Heel leuk fietsje voor onze kleinzoon, reed er zo op weg. Fietst de hele dag!!

Slecht

De fiets die ik gekocht heb word het ijzer bloedheet en heb ik me ook verbrand. En het plaatje is al leeg. Ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop. En zal niet snel nog bij jullie bestelen

Heel leuk fietsje dochter vind hem helemaal geweldig nu alleen nog leren fietsen

Keurig voor elkaar

Mooi op tijd geleverd, makkelijk in elkaar te zetten, en onze trotse dochter fietst er prachtig op.los!

Snel besteld en binnen drie werkdagen in huis.

Bestelling ging vrij gemakkelijk. Klantenservice reageerd snel en mijn dochter is ontzettend blij met haar fiets. Zorg wel dat je meteen de goede maat fiets besteld. Hun retourservice vraagt veel tijd en kost je €25.

Super snel

Snel geregeld en makkelijk in elkr te zetten. Mijn kleindochter zal heel blij zijn met haar cadeau.

Prima zijn er tevreden mee

Prima fietsje zeer tevreden mee wordt vol op gebruikt

keurig en op tijd geleverd

Besteld ,snel geleverd ,en compleet bezorgt

Super mooie kinderfiets We zijn er erg blij mee En erg fijn dat hij op een paar kleine dingetjes na helemaal in mekaar bezorgt is M.v.g Diana

Snel service en goeie peuter fiets.

Leuke fiets, maar miste onderdelen.

Over het algemeen een leuke fiets, mijn dochtertje is er heel blij mee en de fiets is stevig. Wel miste we bij levering de schroeven voor het mandje en bij het willen lager zetten van het zadel draaide de schroef direct kapot. We hadden geen tijd meer om hierover contact op te nemen omdat we hem de avond voor mijn dochters verjaardag in elkaar wilde zetten.

Dag Annabel, Dankjewel voor jouw mail. Als je ons nog beeldmateriaal mailt, kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. Hartelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Top product snelle levering

Mooie prijs voor een leuke kinderfiets

Makkelijke website, snelle levering. Heel tevreden

Brengt mijn herstel dichterbij.

Makkelijk in het gebruik.

Echt top

Besteld golvende dag netjes geleverde wat je nog in elkaar moet zetten wat niet veel is prima te doen. Zelf voor een mama die niet handg is. En ook de foets kwaliteit ook geen brol voor €156 euro degelijke sterke jongens fiets

Na een aantal dagen

Na een aantal dagen wachten de chat gestart via de site waarbij ik het ordernummer moest plaatsen en werd geadviseerd om mail met order nummer te sturen gelijk gedaan volgende dag te horen gekregen dat levering niet mogelijk was en bedrag werd binnen 3 dagen terug gestort De bestelde fiets was voor onze kleinzoon zijn verjaardag op de dag geen fiets maar had dit eigenlijk van jullie eerder willen horen ipv na dagen er zelf om te vragen

Dag Ralph, Zoals aangegeven hadden wij je ook het liefst direct blij gemaakt met een fietsje en balen wij van de situatie. Helaas kwamen wij door een fout binnen de export, er pas na het weekend achter dat de door jou bestelde fiets niet meer op voorraad was. Omdat we het graag op een positieve noot afronden, hebben we je de compensatie aangeboden. Indien je daar gebruik van wil maken, maken we je graag nog blij met een fiets. Hartelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Super leuke fiets!

Snel geleverd en hij doet volledig aan de verwachtingen. Mijn zoontje is er heel blij mee!

Kan ik tegen iedereen zeggen

Alles prima

Tevreden met fietsen voor duurzaamheid pro traffic control

Tevreden met de fietsen voor ons bedrijf. Snel geleverd. In ons bedrijf Pro Traffic Control nemen we duurzaamheid uiterst serieus. We zijn vastbesloten om onze milieu-impact te verminderen door de overgang naar emissievrije mobiliteit. Onze elektrische scooters, fietsen en auto’s bieden niet alleen efficiëntie en gemak, maar ook een schone, groene revolutie op de weg.

Kinderfiets met lekke band geleverd gekregen.

Zeer teleurstellend ervaring met Fietsenopfietsen. Ik bestelde een kinderfiets voor de verjaardag van mijn dochter, maar bij het in elkaar zetten bleek de achterband lek. Toen ik contact opnam voor een oplossing, werd mij aangeraden de band zelf te plakken of naar een fietsenmaker te gaan, met een minimale vergoeding van slechts €15 voor de kosten, mits ik de bon opstuurde. Na mijn ongenoegen te hebben geuit, werd dit verhoogd naar €20. Het is onacceptabel dat klanten zelf reparaties moeten uitvoeren aan een nieuw product dat defect is geleverd. Bovendien is er geen fietsenmaker in mijn directe omgeving. Een bedrijf zou moeten staan voor de kwaliteit van zijn producten en klanttevredenheid voorop moeten stellen. Deze ervaring heeft mij zeer teleurgesteld en ik zou anderen aanraden twee keer na te denken alvorens hier een aankoop te doen.

Dag Ramon, Wat jammer om te horen dat we je niet in een keer blij hebben gemaakt. Zoals aangegeven kijken we altijd graag mee naar een oplossing die voor jou, als klant zijnde, zo snel en voordelig mogelijk is. Vanuit dat oogpunt hebben wij de reparatie voorgesteld. Daarbij staan we altijd open voor jouw feedback of een andere mogelijkheid, om het alsnog samen op te lossen. We hopen via de mail van je te horen. Hartelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Stevige, ontzettend leuke fiets!

Snel en tevreden

Waardeloos!

In eerste instantie was het schroefdraad vd trapper beschadigd en werd gezegd: jullie schuld. Zelf opgedraaid voor de kosten.... 3 weken in gebruik: voorwiellager linkerkant voorwiel eruit gelopen, alle kogels. Klantenservice niks mee te beginnen!

Niet meer

Slecht bereikbaar en geen telefoon en gebruikt fiets en niet te vertrouwen

Beste Hany, Wat vervelend om te horen dat je het zo hebt ervaren. Ik zie dat je jouw pakket retour hebt gestuurd en volledig bent gecrediteerd. Ik hoop dat we je in de toekomst wel blij mogen maken met een pakketje. Hartelijke groet, Team Fietsenopfietsen

Fijne fiets

Heb het aangeschaft na een heupoperatie, is een handig compact apparaat.

Herengracht 338 1016 CG Amsterdam