Heel slecht

De klantenservice is erg slecht. Geen bevestiging van annuleren, niets.

Prima fietsje

Snelle levering en prima fietsje

Zeer snel binnen

Goed en snel

Eenvoudig via de site bestellen, snel geleverd

Klantenservice onbereikbaar

Klacht ingediend na ontvangst fietsje. Website vermeld binnen 24 uur reactie. Na drie dagen e htef nog geen reactie. Chatten blijkt ook niet te werken, je verzend eigen gewoon weer een mail. Telefoon zijn ze niet te bereiken.

Snelle levering en je word netjes op de hoogte gebracht.

snelle en correcte levering

Alles keurig verzorgt, enige minpuntje is het ontbreken van een handleiding hoe e.e.a. te monteren. Verder een erg leuke fiets voor dit geld.

Hele degelijke hoes.

Nog niet gebruikt maar wel uitgepakt. Goede kwaliteit. Zal ik zeker plezier van hebben.

Kwaliteit 8 / 9

Redelijk tot zeer goed . Volgende dag leveren als besproken was later geworden. Verder alles in orde.

Ziet er goed uit, heb hem mog niet gebruikt.

Ik moet hem nog gaan gebruiken.

Fantastisch leuke fiets voor een mooie prijs

Mijn dochter is helemaal weg van haar nieuwe fiets. Je merkt dat het een goede en stevige fiets is met prima onderdelen en het assembleren is eenvoudig. Over de fiets heb ik geen op of aanmerkingen en zowel mijn dochter als ik zijn er onwijs blij mee. 4 sterren ipv 5 omdat hij naast het huis neergezet is tijdens bezorgen. Dit vond ik in verband met diefstal gevoelig toch wat minder.

Fiets is goed verpakt verstuurd. Miste wel een boutje en de handleiding kan iets duidelijker. Maar voor de rest tevreden.

Kapotte tweederondje

Na 2 weken staat onze fiets nog steeds bij onze fietsenmaker en hij moet nog onderdelen bestellen, een duur 2ekansje van 110 euro + kosten fietsenmaker!!!!!

Prima fiets, lastige montage

Fiets is prima. Montage was nog flinke klus. Ik was er zeker twee uur mee bezig. Ontbrak ook een ringetje voor een boutje, Maar gelukkig had ik er zelf nog een die ook paste. Voor het monteren van de standaard moest ik een grotere inbussleutel aanschaffen, omdat ik deze niet had.

fantastisch

Fiets werd de volgende dag al geleverd. Het is een mooie, degelijke fiets. Nodige materiaal om hem verder in elkaar te stekken zit erbij. Een aanrader!

Beste fiets ooit!

De fiets in prachtig!!! Mijn dochter is dolblij!!!! Zeker aanraden)))) aflevering is zo snel, de volgende dag))))

Heel leuk fietsje voor onze kleinzoon, reed er zo op weg. Fietst de hele dag!!

Slecht

De fiets die ik gekocht heb word het ijzer bloedheet en heb ik me ook verbrand. En het plaatje is al leeg. Ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop. En zal niet snel nog bij jullie bestelen

Heel leuk fietsje dochter vind hem helemaal geweldig nu alleen nog leren fietsen

Keurig voor elkaar

Mooi op tijd geleverd, makkelijk in elkaar te zetten, en onze trotse dochter fietst er prachtig op.los!

Snel besteld en binnen drie werkdagen in huis.

Bestelling ging vrij gemakkelijk. Klantenservice reageerd snel en mijn dochter is ontzettend blij met haar fiets. Zorg wel dat je meteen de goede maat fiets besteld. Hun retourservice vraagt veel tijd en kost je €25.

Super snel

Snel geregeld en makkelijk in elkr te zetten. Mijn kleindochter zal heel blij zijn met haar cadeau.

Prima zijn er tevreden mee

Prima fietsje zeer tevreden mee wordt vol op gebruikt

keurig en op tijd geleverd