Na even zoeken online Reindersshop gevonden. En voor onze zoon een prachtige poster/schilderij uitgezocht. Het was bijna Sinterklaas en toch nog op tijd de poster ontvangen. Onze zoon is er super blij mee. Mooie kwaliteit.

Snelle.levering

Niet wauw

Ik heb langer dan verwacht op de levering moeten wachten omdat het in een verkeerd sorteercenter was terechtgekomen. Eenmaal aangekomen en uitgepakt was ik wat teleurgesteld. Online toonde het veel mooier en ietsje luxueus(ondanks de prijs) Het is een werkje dat ook de kleinkinderen met wat hulp kunnen maken. Ondanks dat staat het wel in de woonkamer.

Niet wauw

Mooi product

cadre en mdf superbe

Commande rapide, très belle qualité de cadre j'adore et je recommande à toute et à tous reindersschop

Het was een glazen wandbord. Verpakking was aan de grote kant, maar het is wel netjes heel aangekomen.

Mooie kwaliteit.

Alles is goed verlopen. Kwalitatief in orde.

Er word snel gereageerd.

Mooi product!

Mooi schilderij gekocht. Precies zoals de afbeelding in de advertentie en goed verpakt geleverd.

1e poster was beschadigd zonder problemen een 2e toe gezonden gekregen. Perfect

Snelle levering, goed prijs!

Snelle levering, goed prijs!

Goed produkt , snel levering

Netjes

Snel geleverd, en goed verpakt, blij met het schilderij

keurige levering

keurige levering en mooi op tijd .

Netjes verpakt en snel geleverd

Goede ervaring.Had zelf dubbele bestelling geplaatst en hiermee ivb gemaild is goed opgepakt.

Matig

Jammer dat de Schilderij een beetje krom getrokken is en er geen lijst om heen zit.

Hallo, Wij vinden het heel vervelend dat u een artikel heeft ontvangen wat niet in orde is. Wij lossen graag alles naar tevredenheid op. Wij hebben u een email gestuurd. Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen / Kind regards, Ingrid | Reinders

perfect

Waar voor je geld!

Online gekocht en dan is het altijd spannend of het zo mooi is als op de site. Het schilderij is prachtig!

Top!!

Geheel naar wens

Na een beschadigde poster te hebben ontvangen, hebben zij na email contact het probleem keurig en snel opgelost , door n nieuwe te sturen. Top!!

Snelle levering en product zoals verwacht

Het fotobehang was overal veel duurder dan bij Reinders. Ik had dus mijn twijfels over de kwaliteit bij het bestelling. Dit was niet nodig. Mooie kwaliteit. En voor dat geld...

De bestelling viel tegen. Maar de retour en klantvriendelijkheid waren voor mij de sterren waard.

Goede service en top bedrijf!!

Was een schilderij helemaal beschadigd bezorgd, gelukkig heeft de firma Reindersshop het beschadigde artikel vervangen met een nieuw schilderij, de service wat echt top!!

Verkeerd schilderij ontvangen , gebeld met de firma Reinders , het werd keurig opgelost!

Over Reindersshop

Wanddecoratie waar je blij van wordt. In onze winkel vind je muurdecoratie voor elke ruimte en budget. Leuk als geschenk of om je eigen woonkamer een persoonlijk tintje te geven.