mooi product, verbeterpunten voor proces.

Na bestelling en de bevestiging blijft het heel lang stil. Ja, het is vooraf bekend hoe lang de levertijd is. Maar toch voelde het als radiostilte. Het pakket is enorm groot ten opzichte van het artikel, verspilling van materiaal. Het is wel goed ingepakt.

Kwaliteit voor mooie prijs

Helemaal blij met het frame voor mijn poster

Goede site, iets te traag in levering en artikel niet

Uit alle sites was jullie site het meest gebruiksvriendelijk. een artikel bleek niet in voorraad. Das niet zo handig en duidelijk is dat jullie in het weekend niet actief zijn. We verkopen ook zelf via webshop en zorgen ervoor dat we ook in het weekend actief zijn.

Prachtige poster

Prachtige poster van Nederland, helder en duidelijk.

Levering was traag maar goed gecommuniceerd

Levering via DPD was erg traag, na contact op te hebben genomen met Reinders is er contact opgenomen met DPD. Daarna goede communicatie en het pakket kwam gelukkig 1 dag voordat we het nodig hadden binnen.

Mooie, zeer handige, magnetische posterlijsten. Enorm blij mee! Snel bezorgd!

super service

Heel tevreden over de kwaliteit van de posters. Snel geleverd.

Top !

Goede sneller service en het schilderij is prachtig !

Geweldige service voor een lage prijs

Op de site zelf verliep het wat moeizaam met afrekenen. (een error in de site zelf bleek.) Maar na contact met ze opgenomen te hebben werd dit snel en goed afgehandeld. Producten zijn ook in topconditie aangekomen.

Meer dan geweldig

Ben eerst in de weer geweest om posters zelf op mdf te plakken. Dat is geheel mislukt. Op zoek naar nieuwe posters kwam ik bij Reinders uit. Advies gevraagd en geweldig geholpen. Uiteindelijk kant en klaar poster met frame op mdf gekocht. Top top top. Wat een kwaliteit. Prachtig afgewerkt. Ook super goed verpakt. Ze weten wat ze doen bij Reinders. Zeer professioneel, klantvriendelijk, top service. Ga voor de rest vsn het huis nog meer posters kooen daar.

Super veel keus . En snel

mooi gedrukte posters

posters goed aangekomen mooi gedrukt prijs kwaliteit verhouding goed, Hopelijk binnenkort ook andere formaten posters te verkrijgen dan zou ik weer wat bestellen.

Prima kwaliteit !

Ik kocht een poster Wereldkaart - vintage nederlandstalig. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit(papier & druk); alsook over de manier van aflevering (in een koker) zodat er geen kans op schade kan zijn. Prima service !

Prima service en snelle levering

Prima site

Leuke aanbieding, mooi schilderij. Goed verpakt en verzonden.

Snelle levering, mooie producten

Supermooie producten voor niet al teveel geld.

Top service top product

Had nog een vraag per mail gesteld en direct netjes antwoord gekregen. De fotolijst was snel geleverd en hangt nu mooi in de woonkamer.

Een klein beetje teleurgesteld

De schilderijen zijn mooi, daar is geen twijfel aan maar het moet wel goed zijn. Je koopt iets nieuw dus dan wil je ook graag dat het heel is. Een van de schilderijen die we hebben ontvangen heeft een losse lijst. We waren erg enthousiast dat het pakket bezorgd was maar dan is het wel jammer dat er een lijst los zit.. De service is ook niet heel top want ik wil graag iemand spreken maar vanwege Corona kunnen ze de telefoon niet opnemen... Corona krijg je niet via de telefoon dus het zou prettig zijn als iemand je gewoon te woord kon staan. Ik hoop dat er iemand van reinders contact met mij op neemt

Goedendag Lieke, Wat ontzettend jammer dat er en artikel beschadigd aangekomen is! Wij lossen dit probleem uiteraard graag op en hebben al een mailtje gestuurd. Wij zien graag een reactie tegemoet! Vriendelijke groet van Reindersshop

Tevreden over product en snelle levering

Product is als op de site weergegeven. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, mooie lijst, top

Zeer goed posterframe. Magnetisch systeem is zeer praktisch.

Snelle levering, prima product!

Snelle en correcte service en product van prima kwaliteit.

Product en service voldoen 100% aan verwachting met een uitstekende prijs-kwaliteit berhouding.

Prachtige posters.

Mooie posters en keurige levering voor een zeer mooie prijs. Hangen heel fijn aan de muur mooi om naar te kijken.