Echt heel super vlugge levering en goed verpakt zelf met een kleine verrassing erbij bij mijn bestelling ook als je een mailtje stuur krijg je onmiddellijk antwoord leven met je mee en geven raad. De site is ook heel goed en met de uitleg ben blij dat ik deze site heb ontdekt en wat ik heb besteld helpt ze zijn echt heel behulpzaam en vriendelijk DIKKE PLUIM in de toekomst zal ik er nog bestellen en zij houden hun woord voor 18u besteld sandersdaaags word het geleverd ik zou het nog aan andere mensen aanbevelen groeyjes

Super spul en top service

Ik heb rusteloze voeten en slaap daar zeer slecht van heb al van alles geprobeerd . Ik heb dan Renova CDB olie 10% besteld en ben hier zeer tevreden over. Ik kon reeds na eerste gebruik eindelijk beter slapen. Ik heb geen spasmen meer in mijn voeten. Dit is een topproduct. Het is ook een veilig produkt daar het geen THC bevat, dus ook veilig in het verkeer. De webshop cbdolie heeft ook een zeer goede service en uitleg over de produkten. Raad dit dus zeker aan.

Zeer prettig.

Tgv. herseninfarct heb ik last van ‘drukte’ in mijn hoofd bij veel prikkels, en heb ik het gevoel dat er 10 gedachtes tegelijk bezig zijn, met als gevolg: mentale drukte. Sinds gebruik cbd olie zijn eerder genoemde zaken beduidend minder. Wat weer meer kwaliteit van leven geeft.

snel geleverd en goede producten

Winkel heeft een duidelijke website en goede uitleg over de producten

zeer vlotte service

bestelling direct geleverd, en bij de levering zat nogmaals een gebruiksaanwijzing.

Boven verwachting resultaat

Ben ruim een week geleden gestart met cbd olie. Ben boven de 61 jaar en dat ga je ook merken met een 32-urige werkweek.; vooral in de hulpverlening. Ben daarom gestart met deze olie voor een diepere slaap en betere stress hantering. Geloof me: "de cbd olie doet beide!" Ik voel me een stuk energieker maar tevens relaxter. Kortom zonder terughoudendheid : "een aanrader!!!"

Cbd olie

De cbd olie heeft mij geholpen om van mijn kalmerings tabletten Bromazepam afgekomen Welke ik 15 jaar heb geslikt En gewoon aan verslaaft was Hartelijk dank M.v.g Sonja blom

Top! Snel en goed geleverd

Verder niets aan toe te voegen. 😀

zeer positieve ervaring

Zeer positieve ervaring, behulpzaam bij vragen, snelle levering.

eindelijk slapen zonder wakker te worden

Sinds ik gestart ben met CBD-olie kan ik eindelijk slapen zonder wakker te worden van de pijn. Super!!! Eindelijk is de pijn dragelijker. Dit lukte niet met de gewone medicijnen. Ook overdag is de pijn aanzienlijk beter en ook mijn spieren voelen beter aan

Snelle en correcte levering

Website is overzichtelijk opgemaakt en bestellen gaat vlot. Producten worden goed omschreven,wat de keuze vergemakkelijkt.

uitstekend

duidelijk, snel, correct

In het woud van cbd-olie producten - en aanbieders, zijn deze mensen een lichtpunt, een baken. Zowel telefonisch als op de chat gaven ze snel en accuraat antwoord op mijn vragen. Verzendingen liepen tot nu toe ook snel en probleemloos. Het is fijn om bij iemand terecht te kunnen met verstand van zaken.

Bestelling en afhandeling perfect.

Duidelijke en uitgebreide website. De daarop volgende bestelling is snel verwerkt en afgeleverd. Ik ben heel tevreden!

Uitstekende producten & levering

Correct en snel

Het helpt

Mijn ervaring is dat het stapjes maakt en je voelt jezelf er Beyer bij😁👍

Met 3x per dag 2 druppeltjes voel ik me al veel beter!

Sehr gut!

Gutes Produkt, schnelle Lieferung!

Werkt goed

Werkt prima voor mijn hond. Geen stress meer.

Snelle servies

Snelle levering,goed product

Goede service. Snel geleverd!

Ik heb de CBD pleisters gekocht en door het gebruik ben ik er achter gekomen, dat ik aan een halve pleister genoeg heb. Ik knip ze in 2 helften. Anders loop ik niet helemaal stabiel bij 1 hele pleister, dus voor het naar bed ga doe ik 1 halve pleister. Hierbij zie ik dat niet iedereen er hetzelfde op reageert. Aan pijn doet het niets, maar ik geloof dat CBD niets aan pijn doet! Vriendelijke groeten, Ria Zwart

Een zeer goed product met alleen maar positieve voordelen!

Ik heb sinds kort de renova CBD olie aangeschaft en tot nu toe merk ik al een klein verschil in mijn vooruitgang. Ik ben het nog aan het testen maar merk al aardig verschil. Ik gebruik nu de dosering van 5% en wanneer ik merk dat het omhoog moet zijn er nog genoeg andere alternatieven met hogere doseringen. Misschien is het nog vrij nieuw in de markt maar ik raad CBD olie aan bij iedereen!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit CBD tegen redelijke prijs