Duidelijke site Snelle levering in een goede verpakking Helaas te klein dus retouretiket gebruikt met duidelijke instructies Nadeel:retour kost 6,50 euro

Uitstekend.

Heerlijk ruim ,niet knellend.

Netjes en snel geleverd

Kan beter

Mijn eerste ervaring: artikelen besteld, betaald, bevestiging gekregen en toch niet in voorraad. Het zou wenselijk zijn als de webshop up-to-date is. Gelukkig verliep de terugbetaling vlot.

Beste Lieve, Naar aanleiding van je bestelling zien wij dat we dit item hebben verzonden en dat deze ook is afgeleverd. Indien dit om een andere bestelling gaat vinden wij het jammer dat we het gewenste item niet konden leveren. We doen ons uiterste best onze website zo goed mogelijk up-to-date te houden en dit te voorkomen. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Prima service!

Ondergoed.nl is een Betrouwbare en duidelijke site met een prima service!

Fijne communicatie, snelle en netjes verpakte levering, goede prijzen.

Zeer tevreden over dit bedrijf. De communicatie over de levering is keurig en alles is netjes verpakt. De keuze is ook groot en prima prijzen. Sale is ook gunstig geprijsd.

Prima.

Prima.

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering.

Heel fijn en goed ondergoed van Hom Jammer dat de t-shirts van hom zo beperkt verkrijgbaar zijn zowel de zwarte als de witte met v hals.

Afhandeling bestelling was prima in orde.

Perfect en snel en goed geleverd!

Duidelijke site,artikel was op tijd binnen.

Tevreden over afhandeling en snelle levering.

Snel en goede service

De volgende dag ontving ik al de nachtjapon die ik had besteld. Kwaliteit van de nachtjapon is top!

Juist product geleverd,binnen 2 dagen

Gewoon goed.

Bestelde en geleverde goederen kwamen overeen. Eén punt van kritiek. Assortiment heren ondergoed model "Trunk" wat beperkt. Kwaliteit van bestelde en geleverde model "Trunk" wel goed.

Dik tevreden!

Ik wilde een doodgewone klassieke zwembroek en niet zo'n slappe korte broek met een ingebouwde onderbroek en steekzakken. Maar dan loop je al gauw tegen een zg. speedo aan die ternauwernood je edele delen bedekt. De Schiesser die ik nu bij jullie kocht voldeed helemaal aan mijn wens en daar ben ik zeer blij mee. Ik kocht helaas eerst een maat te groot, maar terug sturen en een maat kleiner kopen was snel en efficiënt gereld. Ben dik tevreden.

Prettig !

Snelle levering en precies ontvangen hetgeen ik wilde !

Mijn bestelling werd keurig verpakt en snel gekeverd.

Ik bestel vast nog wel eens iets bij dit bedrijf.

Helaas verkeerde maat opgestuurd

Jammer dat de verkeerde maat opgestuurd was en ik een mail ontving vol met spelfouten

Beste Jeannette, We vinden het jammer om te vernemen dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Echter zien we dat er al contact is geweest met mijn collega en dit wordt opgelost Ook beantwoorden wij onze mails altijd persoonlijk en hebben wij geen standaard teksten waardoor er wel eens een spelfout in kan staan. We doen ons best onze mails zo netjes mogelijk te versturen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Prima, snel en alles in orde

Vanaf het moment van bestelling en het bezorgen zat 1 dag. Service was ook prima, nadat ik contact heb gehad met een medewerker. Allert, attent en goede kennis over producten

goede kwaliteit en past perfect

Snelle levering en goede prijs

Pakketje werd volgende dag al bezorgd. Via mail op de hoogte gehouden over de bezorging. Groot pluspunt is dat je al gratis bezorgd krijgt vanaf 19,95.

Top kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede service en snelle levering

Uitgebreid assortiment met een goede service en snelle levering