Supper

Snel levering, goed verpakt en een mooi prijs. Het monteren van de fiets verliep vlotjes. Wij zijn zeer te spreken en onze kleindochter nog meer.

Voldoet aan de verwachtingen

Maakt het waar

Vandaag besteld morgen in huis klopte helemaal

Perfect! Snelle levering!

Snelle levering, goed verpakt en een top fietsje

Ik stond verbaasd hoe snel het fietsje geleverd werd. Het was heel leuk, mooi en degelijk. We hebben zeker geen klachten.

Zeer slecht

Incomplete fiets Verkeerde onderdelen Nageleverde onderdelen niet origineel Slechte service Alles wordt afgeschoven op leverancier Nemen geen verantwoordelijkheid Zelfs bagagedrager zat verkeerd op de fiets

Drama bedrijf

De leuke fiets voor mijn dochter is prachtig en ze was er hel blij mee. Tot bleek dat er een trapper stuk was… We wachten nu al weken tot Fietsenopfietsen het hersteld. Ondanks de toezeggingen om het op te lossen is de fiets nog steeds onbruikbaar. Een hele fiets kunnen ze binnen 24 uur leveren, maar een trapper nasturen daar gaan 4 weken overheen. Dank dat het grote verjaardagscadeau van mijn dochter haar alleen verdriet brengt!

Snelle levering, goed product, makkelijk te monteren

Snelle levering en compleet. Mooie fiets voor niet te duur.

Snelle levering en compleet. Mooie fiets voor niet te duur.

prettig

ik heb de fiets nodig voor dagelijkse beweging achter mijn buro en dat werkt goed

Alles prima

Op tijd, goed product

Excellent!!

Excellent !!!

Nice bike

Very nice bike, fast delivery, perfect for my 3,5 year daughter, she loves the bike

Prima Fiets, prima prijs!

Netjes, goed verpakt en onbeschadigd geleverd. Handige instructievideo(‘s)voor de minder ervaren ‘fietsenmaker’.

Makkelijk bestellen, simpel betalen, snel geleverd. Goede kwaliteit.

Helaas was mijn bestelling niet compleet

helaas niet compleet geleverd,even contact gezocht en de dag erna prima geleverd en beide keren goed verpakt en geen extra kosten Topservice

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld en snel in huis ,netjes verpakt en gemakkelijk in elkaar de zetten weinig montage

Hele mooie fiets

Hele mooie fiets voor de verjaardag van mijn dochter, snel geleverd!

Uitstelkende webwinkel

Uitstekende webwinkel met een ruim assortiment tegen betaalbare prijzen. Tezamen met een snelle levering maakt dat ik de webshop van harte aan beveel.

Fiets ontvangen met de verkeerde maat tappers. Ventielen/binnenband stuk.

Ik probeer in contact te komen met Fietsenopfietsen maar ze weigeren mails te beantwoorden. Zeer ontevreden met Fietsenopfietsen. Ik heb nog niet kunnen fietsen op mijn fiets.

netjes

Fiets bestelt en netjes de volgende dag al geleverd. Erg tevreden over.

Goede Klantenservice, maar daar is alles mee gezegd.

Een bestelling gedaan voor een Oma fiets, en een slot. Deze zou bezorgd worden 2 dagen later, helemaal perfect. Tot mijn verrassing werd alleen het slot bezorgd en moest ik zelf contact opnemen via de website en tot een grotere verrassing vernemen dat de fiets dat ik had besteld niet op voorraad was. Niet alleen kon ik iets bestellen wat NIET op voorraad was, maar ook moest ik daar zelf achter komen en werd er geen contact gezocht door dit bedrijf na mijn bestelling om mij dit te laten weten. Gelukkig was de medewerkster met wie ik sprak erg behulpzaam en zorgde ervoor dat mijn geld een paar dagen later weer werd geretourneerd. (Frappante is wel dat de betreffende fiets op dit moment nog steeds op de website staat als "beschikbaar") 5 sterren voor de aardige dame die mij heeft geholpen, 0 sterren voor het bedrijf zelf.

Stevige fiets

Snel geleverd, duidelijke handleiding, compleet. Wel iets beschadigd, dus met meer voorzichtigheid vervoeren.

Weer een prachtige aankoop met goede service

Wederom een prachtige fiets mogen kopen bij fietsopfietsen.nl. mooie degelijke kwaliteit voor een goede prijs. Snelle en correcte levering. Heel goed verpakt. Enige aandachtspuntje wat ik kan geven is dat er nu standaard weer zijwielen bij zaten. Als je dit als optie van deze fiets kan kiezen is het mooi. Maar nu heb ik een setje zijwielen die nooit gebruikt zullen gaan worden. Zonde.