Ze komen na,wat ze zeggen

Ik heb het idee, dat ik vaster en beter slaap. En dat ik wat ontspanning in mijn spieren ervaar. Maar zonder eigen initiatief,kom je er niet

Zeer klant vriendelijk.

Goede producten en gebruik voorlichting. Ruime keuzes en heel klantvriendelijk.

Goede informatie, mooie producten

Ik heb inmiddels twee bestellingen achter de rug. Beide zijn vlot verlopen; de site is prettig en makkelijk te navigeren en de bestellingen worden snel en goed verpakt bezorgd. Fijn dat er ook een spaarprogramma is voor vaste klanten!

Super Service!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en super service!

Snelle levering van CDB in kauwgum vorm

Omdat CBD olie voor mij niet zo lekker smaakt (druppels) heb ik gekozen voor de variant van kauwgum. De mint smaak zorgt ervoor dat je geen last hebt van de nasmaak van CBD. Wat alleen een beetje lastig is is dat de kauwgum een vrij zachte substantie is waardoor je tijdens het kauwen makkelijk per ongeluk kleine stukjes van de kauwgum doorslikt. Ook als je het uit je mond haalt kleeft het enorm goed aan alles vast (vingers, prullenbak, etc). Maar ondanks dat is het geen reden om het niet te nemen maar misschien meer iets om als verbeterpunt naar te kijken door de fabrikant.

Uitstekend!

Ik vind de olie zeer goed en de bezorging snel!

Fast delivery

Always fast delivery, excellent guidance and service. Very good products, at good prices. I have recommended you to several people.

Top service !

Snelle levering met een persoonlijk tintje. Een hand geschreven kaartje zat in het pakketje. Dank je wel Anne.

Perfect!

Snelle levering; uitstekende kwaliteit, zowel in product als in service.

Zeer tevreden over de olie en de levering.

Zeer snelle levering.

Heel goede ervaring

Om een bestelling te plaatsen is alles heel duidelijk uitgelegd. De levering verloopt prima, vlug en is goed ingepakt. Mijn moeder vindt het een uitstekend middel en beveelt het dan ook aan. Enig min punt: het product valt een beetje duur uit.

Perfect geregeld

Goed verzorgd snel bezorgd goede olie

De cbd olie werd snel geleverd en er zit een kaartje bij met duidelijke uitleg hoe te gebruiken. De olie werkt goed, heb veel minder pijn (gebruik het sinds paar weken)

Zeer snelle levering en goed verpakt

levensverbeteraar

hoe lang voelde ik mij al niet goed in mijn vel door pijn en moeheid , dit is nu al meer dan een jaar zo goed als verleden tijd , had ik het maar eerder geweten en ervaren !!!!!

goed product, snelle levering

goed product, snelle levering

Variant keuzes en precies beschrijving en ..

Super snelle veilig levering ! Wij zijn tevreden zowel met produkten als ook leveringen.

And also the Qualität of product is on very high level. Fully sufficient

Werkt goed

Goede service en prima artikel

Goede persoonlijke service

Duidelijke informatie op website. Snelle dienstverlening en persoonlijke benadering. Antwoorden heel snel, eerlijk en duidelijk op vragen.

Zoals het hoort in 2019, keurig.

Zoals het hoort in 2019. Overzichtelijke site, snelle verzending, keurig verpakt. Prima. Niks aan veranderen.

Top products

Zeer tevreden met de snelle en vriendelijke verzending, en de hoog kwalitatieve producten!

Super snelle levering met persoonlijk tintje

Vriendelijk en persoonlijke bejegening, pleister zijn top.

transacties goed gelukt

2 x besteld " raw en pure" snelle levering, werking bij gordelroospijn niet erg duidelijk. Product wel erg duur

Over Cbdolie.nl