Snel, veel keus, prima kwaliteit.

Eerste bestelling niet aangekomen excuses voor het ongemak daarna opnieuw verstuurd binnen een dag top

Goed assortiment en snel geleverd

Ik wilde in de sale een shirt van Mey vinden. Dat is gelukt! Na 2 dagen in huis!

Correcte, snelle levering. Helaas in 3 partijen.

Correcte levering van het bestelde maar helaas in 3 partijen. In het kader van duurzaamheid niet erg milieubewust om 3 keer zo'n bus te laten rijden voor steeds een klein pakketje.

Snelle levering, maar helaas 1/3 van mijn bestelling.

Heb deel weer retour gestuurd omdat de sets niet kompleet waren.

Prima snel geleverd.

Wel veel te veel verpakking. 5 onderbroeken besteld. Ontvangen in 3 verschillende pakjes in grote dozen. Doe wat efficiënter en stop het in een doos!

Niet erg positief

Ik heb een aantal artikelen besteld, zie factuurnummer WF20+011511 met besteldatum 28-2-2020. Het is nu 8-3-2020 en twee artikelen zijn nog niet geleverd, nl de Schiesser pyjamabroek mix+relax en de Schiesser pyjama shirt 146861-/803. Graag actie

Beste Gerrit, Wij vinden het vervelend dat je bestelling nog niet compleet is en je hier nog niets van vernomen hebt. We nemen spoedig persoonlijk contact met je op hierover. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Ondergoed.nl

Positieve ervaring

Een gedeelte van mijn bestelling kon niet geleverd worden, betaling direct teruggestort. Zo hoort het!

Snelle levering en topservice

Snelle levering . Artikel was netjes en goed verpakt. Snelle reactie gehad van klantenservice, top afgehandeld. Ga hier zeker vaker iets bestellen. Aanrader.

Goede kwaliteit

Was blij toen ik de aanbieding zag op jullie site. Dit scheelde de helft van de prijs voor een uitstekend kwaliteit product.

Snelle services

gevonden wat ik zocht

Ik had op deze sight snel gevonden wat ik zocht en de bestelling was snel binnen.Ben zeer tevreden over het bestelde.

Goed niet geleverd

Sloggi onderbroeken waren niet op voorraad, na twee weken nog steeds geen bericht over levering.

Beste Klaas, Wij vinden het heel vervelend dat wij de bestelling nog niet kunnen leveren. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier en wachten wij op een uitsluitsel. Wij nemen nog persoonlijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Ondergoed.nl

Snelle levering van perfecte bh, goede prijs kwaliteit verhouding!

Prima bedrijf

Drie bh' s laten komen, waarvan een perfect zat. Andere twee terug gestuurd met een antwoordnummer. Dus gratis. Toppie

Goede service!

Product netjes verpakt en verstuurd. Wel verkeerde papieren factuur ontvangen maar na een mail werd dit netjes en zeer snel afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en blij dat ik ze gevonden heb!

Prima verzorgd

Product goed verpakt en naar wens.

Prima service👍🏻

Snelle en vlotte dienstverlening☺️

Keurig verpakt, snelle levering.

Voordelige prijs, snel geregeld.

Snelle levering, ook bij retourneren vlotte afhandeling, top!

Snelle levering, goede kwaliteit

alles snel geleverd, prima

alles prima

Snel en betaalbaar

alles prima, goed verpakt en snel geleverd

prima, goed verpakt en snel geleverd

Ik ben heel tevreden. Een product niet meer voorradig ,geld ook direct terug gestort.