Snelle levering. Alles was zeer goed ingepakt. Top

Snelle levering. Alles was zeer goed ingepakt. Kleindochter is heel wijs met haar mooie roze fiets

heel snel en netjes geleverd

Mooie stevige fiets makkelijk inelkaar te zetten en prima verpakt

Slechte ervaring

helaas geen fijne ervaring met fietsen op fietsen. Hadden hem uit de doos gehaald en er mankeerde van alles aan. Hadden de fiets echt nodig die dag dus konden hem helaas niet meer inpakken om retour te doen. Vraag of er niet wat af kan van de prijs. Wat ze konden doen was 20euro retour geven. Helaas zat er geen standaard bij, zadel krom, deuk in spadbord en de kleur was sommige plekken niet goed gepakt. Vind het erg jammer dat jullie zo ongaan met je klanten. Je kunt ze bijna niet bereiken. Telefonisch niet alleen via mail nu inmiddels een goede week verder en nu pas eind resultaat dat er 20euro terug gestort kan worden. Jammer. had graag vaker gebruik gemaakt van jullie service.

Super, prima fiets, goede service

incomplete fiets en slechte communicatie

Snel mijn fiets ontvangen maar miste 1 schroef. Alleen mogelijkheid om te mailen en nu, ruim 8 weken later, nog steeds een incomplete fiets. Ik ben enorm teleurgesteld.

de erste en LAATSTE keer

als je online koopt verwacht je een vlotte levering en teruggaverecht. bij FietsenOpFietsen is je bestelling en betaling snel afgerond. de rest duurt een eeuwigheid, en tja, dan ben je te laat om nog te mogen retourneren. wat gemakkelijk om zo geld te verdienen hé !!!!

Beste Michel, Dankjewel voor je beoordeling en wat jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent in FietsenOpFietsen. We hebben je bestelling er even bij gepakt en we zien dat deze uit mei 2020 komt. We hebben helaas te laat de aanvullende informatie ontvangen waardoor de fiets nu, in Juli, niet meer retour kan. Als je hier nog vragen over hebt kun je uiteraard weer contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Lobke van team FietsenOpFietsen

geen spijt

snelle levering erg mooi fietsje

Maandag 20/7 besteld en woensdag 22/7 al in huis geleverd zeer snelle service en zeer goede fiets

Goede fietsen en snelle levering.bedankt

Fiets is netjes op tijd en compleet geleverd.

Snelle levering, prima service

Prima levering, vriendelijk personeel als je vragen hebt

Gewoon helemaal goed, fijn bedrijf. Had een vraag over levering (per ongeluk verkeerde huisnummer ingevuld) en dat werd gelijk opgepakt door vriendelijke mensen van fietsenopfietsen. Helemaal goed alles naar wens.

Mooie stoere fiets

Mooie stoere fiets!

Super alles ging snel

Ben er bljj met alles hoe het ging

Snelle en volledige levering.

Snelle levering en mooie fiets, erg blij mee. :-)

Redelijk

De value for money is goed een schitterende fiets MAAR Maar waarom geen tekening erbij. Nu blijven er onderdelen over en op internet ook geen duidelijk filmpje betreffedne deze fiets. Ik vermoed met deze fiets dat de trappers af en toe iets door schieten bij de start van fietsen.

Nette oplossing bij probleem

Ik heb een slot besteld die niet open ging op de vooringestelde fabriekscode. Is netjes vervangen voor een nieuwe die wel perfect functioneert.

Netjes en goed geleverd. Helaas niet zoals de website beloofd, next day delivery. Voor ons geen issue overigens!

Superfijne webshop

Fijne webshop, alles is netjes uitgelegd. Levering gaat volgens beschrijving!

Vreselijk slechte klantenservice

voorrekje besteld, kwam aan met beschadigingen en roest. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en ook op mail hoef je geen antwoord te verwachten. Vraag om retouretiket moet ook via de Klantenservice, en dat lukt dus ook niet. Ik raad iedereen aan om hier nooit wat te bestellen, vreselijke service.

Beste Nynke, Dankjewel voor je review en wat jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent. We hebben je bestelling er bij gepakt en zien dat het rek gelukkig inmiddels bij ons retour is gekomen en je je aankoopbedrag terug hebt ontvangen :) Laat je het ons weten als je nog vragen hebt? Met vriendelijke groet, Lobke van team FietsenOpFietsen

Niet te bereiken, slechte service

Lange en vertraagde levering! In de tussentijd een andere fiets gekocht. Fietsen op Fietsen is slecht (niet) bereikbaar en tot nu toe de fiets nog niet terug kunnen sturen. Eerste en zeker de laatste fiets die ik bestel bij Fietsen op Fietsen. Gewoon niet aan beginnen....

Beste Anne, Dankjewel voor je review en wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld bent. We hebben je bestelling er bij gepakt en zien inderdaad helaas dat je fiets iets later is geleverd door PostNL dan de verwachting was, excuses! Gelukkig zien we dat de fiets inmiddels bij ons terug is en dat je je aankoopbedrag hebt ontvangen. Het spijt ons dat het zo is gelopen. Met vriendelijke groet, Lobke van Team FietsenOpFietsen

Slechte kwaliteit

Fiets bestelt en geleverd. Kwaliteit is slecht. Na een keer fietsen lag de trapper eraf. Mailtje gestuurd maar geen antwoord gehad. Review achtergelaten op de website maar die is nooit geplaatst. Ze laten alleen de positieve reviews staan. Kwaliteit en prijzen zijn lager bij de decathlon. Nooit meer bestellen hier.

Beste Chris, Dankjewel voor je mail en wat jammer om te horen dat de trapper er af viel. We hebben ons mailcontact er even bij gepakt en zien dat de linker trapper bij montage bij jullie, verkeerd om op in de fiets gedraaid was. Hierdoor zat deze niet goed vast en is deze weer losgekomen. We zien dat je niet meer op onze laatste mail hebt gereageerd dus we gaan er vanuit dat het inmiddels is opgelost :) Laat je het ons weten als je nog vragen hebt? Met vriendelijke groet, Lobke van FietsenOpFietsen

Zeer goed.

Zeer fijne stoelfiets. Doet zijn werk goed.

Op zich goed maar wel een aantal steken laten vallen

Bezorging door postnl was rommelig en dan met name het verlaat bezorgen en de slechte communicatie daarna, waardoor mijn 13 jarige zoon de fiets in ontvangst moest nemen! Daarnaast was het spatbord achter verbogen en ingedeukt! Kortom te lomp mee omgesprongen tijdens het vervoer. Plastic om de spatborden was mee vast geschroefd in de voormontage. Gevolg is dat ik de spatborden alsnog zelf moest demonteren en opnieuw moest monteren, daardoor onnodig tijd kwijt. Verder een mooi fietsje!

Mooie kinderfiets snel geleverd

kinderfiets besteld voor onze 5 jarige. Een 16 inch fietsje. Leuk model, stabiele fiets. Levering was snel en degelijk. Niks op aan te merken!