Snelle levering en product zoals verwacht

Het fotobehang was overal veel duurder dan bij Reinders. Ik had dus mijn twijfels over de kwaliteit bij het bestelling. Dit was niet nodig. Mooie kwaliteit. En voor dat geld...

De bestelling viel tegen. Maar de retour en klantvriendelijkheid waren voor mij de sterren waard.

Goede service en top bedrijf!!

Was een schilderij helemaal beschadigd bezorgd, gelukkig heeft de firma Reindersshop het beschadigde artikel vervangen met een nieuw schilderij, de service wat echt top!!

Verkeerd schilderij ontvangen , gebeld met de firma Reinders , het werd keurig opgelost!

Snelle levering goed verpakt en hele leuke schilderijen.

Goede snelle levering van leuk schilderij

Prima, Goede snelle levering van leuk schilderij

Heel goed en omdat het van glas was uitstekend verpakt Erg tevreden

Ik zou het zeker bij meer mensen aan bevelen en ik zal zeer zeker nog meer bestellen

Niet echt goed

Ik heb het schilderij uit de verpakking gehaald en het was keurig verpakt maar hij is beschadigd rechts aan de onderkant

Goedemorgen mijnheer, Wij hebben u een mail gestuurd met het verzoek om enkele foto's van de beschadiging te sturen. Graag lossen wij deze situatie naar tevredenheid voor u op. Met vriendelijke groet Reindersshop

Voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Print geplakt op mdf,mooie print,stevige frame,gemakkelijk op te hangen.

Ik heb langer dan 3 weken moeten wachten op mijn schilderij

Ik heb het schilderij nog niet gezien dus hier kan ik geen review over geven. De levering duurt ontiegelijk lang.

Beste Reindersshop, ik heb n kant tekening bij het verpakken van jullie muurschilderingen, bij aankomst was de doos stuk er zat in winkelhaak in de doos waarschijnlijk door n andere doos en heeft het schilderij ook geraakt, er zit dus nu n kleine beschadiging aan t prachtige schilderij, U zou er beter aan doen om nog eens beschermlaag om het schilderij te doen of een steviger doos te gebruiken , ook de kartonnen hoekjes hebben het schilderij geen goed gedaan... echt jammer...

Leuk schilderijen

Snelle levering leuke schilderijen! Ze zijn wel van een lichte kwaliteit maar daar is de prijs ook naar! Ik ben er tevreden over!

Mooie poster, waardeloze levering door DPD

De poster is erg mooi, daarover ben ik zeer tevreden. De levering door DPD is echter slechter dan slecht te noemen. Per ongeluk had ik het verkeerde adres doorgeven. Hierover heb ik contact gehad met Leen Bakker en Reindersshop, het pakketje was al onderweg naar de DPD en ik kon hierbij het adres aanpassen zodra DPD het had ontvangen. Ik heb die gelijk doorgeven zodra dit kon en ook aangegeven welke dag het geleverd kom worden. Het pakket was 4 dagen te vroeg. Rond mijn huis gekeken, maar geen pakket gevonden. Omdat het weekend was kon ik pas na 3 dagen bellen met DPD. Het bleek dat het pakket op het verkeerde en oude adres was afgeleverd, zo'n 1 uur van mijn huis en ook nog eens 10 euro tunnel kosten van mijn nieuwe adres. Ze vonden dat ik er maar om moest rijden. Ik gaf aan de afstand en kosten en omdat zij daar toch rijden t misschien konden brengen. Dat gingen ze uitzoeken. Na 10 dagen had ik nog geen reactie en heb ik weer gebeld, er was helemaal geen actie ondernomen en ik moest naar een klacht indienen bij de leverancier (Leen Bakker / Reindersshop). Uiteindelijk ben ik tijdens mijn vakantie om gereden en heb ik mijn pakket nog opgehaald bij de bewoners oude huis adres. Gelukkig waren deze thuis, dus de poster hangt al op in de tuin. Graag wil ik toch een klacht indienen tegen DPD, ze leveren totaal geen service en doen vooral geen moeite voor hun klanten. Het houdt mij tegen om ooit nog eens ergens te bestellen, waarvan de DPD de bezorgservice is. Want service leveren doen ze absoluut niet, Leen Bakker en Reindersshop wel. Die helpen je wel echt

prachtige poster!

Snel bezorgd vanuit Duitsland, en erg mooie poster op hardbord, mijn kinderen van 14 jaar zijn er erg blij mee en kijken er veel op. Namen zijn goed leesbaar, bevat interessante info.

Ben er heel blij mee.

Zijn hele mooie schilderijen. Ben er erg blij mee.

Fijne ervaring

Het bestelde impressie zag er net zo uit als verwacht. Goed verpakt tegen beschadigingen. Ondanks dat het uit Duitsland moest komen was.het binnen 4 werkdagen

Voldoende

Snelle bezorging maar helaas schilderij niet vlak. Wordt opgelost.

Doen wat ze beloven

Schilderij besteld. Product prachtig, zoals gehoopt. Levering op tijd en goed verpakt.

Prima product

Goede levering en optijd

snel, correct geleverd

printwerk ziet goed uit, echter paneel waarop is bevestigd is behoorlijk krom getrokken … erg jammer

Gewoon goed en snel

Was een bestelling gemaakt voor iemand. De voorgestelde 10dagen werden er 4. Dus supersnel.

Good quality

The product is even better than I thought! Nice size and sturdy and beautifully made.

Mooi schilderij en goed afgeleverd!!

Hamelandroute 92

7121JC Aalten

+31 (0)543 479009

Over Reindersshop

Wanddecoratie waar je blij van wordt. In onze winkel vind je muurdecoratie voor elke ruimte en budget. Leuk als geschenk of om je eigen woonkamer een persoonlijk tintje te geven.