Mooie aanbieding en snelle levering!

Leuke fietsen snelle levering

Leuke kinderfiets gekocht, is ook snel geleverd. Alleen bij het in elkaar zetten zagen we wel dat de achterkant van de fiets behoorlijk scheef is helaas.

Super goede service!

De service is fantastisch, ik had toevallig net een pech gevalletje met mijn bestelling. Kan gebeuren. Maar het is direct super snel en top opgelost, zonder gedoe. Top service!

super slecht

Fiets een jaar geleden besteld en nu al vn binnenuit roesten,banden overal droogtescheuren( alsof ze er al 10 jaar onderzitten). service tuurlijk niet. zij doen niks. Zeker nooit meer daar ook mar iets bestellen!!!!

Beste Bennie, Bedankt voor je email. We begrijpen dat het heel vervelend is zodra je problemen ervaart met de fiets. Echter zit er enkel op het frame van de fiets garantie omdat dit fouten kan bevatten vanuit de productie. Dit houdt in dat je bij ons garantie op kan vragen zodra de de crank of bijvoorbeeld het frame van de fiets defecten vertoont. Lopende onderdelen zoals de banden bijvoorbeeld, bevatten geen garantie. Dit omdat schade aan de banden voorkomen kunnen worden en gebeuren door het gebruik van de fiets. We hopen hierin op je begrip. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen of vragen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team FietsenOpFietsen

Snelle levering in 2 dagen;-)

Heeft tenminste voorraad en mijn zoontje had in 2 dagen nieuwe fiets die goed van kwaliteit is. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

nooit hier fiets bestel

*** bedrijf bestel nooit een fiets hier aub slechte service

mooie fiets

wel een beetje lastig in elkaar zetten zonder goede handleiding. Ik hoop dat alles goed vast zit!

Gewoon goed en netjes !!!!

Een heel mooi kinderfietsje. Eenvoudig en snel in elkaar te zetten.

Zeer snelle levering

Snelle levering. Mooie kinderfiets

Top service!

Na de aankoop van een loopfiets, bleken de banden niet helemaal lekker te zijn. Na contact met de klantenservice mochten we de fiets kosteloos retourneren en kregen we een nieuwe opgestuurd. Dit was allemaal binnen een paar dagen geregeld. Heel, heel fijn!

Vlotte bezorging

Goede prijs/kwaliteit verhouding g. Vlotte bezorging. Aanraarder.

Kwaliteit product voor een goede prijs

Overzichtelijke site voor een juiste en snelle keuze. De afdekhoes fiets, uitstekend te gebruiken over een Tomos, was snel geleverd en van prima kwaliteit.

Leuke fiets

Leuke fiets. Na wat enige aanpassingen en contact met de klantenservice is het een prima fiets.

Slecht!

Na 1 jaar en 3 maanden nog steeds geen nieuw rekje ontvangen. Corona was steeds de schuldige maar ondertussen na zolang geloof ik er niks meer van! Ik ga andere stappen ondernemen. Ben het wachten nu zat.

Kan beter

Apparaat is licht en heeft de nijging weg te glijden.

Beste Fr, Bedankt voor je review. Indien de ondergrond glad of zacht is, kan het helaas voorkomen dat het artikel verschuift. Gelukkig is dit makkelijk op te lossen door een antislip mat onder het artikel te leggen. Mochten hier nog vragen over zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Fietsenopfietsen

waardeloos

Helemaal met rem uit montfoort eens!! Wij hebben een soort gelijk meegemaakt. Dan vinden ze ook nog eens dat ze het goed hebben afgehandeld. Laten ze snoepjes verkopen bij de milo of putjes schepper worden want de goede service gaat nergens over!!!! Wij hebben nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt met een aankoop op internet. Fietsenopfietsen.nl: schaam jullie!!

Beste Lidia, We vinden het erg jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Op 08-02-2022 heb je ons een email gestuurd omdat je problemen ervaart met de fiets. Echter heb je de bestelling in december geplaatst waardoor de fiets al twee maanden in je bezit is. Sommige kwesties zoals bijvoorbeeld schade op de fiets, dienen binnen 14 dagen gemeld te worden. Zodra dit later gemeld wordt, kan de kwestie helaas niet meer onder garantie vallen omdat het dan gebruikersschade kan zijn. We hopen hierin op je begrip. Om te voorkomen dat dit gebeurt, sturen wij daarom altijd na een aantal dagen een mail om te vragen of de klant tevreden is met de aankoop. Op deze mail hebben wij nooit een reactie ontvangen. Daarnaast is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met ons via de chat of telefoon. voor beide middelen zijn wij bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 13:00 en 14:00 tot 17:00. Hierdoor vinden wij dat er voldoende mogelijkheden zijn geweest om je de kans te geven dit aan ons te melden voordat de garantie kwam te vervallen. Indien je hier nog vragen over hebt, vernemen wij dit graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Goede kwaliteit. Goede prijs

Leuke fiets snel in huis en een goede prijs

Goede prijs

Snel geleverd en mooie prijzen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en eenvoudig samen te stellen

Na twee weken diverse dingen afgebroken bij normaal gebruik

De fiets op zich was fantastisch, voldeed met het mandje en het poppenstoeltje helemaal aan dochters verwachtingen. Levering was snel en goed. De kwaliteit van de fiets zijn we alleen niet zo heel erg over te spreken. Na 2 dagen brak de schroef van het stoeltje plotseling tijdens het fietsen af, en na 2 weken belandde het onderste gedeelte van het standaard in eens op de grond. Dus tevreden over de levering van Fietsen op Fietsen, over de kwaliteit van de fiets een stuk minder.

Beste Astrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je problemen ervaart met het fietsje en dat er onderdelen kapot zijn gegaan. Sorry hiervoor :( We hebben op 01-02-2022 een email naar je verzonden om je te helpen en een garantieverzoek in te dienen voor je. Echter hebben wij hier helaas geen reactie meer op gehad waardoor we je niet verder hebben kunnen helpen. Dit vinden we uiteraard erg jammer! Indien we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Super snel en goed

Bestelde een kinderfiets en ie kwam de dag erna al binnen. Werd keurig op de hoogte gehouden via de mail wanneer hij kwam. Fiets zat goed ingepakt. Was super makkelijk in elkaar zetten. Dikke aanrader deze webwinkel.

Mooie meisjesfiets

Alles klopte en super snel geleverd.

Zeer goede ervaring

Bestellen ging eenvoudig. Fiets werd op tijd bezorgd en was gemakkelijk te monteren.