Snelle bezorging van top product.

Nieuwe batterijen in de oplaadbare telefoon toestellen, bracht mij via internet, bij deze site. De andere dag waren ze al in huis. Top dat binnen 12 uur alle dect toestellen weer in prima conditie waren voor gebruik. Helemaal blij met "GP Batteries"

Snelle levering van een uitstekend product.

Na mijn zoekterm ingetoetst te hebben kwam ik al snel bij GP. Het product dat ik zocht, USB oplader, had ik snel gevonden op de we site van GP. Direct besteld en de volgende dag in huis.

Goede snelle en leuke levering

Snelle levering met een extraatje en n leuke kaart.

Prima product.

Super apparaat

Snel geleverd en doet precies wat hij moet doen. Handzaam en loopt niet vanzelf leeg

Super service met een leuke verrassing

Na het ontvangen van mijn bestelling, schetste mijn verbazing dat de batterijen als een cadeautje waren verpakt. Dit in combinatie met de gratis AAA batterijtjes en de kaart van de medewerkers was het geheel compleet. Dit heb ik de volgende werkdag ook al telefonisch doorgegeven. Als er iets niet deugt, dan bellen we altijd meteen maar ook als het goed gaat mogen we dat doorgeven.

Pluspunten

Eerst dacht ik...hmmmm,de prijs! Maar toen ik het product in ontvangst had genomen dacht ik: yeahhh! Ik was aardig verrast omdat ik meer had ontvangen dan ik verwacht had.

Weet ik op dit moment niet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Perfect geregeld

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super service! Gisteren besteld en vandaag al in huis. Letterlijk een feestje om uit te pakke, ook voorzien van een persoonlijk kaartje met extraatje!

• Kennis & Vakmanschap

Nee