Laden reviews...
Laden reviews...
665 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit reviews blijkt dat levertijden snel zijn en de service betrouwbaar. De fietsen worden als kwalitatief goed gezien voor de prijs en het montageproces is over het algemeen makkelijk. Enkele gevallen van beschadigde verpakking of ontbrekende onderdelen komen voor, maar over het algemeen is de ervaring positief.
Wij hadden een Sjoef fiets besteld voor ons zoontje. Helaas werkte de geveerde voorvork niet. Jammer dat bij de klantenservice wordt gereageerd op basis van wantrouwen en erg vriendelijk kwam het ook niet over . We hadden een heel duidelijk filmpje (op aanvraag van de klantenservice) gemaakt om te laten zien dat de voorvork echt geen millimeter meegaf. Dat was niet voldoende, er moest een beoordeling van een fietsenmaker aan te pas komen én het bewijs hiervan. Rare gang van zaken.. neigt zeer naar ontmoedigingsbeleid. Uiteindelijk is het opgelost maar we hebben er een zure nasmaak aan over gehouden.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Sanne
Lochem
Volgende dag de fiets al binnen. Super service! Er zat geen achterlamp bij en ze hebben me gelijk geholpen , erg netjes.
Beveelt aan
23 June 2026
R
Boxtel
Bestel je een kinderfietsje met een Spiderman helmpje. Wordt het fietsje wel thuis bezorgd maar kun je het helmpje 30 km verder ophalen bij een DHL punt.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Marcel
Wenum Wiesel
Voorop gesteld, de bestelde vouwfiets zag er prachtig uit, keurig geleverd en had ongetwijfeld een lang leven in het vooruitzien. De fiets uit de doos gehaald, het beschermingsmateriaal eraf gehaald, maar bij het verwijderen van het laatste kartonnentje (bij het knikgedeelte) viel er iets naar beneden. Bleek uiteindelijk het hendeltje te zijn om de fiets te borgen (recht te houden). Compleet afgebroken. Melding gemaakt, foto’s opgestuurd en als reactie kregen we : “gaat u maar naar een fietsenmaker toe om te laten repareren. wij vergoeden tot €30”. Toevallig zit hier een fietsenmaker om de hoek en diens reactie was “daar begin ik niet aan”. Leek me ook wel logisch. Opnieuw gemaild met 2 opties retour: “of ik nam genoegen met €30 compensatie of retourneren fiets”. Sorry? €30 compensatie? Waarvoor? De fiets is immers onbruikbaar. En waarom stuur je geen vervangend onderdeel, ik had aangegeven dat het eenvoudig te repareren was. Dat geeft bij mij wel enkele vraagtekens als er een beroep op garantie gedaan moet worden. Dan dus maar retour. Uiteindelijk geld teruggekregen, dus door ons is geen schade geleden. Maar jongens, wat is er nou mis om direct te zeggen “stuur maar terug, we sturen direct een nieuwe”. scheelt een hele hoop ergenis en negatieve energie. En
Beveelt niet aan
19 June 2026
Gea
Tolbert
Voldoende
Beveelt aan
18 June 2026
Nasrin
Rotterdam
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Degelijke fiets met alles op en aan. Vlotte levering
Beveelt aan
18 June 2026
Maarten
Pellenberg
Dit bedrijf komt afspraken na. Binnen korte tijd is de fiets geleverd. Deze komt overeen met onze verwachtingen. Onze zoon geniet erg van zijn nieuwe fiets. Na de levering was de communicatie duidelijk en naar verwachting.
Beveelt aan
18 June 2026
P.J.
Bruinisse
Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten
Beveelt aan
18 June 2026
Mandy Joy
Breda
Super leuke fiets en snelle levering
Beveelt aan
18 June 2026
Nadine
Buchten
Fijn
Beveelt aan
18 June 2026
Linda
Amersfoort
Prima prijs kwaliteit fiets gekregen. Blij mee
Beveelt aan
18 June 2026
patty
Sint anthonis
Goede service ook al kan je niet bellen. Goed contact via de WhatsApp.
Beveelt aan
17 June 2026
Angela
Tiel
makkelijke in en uit te klappen, mooie ontwerp en goed comfort
Beveelt aan
17 June 2026
Helma
Amsterdam
Goed bevallen
Beveelt aan
17 June 2026
Hisham
Wijchen
Mooie fiets en snelle en vriendelijke service
Beveelt aan
17 June 2026
Angelique
Sint Oedenrode
Had leuk geweest als het aangekomen was. Ik krijg steeds te horen dat het door drukte bij post.nl komt. Geen mogelijkheid om te annuleren of iemand hierover te spreken.
Beveelt niet aan
16 June 2026
sylvana
klaaswaal
We hebben een jongensfiets gekocht, die vrijwel direct problemen begon te vertonen. Bij het minste of geringste vliegt de ketting eraf, het achterwiel loopt scheef waardoor deze vastloopt en de remmen lopen vast. Volgens Fietsenopfietsen valt dit (al na 3 maanden na aankoop) niet onder garantie, maar onder “regulier onderhoud” en moet de fietsenmaker dit maar oplossen (zonder compensatie van de kosten). De fiets is inmiddels al bijna vaker bij de fietsenmaker geweest dan dat er zonder problemen op gefietst is, maar Fietsenopfietsen kan “niks doen”.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Denise
Valkenburg
Hele leuke fiets. Grotendeels al gemonteerd alleen nog een een paar kleine dingetjes zelf monteren.
Beveelt aan
15 June 2026
Boaz
Gorredijk
Bestelde een nieuwe fiets. Helaas kwam deze binnen met lekke band. Hiervoor werd in eerste instantie €10 vergoed. Uiteindelijk ,€15. Een andere oplossing hadden ze niet. Terwijl hun mij een fiets opsturen met een lekke band, ik duidelijk aangeeft dit zelf niet te kunnen vervangen en het bij een fietsenmaker moet laten doen wat €30 kost. En nu zelf voor extra kosten op mag draaien! Nooit weer dat ik hier een fiets bestel
Beveelt niet aan
15 June 2026
Roswitha
Hoogeveen
Hele snelle levering en mooie nette fiets! Ons kind is er super blij mee!
Beveelt aan
15 June 2026
Nadine
Elspeet
Heb echt spijt dat ik de fiets van mijn dochter hier heb gekocht! Achterband zit slag in, webshop benaderd, wij moesten de fiets naar een fietsenmaker brengen en kregen één vergoeding tot 25 euro, daar doet de fietsenmaker het niet voor en hij zei ook dag de slag nooit helemaal eruit ging wat betekend dat we de hele wiel moeten vervangen. Dat terug gekoppeld naar fietsopfietsen die gaven aan dat de fiets terug konden opsturen maar het opsturen is meer hoofdpijn dan de wiel zelf laten maken! Al in al het was onze eerste keer maar ook zeker de laatste keer dat we hier iets kopen.
Beveelt niet aan
14 June 2026
N
N
Pakket komt netjes binnen, heel makkelijk de laatste onderdelen in elkaar gezet! Me dochter is er erg blij mee!
Beveelt aan
13 June 2026
Melanie
Alkmaar
Mooie fiets, netjes geleverd! Hopelijk lang plezier van :)
Beveelt aan
13 June 2026
Carola
Uddel
Fiets besteld, volgende dag al binnen. Alles zag er top uit en kind is er heel blij mee!
Beveelt aan
13 June 2026
Cathelijne
Sint Pancras
Na de bestelling van onze fiets hebben we lang moeten wachten en heeft de fiets de verjaardag niet gered. Het product bevat ook schade, dan kon ik hem terugsturen of €15 krijgen. Deze plek is alleen via whatsapp bereikbaar en niet telefonisch…
Beveelt niet aan
12 June 2026
Otto van Zanden
Zaanstad
Beste Otto,
Bedankt voor je feedback.
In je review geef je aan dat je teleurgesteld bent omdat er een vertraging is ontstaan en er daarna ook schade was ontdekt bij de fiets. We kunnen ons dit goed voorstellen. Nogmaals onze excuses hiervoor!
We zien via de mail en whatsapp dat we er uiteindelijk uit zijn gekomen met elkaar. We hopen dan ook dat de fiets verder naar wens is.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Fietsenopfietsen
Zou je dit willen?
Herengracht 338
1016 CG Amsterdam
Branch
Automotive
Specializations
E-bikes, Fietsen
Webshops