precies zoals ik verwacht had na een gesprek met de verkoper, superolie

De CBN full spectrum olie werkt zeer ontspannend, relaxend en rustgevend. Daarbij is de pijnstilling boven verwachting goed vergeleken met andere vergelijkbare olieën. Ook geeft het mij een boost in energie ( omdat je goed slaapt heb je sowieso meer energie) en het komt mijn immuunsysteem zeker weten ten goede. Ik gebruik het voor copd klachten en voor reuma en fibromyalgie. Zo fijn om beter in je energie te zitten, en minder pijn te hebben. Ik kan het zeker mensen met vermoeidheidsklachten, pijnklachten en lage weerstand aanraden. Ik voel me heerlijk bij dit product, puur natuur en de farma medicatie heb ik afgebouwd. Dankjewel

Goede service!

Duidelijke website, ruime keuze, heldere informatie en advies, er is gelegenheid om vragen te stelen en vlotte levering.

Top product

Top product which helps my mother in law , 85 years to fell in sleep again at night after 20 years of bad sleep

Kreeg zeer duidelijke en goede informatie over de cbd olie

2 x bestelling geplaatst, 2 x binnen enkele dagen product binnen. Prima kwaliteit. Over de service kan ik niets zeggen, ik heb verder geen contact gehad met de webshop (daarom geen 10 maar een 9). Product en levering prima in orde.

Ik ben heel blij met de cbd. Mijn pijn is er een stuk minder door. Slaap ook wat beter.

Zeer doeltreffend tegen pijn als gevolg van spasmofolie. Spijtig dat België een verbod heeft op dit artikel :-(

goed product

Goeie kwaliteit cbd olie voor redelijke prijs, snelle verzending. Helaas laat post.nl het dan weer afweten. Ik gebruik het om de astma van mijn kat in bedwang te houden omdat zij haar inhalatietherapie smorgens niet meer toelaat. En om hopelijk de tremors in bedwang te houden die zij heeft overgehouden aan een zware tia. Met een ander natuurlijk middel overigens.

Absoluut een goede olie. Het is vrij prijzig maar wel kwaliteit.

Top service en super product!

Bestelling de volgende dag geleverd en super service en advies.

een goed gevoel

Een persoonlijke boodschap, een duidelijke uitleg erbij, en een snelle levering. Ik gebruik nu al ruim 2 jaar CBD olie maar merkte dat de Jacob hooij voor mij niet meer genoeg deed. Nu overgestapt op Renova, en merk alweer direct verschil. Rust, minder pijn en goed slapen. Aanrader. Bedankt Anne.

Snelle levering en goede pillen

De levering is snel en de werking van de pillen is eveneens goed. Ik slaap vooral rustiger hierdoor. ik zit ook lekkerder in mijn vel sinds het gebruik van de CBD-olie pillen met kurkuma. Het helpt helaas niet tegen de pijn in mijn handen en polsen die ik heb door sarcoïdose.

Eenvoudig in gebruik en ik heb het idee dat het werkt.

In het begin merkte ik weinig. Maar na twee tot drie weken heb ik minder klachten.

Goed product, snelle levering.

CBD bevalt goed en wordt snel bezorgd. Bijbehorende instructies zijn duidelijk, meer kun je niet vragen.

Bestellen zonder moeite, snelle kevering!!

Goed advies en snelle levering

Ivm fibromyalgie cbd olie gaan gebruiken. Aangezien ik geen ervaring had hierin heb ik cbd olie een mail gestuurd met mijn vragen en voor advies. Je krijgt snel antwoord en advies. Voor mij heeft het tot nu toe flinke verlichting gebracht. Mijn man is inmiddels ook cbd olie gaan gebruiken ivm carpel tunnel syndroom en pijnlijke handen door diabetes en heeft na twee weken al een positief verschil gemerkt.

Via via hoorde ik van CBD olie voor de kat. De levering was supersnel En de website heel duidelijk.

Goed!

Zeer snelle service en een leuk chat contact.

De bestelling via internet is zeer goed. De chat die ik had met de dame was leuk. Uw factuur doet echter niet aan de eisen van een factuur. Er staat o.a. geen telefoonnummer of email adres vermeld en geen KVK nummer. Ook staat er een totaal bedrag vermeld en geen stuksprijs. Dit is ook verplicht. Ook wordt het kortingsbedrag nergens vermeld.

Snelle levering, goed volgbaar en zeer goed verpakt.

Minder pijn meer relaxe.

Het werkt echt!

Ik heb enorme last van opvliegers. Ik heb van alles geprobeerd maar niets werkte,totdat ik deze druppels probeerde. Ik kan zeggen dat het wel met 75% is afgenomen!

Klantvriendelijke website en bezorging.

1e) De website is duidelijk, overzichtelijk. Er is zelfs een keuzehulp aanwezig. 2e) De bezorging van de capsules-verpakking (die ik bestel) passen door de brievenbus. Kortom, Zowel v.w.b. punt 1 en 2 is maar één oordeel mogelijk: Klantvriendelijk

Super snelle service

Erg tevreden met product !!!!!! Geeft voor mijn probleem grote verlichting