Snelle levering, verpakt als een cadeautje

Ruime keuze in merken en maten. Overzichtelijke site. Makkelijk bestellen. Mooi ingepakt! Een cadeau aan jezelf!

Prima service, doen wat ze beloven

Prima service. Geleverd volgens afspraak.

Supersnelle levering

Prettige website, snelle levering

goed spul

Leuke aanbiedingen. Overzichtelijk. Alleen iets langer moeten wachten met verzenden.

Bestelling geplaatst en uitstekend verlopen. Precies op de afgesproken datum geregeld!

Goede kwaliteit, comfort

Fijn zittende ondergoed van goede kwaliteit

prima webshop.

prima is het.

Makkelijk zoeken op de site, makkelijk bestellen en betalen. Track & trace als het verzonden wordt. Helemaal goed toch!?

Voldoet aan verwachtingen

Snelle levering en voldoet aan mijn verwachtingen

Product en service uitstekend!

Goed!!!

Fijne site om te bestellen en goede/fijne hulp bij bestellen of vragen.

Ja was verbaast over de direkte en goed hulp bij mijn bestelling, een nieuwe ervaring!!

Lange levertijd

Product voldoet aan verwachting, maar zal hier niet snel weer bestellen ivm de lange levertijd die niet vermeld staat bij bestellen.

Ik heb bij hen een pyjama gekocht in aanbieding, zeer goede kwaliteit en service, ze antwoorden meteen.. Ik had een probleem met de bezorger DHL, die niet op tijd kwam en door de hitte ging ik naar het gaaspermeer om een beetje te zwemmen en verkoelen, ze kwamen precies toen ik niet thuis was en ze gingen volgende dag naar een pakketautomaat, lijk dat het vol was, en de pakket ging teruggestuurd naar de verzenden, ik kon ook niet de service point veranderen.. Niet leuk.. Na contact bij Ondergoed ze hebben weer het pakket gestuurd, ik heb net ontvangen. Ik ben heel blij met zijn service, en ook met de pyjama :)

Uitstekend!!!

Helemaal naar verwachting

Zeer snel

Fijn dat alles bij jullie zo soepel verloopt. Gewoon doen wat er geschreven word. Prima bedrijf. Voor mij een aanrader....

Gewoon prima

Zit lekker

Heel goede en vlot verloop !

Telefonisch contact gehad werd prima geholpen !

Snel ontvangen

Goede site en nette levering

Helaas een slechte ervaring met de klantenservice

Via de webshop heb ik een zwembroek besteld incl gratis bij passende boxershort. Helaas kwam alleen de zwembroek binnen dus heb ik de klantenservice een e-mail gestuurd of de boxershort nageleverd kon worden. Helaas was dit niet mogelijk omdat deze niet meer beschikbaar was. Ik kreeg voor het ongemak wel 20% korting op een nieuwe zwembroek (die ik al had dus een beetje vreemd) of ik mocht de zwembroek gratis retourneren. Ook dat begrijp ik aangezien zij een fout maken. Al met al een hoop gezeik! Jammer dat er op geen enkele klantvriendelijke manier een oplossing wordt geboden.

Beste Romy, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat de gratis boxershort niet leverbaar is vanuit de leverancier. Om je daarin tegemoet te komen, hebben wij een extra korting van 20% aangeboden op de reeds afgeprijsde zwembroek die je hebt aangekocht. Ook hebben wij de mogelijkheid aangeboden om het artikel gratis te retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Sylvana - Team Berden

Volgens afspraak en snel geleverd. Blij mee.

Uitstekend !

Zie boven

Top site en service

Snelle, nette levering

Altijd hetzelfde ondergoed, dus makkelijk online te bestellen

Promenade 12 6411JK Heerlen