Mooi

Netjes geleverd

Mooie fiets. Snel geleverd

Zeer mooie fiets voldoet aan onze verwachtingen. Werd keurig volgens afspraak, goed verpakt, op tijd geleverd. Duidelijke beschrijving erbij.

Solide kinderfiets.

De fiets werd op tijd bezorgd en voldoet aan de verwachtingen.

Mooi fijne fiets

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Complete fiets.

Fijne service

De fiets helemaal gemonteerd was nog prettiger geweest :-)

Uitgebreid assortiment, leuke acties en top service!

Ik ben erg blij met de prijzen, het assortiment en de service van fietsenopfietsen.nl.

Bij het afmonteren van de fiets bleek een reflector gebroken te zijn. Mail gestuurd en netjes opgelost. De nieuwe reflector is inmiddels binnen.

Goede service, prachtige fiets

Fiets zoals omschreven, netjes verpakt, goed te monteren, snelle bezorging. En een hele gelukkige dochter!

Ik heb een heleboel negatieve reviews over fietsen op fietsen gelezen maar kan mij niet daar niet in vinden Ik had heb een fiets voor mijn vrouw gekocht maar deze bleek te hoog voor haar Ik heb toen contact opgenomen en werd zeer vriendelijk te woord gestaan Ik heb de fiets geretourneerd en had na een paar dagen mijn geld weer terug ontvangen Prima service hoor

Prettige communicatie omtrent de levering

Prettige communicatie omtrent de levering ondanks de bezorgprobleempjes

Super kinderfiets!

Goede en snelle levering, Kinderfiets is fantastisch!

Rap verzonden en vot servies

Super snelle levering. Top

Prima bedrijf met veel keuze en snelle levering

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en altijd bereid om te helpen. Fiets in zeer goede staat.

Ik neem het risico niet meer

Ik kocht een fiets Popal Omafiets N3 22 inch. De levering was snel (evenwel zonder track & trace of verwittiging, stond het ding voor de deur). De levering was compleet, en had enkel een foute standaard (of "pikkel"). Deze was veel te klein (6cm om exact te zijn). De fiets kan hier nooit op blijven staan. Die valt om als je dit probeert. Toen ik dit meldde, kwam ik in contact met de klantendienst van FietsenOpFietsen Uiteraard geloofden ze me niet op mijn woord. Ik stuurde daarop een aantal duidelijke, niet mis te verstane foto's, met een duidelijke uitleg. Ze vroegen om het me nog eens op te sturen, wat ik dan ook deed. En daarna vroegen ze me om nog eens bijkomende foto's te maken... Er moest wel erg veel bewijsmateriaal aangevoerd worden alvorens men het eenvoudig en duidelijk probleem wou aannemen. Dat zorgt voor veel rompslomp, en dat voor zoiets eenvoudig. Nu heeft men een alternatief opgestuurd dat wel geschikt zou zijn voor de geleverde fiets. Ik moet die nog ontvangen, maar ik hoop dat het hiermee dan opgelost is. Verder was mijn ervaring wel dat de klantendienst telkens vrij snel reageerde. Na het lezen van een aantal reviews hier en bij Trustpilot, begrijp ik wel dat ik geluk gehad heb. Een pikkel is bovendien niet essentieel voor de fiets, dus het zou voor mij nog niet zo erg geweest zijn, mocht het fout afgelopen zijn. Bestellen via FietsenOpFietsen doe ik alvast niet meer. Het is me een te groot risico.

Lange leveringstermijn

Snel contact

Fantastisch !

Snelle levering , bijna helemaal gemonteerd. Hoefde er zelf weinig aan te doen, perfect !

Snelle service, mooi aanbod!

Goed aanbod en snelle service. Mooie fiets voor mijn dochter gekocht en makkelijke instructie

Alles prima

Degelijk verpakt, het hangslot erbij, en toen ik een vraagje had over de montage prettig mailcontact gehad en antwoord gekregen.

Topservice

Middag ervoor besteld, volgende dag al in huis! De perfecte verrassing voor de jarige prinses

verschrikkelijk

Mijn fiets is geleverd met een defecte voorrem. Na het verzenden van meerdere e-mails met duidelijk bewijs, bleven ze me vertellen dat het niet kapot was en dat ik hem gewoon moest afstellen (foto's wezen duidelijk op een kapotte veer). Na meer dan een maand heen en weer gemaild te hebben, ging ik naar een fietsenwinkel en ze ondersteunden mijn bevindingen en schreven het neer op een factuur. Nadien betwistten ze nog steeds mijn bewering dat het kapot was en zelfs als het kapot was, was het de fout van de fabrikant en niet die van hen. Ik stuurde hen mijn factuur van 25EUR (ja, dat was alles) waarvan ze 1,25EUR aanboden te betalen. Dit bedrijf is een complete grap en niemand zou bij hen moeten kopen.

Niet geleverd, na eigen contact top opgelodt

De bestelde fiets kon niet geleverd worden, kreeg alleen het slot welke in combineer gekocht was. Na contact van mijn kant bleek dat de fiets niet meer op voorraad was en werd er een goed alternatief aanbod geboden (geld terug kon ook). De verdere afhandeling verliep top.

snel en goede service

Slechte service, matig product

Fiets is afgeleverd met een kapotte naaf. Aangezien ik dit niet middels een video kon bewijzen krijg ik geen tegemoetkoming. Daarnaast valt de kwaliteit van de fiets als geheel mij tegen.

Beste Ernst, Wat jammer om te lezen dat je problemen hebt ervaren met de fiets! In het contact met onze klantenservice zie ik terug dat je ervoor hebt gekozen om geen garantieaanvraag te doen, maar om het defect zelf op te lossen. Wanneer je een probleem ervaart met de fiets dan vragen wij de klant om contact met ons op te nemen samen met beeldmateriaal van het defect. Aan de hand van een garantieaanvraag kunnen wij vervolgens samen naar een passende oplossing kijken. Wanneer een klant enkel mailt voor restitutie van een x bedrag zonder aantoonbaar defect kunnen wij dit helaas niet als een garantieverzoek verwerken. Daarop adviseer ik je in de toekomst eerst contact met ons op te nemen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Madelon Team FietsenopFietsen

De fiets is super snel geleverd, het enige jammere is dat er al roest plekjes op zitten. Hier hebben we samen contact over gehad en we zijn tot een goed een goede oplossing samen gekomen. En onze dochter is super blij met haar roze fietsje