Goede levering! Klantendienst lange wachttijden.

De bestelling en de levering verliep prima! Echter heb ik twee keer de klantendienst gebeld, dit is zeker voor verbetering vatbaar. Ik had telkens 7 wachtende voor mij, waardoor ik steeds bijna 30min moest wachten. Deze info kon ik niet vinden via de website. De chat heb ik ook drie keer geprobeerd maar steeds stopte het gesprek, dus via deze manier kon ik ook geen contact krijgen. Mvg Sabrina Baert

Top service!

Ik zocht een hocker dat matcht mijn bank en vond deze bij Giga Meubel. Tot mijn verbassing was deze ook nog in voorraad en direct leverbaar voor een hele goede prijs. Binnen een paar dagen gelverd aan huis. Klasse.

Op voorraad, snelle levering

Ik was op zoek naar mijn droom salontafel, deze heb ik bij Giga Meubel kunnen scoren in de aanbieding, daarnaast heb ik deze super snel ontvangen. Helaas is deze beschadigd aangekomen, maar ik ben inmiddels al geholpen en krijg ik een nieuwe opgestuurd.

Top kwaliteit en levering

Tijdens het winkelbezoek een keuze kunnen maken voor een eettafel en 4 stoelen. Zowel in de winkel zelf als tijdens de bezorging erg goed geholpen! Beide meubels zijn van top kwaliteit en geven mijn woonkamer een mooie uitstraling. Erg tevreden!

Snelle levering en vlekkeloos ontvangen

Al eerder een eettafel hier besteld en nog steeds heel tevreden mee! Laatst mijn salontafels wederom hier besteld en opnieuw snel geleverd en geen beschadigingen niks wegens dat het goed verpakt word. Ik beveel het ook zeker aan aan familie en vrienden!

Hele fijne service niks op aan te merken zou je het je zeker aanraden

Mooie kast geleverd gekregen

Via Bol een kast van Giga Meubel besteld, en ik ben erg tevreden. Ik kon zelf een bezorgmoment inplannen en de kast werd netjes geleverd. De kast is erg mooi.

Krijg mijn artikel niet geleverd

Nadat ik mijn bestelling had betaald bleek dat het nog besteld moest worden ik heb daarna diverse keren contact gehad met de klantenservice en kreeg steeds een andere nieuwe levertijd dit loopt al vanaf 11 december

Top zeteltje!

Heel leuke fauteuil in oker gekocht. Goed beschermend verpakt, snel geleverd en zeer makkelijk in elkaar te zetten. Staat heel mooi in mijn slaapkamer als decoratie. Aanrader!

Beste Sanne, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw nieuwe fauteuil van GigaMeubel. Wij zijn erg blij om te horen dat de levering snel was, het product goed verpakt aankwam, en de montage eenvoudig verliep. Geniet van uw fauteuil! Met vriendelijke groet, Jada Het GigaMeubel Team

Snelle levering, mooie kwaliteit

Mooi kwaliteitsproduct, levering in overleg op plek en datum van eigen keuze na telefonisch contact, prettig!

Beste Corine, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van het product en de flexibiliteit in de levering. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Geweldige tafel voor hele mooie prijs. Snel en netjes geleverd. Tafel vooral ideaal om benen te strekken zonder tafelpoot te raken en door de vorm van het blad oogt hij niet zo log en aanwezig. Ik ben er superblij mee.

Goedemiddag Renata, Bedankt voor uw lovende review over onze tafel. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding, de levering, en vooral met het ontwerp van de tafel. Geniet van uw nieuwe tafel en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Goede communicatie en snelle levering. Tot in de kamer geleverd

Beste C.J. Reurs, Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze service. Fijn dat u tevreden bent over de communicatie en de snelheid van onze levering, inclusief de service om het tot in de kamer te leveren. Wij streven we ernaar om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Uw feedback is voor ons erg waardevol. Geniet van uw aankoop en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

GIGA

Super aardige bezorger! Mijn buurvrouw zou het meubel binnen zetten omdat ik moest werken. De bezorger belde mij nog even of dat klopte! Nou dat is toch GIGA net als mijn salon tafel. Die was ook GIGA GAAF! Dus GIGA tevreden!

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie! We zijn blij om te horen dat onze bezorger zo attent was om te bevestigen dat het meubel bij uw buurvrouw afgeleverd kon worden. Fijn dat zowel de service als uw nieuwe salontafel helemaal naar wens zijn. Geniet van uw nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Zeer tevreden maar lange levertijd

Zeer tevreden over mijn aankoop, alleen jammer dat er "direct leverbaar" bij staat en 14 dagen op moet wachten

Goedemiddag Claudie, Bedankt voor het delen van uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Echter, het spijt ons dat er verwarring was rondom de levertijd. Hoewel we streven naar een zo snel mogelijke levering, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden optreden die voor vertraging zorgen. We waarderen uw begrip en geduld in deze. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Prachtige tafel, niet heel tevreden over levering.

Ik ben heel blij met mijn tafel, de kwaliteit is goed. De levering ging niet goed: de tafel werd voor mijn deur gezet zonder dat er werd aangebeld. Ik kwam hier helaas pas een paar uur na levering achter omdat hij ineens op 'afgeleverd' stond. De tafel had gemakkelijk gestolen kunnen worden.. Gelukkig is dit niet gebeurd.

Mooiste meubel winkel!

Dit is mijn vaste webshop als het gaat over woon items. Ze hebben een ruime collectie aan meubels voor ieder wat wils. Ik heb mijn volledige interieur van giga meubel en heb er veel plezier van

Beste Kelly, Bedankt voor uw trouwe steun en enthousiaste woorden over Giga Meubel! We zijn trots uw go-to webshop voor woonitems te zijn. Fantastisch dat onze collectie perfect in uw interieur past. Hartelijke groeten, Jada Team Giga Meubel

Mooi en kwalitatief meubel gekocht

Nachtkastje gekocht via de website en zelf opgehaald in Barneveld. Ik werd nog geholpen met het meubel in de auto krijgen. Goede meubels en goede service.

Goedemiddag Bart, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring met de aankoop en het ophalen van uw nachtkastje. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel het meubel als de service die u heeft ontvangen. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Super winkel, vriendelijk personeel

Personeel was erg behulpzaam en namen de tijd voor ons. Het is een erg mooie winkel met mooie meubels van goede kwaliteit, wij komen zeker terug!

Beste Shannen, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring in onze winkel. Het doet ons veel plezier te horen dat ons personeel behulpzaam was en de tijd voor u nam. We zijn blij dat u onze collectie mooi vindt en waarderen het zeer dat u van plan bent terug te komen. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Duidelijke info & vlotte levering!

Alle informatie van de bestelde stoelen stond duidelijk beschreven op de website. Aan de hand daarvan hebben we onze keuze snel kunnen maken, de stoelen waren er op 2 werkdagen. Heel snel!

Beste Emma, Bedankt voor uw positieve feedback over GigaMeubel! We zijn blij dat onze duidelijke website u geholpen heeft bij het maken van uw keuze en dat uw stoelen zo snel zijn geleverd. Geniet van uw nieuwe aanwinsten! Met vriendelijke groet, Jada Het GigaMeubel Team

Supersnelle levering

Wij hadden twee barkrukken online besteld die wij al in de winkel hadden bekeken. De andere dag werden ze al bezorgd. Supersnel en ook goed verpakt.

Beste Yfke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met de aankoop en levering van uw nieuwe barkrukken. We zijn ontzettend blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop de krukken verpakt waren. Geniet van uw nieuwe barkrukken en mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Echt toppers daar!

We hadden een mand besteld die een beetje scheef was, een mailtje gestuurd geen probleem mocht hem omruilen! Even heen gereden en mochten zelf onze mand uitzoeken bij alleraardigste mensen! Gewoon een aanrader

Goedemiddag Niek, Hartelijk dank voor uw geweldige review en het delen van uw ervaring met het omruilen van de mand. Het doet ons veel plezier te horen dat u onze service en het vriendelijke personeel zo waardeert. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor de aanbeveling en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

In 1 woord.......

Fantastisch....de tafel en stoelen, boven verwachting zo mooi. Keurige optijd service, duidelijke info vooraf. Chauffeur / bezorger uiterst vriendelijk en behulpzaam. Geweldig!!!

Beste Patricia, Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn ontzettend blij te horen dat alles naar wens was, van onze producten tot onze service en bezorging. Uw positieve ervaring motiveert ons team enorm. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen. Geniet van uw nieuwe tafel en stoelen! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Heb kleurige keukenstoelen van Giga Meubel via Bol.com besteld. Één stoel kon niet onmiddellijk geleverd worden maar Giga Meubel hield me op de hoogte. Alles is goed verpakt aangekomen. Het assembleren was eenvoudig dankzij de bijgevoegde instructies. De stoelen zijn zeer stabiel en van goede kwaliteit.

Goedemiddag Karine, We zijn enorm blij met uw positieve ervaring met onze kleurige keukenstoelen en de service van Giga Meubel via Bol.com. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met zowel het bestelproces als de kwaliteit van de stoelen. Mocht u in de toekomst nog meer meubilair nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Geniet van uw nieuwe aanwinsten! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Snelle levering, prachtige fateuill, goede kwaliteit voor een goede prijs, perfecte levering door een vriendelijke jongeman

Goedemiddag Janny, Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de snelle levering, de prachtige fauteuil van goede kwaliteit en de vriendelijke service van onze bezorger. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren tegen een betaalbare prijs, en uw feedback is voor ons erg waardevol. Veel comfortabel zitplezier gewenst met uw nieuwe fauteuil! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Top ervaring!

Ik heb een groot bestelling gedaan bij gigameubel. Gister heb ik mijn eerste item ontvangen, derest volgt nog! Heel mooi mijn nieuwe Eettafel! Maar had een klein beschadiging op het blad. Meteen dezelfde dag tot een oplossing gekomen. Ik ben heel tevreden tot nu toe! Mooie producten. Ze zijn oplossings gericht! Vriendelijk! Snelle levering mits op voorraad. Im very Happy!!

Goedemiddag Gigi, Bedankt voor uw feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw nieuwe eettafel, ondanks de kleine beschadiging. We waarderen uw positieve opmerkingen over onze oplossingsgerichte aanpak, vriendelijke service en snelle levering. We streven ernaar om uw volledige bestelling naar tevredenheid af te handelen. Veel plezier met uw aankopen! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Over Giga Meubel

Giga Meubel Bij Giga Meubel zijn we ontzettend trots op onze unieke positie in de meubelbranche. Omdat we onze eigen unieke ontwerpen produceren, haal je echt bijzondere meubels in huis die nergens anders te vinden zijn. Hoge klanttevredenheid We zijn trots op onze hoge klanttevredenheid en doen er dan ook alles aan om te zorgen dat je je welkom voelt en met vertrouwen een aankoop kunt doen. Ons deskundige en vriendelijke team staat altijd klaar om je te helpen bij het beantwoorden van vragen en het geven van advies. Geen vraag is te gek, dus vraag gerust om advies. Veelzijdige meubels Ons assortiment is enorm divers en biedt meubels in verschillende stijlen en prijsklassen. Bij Giga Meubel vind je altijd wat je zoekt, of je nu op zoek bent naar moderne, industriële of vintage meubels. Om onze meubels in het echt te bekijken verwijzen we je graag door naar onze woonwinkel in Soest. Onze showroom heeft een oppervlakte van maar liefst 1200 m² om inspiratie op te doen. Kom gerust eens langs in onze showroom en laat je inspireren door ons ruime assortiment. Wij zijn 7 dagen per week geopend en hebben ruime openingstijden. Parkeren kan gratis op onze eigen parkeerplaats en wij zijn ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. We zien je graag bij Giga Meubel in Soest!