AWFUL SERVICE WORST EXPERIENCE EVER

Worst experience I have ever had. They messed up my shipping address, wherefore the bike has not been delivered. Instead of arranging the new shipping as soon as possible they did not reply to my messages over for 5 days. And then they did not offer something to make up for my trouble of me staying at home to accept a package that never came to my door, instead, they told me they can't do anything. The best part comes now. Therefore, I requested a refund for a product that I never received. The shop does not come forward at all, rejects my request and lets a bike be shipped 14 days later. In the meantime, I obviously needed to get a new bike already. I told them I don't need a bike that again has not been delivered to my place but this time to a random pickup point. And again they do not make up for THEIR MISTAKE and refund and make sure they receive the package again. Instead, they have the audacity of wishing me fun with a product I do not need anymore. AWFUL SERVICE!

Slechte service

We zijn nu 10 dagen verder en heb de bestelde fiets nog steeds niet binnen. DHL heeft het pakket ergens in een depot vergeten in te laden. Na meerdere gesprekken met zowel DHL als de klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels staat er in de track en trace dat mijn pakket geleverd is. Maar niets daarvan is waar geen briefje in de brievenbus dat DHL geweest is of ergens anders geleverd heeft, De klantenservice ik zal geen naam noemen was totaal niet meedenkend ik moet het maar bij buren gaan vragen. Zij kunnen er niets aan doen dat het pakket niet geleverd is. Het feit dat ik al twee en halve dag vrij heb genomen van mijn werk moet ik maar voor lief nemen, mijn zoon zit al langer dan een week zonder fiets en moet nu naar school lopen. Nu werk ik zelf ook op klanten service en probeer uit te leggen dat er wel degelijk mogelijkheden zijn aangezien wij ook met DHL werken. Maar nee dat is volgens hun heel anders en niet hetzelfde. De persoon aan de lijn ging heel erg in discussie, dit is niet wat ik van een goede klanten service verwacht. Heel teleurstellend. Dus op zoek naar mijn pakket

Top kwaliteit

Ben echt blij mee top kwaliteit goeie service Zo zeker weer hier kopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Savonds 2100 uur een fiets besteld de volgende dag 1100 uur in huis. Heel goed verpakt ­čĹŹ

heel goed.

knappe fiets voor weinig .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, simpele handleiding en goeie prijs.

Goed verpakt en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

'S avonds besteld volgende morgen bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie degelijke fiets en snel geleverd, alleen de instructiefilm mag wat duidelijker. Meneer is slecht verstaanbaar en zijn handen zitten vaak voor wat hij is aan het doen zodat ik niet goed zie wat ik moet doen. Voor een leek is dat best lastig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tevreden (ook met de klachtafhandeling)

In mijn beleving weet je pas wat je aan een organisatie hebt als het fout gaat. Enige tijd geleden een fietsje gekocht voor mijn dochtertje van 2. Fiets is netjes en op tijd bezorgd. Helaas was het zadel beschadigd (in de verpakking). Dit is netjes opgelost door een nieuw zadel toe te sturen, klasse! Wel 1 tip voor de klantenservice: Hou de communicatie natuurlijker. Het lijkt wel of er letterlijk geplakt en knipt was uit een klachtenscript (vooral omdat dezelfde zin 2x werd gebruikt).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie Snelle verzending Duidelijke informatie Goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik bestelde een hoverboard en binnen een mum van tijd had ik deze in huis en kon ik mijn zoon blij maken op zijn verjaardag!

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes en snel geleverd - dus 10 punten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fiets was niet goed er moet nu lang op het onderdeel gewacht worden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De verpakking kan kleiner . Nu een vrij grote doos met veel opvulling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd. Mooie doos. Met 5 minuten afgemonteerd en het is een mooie fiets precies zoals verwacht. Tot de volgende bestelling. Vrg carpe diem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Fietsenopfietsen.nl

Filter op Taal