Keurig verpakt

Niets op aan te merken

Gewoon goed!

Netjes, snel en goed!

Misleidende reclame

Sloggi heren. Er staat 3 + 1 gratis 17 euro. Blijkt 1 stuks 17 euro te kosten. Zet er dan bij 51 euro

Goed verpakt en beloofde aflevering tijd.

Altijd goed

Goed goede service

Goede service , snelle levering en snelle omruiling. Ik kreeg het verkeerde artikel toegestuurd de ruiling verliep heel snel.

Top service en prima kwaliteit

Dit is mijn eerste keer dat ik hier wat gekocht heb. heb al jaren ondergoed van het merk sloggi. dacht koop het nu eens online. Prima kwaliteit hoor zeer snelle bezorging binnen 2 dagen.

Waardeloos

Waardeloze ervaring. Ik heb netjes betaald maar mijn bestelling word niet geleverd. Ik wil mijn geld terug.

Beste Nora, Hartelijk dank voor je bericht. We vinden het vervelend dat het door ons verstuurde pakket met DHL niet is ontvangen door u. Zoals aangegeven is er een onderzoek gestart bij DHL. We hopen u hiermede zo snel als mogelijk informatie te kunnen verstrekken. Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest. Team Ondergoed.nl Lieke

Keurig geleverd

Ik ben tevreden met mijn aankoop

Uitstekende webshop

Goede site, duidelijke omschrijving van het materiaal, en de beste prijs voor mijn Schiesser Hemden. Aanbevolen!

Goede prijs

Als je weet wat je zoekt en de prijs van het product vergelijkt op verschillende websites, dan is de beste deal bij Ondergoed.nl. Ook nog een supersnelle levering.

Prima website/winkel.

Overzichtelijke website. Snelle levering

Vlotte verzending in een mooi verpakt pakket.

Berrouwbaar en snel

Betrowbaar en nette correspondentie over bestelling

Ben zeer tevreden over het ondergoed

Heb altijd sloggi ondergoed dat altijd goed zit .

Product volgens omschrijving

Prima pasvorm

vlugge levering

mail werd vlug beantwoord

Prima webshop met mooie items

Snelle levering van mijn mooie joggingbroek

Fijne winkel

+assortiment +kwaliteit +verpakking +levering

Goed,voldoet aan verwachting

Voldoet aan verwachting

Tweede huid

Hemden zitten qua pasvorm als een tweede huid om mijn bovenlichaam.

Niet in mijn maat

Te weinig grote maten

Heel goede shirts van Schiesser

Prachtig goed sluitende shirts van Schiesser. Uitstekende aankoop, leidt tot vervolgaankopen.

Snel en mooie kwaliteit

Goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd, daarbij keurig netjes ingepakt. Top!