Alles was goed

Waar voor je geld, snelle service!

Fiets voor mijn dochter aangeschaft! Volgende dag werd hij al geleverd. Even de trappers, het stuur, poppenzitje en mandje erop monteren en hoppa! Klaar voor gebruik! Kwaliteit van de fiets is ook prima!

Snelle levering, goed verpakt . Ik heb hem nog in de doos zitten omdat ze in mei jarig is . Maar zover ik het kan beoordelen is het een hele mooie fiets !

Snelle levering goede service

Het is de eerst keer dat ik bij hun een fiets heb besteld. Betrouwbaar, ze leveren snel en geven een goede service

Ik raad deze winkel aan

Ik heb een kinderfiets besteld, ik ben zeer tevreden met deze aankoop. + levering was de volgende dag.

Super blij meisje “ Grote Zus”

Prachtige fiets en goed geholpen met het voortraject tot aanschaf. Was ook goed in elkaar te zetten als je niet onwijs handig ben. Ze heeft de fiets gekregen toen haar baby broertje geboren is en ze grote zus werd. Prachtig en ze was zo blij met de slingers eraan het zitje erop voor haar baby en het mandje voor een boodschapje en de kleur en de hartjes enzv…. Dus al met al een top fietsje…. Ik gun dat alle meisjes zo n mooi fietsje.

Snelle en goede levering

Leuke kinderfiets gekocht voor mijn kleindochter snel en netjes geleverd en mijn kleindochter is heel blij met haar nieuwe prinsessen fiets. Opa

family holiday

I am very happy living in this apartment, it’s very cozy, like home, there is a kitchen, it’s clean, the room is perfect for a family holiday, the most important thing is always read the instructions and description, everything is indicated,

Mooi fietsje en makkelijk te monteren. Alleen miste we maar schroeven voor het mandje. Mijn dochtertje is heel blij mee

Fiets kwam op tijd binnen en ziet er prima uit

Heel erg blij met deze keuze

Beste, Nadat wij persoonlijk een bezoek in de winkel hebben gebracht waren we na de positieve inzet van de winkelmedewerker om moeite te doen om een fiets uit de voorraad te halen voor ons, over de streep getrokken. We besloten na een keurige uitleg over de 2e hands fietsen om tot de aankoop van 2 stella vicenza fietsen over te gaan. Keurig thuis geleverd, en zoals verwacht slechts zeer lichte gebruikssporen, maar dat was er keurig bij verteld. Wij zijn ontzettend blij dat we deze fietsen hebben gekocht, en op deze manier bijdrage aan een duurzame recycling van elektrische fietsen. E-bike Beverwaard: dankjewel !

Fijne fiets voor prima prijs

Fijne fiets voor een prima prijs. Handleiding met plaatjes zou het iets makkelijker maken. Maar verder goed te doen. Levering was laat door vervoersbedrijf maar ze zijn er netjes voor ons achteraan gegaan, top!

Mooie, stoere fiets, van stevig materiaal. Eenvoudig in elkaar te zetten. Goed verpakt!

Hebben nog gechat met jullie bedrijf, kregen snel reactie. Naar tevredenheid opgelost.

Betaalbaar voor een goed product

Slechte fiets, slechte service

Een 14 inch kinderfietsje van bijna 12 kg is echt veel te zwaar voor een 3 jarige. Ter vergelijk: mijn eigen stadsfiets weegt 18 kg. Chat was dagen onbereikbaar. Mailcontact voelde erg stug.

Prima apparaat

Mijn man fietst nu iedere dag een poosje op dit apparaat .

Goed bedrijf, tevreden over de retour afhandeling

Mijn man had achteraf spijt, we hebben het netjes retour gestuurd en binnen 2 dagen hadden we ons geld al weer terug op onze rekening.

Super mooi product

Heel blij mee

Super geholpen door de snelle en kundige klantenservice.

snelle levering en goed bruikbaar om twee grote fietsen af te dekken.

De hoes is snel en eenvoudig over twee grote fietsen te plaatsen.

Heel goed. Snel antwoord op je vragen.

Wat we alleen miste dat was een beschrijving van de fiets hoe je hem precies in elkaar moest zetten.

super leuke kinderfiets

snelle service, ziet er precies zo uit als op de website. prima fiets om te leren fietsen! prijs is top.

Prima geregeld.

Eenvoudig bestellen op de overzichtelijke website. Snelle verwerking en volgende dag in huis. Prima product voor een passende prijs. Succes.

Voordelig, snelle levering, goede kwaliteit

Leuke fietsen voor een goede prijs. Snelle levering.

Krijg geen contact

Erg jammer moet heel lang op mijn bestelling wachten... nog steeds niet binnen. Daarnaast geprobeerd contact op te nemen via de mail met de vraag om uitleg en status bestelling. Krijg gewoon geen reactie.