Goede webwinkel

Ik moest even wennen aan deze webshop. Ik zocht op schiesser shop. Volgens mij is de naam gewijzigd. De vorige naam zocht een stuk makkelijker op Google. Voor de rest is er niets veranderd. Goede service. Snelle levering. Een aanrader.

Een beetje teleurstellend.

Ik miste de gratis derde bij mijn bestelling.Jammer verder prima.

Mooie Mey heren onderbroeken voor een redelijke prijs

Wat mij betreft is het een misser, wanneer je bij een bestelling van 5 onderbroeken, eerst 1 zending met 1 onderbroek stuurt en een dag later een zending met 4 onderbroeken, zoals bij mij gebeurde. De kwaliteit van de geleverde Mey spullen is boven elke twijfel verheven.

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Keurig verpakt in een plastic hoes en daarna nog in een doos. Kwaliteit van het pak zeer naar tevredenheid en de maat ook zoals verwacht,

Goed verzorgd en snelle levering

Toppie

Alles toppie geleverd

Goed geregeld!!

Er was iets niet helemaal goed gegaan, maar is snel en correct uitgevoerd. Blij mee!!

Pakje nog niet ontvangen

N.v.t.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben uw pakket vandaag retour ontvangen. We zullen persoonlijk contact met u opnemen om uw adres te controleren Met vriendelijke groet, Team Ondergoed .nl

Mooi product, snel geleverd

Prima site om ondergoed te kopen

Probleemloos en snel!

Bestelling verliep volgens het boekje. Ik zal zeker weer/nog eens bestellen. Een aanrader dus. Tevreden.

Service met een hoofdletter

Op mijn bestelde ondergoed zat korting, dat kon ik via de bestelling niet regelen, 1 telefoontje naar de klantenservice en alles was binnen 2 dagen geregeld en was de korting terugbetaald. Er wordt wel eens geklaagd over online bestellingen, maar U geeft service zoals het bedoeld is, HULDE.

Perfect , precies wat ik zocht

Ik kon in ons dorp geen ondergoed van Mey meer kopen, nu via ondergoed.nl gevonden wat ik zocht , helemaal tevreden.

Prima nachthemd!

matig

omdat ik slips heb van sloggi maat 44, heb ik nu shorts besteld ook maat 44, Máár deze zijn veel te groot,n.l. slips zijn 32 cm breed, shorts zijn 38 cm breed. daar heb ik over gebeld, de dame die ik aan de lijn heb gehad zou me een mail sturen. maar ik heb tot nu toe niets gehoord. dus ik stuur vandaag alles terug.

Efficiënt

Snel eenvoudig en keurige levering. Hartelijke dank grt Silvia

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Goede keus, snelle levering goed product

Goede Service

Duidelijke omschrijving op de website met goede kwaliteit foto’s van de producten. Snel geleverd, producten netjes verpakt.

Snelle bezorging, fijn materiaal van goede kwaliteit. Pasvom ook prima. Helemaal tevreden

Prima serviceverlening

Bestelling op tijd, netjes verpakt cv. Afspraak

Mooie nachtkleding, snel binnen

Netjes en snel bezorgd