Heel goede service

Goedemiddag Chris, Bedankt voor je bestelling en review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groeten, Annemieke

Toller Shop

Große Auswahl.zum fairen Preis. Schneller Versand. Alles bestens.

Guten Tag Harald, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr zu sehen, dass Sie mit Ihrer Bestellung so zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrer Bestellung! Viele Grüße, Annemieke

Top !

Direct telefonisch contact kunnen krijgen, behulpzaam, attent en wat ik bestelde kwam overeen met de afbeelding op de website

Goedemorgen Marion, Bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling. We wensen je veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groeten, Annemieke

Prima niks op aan te merken

Goedemorgen Cynthia, Bedankt voor je bestelling en review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop! Vriendelijke groeten, Annemieke

Bild

Alles super. Allerdings war der Versand sehr teuer.

Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie schön, dass Sie mit Ihrer Bestellung zufrieden sind. Wir werden Ihr Feedback an die zuständige Abteilung weiterleiten, damit wir uns in Zukunft verbessern können. Wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrer Bestellung! Viele Grüße, Annemieke

Perfekter Kundenservice

Musste 2 Bilderrahmen bemängeln, da diese auf dem Transportweg beschädigt wurden. E-Mails dazu wurden jeweils innerhalb von max. 1 Stunde vom Kundenservice beantwortet und Ersatzlieferung war innerhalb von 1 Werktag bei mir. So kann Kundenservice auch sein. Perfekt, vielen Dank!

Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr zu sehen, dass Sie mit Ihrer Bestellung so zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Spaß bei Ihrer Bestellung. Viele Grüße, Annemieke

geen ervaring

het enige min punt dat er geen bevestiging is bijgeleverd en ik nu naar de winkel moet om mijn kader omhoog te kunnen hangen en ik niet juist weet wat ik moet kopen,bij one million zat de bevestiging er wel bij

Goedemorgen Maggy, Dank u wel voor uw review. Wij hebben u een mail gestuurd met een uitleg, hoe onze schilderijen op te hangen. Ik verwacht u hiermee, voor nu, voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag. Reindersshop

Alles gut

Unkompliziert

Ik had een poster besteld die door een bezorger helaas verkreukeld geleverd is. Misschien is een nog stevigere verpakking een tip. Ik krijg een nieuwe poster, opgestuurd.

Goedemorgen Rian, Bedankt voor je bestelling, wat goed om te horen dat je tevreden bent. We geven je feedback door aan de betreffende afdeling zodat we in de toekomst kunnen verbeteren. We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Annemieke

Tolle Bilder - super Kundenservice

Habe ein Bild bestellt, welches leider defekt war bei der Lieferung. Ohne wenn und aber wurde mir umgehend ein neues Bild geschickt. Das ist jetzt auch heil angekommen und wir lieben es. Gerne wieder. Vielen Dank.

Prachtig!!

Het produkt voldoet aan m'n verwachting. Heel erg blij mee. Het was goed en zorgvuldig ingepakt. Top!

Super snelle en goede levering

Snelle reactie na de bestelling via de site netjes via chauffeur dienst geleverd goed verpakt product

Tolle Bilder

Einfach zu bedienender Shop mit schönen Bilder die in Top Qualität geliefert wurden. Dankschön

Ich würde beim Reinders Shop nicht mehr bestellen.

Die Bestellung kam unvollständig an. Keine Benachrichtigung, dass der Rest der Sendung zum späteren Zeitpunkt geliefert wird. Das zweite Paket war über 2 Wochen unterwegs. Mich stört auch, dass ich die Kosten für den Rückversand selbst tragen muss. Das ist auch ein Grund für mich nicht mehr wieder zu bestellen. Das einzig positive ist, dass auf meine E-Mail Anfrage schnell reagiert wurde.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi schilderij, goede kwaliteit!

2 mooie tuinposters besteld. Netjes en snel verzonden. Toen bleek dat er verzendkosten werden gerekend terwijl ik eigenlijk recht had op gratis verzending werd dat snel aangepast. Ik kom zeker nog eens terug!

Alles Topp

Bild ist wie beschrieben, wie immer gute Qualität, habe schon mehrere von Reinders gekauft.Schnell geliefert und gut verpackt! Sehr zufrieden!!! Danke.

Alle Bilder wie erwartet und sehr schön.

Wir hatten 1 Bild zusätzlich zur Auswahl bestellt, haben es aber auch behalten, weil alle Bilder sehr schön und einwandfrei sind.

Geweldig.

Zeer goede service en het schilderij is schitterend!

Gute Qualität und zuverlässlich

Meine drei Rahmen wurden zuverlässlich geliefert und die Qualität ist für den Preis topp!

Super snelle levering

Een mooi Art Frame Kraanvogels 118x70 en een super snelle levering en was zeer goed verpakt. Zeer blij mee is echt super gaaf-

Mooie poster

Veel keuzes en snel bezorgd

Alles Bestens!

Gut verpackt und schöne Bilder

Heb nog niks ontvangen

Nog staands niks ontvangen heel triest

Goedemorgen, Wij hebben inmiddels contact met u gezocht en een herlevering is onderweg. Met vriendelijke groet Reindersshop

Hamelandroute 92

7121JC Aalten

+31 (0)543 479009

Over Reindersshop

Wanddecoratie waar je blij van wordt. In onze winkel vind je muurdecoratie voor elke ruimte en budget. Leuk als geschenk of om je eigen woonkamer een persoonlijk tintje te geven.