Snelle verzending en goede klantenservice

Na aankoop binnen 24 uur geleverd!

Zeer tevreden over mijn bestelling

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en in het bijzonder met de heel snelle levering. Daarom geef ik die hoge score.

Zeer tevreden!

Kinderfiets snel geleverd! Mijn nichtje van 4 is super blij met der unicorn fiets! :)

Mooi fietsje als kadootje voor ons kleinkind hele goede kwaliteit

Was heel goed verpakt alles appart verpakt om niet te beschadigen heel netjes

Goede en snelle service en een perfecte pasvorm, Top aankoop

De pasvorm is perfect zelf met de huif erop.

Geweldig mooie fiets

Het is een super mooie fiets en zit super netjes in de doos verpakt. Zit voor de helft al in elkaar, waardoor het monteren heel makkelijk en snel gaat.

Kwalitatief goede fiets

Bij uitpakken geconstateerd dat het spatbord achter scheef was geboord. Dit is meteen goed opgelost zonder enige discussie. Een zeer goede service dus.

Uitstekende service blij met de duwfiets

Voor de verjaardag van onze kleinzoon Rito duw fiets gekocht. Super blij mee voldoet aan onze verwachtingen. Snelle levering

Waarom krijg ik een beoordeling mail als ik vraag voor een factuur????

Waarom krijg ik een beoordeling mail als ik vraag voor een factuur????

Heel fijn

Mooie fiets

Rijdt heel lekker en is goed van kwaliteit!

Bij mankementen klantenservice onbereikbaar

Ik heb pas een nieuwe fiets gekocht voor mijn dochter. Vanaf het eerste moment maakte de fiets een ratelend geluid, dit werd steeds echter. Contact gezocht met de klantenservice, Joost heeft ons te woord gestaan. Binnen de beloofde tijd reactie en dacht met ons mee. We mochten naar de fietsenmaker. De maker zei dat de naaf kapot was (niet iets wat 'zomaar' gebeurt, echt een mankement vanuit de fabriek). De maker kon de fiets niet repareren omdat het onderdeel niet verkrijgbaar was. Weer gemaild met het verzoek de fiets te ruilen, want er is immers een product met mankement geleverd. En wat dacht je? Radiostilte. Waar ik eerst binnen een aantal uur reactie kreeg, is het nu al dagenlang stil. Er staat geen eens een telefoonnummer op de site. En mijn dochter kan nu niet fietsen op haar mooie nieuwe fiets. Ik hoop toch echt snel een reactie te krijgen zodat ik mijn review nog wat bij kan stellen... want dit is echt geen fijne ervaring :(

Super snelle levering. Mooi degelijk fietsje

Supermooie fiets

Snelle levering, netjes ingepakt. Mijn kleinzoon van 2.5 vindt hem supermooi. Stevige fiets.

Snelle en goede kwaliteit

Belooft de fiets volgende dag thuis, maar pas na 4 dagen gekregen

Fiets is goed zit alleen een deukje in het spatbord

Een goed stevige fiets

Een mooie en van goed kwaliteit , kleindochter is er zeer blij mee !

Dramatisch

Defect aan de trapper. Na invullen contact kregen we meteen terug dat het onze fout is. Verkeerd erop gedraaid was het antwoord. Valt niet onder garantie. Doei! Bij een fietsenmaker geweest. Kon meteen zien dat de draaf verkeerd getapt was. Wat een drama bedrijf en een slechte service. Niet kopen is mijn advies.

mooie fiets ,keurig verpakt

jullie waren het goedkoopste ,alles verder ok

Perfecte prijs voor een goede fiets

Prima prijzen voor kinderfietsen en snelle levering en heel netjes verpakt

Word binnen 1 dag geleverd maar als je het moet retourneren ben je weken bezig

Heel slecht communicatie gaat super langzaam heb een slecht gemonteerde fiets gekregen en de communicatie om het terug te sturen is al 2 weken aan de gang omdat ze continu op een leverancier moeten wachten voor van alles.

Super slechte klantenservice

2 kinderfietsen besteld 1 was goed andere had een fabricagefout. Ze beweren allerlei praktijken over een evt foute montage Klantenservice heeft geen telefoonnummer. Je word geholpen via mail door 10 verschillende mensen Reageren vaak 2 3 dagen niet op je mail. Heeft 1 maand geduurd om het product te retourneren.

Slechte service

Helaas komt Fietsenopfietsen twee van hun beloften niet na: bezorging van fiets was niet op de eerstvolgende werkdag en, bij geconstateerd mankement aan de fiets, reageren zij niet binnen 24u op de mail. Nu, na een week en een herinneringsmail, nog geen reactie. Helaas is deze partij niet telefonisch bereikbaar. Jammer, want fiets ziet er leuk en voor de rest degelijk uit. Dochter kan dus al 2 weken niet op nieuwe fiets fietsen in afwachting van nieuw onderdeel.

Niks ontvangen

Ik vind het belachelijk dat ik niet op de hoogte word gehouden over de fiets die ik heb besteld.... 17 juni besteld nog steeds niet in huis en dan maar zeggen volgende dag in huis, nou echt niet!! Het duurt niet l!ng meer of ik wil mijn geld terug en haal wrl een andere fiets ergens anders!

Herengracht 338

1016 CG Amsterdam