Prettig contact

Het artikel was snel in huis,mooi ingepakt en een foutje in het bestelformulier meteen gewijzigd.

De zwaluwkaarten zien er prachtig uit.

Toen er met de levering een beetje vertraging optrad, kregen we dit meteen te horen. Uitstekende service.

Kon niet beter, super!

Super snelle levering en ook nog uiterst flexibel!

Snel en top geregeld, ziet er zeer verzorgd uit

Leuk

Direct een echt meedenkend mens aan de telefoon ipv een robot.

Hebbedingen shoppen op de website Deense dingen vind ik een aanrader. Smaakvol en leuk. Helaas heeft de postbode mijn zwaluwtje in de verkeerde brievenbus gestopt, de bewoner was zo attent om het retour Postnl te sturen met vermelding dat het adres op het pakje naar mijn ((juist vermelde) adres moest. Mijn pakje kreeg de optie ‘herstel’ bij Postnl zag ik op de bijgeplakte sticker en dat heeft deze pakketdienst idd gedaan. Ipv de aangekondigde zaterdag kreeg ik mijn leuke gadget na 6 dagen alsnog. Hoera!

Mooi en met zorg verpakt!

Zie bovenstaande

Zeer goed en vlotte dienst en levering van mijn bestelling

prettig

Verzenden van de pakketjes was super snel.

De website prettig en overzichtelijk met bijzonder creatieve originele cadeautjes. Bovendien heel verzorgd ingepakt.

Bijzonder cadeau,

Deze zwaluw is erg mooi .

Mooi assortiment en duidelijke en snelle communicatie

Ze hebben een mooi assortimenten en reageren zeer snel op vragen. Nog een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Een serieuze en betrouwbare webshop.

Zeer snelle levering engratis mooi laten inpakken

Snelle levering in stevige verpakking

De bestelde Marimekko mokken waren heel snel in een mooi stevige doos bezorgd. Helemaal blij mee!

Stevig verpakt, snel verstuurd, persoonlijke tekst.

Het product wordt stevig verpakt, zodat er geen beschadigingen kunnen optreden en de bestelling wordt snel verstuurd. De persoonlijke tekst in de verpakking vind ik prettig.

Ik word steeds op de hoogte gehouden van stand van zaken, punctuele levering, pakje prima verpakt + geschenkverpakking, gepersonaliseerd met handgeschreven kaartje, top!

Heel positief!

Ik twijfelde of ik het goede product besteld had, fijn én snel app contact. Snel verstuurd, goed ontvangen. Bedankt, Eliana

Super !!

Snelle levering perfect ingepakt ! Leuke kaart met leuke tekst erbij Kan het voor iedereen aanbevelen

Een webshop met persoonlijk service

Eindelijk een webshop waar je persoonlijk contact kunt krijgen. Ik had een verkeerd huisnummer ingevuld en dat was in 1 telefoontje opgelost. Mooie spullen, goede persoonlijke service en snelle levering.

Wat een cadeau voor mezelf

Super snelle levering, mooi ingepakt als een echt cadeau. Wat een cadeautje voor mezelf was, hebben jullie wel heel mooi verzonden, ingepakt en persoonlijk gemaakt! Bedankt!

Snel en goed verpakt geleverd.

Goede beschrijvingen bij de artikelen.

mooie spullen , snelle leveri g

Mooie spullen Snelle levering Dus Top

Alles ging gestroomlijnd

Ik werd accuraat en goed geholpen

Perfecte dienstverlening

Bestelling snel geleverd, mooi als cadeau ingepakt en met een persoonlijk kaartje waarmee ik mij als klant gewaardeerd voel.

Héél snel!

Binnen 48 uur geleverd.

uitstekend

mooie, originele producten - subtiel verpakt met papier en geen plastic

Super snelle service en mooie producten

Super snelle service en mooie producten. Prijs en kwaliteit staan in verhouding.

Gerberastraat 8

2431XN Noorden

Over Deense dingen

Webshop Deense Dingen - dat is uniek, functioneel en duurzaam Scandinavisch design. Prachtige en bijzondere woon- en keukenaccessoires. Top kwaliteit, uitstekende service en snel in huis.