Alle Bilder wie erwartet und sehr schön.

Wir hatten 1 Bild zusätzlich zur Auswahl bestellt, haben es aber auch behalten, weil alle Bilder sehr schön und einwandfrei sind.

Geweldig.

Zeer goede service en het schilderij is schitterend!

Gute Qualität und zuverlässlich

Meine drei Rahmen wurden zuverlässlich geliefert und die Qualität ist für den Preis topp!

Super snelle levering

Een mooi Art Frame Kraanvogels 118x70 en een super snelle levering en was zeer goed verpakt. Zeer blij mee is echt super gaaf-

Mooie poster

Veel keuzes en snel bezorgd

Alles Bestens!

Gut verpackt und schöne Bilder

Heb nog niks ontvangen

Nog staands niks ontvangen heel triest

Goedemorgen, Wij hebben inmiddels contact met u gezocht en een herlevering is onderweg. Met vriendelijke groet Reindersshop

snel geleverd

ziet er mooi uit.

Sehr zufrieden

Bilder sind heile angekommen. Alles bestens :-) und schöne Bilder wie immer.

Tolle Qualität,schneller Versand

Sehr gute Qualität, die Ware war ordentlich verpackt innerhalb von 3 Tagen geliefert worden. Ich kann reinders shop nur empfehlen

Tolles System

Einfache und praktische Lösung

Falsche Grösse geliefert!

Falsche Größe geliefert!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gutenmorgen, Danke für Ihre Review. Wir haben Ihnen inzwischen eine E-Mail geschickt, in der wir gemeinsam mit Ihnen nach einer Lösung suchen werden. Mit freundlichen Grüßen Mariëlle Reindersshop

Product voldoet aan verwachtingen mooi op tijd geleverd

Tolle Auswahl

Sehr zuverlässig

Zeer goede service!

Een schilderij ontvangen dat behoorlijk krom getrokken was. Snelle reactie op mijn mail en er werd een nieuw schilderij opgestuurd. Schilderij wat krom getrokken was mocht ik houden. Kortom een snelle voor mij goede aftersales die je niet vaak meer meemaakt tegenwoordig.

Zeer goede klantenservice!

Poster besteld, verzending ging niet heel snel daar het vanuit duitsland komt. Helaas was onze poster beschadigd bij aankomst. Contact gezocht en er werd zonder problemen een nieuwe poster opgestuurd. Super nette service!! Bedankt onze zoon kan nu van een mooie poster genieten!

Top Preis und super Qualität

Die Poster für den Gaming Room sind der Hammer. Poster waren 1A verpackt

Sehr gute Qualität und bestens verpackt

Das große Poster gefällt mir leider nicht. Rücksendung ist teuer und aufwändig. Das wird jetzt leider im Schrank verschwinden.

Mooie schilderijen!

2 deco panels besteld waarvan 1 na wat twijfel qua maat heb kunnen annuleren via de klantenservice. Dit verliep vlot en netjes. De 2e, juiste maat heb ik daarna meteen opnieuw besteld. Zijn mooie schilderijen van goede kwaliteit. Ophangen zeer simpel. Levering via DPD was prima en volgens de aangegeven levertijd.

Sehr schlecht

Das Bild hat Farbfehler und ist total zerknittert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag, vielen Dank für Ihre Beurteilung. Wir haben uns in der Zwischenzeit mit Ihnen über Ihren Kauf in Verbindung gesetzt. Gibt es noch etwas, was wir für Sie tun können? Wir freuen uns auf Ihre Antwort.

Schnelle Reaktion und unkomplizierte Lösung bei beschädigt gelieferten Artikel

Kundenservice gut erreichbar, schnelle Reaktion und Neuversand eines Bilderrahmens der beschädigt ankam.

Geen opmerkingen

Alles bestens, sehr schöne Bilder, schnelle Lieferung

Zeer snelle levering en mooie producten

fantastisch

zeer goed verpakt, perfecte afhandeling

Over Reindersshop

Wanddecoratie waar je blij van wordt. In onze winkel vind je muurdecoratie voor elke ruimte en budget. Leuk als geschenk of om je eigen woonkamer een persoonlijk tintje te geven.