Slecht

Artikel veel te laat geleverd Hiervan niet op de hoogte gebracht Zelf meerdere keren moeten bellen om info Tot op heden nog steeds geen artikelen ontvangen

Prima levering. Goede kwaliteit. Veel keuze..

Prima.

Prima geregeld

Mijn bestelling werd prima verzorgd ingepakt en paar dagen na mijn bestelling geleverd. Blij mee.

Netjes van bestelling tot aan de levering.

Een bh in de saie gekocht , deze werd netjes verpakt binnen een paar dagen geleverd.

Iets eerder graag...

2 bikinstukjes besteld. In het pakketje zat er één. Hadden ze er eentje vergeten...? Een paar dagen later krijg ik een mailtje dat het artikel niet meer leverbaar is. Dat doe je toch vóórdat je het pakketje verzendt?? Niet leuk en daar kwamen ook nog eens de verzendkosten van €6,50 bij. Ik zag al bij decreviews dat dit vaker gebeurt...Het is niet leuk winkelen bij Ondergoed.nl

Nog steeds niet geleverd.

Artikelen besteld en bleek opeens niet meer op voorraad. Blijft voorlopig niets anders over dan afwachten of de artikelen alsnog zullen worden afgeleverd!

Er is niets geleverd, alleen een bericht dat de bestelde artikelen uitverkocht waren, niet eens een.

Slecht

Was prima! Alleen geen reactie op mijn mail ontvangen.

Goed geregeld

Keurig verpakt en precies wat ik nodig heb.

Direct geannuleerd

Ik had een bikinibroekje besteld. Alles ging goed, het was er, kleur en maat. Na 2 dagen opeens annuleerd en was het er niet meer. Hoor dat graag eerder. Had de bovenkant namelijk ook al besteld ergens anders.

Genoeg keus voor iedereen..

Lange shorts besteld, waren voor een goede prijs. Snel besteld en snel geleverd.

Heel correcte afhandeling van bestelling online en netjes verzorgd bij ontvangst thuisa.

Alles snel geleverd. Product is zoals altijd van prima kwaliteit.

Prima produkten, webpagina en voorraad niet actueel, jammer

maar de helft van de artikelen die bestelde bleken ook werkelijk voorradig. Gedoe voor beide partijen.

Snelle levering en vriendelijke service bij navraag over levering

Besteld, betaald, terugbetaald....maar waarom?

Mijn bestelling is door ondergoed.nl geannuleerd omdat het artikel bij nader inzien niet op voorraad bleek. Slecht dat de voorraad niet actueel is. Nog slechter dat het artikel nog steeds aangeboden wordt op de site terwijl het schijnbaar niet leverbaar is.

Enkele dagen na mijn bestelling werd mijn bestelling zonder uitleg geannuleerd

Ik had een bestelling geplaatst voor een Marie Jo Bh, maar enkele dagen na mijn bestelling (en betaling) werd mijn bestelling zonder uitleg geannuleerd. Het geld is terug op de rekening, maar ik weet wel dat ik daar nooit meer ga bestellen.

Snelle levering.

prima site, service en producten.

mooie producten waar ik lange tijd plezier van hoop te hebben.

uitstekend

volgens verwachting goed geregeld

Snel en correct

Één slip was niet op voorraad, maar werd snel nageleverd. De verpakking had misschien minder gekund?

Bestelling pas na week geannuleerd vanwege niet op voorraad

Ik had 2 hipsters besteld en betaald. Ik kreeg wel een bestelbevestiging maar na bijna een week gewacht te hebben werd de bestelling geannuleerd omdat de hipsters niet meer voorradig zouden zijn. Ik vind het dan wel erg raar dat dat bijna een week moest duren voordat dat bekend was. Ten tweede bleek er op de website nog steeds 1 hipster voorradig te zijn, dus waarom dan niet een mail gestuurd of ik dan in ieder geval 1 hipster wilde? Ik heb die ene maar niet besteld, risico dat die er toch niet zo zijn, te groot.

als heel goed. Ik had per ongeluk mijn pakket aan laten komen in een winkel van hun. Gebeld en vervolgens netjes naar mijn huisadres gestuurd.

Perfect gegaan

Ondergoed besteld. Goedkoop en snelle levering

Teleurstellend

Een week geleden de track en trace code ontvangen voor mijn bestelling. Elke dag kijk ik wanneer mijn pakket aan komt en elke keer zie ik dat er nog geen verzend informatie beschikbaar is, het pakket is nog niet door postnl. Ontvangen! Gebeld naar ondergoed.nl. Ze geven postnl de schuld. ........