Top service en super product!

Bestelling de volgende dag geleverd en super service en advies.

een goed gevoel

Een persoonlijke boodschap, een duidelijke uitleg erbij, en een snelle levering. Ik gebruik nu al ruim 2 jaar CBD olie maar merkte dat de Jacob hooij voor mij niet meer genoeg deed. Nu overgestapt op Renova, en merk alweer direct verschil. Rust, minder pijn en goed slapen. Aanrader. Bedankt Anne.

Snelle levering en goede pillen

De levering is snel en de werking van de pillen is eveneens goed. Ik slaap vooral rustiger hierdoor. ik zit ook lekkerder in mijn vel sinds het gebruik van de CBD-olie pillen met kurkuma. Het helpt helaas niet tegen de pijn in mijn handen en polsen die ik heb door sarcoïdose.

Eenvoudig in gebruik en ik heb het idee dat het werkt.

In het begin merkte ik weinig. Maar na twee tot drie weken heb ik minder klachten.

Goed product, snelle levering.

CBD bevalt goed en wordt snel bezorgd. Bijbehorende instructies zijn duidelijk, meer kun je niet vragen.

Bestellen zonder moeite, snelle kevering!!

Goed advies en snelle levering

Ivm fibromyalgie cbd olie gaan gebruiken. Aangezien ik geen ervaring had hierin heb ik cbd olie een mail gestuurd met mijn vragen en voor advies. Je krijgt snel antwoord en advies. Voor mij heeft het tot nu toe flinke verlichting gebracht. Mijn man is inmiddels ook cbd olie gaan gebruiken ivm carpel tunnel syndroom en pijnlijke handen door diabetes en heeft na twee weken al een positief verschil gemerkt.

Via via hoorde ik van CBD olie voor de kat. De levering was supersnel En de website heel duidelijk.

Goed!

Goed!

Zeer snelle service en een leuk chat contact.

De bestelling via internet is zeer goed. De chat die ik had met de dame was leuk. Uw factuur doet echter niet aan de eisen van een factuur. Er staat o.a. geen telefoonnummer of email adres vermeld en geen KVK nummer. Ook staat er een totaal bedrag vermeld en geen stuksprijs. Dit is ook verplicht. Ook wordt het kortingsbedrag nergens vermeld.

Snelle levering, goed volgbaar en zeer goed verpakt.

Minder pijn meer relaxe.

Het werkt echt!

Ik heb enorme last van opvliegers. Ik heb van alles geprobeerd maar niets werkte,totdat ik deze druppels probeerde. Ik kan zeggen dat het wel met 75% is afgenomen!

Klantvriendelijke website en bezorging.

1e) De website is duidelijk, overzichtelijk. Er is zelfs een keuzehulp aanwezig. 2e) De bezorging van de capsules-verpakking (die ik bestel) passen door de brievenbus. Kortom, Zowel v.w.b. punt 1 en 2 is maar één oordeel mogelijk: Klantvriendelijk

Super snelle service

Erg tevreden met product !!!!!! Geeft voor mijn probleem grote verlichting

Hele goeie cbd producten

Hele goede aanvulling op afbouw pijnstillers ivb met hernia operatie. Werkt voor mij wel. Bedankt

Goede informatie, producten en snelle levering

Op vragen werd steeds snel en inhoudelijk relevant gereageerd. Toevallig werkte het CBD olie product Renova 10% dat ze voeren in mijn geval (pijn door ernstige artrose aan beide knieën) boven alle verwachting meteen en binnen een uur. De pijn is bijna volledig weg na jaren gedoe. De slijtage aan en instabiliteit van het gewricht is er natuurlijk nog. Drie druppeltjes in de ochtend en drie in de avond was voldoende.

Gisteren mijn flesje ontvangen. Ga dit voor de eerste keer gebruiken en ben heel benieuwd.

Gewoon goed.

Zoals vanouds product weer goed en snel geleverd.

snelle service, erg fijne olie

Deze olie (renova) doet wat het moet doen voor mij en heeft een hele neutrale smaak! Dat is echt een plus, aangezien er ook merken zijn die een hele nare smaak en ervaring in je mond achterlaten. Pluspunt is tevens dat de olie van goeie kwaliteit is.

Vlotte levering zonder problemen

Reeds meerdere malen besteld en steeds met dezelfde positieve ervaring.

zeer tevreden over de cbd olie

en snelle levering

Kan niet beter

Op 1 juli mijn eerste contact en een advies gevraagd. Dezelfde dag advies ontvangen in een persoonlijke en warme e-mail. Bestelling geplaatst op 2 juli, en deze op 3 juli ontvangen. Zending voorzien van een company card, met een heel vriendelijk bericht. Zeer attent Zelden zo een service en benadering tegengekomen bij bedrijven, Kan niet beter, een dikke tien Frans Vogel

Goede service gewoon top.

...