Topservice

Er ontbrak een onderdeeltje. Die kreeg ik na 3 dagen toegestuurd. Een zeer vriendelijke klantenservice en snel handelen. Prachtige fiets ook!!

KOOP HIER NIETS!

fiets gekocht, deze was te groot. kon je volgens site gewoon terug sturen. ik ben uiteindelijk al 30€ kwijt en heb nog geen label ontvangen om terug te sturen. dus 30€ kwijt bovenop de aankoop prijs van de fiets!

snelle sevice

Top er goed best

snel en betrouwbaar

mooi slot voor een superprijs!

Verkeerde onderdelen, niet geholpen door klantenservice

Ontzettend slechte service. Een kinderfietsje gekocht (supersuper little miss 14 inch). Zaten twee verschillende trappers bij, waarvan 1 niet paste. Aan de hand van de gebruikershandleiding deze met de hand geprobeerd te draaien. Na contact met de helpdesk werd er gevraagd filmpjes en foto’s op te sturen. Hieruit konden ze zogenaamd opmaken dat de schroefdraad kapot was gedraaid en daarom viel onder gebruikersschade (op t filmpje zie je ons heel voorzichtig beide kanten op draaien. Wat logisch is als je laat zien dat de trapper beide kanten niet opgedraaid kan worden lijkt me..). Uiteindelijk was het advies om maar naar de fietsenmaker te gaan voor nieuwe trappers. Ook de leverancier zelf gemaild en een klacht ingediend.

Snelle levering prima stoelfiets

Mooie fiets, maar onderdelen kloppen niet

Mooie fiets, maar ik moest alsnog naar de fietsenmaker omdat de spatbord niet vastgezet kon worden aan het bestemde schroef. Het oog was vele malen te groot. Fietsenmaker heeft dit moeten corrigeren, waardoor het aankoopbedrag hoger werd. Dat vond ik erg jammer Maar voor de rest is het een mooie fiets

Prima vouwfiets zeer snel geleverd

Prima vouwfiets uurtje sleutelen en prima mis alleen handleiding sleuteluurtje

prima apparaat

makkelijk te installeren, fisio is er content mee

Kinderfiets

Een bestelde fiets ontvangen waarbij er een slag in het voorwiel zat. Na diverse communicatie is alles naar wens opgelost

Mooie fiets, snel geleverd

Makkelijk bestelproces, een van de weinige nog met een 22 inch op voorraad. Snel geleverd, geen instructies, maar ineenzetten spreekt voor zich. Klein punt van aandacht is wel dat er geen slot meegeleverd wordt en deze apart besteld dient te worden.

Goede service snelle levering

Goede prijs kwaliteit

Snel en duidelijk

Snel geleverd en vriendelijke klanten service.

Snelle verzending, duidelijke product informatie

Fietsslot met keurmerk snel verzonden.

Goed verpakt en compleet

Een fiets gekocht voor me dochter ziet er geweldig uit kan niks anders zeggen perfect

Het is een mooie stevige meisjesfiets.

De fiets kwam veilig en goed verpakt aan. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie stevige kinderfiets. De onderdelen die we zelf nog moesten plaatsen/ bevestigen zaten snel op hun plek. Mijn kleindochter was er erg blij mee.

Mooi

Netjes geleverd

Mooie fiets. Snel geleverd

Zeer mooie fiets voldoet aan onze verwachtingen. Werd keurig volgens afspraak, goed verpakt, op tijd geleverd. Duidelijke beschrijving erbij.

Solide kinderfiets.

De fiets werd op tijd bezorgd en voldoet aan de verwachtingen.

Mooi fijne fiets

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Complete fiets.

Fijne service

De fiets helemaal gemonteerd was nog prettiger geweest :-)

Uitgebreid assortiment, leuke acties en top service!

Ik ben erg blij met de prijzen, het assortiment en de service van fietsenopfietsen.nl.

Bij het afmonteren van de fiets bleek een reflector gebroken te zijn. Mail gestuurd en netjes opgelost. De nieuwe reflector is inmiddels binnen.