Uitstekende service, snelle reactie op vragen, vlotte toezending, goede produkten bovenal!

Vlotte verzending, ook naar een adres elders in Europa. (al is DPD voor mij geen voorkeur als koerier) Extra korting toegekend bij grotere afname!

snelle service

goede serverse en snelle levering

Snel, klantgericht en goede prijs

Via de chat een prettig contact gehad. Snelle versturing van de bestelling. Gunstige prijzen in vergelijking met soortgelijke bedrijven, zeker als je meerdere flesjes tegelijkertijd bestelt.

Duidelijke informatie en betrouwbaarheid.

Wat ik grappig vond is een persoonlijk briefje bij de bestelling. Dat is vriendelijk en geeft vertrouwen dat je kunt reageren.

Snelle verzending helemaal top

zeer goede service en juiste antwoorden op onze vragen

Ik kan niets anders zeggen dat ik dik tevreden ben

geweldig

goede webwinkel, goede spullen, makkelijk bestellen, snelle levering in goede staat. service is perfect

goede service en snelle afhandeling van vragen door vriendelijke medewerkers

goede service en snelle afhandeling van vragen door vriendelijke medewerkers.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Wat ik wel erg storend vind is dat de verzendmethode niet goed is. Ik heb nou voor de tweede keer iets besteld en dan krijg ik een mail van Cbdolie dat het verzonden is maar dan blijft het een paar dagen liggen bij de verzender (post-nl) en dat is erg storend. Dit was de eerste keer en nou de tweede keer ook weer. Misschien een idee om van verzender te wisselen?

Vlot

Alles werd vlot geleverd , zeer netjes verpakt . Qua werking moet ik nog even wachten om dat te beoordelen . Hoop dat dit mijn pijn verlicht

super

heel vlugge levering, klantvriendelijk, echt een topsite

Cbdolie.nl doet wat ze op de site zeggen. Snelle levering en wanneer nodig goede service

Nu paar keer besteld bij Cbdolie.nl en iedere keer snelle levering en goede kwaliteit van de producten. Een aanrader dus...

Niets negatief

Prima werkende site, goede info over het product, goede producten. Gewoon niets negatief.

Goede duidelijke site. Prima communicatie ivm levering en snelle levering. Prima actie met spaarpunten.

Snelle verzending mooie producten

Het pakket kwam vlot binnen. Ik vind het kaartje met de persoonlijke boodschap ook erg leuk! Het product wat ik vorige keer had was van goede kwaliteit. Dat verwacht ik van dit product nu ook, het ziet er veel belovend uit. Aanrader!

Ok

Ok

snelle levering en beantwoord de vraag snel

ik ben tevreden over de levering van de cbd olie en bij het stellen van een vraag wordt er snel antwoord gegeven

Goede Product & Service

Ben tevreden met de CBD capsules, ze zijn iets beter dan Hemcan's voor mij.

Duidelijke website, snelle levering en keurig verpakt

Helemaal tevreden met de website, de levering en het product! Gratis verstuurd naar Frankrijk, super service. En degelijk verpak met een persoonlijk kaartje. Daar word ik blij van.

Snelle verzending en ontvangst

Ik ben tevreden over het product en service door cbdolie.nl.

Fantastisch doelgericht

Het helpt

Pluspunten

Pluspunten

heel correct, kwa info, tijdstip levering, super doe zo maar verder, ik raad jullie aan bij familie en vrienden alsook media en sociale netwerken ;)

alles o.k. niets veranderen het is goed zo

Pluspunten

snelle levering, als je op tijd besteld heb je de zending de volgende dag. De zending is stevig verpakt

Pluspunten

100/100

geen

Over Cbdolie.nl