Net binnen gekregen ziet er perfect uit

Kreeg een duidelijke uitleg van mijn klacht

Geen idee

Ik kan nog niks zeggen want ik wacht nog steeds op mijn poster

Goedendag, Dank u wel voor uw review. Wij hebben u inmiddels gemaild met info over uw aankoop. Kunnen wij verder nog iets voor u betekenen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet Reindersshop Marielle

Uiterst slecht.

Nog altijd niets ontvangen. En nu al vragen om een beoordeling. Belachelijk!

De poster op hout zag er heel mooi uit en was prima verpakt en een hele snelle levering.

Prima snelle levering

1 schilderij was kapot geleverd. Was niet goed vastgelijmd waardoor wij zelf deze opnieuw moesten lijmen. Verder binnenkregen zoals verwacht

Goedendag, Dank u wel voor uw review. Onze excuses voor het ongemak van het beschadigde schilderij. Kunnen wij nog iets voor u betekenen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet Reindersshop Marielle

Positieve ervaring

Heel goed jammer dat we van tevoren geen track en trace hadden ontvangen

Beste Ria, op 8 mei hebben we een verzendbevestiging met track & trace gestuurd. Misschien dat dit mailtje bij de ongewenste berichten is beland?

Zoals beloofd, geleverd. Zowel het artikel als de levertijd.

Snelle levering Goede verpakking Vlot

Correspond à mes attentes

Bon suivi de livraison. Articles bien emballés.

Het leveren duurt wel lang.

Netjes verpakt ontvangen en met zorgvuldigheid bezorgd. En de schilderij is echt mooi!

Mooi schilderij

Een goeie kwaliteit en een super mooi schilderij voor een goede prijs waar we erg blij mee zijn.

Mooie prijs, goede kwaliteit.

De levering was met enige vertraging , maar de schilderijen zijn erg mooi en goed van kwaliteit.

Erg blij mee

Bezorging was ook erg snel

snel en goed geleverd

er zat geen bevestigingsmateriaal bij

Veel keuze uit mooi behang

Duidelijke website, snelle service en duidelijke uitleg hoe het behang aan te brengen.

Alles volgens wens verlopen en erg mooi.

Betrouwbare website

Twee mooie schilderijen besteld. Netjes verpakt aangeleverd.

Lange levertijd, mooi behang

Na ruim 15 dagen eindelijk het fotobehang voor de babykamer ontvangen. Omdat het 3 dagen voor Pasen was besteld hebben ze het pas 5 dagen na mijn bestelling in behandeling genomen. Pas na 9 dagen een mailtje dat de bestelling was ontvangen en dat het dus later in behandeling was genomen. Erg frustrerend als je zwanger bent en heel graag wil beginnen aan het kamertje. Het uiteindelijk ontvangen product was prima. Goed verpakt en mooie dikke kwaliteit. We hebben het er direct op geplakt. Het trekt na het drogen alleen wat open tussen sommige banen, waardoor het niet meer zo mooi aansluit als toen het geheel er net op zat. Verder wel blij mee.

Goedendag, wij danken u voor uw review. Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de levertermijn van uw bestelling. Op onze website is altijd te lezen hoeveel werkdagen wij nodig hebben om een bestelling aan te leveren. Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat is ontstaan door dat de bestelling niet eerder geleverd is. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen verzoeken wij u contact op te nemen met [email protected]

Helemaal prima service.

Paneel was beschadigd in de verpakking. Gemaild en gevraagd wat te doen, er zat geen retouretiket bijgeleverd. Gelijk een mail terug met de vraag om foto’s. Deze gestuurd en kreeg gelijk reactie dat ik een nieuw paneel kreeg opgestuurd en dat de oude vernietigd kon worden.

Snelle service en netjes verpakt

Prettig! Ik zou er zeker weer iets bestellen....een aanrader!

Kut

Blijkbaar is het heel moeilijk het juiste product te leveren voor deze sociale werkplaats

Goedemorgen, Dank u wel voor uw review. Wij zouden van u graag informatie willen ontvangen met betrekking tot de levering. U heeft hierover inmiddels mail van ons ontvangen. Graag lossen wij deze situatie naar tevredenheid voor u op. Met vriendelijke groet Reindersshop Mariëlle

snelle bezorging en keurig verpakt

zie boven

Moet nog gaan plakken maar tot nu toe tevreden

Over Reindersshop

Wanddecoratie waar je blij van wordt. In onze winkel vind je muurdecoratie voor elke ruimte en budget. Leuk als geschenk of om je eigen woonkamer een persoonlijk tintje te geven.