Doen wat ze beloven

Schilderij besteld. Product prachtig, zoals gehoopt. Levering op tijd en goed verpakt.

Prima product

Goede levering en optijd

snel, correct geleverd

printwerk ziet goed uit, echter paneel waarop is bevestigd is behoorlijk krom getrokken … erg jammer

Gewoon goed en snel

Was een bestelling gemaakt voor iemand. De voorgestelde 10dagen werden er 4. Dus supersnel.

Good quality

The product is even better than I thought! Nice size and sturdy and beautifully made.

Mooi schilderij en goed afgeleverd!!

Miďdelmatig

Klantenservice was niet bereikbaar per Telefoon zeer vervelend de verzending duurde er lang maandag verzonden en kwam vrijdagmorgen binnen. Per post nl Gast het sneller. Ik dacht dat het schilderij op kennisbasis was met het op papier dat wist ik niet.

Snel geleverd, goed verpakt en prachtig schilderij, heel blij mee.

De bestelling heeft lang op zich laten wachten. Dit buiten de schuld van Reinders. DPD was de pakketten kwijt. Er werd gelijk actie ondernomen en nieuwe opgestuurd.

prima!

Order geplaatst; Poster ontvangen. Prima gegaan!!

Snelle levering, goede tracking informatie en een heel mooi schilderij.

Vind ik prima

Wordt goed op de hoogte gehouden en vlotte levering

Mooi aanbod voor leuke prijs en zeer correcte en snelle levering. Kom graag terug!

Zoals verwacht,ontvangen. Keurig verpakt. Ben er blij mee

kado aan elk van mijn kinderen gegeven

+mooie orginele kader +goed ingepakt - zonder glas vooraan - haakje om op hangen achteraan

Goed.

Ook goed

Pakket inmiddels ontvangen

Het is keurig netjes verpakt afgeleverd en ben er erg blij mee.

Goedemorgen mevrouw Suzan, wij hebben u inmiddels een email gestuurd. Zodra er enige informatie is zullen wij u hierover berichten. Met vriendelijke groet Marielle Reindersshop

Niet fantastisch

De Tuinposter was flets in vergelijking met de poster op de site. Ook het doek voelde best slap aan. Retourneren komt voor eigen rekening en is erg prijzig. Overigens wel nette en snelle reactie vanuit leverancier.

Goedemorgen mevrouw, Wij vinden het jammer dat de tuinposter niet aan uw verwachtingen voldoet. Bijgaand treft u onze retourvoorwaarden aan. Bij een retour aanvraag stellen wij een retouren label beschikbaar t.w.v. € 5,-. https://www.reindersshop.nl/service/shipping-returns/ Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zodra de retour bij ons ontvangen is zullen wij ervoor zorgdragen dat het aankoopbedrag aan u terugbetaald wordt. Met vriendelijke groet Reindersshop

Product netjes afgeleverd binnen de tijd die op de website vermeld stond.

Gewoon goed

Netjes op tijd , en correct verpakt en bezord

Goed product scherpe prijs

Mooie wanddecoratie

Prima snelle levering. Mooi product.

Mooie schilderijen

De schilderijen waren precies zo als ze op de website stonden. alleen er waren geen haakjes bij om ze op te hangen.

Mooi product!

Product prima. Zelfs mooier dan verwacht. Hert afbeelding Echter verzending via DPD liet te wensen over.