Super snelle levering en ook nog uiterst flexibel!

Gerberastraat 8 2431XN Noorden

Over Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.