Heel goed tevreden

Zie boven

snelle afhandeling

Hoop dat de producten hun werk doen ben net begonnen En gisteren de shampoo besteld Wordt vervolgd

Perfecte Service

De cbdolie helpt mij grotendeels van mijn psoriasis af. De bloeddruk van de moeder van mijn vriendin ging drastisch omlaag en ik hoorde ook van een vriendin dat ze beter kon slapen dankzij cbdolie. Ik bestel weliswaar online, maar krijg toch gepersonaliseerde hulp en dat apprecieer ik ten zeerste.

PIJNLOZE DAGEN ZIJN VERTIEN DUBBELT

SINDS IK CBD OLIE GEBRUIK IS MIJN LEVENSKWALITEIT ENORM VERBETERD

I ordered two times already and the offer is excellent, the quality is top as the time of delivery, both times it reached me the next day. I would further recommend them to anyone

Kwaliteitsvol product, mooi verpakt!

Jullie CBD olie heeft een aangenamer smaak dan andere die ik al probeerde. De olie komt mooi verpakt hier thuis toe en altijd met een persoonlijk berichtje erbij. De prijs is ook heel gunstig!

Goed voor de kat! Snel geleverd.

Wordt snel geleverd. Onze kat vaart er wel bij.

Kwaliteit en snelle service

Zeer tevreden over het product! Zeer goede service, ben echt tevreden!

uitstekend

Mijn ervaring met CDdbolie.nl is echt goed, had bij de vorige bestelling een probleem met de betaling & de helpdesk heeft mij op een snelle & correcte wijze voortgeholpen, ben zeer tevreden.

Had al een paar keer besteld, nog zonder account, opgebouwd spaartegoed werd keurig bijgeschreven!!

goed maar pijn blijft

min lenigheid is verbetert.pijn is gelijk gebleven

Ben super tevreden

2x iets besteld en ben erg blij met balsem

Snel en op tijd!

Zeer tevreden van zowel de cbd olie 10 en te snelheid van de levering

Jullie hebben er een vaste en tevreden klant bij. -Betrouwbaar -Snelle levering door brievenbus (indien product door de brievenbus past) -Perfecte prijs/kwaliteitverhouding -Spaarsysteem (spaarpunten kunnen worden omgezet in korting)

Altijd nette service

Vlotte bestelling en levering

Duidelijke informatie op de website, vlotte bestelling, betaling en levering.

Ik ben tevreden

Ik ben pas begonnen met CBD capsules van 5gr. en nu ben ik overgestapt op 25 gr. zo daar ik kan nog niet over oordelen daar het een tijdje duurt voor je het verschil voelt dat heb ik namelijk met de 5 gr. ondervonden .

altijd correct en op tijd geleverd

Gebruiksvriendelijke site, correct en mijn pakketjes zijn altijd op tijd geleverd.

Gewoon perfecte en snelle service !!!

Gewoon zo goed en zo professioneel, doe zo verder.

klant en service gerichte onderneming

vanaf de allereerste kennismaking ervaar ik grote betrokkenheid en een gezonde mate van servicebereidheid. Vind je niet overal

Ben omvergeblazen geweest door het persoonlijk handgeschreven briefje dat bij het pakketje zat, dat is nog eens een teken van appreciatie.. gewoonweg top!!!!

Zeer snelle afhandeling en levering!

Zeer snelle afhandeling en levering, alsook een duidelijke en informatieve website.

Perfecte service voor een uitstekend product.

De levering gaat snel. Bestellen, volgende dag in huis. Ik gebruik dit product bijna een jaar voor mijn hond. Zonder bijwerkingen. Het werkt. Overgestapt van anti depressiva naar dit product. Baas en hond tevreden.

Fantastisch puur kwalitatief goed product

Heb een van andere leverancier CBD olie gebruikt wat niwt de gewenste resultaat heeft gegeven. Na terug gaan naar CBD olie van "CBDolie.nl" is resultaat beter.

Ik heb CBD voor CAT's besteld. Mijn Kat Lucas (14) heeft artrose voelt zich duidelijk beter ermee. Geweldig :) De levering was snel en correct.