Filters

1

Zeer slecht - niet bij bestellen

Maanden geleden een bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen (of duidelijkheid hierover gekregen)! Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Grote spijt hier een bestelling te hebben geplaatst.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Merel, Hartelijk dank voor deze review. Graag willen wij u hierbij helpen, echter ontvangen wij graag uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. U mag hiervoor mailen naar info@gigameubel.nl. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Snelle services!

Ik ben heel tevreden over de snelle services, goed geholpen. En natuurlijk heel blij met m’n gave HK living chair!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste José, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

2

Heeel trage levering.

giga meubel heeft prachtige producten. Maar ik heb 23 weken moeten wachten op mijn bestelling. Ik werd via mail heel vaak afgewimpeld en nergens tegemoet gekomen. Jammer. Dit weerhoud me om opnieuw te bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Anke, Hartelijk dank voor deze review. Graag willen wij u hierbij helpen, echter ontvangen wij graag uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. U mag hiervoor mailen naar info@gigameubel.nl. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

2

Zeer slechte communicatie, eigen fouten worden niet opgelost.

Mijn bestelling die met 3 dagen geleverd zou worden, werd uiteindelijk na 2 weken naar mij toe gestuurd. Ik heb zelf contact moeten zoeken om te vragen waarom dit zo lang duurde. Een volgende belofte over de levertijd klopte wederom niet. Pakket is uiteindelijk zonder melding naar mij en zonder track&trace verzonden, waardoor ik niet thuis was om het pakket aan te nemen. Deze moest ik vervolgens ergens op halen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Maxime, Hartelijk dank voor deze review. Graag willen wij u hierbij helpen, echter ontvangen wij graag uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. U mag hiervoor mailen naar info@gigameubel.nl. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

1

Slechte service, levering en productafmetingen

Een aantal weken geleden heb ik in de winkel een bestelling geplaatst. In de winkel werd aangegeven dat ik mijn bestelling binnen 3 werkdagen thuis kon verwachten. Na deze 3 dagen te hebben afgewacht heb ik zelf contact opgenomen met Giga Meubel, aangezien ik nog niks had vernomen. Er bleek iets niet goed te zijn gegaan met het plaatsen van de order. Ik zou de volgende dag een track en trace code ontvangen. Er gingen weer een aantal dagen voorbij en ik had nog steeds niks vernomen. Wederom contact opgenomen met de klantenservice en ik kon de bestelling echt die week verwachten. Uiteindelijk heb ik vier keer zelf achter bestelling aan moeten zitten voor het echt geleverd werd. Vervolgens mijn bestelling ontvangen. Bij het in elkaar zetten van de barkrukken (Logan) bleek er een hoogteverschil te zijn in de rugleuning van een aantal cm. Ik stoorde mij hieraan en heb dit direct telefonisch gemeld bij de klantenservice. Aan de telefoon werd gesproken over een productiefout wat niet zou mogen en ik kon kiezen tussen een compensatie of het omruilen van een van de krukken. Enige wat ik moest doen was een foto sturen naar het e-mailadres van Giga Meubel. Na dit gedaan te hebben kreeg de reactie dat de enige oplossing was om de stoelen in Soest om te ruilen. Dit zou wel pas over 1,5 week kunnen, aangezien de stoelen daarheen gestuurd moesten worden. Ik heb aangeven dat dit voor mij niet passend was, aangezien ik geen auto bezit. Mij voorstel was om de stoelen bij mij thuis om te ruilen of een compensatie te ontvangen, dit laatste was immers via de telefoon aan mij voorgesteld. Na eindeloos pingpongen via de mail ging het ineens niet meer om een productiefout en schijnt het wel vaker zo te zijn dat stoelen in de collectie niet van hetzelfde formaat zijn. Ze konden wel de stoelen thuis ophalen, maar niet omruilen. Dit zou teveel gedoe en kosten opleveren. Te weinig tekens voor het hele verhaal. Niet vaak zo slecht geholpen door een klantenservice. Bestel er nooit meer wat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Floor, Hartelijk dank voor deze review. Graag willen wij u hierbij helpen, echter ontvangen wij graag uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. U mag hiervoor mailen naar info@gigameubel.nl. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Prachtige winkel met goede service

Goed geholpen bij het maken van een nieuw interieurplan. De meubels zijn van goede kwaliteit. En blij met de korte levertijd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Miranda, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Snelle service, producten netjes en heel geleverd

Kundig advies en de producten werden snel en keurig en compleet afgeleverd. Wij zijn super blij met onze nieuwe meubels

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lisette, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Fantastisch

ik heb een fauteuil en een bijzettafeltje besteld, sneller geleverd dan gepland, in uitstekende verpakking. Eenmaal uitgepakt waren beide van zeer degelijke kwaliteit!! Ik ben een zeer tevreden en bestel zeker opnieuw!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gwendoline, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

1

Slecht

Nooit meer wat kopen! Al 8 weken geleden gekocht en zou met 2 tot 4 weken geleverd worden. Net gebeld en nog minstens 4 weken wachten. Slecht !!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mariska, Hartelijk dank voor deze review. Graag willen wij deze review beantwoorden, daarom willen wij u vriendelijk vragen om deze klacht ook in te dienen bij onze klantenservice via klantenservice@gigameubel.nl Wij zullen dan voor u nakijken wat hier mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak, en ondanks deze ervaring toch veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Top!

Prachtige locker kast geleverd gekregen. Ook de bezorging was geweldig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annelies, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Behulpzame klantenservice

Klantenservice medewerker heeft echt goed met mij meegedacht naar het zoeken voor een juiste oplossing. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Agatha, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Snel geleverd en top service!

Onlangs een industriële eettafel gekocht. Na het bestellen van de tafel kon ik binnen no time een afspraak inplannen voor levering. Dit noem ik nou snel en top service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ferdinand, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

toffe items en leuke winkel

goed geholpen in de winkel en veel keuze en aardige bezorger

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Josh, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

8

Super!

Vorige week in de winkel in Soest geweest. Was aangenaam verast van de stijl/decoratie/inrichting Geholpen door Tony. Hij dacht mee in voor mij een praktische oplossing. In het appartement is een klein woongedeelte maar wil toch een aparte tafel en stoelen kwijt :-) Zelfde week geleverd en een telefoontje of alles naar wens was. Leuk contact, leuke mensen, fijn gevoel..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Patrick, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

2

Slecht

Op 24 mei een tafel en 6 stoelen besteld, verwachte levertijd 6-8 weken. Na 8 weken nog niets van Giga mogen horen, zelf gebeld , gemaild en gechat en te horen gekregen dat het nog even gaat duren. Na 12 weken nog maar eens gemaild, gebeld en gechat. Leverdatum vanaf 19 augustus. 20 augustus wederom gemaild en gebeld. U krijgt bericht. Inderdaad een mail ontvangen: uw tafel en stoelen worden maandag 24 aug bezorgd. Tafel werd bezorgd, stoelen niet. Excuses collega fout gemaakt. U ontvangt de stoelen voor aankomend weekend, binnen drie werkdagen. Nog steeds niets ontvangen. Vanochtend gechat, stoelen zijn nog niet verzonden. Kortom, slechte service, slechte communicatie en nog steeds geen levering. Klacht ingediend en 5% korting gekregen, en de belofte dat de stoelen bezorgd zouden worden voor het weekend. Ook de afspraken worden niet nageleefd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Rhianne Cijs, Bedankt voor uw review. Wij hebben deze gelezen en willen hier graag op reageren. Wij hebben vanwege een zomerstop bij onze leverancier Eleonora helaas de stoelen tot op heden nog niet kunnen leveren. Wij snappen uw teleurstelling volkomen, en hebben om deze reden u ook een compensatie aangeboden. Omdat u al een hoge compensatie heeft kregen op de huidige order, was de compensatie wellicht lager dan dat u had gewenst. Wij betreuren de gang van zaken, en willen hier onze excuses voor aanbieden, zoals ook eerder per mail als telefonische is aangegeven. Ondanks dit vervelende ongemak hopen wij dat u toch spoedig mag gaan genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Goede service

Werd goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Top winkel met uitstekende service.

Mooie spullen, goed advies en keurig op tijd bezorgd en neergezet!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robbert Jan, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Uitmuntend

Alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste M, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Geweldige service!

De service is goed!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Thijn, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Super winkel

Mooie showroom en goede service en veel op voorraad

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Breed assortiment, prijs/kwaliteit uitstekend, direct leverbaar

Super geholpen. Breed assortiment, hierdoor voldoende keuze. Aardig personeel, lekker bak koffie en direct uit voorraad leverbaar.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rens, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Geweldige zaak en alles steeds weer top geregeld!

Geweldige zaak en alles steeds weer top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robin, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

9

Super gaaf en mooi bedrijf! Top geholpen en geleverd volgens afspraak!

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Arie, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Waar voor je geld..en heel vriendelijk

Waar voor je geld..en heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Edu, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

10

Perfecte prijs/kwaliteit en service is top!

Bankstel gekocht en twee weken eerder geleverd dan was afgesproken! Super netjes alles thuis geleverd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerko, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd