Binnen half jaar niet meer bruikbaar en lekkage

Batterijen besteld via Bol.com. Bedoeld voor 2 telefoons en beide gaven het snel op en in één telefoon vond lekkage plaats. Speciaalzaak in Arnhem zei mij dat batterijen via internet aanschaffen altijd risicovol is want het betreffen vaak restpartijen of afgedankte batterijen.

top bedrijf

Goede uitleg aan de telefoon, snel een paar linken doorgestuurd als het je niet zelf lukt. Snelle levering. En het leukste vond ik het persoonlijke kaartje van een medewerker met zijn naam er onder en nog klein presentje er bij, nog nooit mee gemaakt bij online bestellingen. Hier zal ik zeker weer batterijen bestellen.

Prima site, zeer snelle afhandeling van de order

Zie boven

Goede produkten en meer dan prima service

De oude batterijlader ging stuk door een akelige val. Reserveonderdelen waren niet beschikbaar, maar GP Batteries stuurde mij een nieuwe op - met een setje batterijen erbij! Dus graag nog een paar sets erbij besteld en razendsnel ontvangen. We kunnen er weer tegenaan! Sympthieke behandeling en zeer behulpzaam - en dat voor een klein artikeltje als een batterijlader. Wie het kleine niet eert......... Hartelijk dank!

Een top product snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de ReCyko oplaadbare baterijen, vandaar dat ik een extra setje besteld had. Deze zijn snel en correct geleverd.

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit.

De bestelling van specifieke batterijen was eenvoudig te regelen en werd ook snel geleverd.

Snelle levering, met een extraatje

Bestelling werd snel geleverd. Zat een leuke extra in de doos en een persoonlijke noot. Prima.

Snelle levering! Prijs kan wat lager (voor het product)

Een acht waard!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Zeer uitgebreid assortiment

Professioneel en snelle service

Goede kwaliteit en Service.

Uitstekend geregeld ,kan niet beter!!!

Uitstekend geregeld kan niet beter !!!

Perfect met een extraatje

Batterijen voor mijn flitsers besteld (vorige waren “op” na een jaar of 7). Via site ging snel en makkelijk. Bezorging netjes ingepakt. Zelfs nog een extra setje batterijen (helaas geen herlaadbare, vind ik persoonlijk beter voor milieu). Als ik weer batterijen nodig heb dan weer bij GP.

Prima bedrijf

In mijn opgave had ik vergeten mijn huisnummer in te vullen. Daarover is onmiddellijk met mij contact opgenomen. De volgende dag was de bestelling al binnen met een fotootje van de medewerkers en een presentje. Alle hulde.

Top geregeld

snel, goed en compleet

Zeer goed.

Naar aanleiding van mijn chat gesprek met Martine heb ik de aangeraden dect batterijen besteld en mijn klachten, uitvallen van telefoon, zijn, tot nu toe, nog niet voorgekomen. Hartelijk dank. Joke Gielens

Had snel batterijen nodig voor mijn telefoon. 's middags besteld en de volgende dag reeds bezorgt. GP batterijen is een goed product dat ik inmiddels reeds 3x besteld heb

Super geregeld

Goede kwaliteit voor goede prijs

Goed product!

De levering ging vlekkeloos! Het is mijn tweede lamp, deze lamp vervangt zijn voorganger die jaren heeft gewerkt.

Snelle bezorging van top product.

Nieuwe batterijen in de oplaadbare telefoon toestellen, bracht mij via internet, bij deze site. De andere dag waren ze al in huis. Top dat binnen 12 uur alle dect toestellen weer in prima conditie waren voor gebruik. Helemaal blij met "GP Batteries"

Snelle levering van een uitstekend product.

Na mijn zoekterm ingetoetst te hebben kwam ik al snel bij GP. Het product dat ik zocht, USB oplader, had ik snel gevonden op de we site van GP. Direct besteld en de volgende dag in huis.

Goede snelle en leuke levering

Snelle levering met een extraatje en n leuke kaart.

Prima product.

Super apparaat

Snel geleverd en doet precies wat hij moet doen. Handzaam en loopt niet vanzelf leeg

Super service met een leuke verrassing

Na het ontvangen van mijn bestelling, schetste mijn verbazing dat de batterijen als een cadeautje waren verpakt. Dit in combinatie met de gratis AAA batterijtjes en de kaart van de medewerkers was het geheel compleet. Dit heb ik de volgende werkdag ook al telefonisch doorgegeven. Als er iets niet deugt, dan bellen we altijd meteen maar ook als het goed gaat mogen we dat doorgeven.