zeer goed

sinds ik de cannabis oliën gebruik heb ik weinig of niets ontstekingen meer. Vele ziekten over of leefbaar geworden . Met vele overleggingen met U voel ik mij heel veel beter. Nog wel een vraag over de C B C olie graag. Ik gebruik nu C B D en C B G olie. Zelf dacht ik de CBD over te gaan naar de C B C olie, ik ben nog erg vermoeid vandaar ik nog op zoek ben om er iets aan te verbeteren kan ook van de Fibromyalgie komen. B V B Dank mvr Huizer (Willy)

Beste mevrouw Huizer, Bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen we. Ik zal u in een persoonlijke mail antwoord geven op uw vraag. Nog een fijne dag toegewenst, Héloïse | Klantenservice CBDolie.nl

Geeft innerlijke noodzakelijke rust.

Tijdje geleden ermee begonnen ten tijde van behoorlijk stress. Helpt zeker met het verlagen van mijn stresslevel.

Erg fijn

De site is erg makkelijk om producten te bestellen. De tips die er op staan zijn praktisch

Het is een prima middel .ik heb er veel vertrouwen in.

Het maakt mijn lichaam en geest sterker..

Snelle levering, duidelijke site

Snelle levering, duidelijke site. Goede uitleg en altijd een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Goede service en product

Producten zijn volgende dag in huis, erg snel. En ook ben ik blij over de kwaliteit en aard van de CBD olie. Het werkt ontspannend, helpt met anxiety en slapen.

Zeer vlotte afhandeling en zeer persoonlijke berichtgeving

Wat opviel is de persoonlijke berichtgeving bij in de verpakking, erg goed gedaan!

Hele fijne en klantvriendelijke behandeling

Snel ,makkelijk en goed advies

Geweldig.

Zeer nette en snelle afhandeling en bezorging.

Positief.

Minder longaanvallen mbt COPD na intensief gebruik!!!

topservice

Mooi aanbod, duidelijke website en kwalitatieve producten. De Cbd olie gebruik ikzelf en geef ik ook aan mijn 16-jarige hond, en bij ons allebei is er zeker beterschap bij gebruik van de olie.

Goed Snelle levering Met info boekje van product

Zeer correct en zorgzaam

Zeker een aanrader! Tijdens deze rare tijd was de bestelling Wat later, ze hebben er alles aan gedaan deze voor mij te versnellen vanwege Mijn aandoening, de dag erna was alles gefixt. Thanks guys ❤️

Ben zo blij met olie. En vriendelijke dienstverlening!

Slapertje nu afgebouwd tot halfje. Nu met tweede flesje verder afbouwen. Ben er echt goed mee

Altijd top, al jaren klant

Wij zijn al jaren klant en de kwaliteit van antwoorden/verpakking/levering is constant in orde. Voor t eerst contact genomen met een vraag en dat werd ook direct opgelost ondanks Corona.

Super kwaliteit en snelle levering

altijd top kwaliteit en zeer snelle levering zelfs naar Duitsland waar ik woon

Geen stress meer

Ben een heel stuk rustig geworden met de druppel van jullie

Snelle discrete levering met een persoonlijke toets

Het pakketje komt heel snel je richting uit. Je ziet niet wat er in het pakketje zit en blijft dus heel discreet. Leuk is dat er een persoonlijk kaartje is bijgevoegd.

Snel bezorgd

Goeie omschrijving en snel bezorgd

Ruim aanbod, goede tips, snelle levering

Gemakkelijke site Ruim aanbod Hulp bij keuze + tips Ook voor dieren ( gebruiken dit voor onze hond, heeft last van jeuk, krabben, janken sinds we hem cbd geven niet meer) Snelle levering gemakkelijke betaling.

Prima verlopen allemaal. Snelle levering.

snelle levering, goede service

bestelling kwam snel, goed verpakt en met duidelijke gebruiksaanwijzing

Besteld en binnen de kortste keren in huis. Eerste bestelling de volgende dag. De tweede bestelling na 2 dagen in huis. perfecte service. Gebruik het nu ruim 2 weken en voel mij steeds rustiger en beter.

Toppie

Prima product

Perfect producten

Ik gebruik CBD olie al maanden lang en kan ik gemakkelijk zegen dat de producten zijn perfect.