Alles keurig netjes en tijdig geleverd

Volledig tevreden Niks op aan te merken

top ,lekker ruim voor 2 fietsen, aan te bevelen.

staat boven in 1 zin.

Snel en goed geregeld gewoon super

Haden de onderdelen niet compleet snel en goed geregeld super service

İk ben zeer tevreden hele leuke fiets

geweldig heel tevreden kleindochter

Geweldige snelle service

Sjoel Dolly 12 inch besteld binnen 24 uur al bezorgd

Snelle bezorging

Snelle bezorging, fiets makkelijk te monteren en eenmaal klaar een kei leuk fietsje voor onze kleinzoon.

snel en correct

op zondag besteld en reeds op maandag in huis in België

Nette en snelle afhandeling.

Snelle afhandeling van "klacht".

De fiets steek nog in de doos de levering krijgt weinig tot geen punten.

De fiets kan ik weinig over vertellen. Alleen de levering was niet naar behoren.

Goed product, goede prijs, snelle levering

Goed product, de handleiding mag iets duidelijker t.a.v. het monteren van de trappers.

Snelle bezorging en mooie fiets

Mooie fiets voor een schappelijke nieuwprijs, nog even een paar dingen zelf monteren. Wellicht zou een handleiding met afbeeldingen nog handiger zijn. Dochter is erg blij met haar nieuwe fiets (18 inch, 5 jaar).

Snel en goede service

Snelle levering, goedservice en oplossing na beschadiging pakket door bezorger

Uitstekend!

Fietshoes besteld welke de volgende dag geleverd werd. Zeer tevreden ook over het product!

Super mooie fiets

Echt kwaliteit en super snel geleverd. Wij hebben voor onze drie jarige dochter de roze unicorn fiets gekocht met zijwieltjes. Echt top kwaliteit en onze dochter fiets er lekker op tijd. Een dag levertijd en makkelijk in elkaar te zetten.

Netjes

Mooie fiets, snelle levering. Nette reactie vanuit de klantenservice.

Een hele snelle levering

Mijn dochter van 3 is dol op de fiets

Voorband lek

Mooie fiets! Erg blij mee, maar kwamen er helaas al gelijk achter dat de binnenband van de voorband lek was.. Erg jammer

Alles was goed

Waar voor je geld, snelle service!

Fiets voor mijn dochter aangeschaft! Volgende dag werd hij al geleverd. Even de trappers, het stuur, poppenzitje en mandje erop monteren en hoppa! Klaar voor gebruik! Kwaliteit van de fiets is ook prima!

Snelle levering, goed verpakt . Ik heb hem nog in de doos zitten omdat ze in mei jarig is . Maar zover ik het kan beoordelen is het een hele mooie fiets !

Snelle levering goede service

Het is de eerst keer dat ik bij hun een fiets heb besteld. Betrouwbaar, ze leveren snel en geven een goede service

Ik raad deze winkel aan

Ik heb een kinderfiets besteld, ik ben zeer tevreden met deze aankoop. + levering was de volgende dag.

Super blij meisje “ Grote Zus”

Prachtige fiets en goed geholpen met het voortraject tot aanschaf. Was ook goed in elkaar te zetten als je niet onwijs handig ben. Ze heeft de fiets gekregen toen haar baby broertje geboren is en ze grote zus werd. Prachtig en ze was zo blij met de slingers eraan het zitje erop voor haar baby en het mandje voor een boodschapje en de kleur en de hartjes enzv…. Dus al met al een top fietsje…. Ik gun dat alle meisjes zo n mooi fietsje.

Snelle en goede levering

Leuke kinderfiets gekocht voor mijn kleindochter snel en netjes geleverd en mijn kleindochter is heel blij met haar nieuwe prinsessen fiets. Opa

Bedrijfsgegevens

Herengracht 338

1016 CG Amsterdam

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.