Filters

8

Niet geleverd, na eigen contact top opgelodt

De bestelde fiets kon niet geleverd worden, kreeg alleen het slot welke in combineer gekocht was. Na contact van mijn kant bleek dat de fiets niet meer op voorraad was en werd er een goed alternatief aanbod geboden (geld terug kon ook). De verdere afhandeling verliep top.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en goede service

goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte service, matig product

Fiets is afgeleverd met een kapotte naaf. Aangezien ik dit niet middels een video kon bewijzen krijg ik geen tegemoetkoming. Daarnaast valt de kwaliteit van de fiets als geheel mij tegen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ernst, Wat jammer om te lezen dat je problemen hebt ervaren met de fiets! In het contact met onze klantenservice zie ik terug dat je ervoor hebt gekozen om geen garantieaanvraag te doen, maar om het defect zelf op te lossen. Wanneer je een probleem ervaart met de fiets dan vragen wij de klant om contact met ons op te nemen samen met beeldmateriaal van het defect. Aan de hand van een garantieaanvraag kunnen wij vervolgens samen naar een passende oplossing kijken. Wanneer een klant enkel mailt voor restitutie van een x bedrag zonder aantoonbaar defect kunnen wij dit helaas niet als een garantieverzoek verwerken. Daarop adviseer ik je in de toekomst eerst contact met ons op te nemen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Madelon Team FietsenopFietsen

8

Snelle levering

De fiets is super snel geleverd, het enige jammere is dat er al roest plekjes op zitten. Hier hebben we samen contact over gehad en we zijn tot een goed een goede oplossing samen gekomen. En onze dochter is super blij met haar roze fietsje

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snelle levering en keurig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

degelijk fietsje ,

Een mooi degelijk fietsje waar ze met plezier op fietst

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Makkelijk te bestellen, snelle levering en heel makkelijk af te monteren... kleindochter is superblij met dr nieuwe fiets...

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Normaal gesproken houd ik er niet van om social media voor dit soort dingen te gebruiken, maar nu vind ik het een gepaste manier om onze frustratie te uiten. Afgelopen week hebben wij een nieuwe fiets gekocht voor onze dochter bij fietsenopfietsen.nl Geen pakje boter zoals jullie allen zullen weten.... Na een 'doe het zelf' pakket binnen te hebben gekregen blijkt dat de linkertrapper niet goed te bevestigen is door een kapot schroefdraad. Uiteraard stuur ik een mail naar fietsenopfietsen.nl met de vraag of dat het mogelijk is een nieuwe trapper te ontvangen, zodat onze dochter van haar nieuwe fiets kan genieten! Het antwoord hierop is NEE! Ik stond echt perplex! Hoezo niet? Volgens fietsenopfietsen.nl valt dit niet binnen de garantie omdat we het naar alle waarschijnlijkheid zelf kapot hebben gemaakt tijdens het in elkaar zetten van het bouwpakket. Ik vind het onwijs knap dat zij dat vanaf een foto kunnen beoordelen! Het feit dat er niet wordt meegewerkt en wij door worden gestuurd naar de plaatselijke fietsenmaker vind ik ronduit schandalig en alles behalve klantvriendelijk! Kijk dus uit met het kopen van een nieuwe fiets bij fietsenopfietsen.nl!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rowenna, Dankjewel voor je review. Ik heb je contact met onze klantenservice er bij gepakt en ik zie dat zij om beeldmateriaal hebben gevraagd zodat we mee kunnen kijken. Helaas wil je dit ons niet sturen. Zou je dit alsnog naar ons kunnen sturen? Dankjewel alvast. Met vriendelijke groet, Lobke van Team FietsenOpFietsen

10

Helemaal top!

Ik had een fiets besteld voor mijn man. Volgende dag keurig geleverd :) Duidelijk handleiding in de mail. We kwamen met 1 onderdeel er niet helemaal uit maar via de chat op de website ben ik goed geholpen. Ik bestel hier zeker opnieuw

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering en product ook volgens verwachting

als heel positief ervaren, ook in deze tijd met alle corona perikelen

  • Aanbevelen? Ja
2

Incompetent bedrijf

Geen montageboek bij je fiets, montage boek online wat niet eens specifiek voor die fiets is klopt niet. Geeft bv aan imbussleutel aan van 6mm, net weer niet op voorraad gehaald, blijkt die te groot te zijn. Echt slechte service, eerste en laatste keer dat ik hier bestel, had nog twee leuke fietsen gezien voor me vrouw en dochter maar met deze dropshipservice laat ik dat lekker zitten. Zelfs een ikea met hun bouwpakketten geef tenminste correcte inbussleutels erbij.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jordi, Dankjewel voor je bestelling en je review. Wat jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent. De handleiding van de fiets hebben we je toegezonden in de bevestigingsmail. Heb je deze wellicht over het hoofd gezien? We zien verder helaas ook geen contact met onze klantenservice terug. Om je alsnog op weg te helpen heeft onze klantenservice nog contact met je gezocht. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, zou je hier dan op kunnen reageren? :) We helpen je graag verder, hier zijn we natuurlijk voor. We horen het graag. met vriendelijke groet, Lobke van team FietsenOpFietsen

5

De fietsen waren beschadigd en handleidingen waren onduidelijk - schroeven misten

Beide (dames en heren) fiets waren beschadigd bij aankomst. De handleiding was lastig voor iemand die nooit eerder een fiets in elkaar heeft gezet en voor de herenfiets was er geen handleiding (online gevonden en ook onduidelijk). Verder misten er bij de herenfiets alle schroeven om de voor-bagagedrager vast te zetten. Ben blij met de fiets, maar als ik wist dat het er op deze manier aan toe zou gaan, had ik het liever rijklaar in een winkel gekocht. De kratjes en sloten (tegelijkertijd besteld en een dag eerder ontvangen dan de fietsen) waren wel prima geleverd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Faye, Dankjewel voor je bestelling en je review. Wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent. Ik zie dat er nog geen contact was met onze klantenservice dus dat wij naar aanleiding van je review alsnog contact met je hebben gezocht. Je had zelf al de missende onderdelen bij een bouwmarkt gehaald. Mocht je ons alsnog de foto's kunnen sturen van de schade dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. De fietsen zouden natuurlijk niet in zo een staat geleverd moeten worden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lobke van team FietsenOpFietsen

9

Vlotte bestelling

Prettige website, snelle afhandeling en levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snelle en correcte service. Meedenkende in oplossen van problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles vlg afspraak gegaan..

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

duidelijke internetsite, makkelijk te bestellen. prima levering. binnen genoemde termijn werd fiets bezorgd. goed verpakt zodat beschadiging niet tot nauwelijks door vervoer/bezorging kan komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super cute

Cute and good quality

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service na verlate levering

Nadat onze bestelling niet geleverd werd hebben wij contact opgenomen. Erg vriendelijk te woord gestaan, waarna ik via e-mail duidelijk op de hoogte ben gehouden. Fiets is alsnog iets later dan gepland geleverd. De

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, mooie fiets

Voor mijn dochter een fiets besteld bij jullie. De prijs was prima, het afleveren helemaal top en het in elkaar zetten van de fiets was goed te doen. Mijn dochter is helemaal blij ermee! Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie prijs en snel geleverd!

Fiets voor mijn dochter besteld. Ze is er heel blij mee. Snel geleverd dus top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie fiets en snelle levering

+ Leuke fiets + snelle levering + duidelijke handleiding

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goede service

Fiets besteld voor onze dochter. Volgende dag werd de fiets al geleverd. Gemakkelijk te monteren. Mooie fiets.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen garantie

Ketting gebroken binnen een jaar. Geen garantie, waardeloos. Je hoort gewoon 2 jaar garantie te hebben volgens de wet en tot een bepaald kms

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Manon, Dankjewel voor je review met feedback. Ik heb je contact met onze klantenservice er even bij gepakt en ik zie dat we je een compensatie hebben geboden waarmee je de ketting kan laten vervangen bij een fietsenmaker. We gaan er vanuit dat je probleem hiermee alsnog is opgelost :) Laat je het ons weten als je nog vragen hebt? Met vriendelijke groet, Lobke van team FietsenOpFietsen

9

Snelle reactie en super service

Levering gebeurt snel en als er iets is wordt er snel, vriendelijk en oplossingsgericht geantwoord. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette webshop met breed aanbod

Helaas was mijn fiets niet goed geleverd en beschadigd. De mensen bij de klantenservice hebben mij uitstekend geholpen en de fiets is opgehaald en gecrediteerd binnen een nette tijd. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd