Echt 'n topper, en dat persoonlijke kaartje erbij doet het helemaal.

Ik ben helemaal verkocht. Goeie producten, snelle service en met kennis van zaken. Vooral de persoonlijke benadering spreekt me erg aan. Van mij een dikke TIEN.

Slaap veel vaster en minder stress!

Ik neem 1 capsule CBD voor het slapen en eentje ‘s morgens, daardoor slaap ik vaster en heb overdag minder last van stress dus top!!

Makkelijk in gebruik.

Ik gebruik de CBD pleister, nog te kort voor resultaat.

perfecte service 1 dag na bestelling reeds ter plaatse

Uitstekende service!

Bestelling gemakkelijk te plaatsen en te betalen. Na 2 dagen (België) bestelling ontvangen. Heel discreet en goed verpakt.

Behulpzaam en snel!

Uitstekende ervaringen so far! Voor vragen over gebruik of verschil tussen de soorten/merken zijn ze snel en zeer vriendelijk te bereiken via de chat functie op de website. Levering was snel en ook nog eens net verpakt met de nodige gebruiksaanwijzingen en tips. Erg tevreden en aan te raden dus.

Prima olie en zeer goede levering.

Als gevolg van een hersenbloeding altijd het gevoel van duizeligheid maar zins het gebruik van deze olie geen last meer en het helpt tegen mijn artrose. Waarschijnlijk is dit per persoon anders maar het helpt bij mij.

Goede olie, netjes verpakt

Combinatie CBD olie en CBG olie helpt mij goed bij overgangsklachten. Ik heb minder stemmingswisselingen, ben minder snel geïrriteerd en ik slaap vaker aan 1 stuk door. Top producten!

Ze komen na,wat ze zeggen

Ik heb het idee, dat ik vaster en beter slaap. En dat ik wat ontspanning in mijn spieren ervaar. Maar zonder eigen initiatief,kom je er niet

Zeer klant vriendelijk.

Goede producten en gebruik voorlichting. Ruime keuzes en heel klantvriendelijk.

Goede informatie, mooie producten

Ik heb inmiddels twee bestellingen achter de rug. Beide zijn vlot verlopen; de site is prettig en makkelijk te navigeren en de bestellingen worden snel en goed verpakt bezorgd. Fijn dat er ook een spaarprogramma is voor vaste klanten!

Super Service!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en super service!

Snelle levering van CDB in kauwgum vorm

Omdat CBD olie voor mij niet zo lekker smaakt (druppels) heb ik gekozen voor de variant van kauwgum. De mint smaak zorgt ervoor dat je geen last hebt van de nasmaak van CBD. Wat alleen een beetje lastig is is dat de kauwgum een vrij zachte substantie is waardoor je tijdens het kauwen makkelijk per ongeluk kleine stukjes van de kauwgum doorslikt. Ook als je het uit je mond haalt kleeft het enorm goed aan alles vast (vingers, prullenbak, etc). Maar ondanks dat is het geen reden om het niet te nemen maar misschien meer iets om als verbeterpunt naar te kijken door de fabrikant.

Uitstekend!

Ik vind de olie zeer goed en de bezorging snel!

Fast delivery

Always fast delivery, excellent guidance and service. Very good products, at good prices. I have recommended you to several people.

Top service !

Snelle levering met een persoonlijk tintje. Een hand geschreven kaartje zat in het pakketje. Dank je wel Anne.

Perfect!

Snelle levering; uitstekende kwaliteit, zowel in product als in service.

Zeer tevreden over de olie en de levering.

Zeer snelle levering.

Heel goede ervaring

Om een bestelling te plaatsen is alles heel duidelijk uitgelegd. De levering verloopt prima, vlug en is goed ingepakt. Mijn moeder vindt het een uitstekend middel en beveelt het dan ook aan. Enig min punt: het product valt een beetje duur uit.

Perfect geregeld

Goed verzorgd snel bezorgd goede olie

De cbd olie werd snel geleverd en er zit een kaartje bij met duidelijke uitleg hoe te gebruiken. De olie werkt goed, heb veel minder pijn (gebruik het sinds paar weken)

Zeer snelle levering en goed verpakt

levensverbeteraar

hoe lang voelde ik mij al niet goed in mijn vel door pijn en moeheid , dit is nu al meer dan een jaar zo goed als verleden tijd , had ik het maar eerder geweten en ervaren !!!!!

goed product, snelle levering

goed product, snelle levering