Snelle levering. Goede prijs. Mooie fietsen.

Snelle levering!!

Dik tevreden, eerlijke webshop en snelle levering

Super snelle levering

Goede snele levering

Alles gekregen zoals was besteld,toppie

Snelle service en bezorging.

Alles zoals afgesproken

Snelle levering Alles zoals het hoort en een klant verwacht En wat een mooi fietsje Prijs kwaliteit is top

heel tevreden met de aankoop

goede prijs voor wat je krijgt boven verwachting

Snelle levering en super stevige fiets!

Top fietsje

Top fietsje! Alleen de omschrijving hoe deze in elkaar te zetten mag wel wat beter. Werd niet heel lekker en duidelijk uitgelegd.

Snel verzenden

Snell verzenden,,goede service

Gewoon service

Duidelijk en heldere communicatie via mail. Snelle levering

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Snel geleverd!

Na wat issues met een andere fietsenwinkel kwamen we bij Fietsenopfietsen.nl terecht. De omschrijving op de website was duidelijk. Nadat we een keuze hadden gemaakt en de bestelling geplaatst werd de fiets snel geleverd. Montage was appeltje-eitje. Top kwaliteit. Blije opa en oma en kleindochter.

Week geleden fiets besteld. Zou er de volgende dag zijn. Bijna week later nog geen fiets. Gemaild en dezelfde dag is de fiets nog bezorgd. Heel fijn.

snelle levering netjes verpakt

Snelle levering en mooie fiets

De fiets is snel geleverd. Door de goede verpakking, was er ook niets beschadigd aan de fiets. Er hoefde nog maar een paar onderdelen bevestigd te worden, dat was prima te doen. Onze dochter fietste zo op de fiets weg.

Geen aanrader voor snelle levering

Netjes te woord gestaan, alleen geen levering binnen 24 uur ook geen 48 uur zelfs geen 72 uur dus geen juiste informatie op de site. Wel geld terug gekregen.

erg goed

Hij doet het goed en ben er blij mee.

Prima me kleindochter is er reuze blij mee

Mooie degelijke fiets

Het is een mooie degelijke fiets, alleen jammer dat er geen beschrijving bij zit hoe de fiets in elkaar gezet moet worden.

Snelle levering. Mooie fiets.

De fiets voldoet aan de verwachtingen. Onze dochter is er heel blij mee.

Prima spullen goede prijs snel geleverd. Zeker een aanrader

Past op elke fiets door de diverse beugeltjes

Alleen een opmerking: Misschien is t handig om een beschrijving bij de fiets te doen hoe je m in elkaar zet. Dit zou voor mij als leek fijn zijn.

Goed product, netjes geleverd

Gekozen voor Fietsenopfietsen vanwege de service, maar hier geen gebruik van hoeven maken, want alles werkt zoals verwacht en is netjes geleverd.