Vlotte levering. Alles naar wens.

jammer van deel levering

Mijn bestelling werd in twee delen geleverd zonder dat daar melding van werd gemaakt. Jammer, het ging bij deze levering om dezelfde artikelen. Waarom die deellevering op twee opeenvolgende dagen nodig was; geen idee. Maar als dat dan moet informeer de klant dan: als ik niet de post.nl app had gehad had ik contact moeten opnemen waar de rest was. Door de app wist ik dat ik de volgende dag nog een levering van jullie firma kreeg.

jammer van deel levering

Goede informatie over vertraagde levering.

Bestelling werd toch nog veel eerder geleverd..

Snel en accuraat.

Alles volgens afspraak, prima service

Alle leveringen netjes en op tijd, bij klachten serieuze en goede opvolging.

Snelle levering en snelle reactie op vragen.

Gewoon tevreden

Prima website!

Snelle levering. Goed verpakt. Duidelijke website.

Helaas de helft van de order geannuleerd. Wel het geld snel teruggestort op mijn creditcardaccount.

Héél goede service, snelle levering en veel info

Ik bestelde ong. 2 dagen geleden en heb mijn artikels al. Ook perfecte info van de leverancier en van PostNL. (de transporteur) Fantastisch!

Snelle levering. Af en toe leuke kortingen.

makkelijk en snel

Bestellen makkelijk Goede prijs en snelle bezorging

Teleurstellend

Teleurstellend... Maandag zou mijn bestelling worden geleverd, kreeg ik twee dagen later ineens een bericht dat de bestelling is geannuleerd ivm niet meer leverbaar. Balen, ik was het woensdag nodig! Één keer maar nooit weer..

Beste Elise, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we je bestelling niet konden leveren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Mocht je nog interesse hebben in een alternatief, dan kijken wij graag met je mee. Wij zullen nog persoonlijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Kwaliteit voor een lage prijs

Thermogoed was in de juiste maat (170 = moeilijk te vinden), kwaliteirsmerk en voor de helft minder dan elders. Netjes en snel bezorgd.

Ruime keuze van mooie artikelen, snel en keurig geleverd.

Alles perfect in orde

heel goed

groot assortiment

Order snel ontvangen

Bestelling snel ontvangen, helpdesk nodig gehad en de service daar was uitmuntend

Product goed, verzending redelijk

6 shirts besteld, kwam in 2 aparte pakketten op dezelfde dag. Verspilling

Snel en netjes verstuurd.

Teleurgesteld

Iets,met korting, te koop aanbieden. Besteld, betaald en bevestiging ontvangen. Een dag later via de mail, niet meer op voorraad. Wel dezelfde dag het geld teruggestort. Verwacht U van mij een hogere score? Het zou klantvriendelijker geweest zijn, om het bestelde in overleg, alsnog op een later tijdstip te leveren en niet zonder meer eenzijdig annuleren.

Prima geregeld.

Als boven

Prima geregeld

Bestelling compleet en volgende dag al in huis!