Prima en vlot

Prima en vlot. Mooie artikelen. Mag meer zijn van Nanso.

Goede prijs snelle levering

Voor onder bruidskleding onderjurkje goede prijs en snel geleverd

Super snel thuisbezorgd en geen verzendkosten , ik ben heel tevreden

Netjes verpakt en snel geleverd

Nette duidelijke website , snelle levering

Slechte service, nemen klachten niet serieus.

Betere service. Als je klachten hebt serieus nemen, en ook iets aan doen. En geen portokosten, mensen betalen toch al te veel voor alles. En verbeter de kwaliteit van het product van ondergoed. Het is slecht, kriimpt, en de pasvorm kan ook beter. Ondergoed kruipt in en is te smal. En beterkatoen. En kijk ook eens naar hennip. Elastine eruit. Ook in de pijpjes van het ondergoed. Dat pijn doet. En alleen natuurlijk stoffen. En betere pasvorm. En als er klachten zijn geef die door aan de fabrikant.

Beste heer, mevrouw Coers, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. We zullen zelf contact met u hierover opnemen. Met vriendelijke groeten, Team ondergoed.nl Lieke

prima afhandeling bestelling

prima geregeld en afgehandeld

Goede afhandeling en keurig verpakt in huis!

De volgende keer bestel ik weer!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, goede communicatie.

Mijn bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. De communicatie over de bestelling en levering was top. En ik ben heel blij met mijn bikini van Ten Cate.

Perfecte en comfortabele pasvorm

Ben niet groot en alles is klein behalve mijn borsten. Die zijn niet in verhouding met de rest van mijn maten. Zocht al weer enige tijd naar 'n mooie, maar ook comfortable BH. Die heb ik bij Van Berden online gevonden. Ben er erg blij mee, dus heb in totaal 4 Bh's minimizer van Triumph gekocht. Onlangs ook nog wat ondergoed van Triumph.

Goede producten

Ik was op zoek naar ondergoed van Mey. Gelukkig geslaagd op ondergoed.nl

Perfect bedrijf

Ik bestel al jaren via dit bedrijf. Altijd goed verzorgd pakket, snel geleverd en de tracking site klopt. Een aanrader. Niets op aan te merken.

Mijn bestelling kwam netjes en snel aan!

Goede ervaringen

Alles is in orde in deze winkel. Geen enkele negatieve ervaring.

kwaliteit goed bestelling teleurstelling

ingelogd op de mededeling 4 halen drie betalen dus besteld echter ingevuld 3 denkende dat dan de gratis sloggi vanzelf werd afgezonden maar dat was een misrekening ik kreeg er ook maar drie

Prima bedrijf en keurig verzorgd.

Goede producten en service

Ik heb nog geen klachten hoeven melden, heel tevreden.

TEVREDEN

GOED

Mijn bestelling kwam binnen afgesproken tijd binnen. Mooie prijs voor prachtige kwaliteit.

Snelle en keurige levering

Betrouwbaar adres

Leuke aanbieding en supersnel geleverd

Prima website, vlotte levering

Ik kon een Lisca bh bestellen, in mijn maat voor de helft van de prijs notabene! Geen moment over nagedacht. Na een paar dagen had ik de bh in huis en ik werd goed op de hoogte gehouden van begin tot levering! Zeker voor herhaling vatbaar.

Alles prima geleverd en snel

Gaat wel

Snelle levering maar verpakking kan milieuvriendelijker. Van die rare balletjes om de doos te vullen. Onnodig.

Beste Annelies, We vinden het fijn om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen. We zijn al bezig met het verduurzamen van verschillende factoren. Echter waarderen we je terugkoppeling en gaan we dit meegeven. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Makkelijk en goed

Bestellen ging supermakkelijk en de levering was vlot en goed. Zeer tevreden

Mij was beloofd 3 sloggi’s + 1 gratis

Slecht!!! Slechts 3 ontvangen…!!! A.H.M. van der Valk Watermolenstraat 55 1551BC Westzaan

Promenade 12

6411JK Heerlen