!

!

Trage verzending

Vijfde dag pas afgeleverd. Ben inmiddels 2 maanden naar het buitenland dus kon het niet meenemen

Beste Sjanie, Wij zien dat we jouw bestelling gelijk de dag nadat je dit besteld hebt, hebben opgestuurd. Echter heeft de levertijd bij de post iets langer geduurd en hebben wij hier helaas geen invloed op. We hopen dat het een volgende keer sneller afgeleverd wordt. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Ondergoed.nl

Super deal snelle levering

Goeie ervaring!

Gewoon goed ondergoed.

Slecht

Mijn bestelling niet ontvangen

Beste Rosie, Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Echter zien we dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en doordat er bij het bestelproces een verkeerd adres is ingevoerd, komt de bestelling weer terug naar ons. We zien dat er al is afgesproken dat we het pakket vervolgens weer opnieuw zullen opsturen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Ondergoed.nl

Geen idee. Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Dit ligt niet aan jullie maar aan DHL. Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Is al 1 week onderweg.

Snel en professioneel geholpen!

Snel geholpen en super ondergoed! Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

Helaas badpak was niet bestemd voor prothese had ik wel begrepen.

Simpel besteld en snel geleverd.

Duidelijke site en communicatie, snelle levering.

Alles goed geregeld. Snelle levering

Allemaal goed bevallen

Snel en correct

Snel en correct !

Helemaal tevreden

Snelle levering en keurig verpakt. Niets op aan te merken.

Lange levertijd en onvolledig.

Eerst ontving ik een bevesting van verzending van alle 6 artikelen. Vervolgens ontving ik er 2. Twee weken later weer 2. Toen ik belde bleek dat dot alles was wat ik zou ontvangen. Niet echt klantvriendelijk dus.

Beste Yolanda, Wij zien dat je bestelling inderdaad in twee delen geleverd is. Dit is omdat dit uit verschillende winkels moest komen. Echter zien wij dat beide pakketten gelijk de dag erna zijn verzonden. Als je dit pas na twee weken hebt ontvangen dan is er helaas een vertraging bij onze postbezorger geweest. Je kunt in het vervolg het beste onze klantenservice hiervoor bellen, zodat wij hier achteraan kunnen gaan. Wij hadden je graag geholpen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Ondergoed.nl

Mooie BH

Fijn bedrijf en goede kwaliteit en prijs

Perfect ondergoed en snel geleverd

Prima.

Mijn eerste bestelling een goede ervaring .

Betrouwbaar en goed.

Bestel vaker bij Ondergoed.nl omdat ze betrouwbaar en goed zijn. Artikel wordt snel geleverd en deze keer zelfs met een heerlijke paas versnapering erbij. Al bij een gering bedrag bestellen geen verzendkosten meer, top.

Correcte levering.

Mooie pyjama van Mey. Netjes ingepakt en snelle levering.

Goede service en snelle levering!

Super geweldig.

Jarenlang onderbroeken van Bodylook gezocht. Nergens te koop. Totdat ik op de site van Ondergoed.nl. kwam. Direct een set besteld. Binnen 2 dagen in huis. De Bodylook broek zit perfect. Daar de tailleband niet te strak zit. Andere fabrikanten zoals oa. "Puma" hebben een brede vreselijke strakke tailleband. Die geen perfect draagcomfort hebben. Ik ben zeer te vrede over de prijs- kwaliteit verhouding. Een goede service en bezorging.

Snelle levering , netjes verpakt. Gewoon zoals je het verwacht.